Tak co chlapci ?Co je váš sen? :))
Odvažte se !
Tak co chlapci ?Co je váš sen? :))
Odvažte se !
Jedna věta a jakej problém to napsat česky :-(
:))raději poraď jak opravit název fflákna:))To ten ajhovn no :)
Jabko za to fakt nemůže…
Ajhoven za to nemuze.
Platíš pivo!
:-)
Fain. Mtb nebo silnicka?:))
Nazev vlakna ti opravi jecnak, tak mu napis.
Ja nerozumet reci vaseho kmene.
Asi tohle
Kolo mam fajn, potrebuju jen cas a zdravi. Co se aut tyce, tak jsem skromny, mit garaz a prachy, tak nejaky pekny Caterham. Jinak nedostupnym snem je F40, spolu s 288 GTO, k tomu Gullwing a 930 Turbo :-) Samozrejme je dalsi hromada aut, ktera je vsak mimo i ty nejdivocejsi sny.
Tak F40 je sen snad kazdyho chlapa.
F40, Diablo a XJ220 to jsou sice sny, ale mít prachy, stejně bych koupil něco novějšího :)
Tak nejsem chlap. Co nadělám?
Co je to F40? Sen kazdeho, co si chce dokazovat muzstvi autem?:)
P.S. Vygooglil jsem si to. Fakt vizualne pekny auto! (bez jakekoliv ironie a sarkasmu) Jen nerozumim tomu, proc o tom snit.
Asi zalezi, kolik ti je let.
Myslim, ze pro urcitou csst chlapu je tohle auto symbol.
Rychlosti, ferari, super auta.
Nevim, jestli se nepletu, ale nebylo f40 posledni, na kterem delal sam enzo?
Kazdopadne si pamatuju, ze kdyz si byl kluk a tohle auto zrovna vyslo a ty ses zajimal o auta. Tak bylo 100 pro jasny, ze ho mas na plakate doma.
Pro hodne lidi je to dodnes svaty gral. Ikona.
O veku to asi neni (jsme stejne stari). Spis o zajmu o podobne fetise a status symboly… Ridil jsem Ferrari, 911, S-klasse, 7 BMW (nepisu to abych se chlubil, nic z toho nebylo – a nebude – moje, spis dokladam, ze jsem par takovych aut videl a zazil) – a proste tuhle hru nikdy nepochopil. Auta – pekne udelany, ale porad auta. Moje dodavka je pro moje uziti po vsech strankach lepsi auto:)
myslím, že to není o zájmu o fetiše, je to o tom, že ty, nebo třeba i já, jsme je řídili a tím pádem se to nestala ta nedostupná meta. Ono jako ano v podstatě nějaké placaté auto vlastním, ale z jiné cenové kategorie a když si na to podívám, tak jako jo baví mě to, je to do značné míry můj obor, ale přineslo by mi mnohem dražší jiné placaté auto adekvátně větší radost? nepřineslo.
Stejně tak to mám s kolem, s lyžema, s kytarou… dosaď si tam cokoli..
to jsou spíš dětské sny – jinak jak píšeš
Nekdo sni o aute, nekdo o hodinkach, nekdo o kole, nekdo o xxx. (pokud se bavime o materialnich vecech)
Pro me F40 teda sen neni, protoze nema atmosferickej motor.)
můj ne, ferrari po osobním setkání pro mě bylo největší autozklamání v životě.
Možná tak každého hobita. Zkoušel jsem se napasovat do různých kousků ferrari a to auto je prostě pro malého itala a ne pro normálního 2m chlapa…
2m nejsou normalni
Definuj normální :-)
.
Kola mám. Pokud bych nějaké hodně chtěl, tak už jen Trecii Amelia Rivy. Na zeď.
Pokud se týče aut, toho je víc. Především Caterhamy (jeden – silnější – vzadu s De Dionem na okruh a dobrej povrch, jeden s nezácvislým zavěšenim na okresky. S přesnou specifikací bych se musel podívat do knížky o Caterhamech, teď se mi nechce). Exige.
Na běžné, nejčastější asi ježdění Caymana. Starej modrej Focus RS. Renault Clio V6 – aby byla legrace. Lancii 037. Hondu S2000.
Na cestování obyčejnej Bristol. :) Možná Facel Vega. 365 Daytona.
Jaguar XK SS. 250 GT SWB na neděli (pokud by svítilo slunce, tak Cobru 427). Chevrolet Cheetah.
Matru Djet. Jide. Simcu CG MC. Alfu TZ2 (z roku, tuším,n68). Porsche 356. A plno dalších. :)
Ale úplně nejvíc bych asi chtěl úplně obyčejnou Alpinu A110 (tak z roku 1973) a pak starej 911 Carrera RS Chrise Harrise, ten, jehož podvozek si nechal postupným testováním vyladit a upravit od lidí z někdejšího Fordu Malcoma Wilsona.
Ale nejspíš si asi časem pro sebe koupím akorát Suzuki Swift Sport. :) Jestli teda ještě bude k máni.
No, jen doufám, že tady za to mý srandovní tapetování autama nebude moc křiku…:)
Cayman na běžné ježdění je číču…
Na běžné ježdění bych bral 911 v základu. :-)
Jop, to má nejmenší turbodíru, na rozdíl od výkonnějších. Ale zase budeš mít „jen“ základní Carreru a to taky není úplně košér :D
a když by jsi ta auta všechna měl, tak by jsi zjistil dvě pravdy:
sorry, ale musím, mě to strašně tahá za oči… BY JSI neexistuje. BYS je správně ;)
https://prirucka.ujc.cas.cz/?…
Jinak auty netřeba jezdit, lze se i kochat jako třeba obrazy
za rok za dva jezdit nebudou… pohybuju se cely zivot mezi veterany takze vim, kolil snu skoncilo spatne, kdyz lidi zjistili, co to je udrzet je v chodu
za cj dik, ale jak se znam stejne nakonec zase nekde napisu by jsi, oc mi jde lip matika, fyzika a technika, o to vic jsem jazykove prohravajici pres vsechny snahy
Jo tak jasný, kdo chce opičku, musí mít na banány. Tak je to se vším. Auto, i na běžné použití, je strašná studna na prachy. Veterán o to víc. Jak zaznělo tuším v básníkách… nejlepší auto je to, které si nekoupíte :) Svatá pravda.
Na prachy překvapivě nutně ne. Záleží jakého veterána si pořídíš. Ale je to strašnej časožrout – spoustu věcí buď musíš umět udělat sám – na což potřebuješ nářadí a čas, nebo zadat někomu, kdo je to umí – to je pak o penězích a času. Pak je to shánět díly, což jsou především zase čas. Když vezmu českej rybníček, tak dneska je škoda 110R coupé finančně náročnější než Aero 30 nebo 50 – a za podobný prachy 110R už se dají přitáhnout a provozovat starý mercedesy a BMW – samozřejmě rozumné typy
Jen pro srandu – dá se velmi zajímavě koupit, byť to není žádnej veterána ještě ani youngtimer ne, 911 v edicích 996 a hlavně 997, ovšem pojištění takového auta s havarijkou (all risk) je běžně mezi 100 – 150 tis Kč za rok.
Takové pojištění za 997? To zas asi ne…
jo nechal jsem si ho nacenit, pač jsem měl od něj VIN
Tak to je docela bídná pojistka, na 991.2 T, nájezd 50km, r.v. 2018 nás havarijko vycházelo cca 90tis.
no to je fajn, ale nezohlednil jsi, místo, kde je to auto hlášený. A mimochodem 90 havarijka a 10 povinné a jsi taky na stovce – pořád je to Porsche- věk v pojistce už nemá takovej věk, krom toho, že řada pojišťoven auta před deset let havarijně nepojišťují a když, tak si to nechají zaplatit
Jakože máte v Plzni na starý auta o tolik vyšší pojistné než v Brně? Jinak asi nechápu, co jsi napsal.
nevím o kolik vyšší, ale vím, že se pojistky dost liší podle regionů, pak se taky liší na jakou částku auto pojistíš, spoluúčasti atd…pokud chceš srovnávat, musíš řešit co nejpodobnější případ.
Ano, musím řešit co nejpodobnější případ, ale sorry, rozdíl mezi pořizovací cenou 997 a téměř nové 991.2 je propastnej.
Samozřejmě počítám, že se bavíš o prachobyčejné 997, žádnej Speedster, Turbo nebo GTx …
Pak cenu takovýho pojištění považuji za nesmysl.
víš, co, na poršce je červená 6P5… na prodej, opiš si vin a nech si to nacenit a pokud se budou cukat, že je to přes deset let, tak jí nech omladit
Mě by snad stačilo i to moje (E46 325i) ve stavu novýho auta. Bez starostí o to, jestli to po 20ti letech nějakej důležitej plast nebo gumový těsnění nevzdá, elektronika není zrovna na tripu, nebo co to bylo za zvuk atd.
Pokud bych se měl o víc rozšoupnout, tak https://en.wikipedia.org/…ri_Portofino
ale zase porad na to vse sezenes u BMW, sice drahe, ale je, zkus sehnat neco na zabozrouta
jo, v dílech a tak to má výhodu, bylo jich vyrobených poměrně dost, oblíbený mezi fandama do aut, takže není problém jak s originálníma cenama tak s druho výrobou, nebo i youtube návodama na řešení/výměnu kde čeho
tohle ale prozatím jsem se na poprvé se skušenostmi s e-bikem spokojil s trošku levnějším
Jako vypadá to hustě, ale ten hrb na rámu přímo v místě, kam člověk seskakuje koulema v případě, že se někde zasekne, no to fakt ne!
takovej hrb má většina éček, hezký to moc není no ale ten zbytek ten je dobrej
Hezký jak hezký, ale copak jsem jediný, který občas potřebuje seskočit a pokud je přední kolo zaseklé na překážce, rozkrok se dostává nebezpečně blízko rámu těsně za představcem. S takovým hrbem na rámu bych si rozkřápl vejce. Nebo se to děje jenom mě?
Roman na asfaltkách tento problém neregistruje.
mám vyzkoušeno na Špičáku
sorry, nejsem z Brna:-)))
?
Je asi fakt, že potřebuješ motor. Ty 2,8" gumy bys na těch vašich jizerských asfaltkách za svoje nedal.
Yamahu fakt nechceš. Diagnostika a řešení reklamací je zoufalost. A geometrii ty hajbajky mají hodně nesmyslnou. Trochu zatocis, tak máš řidítka u kolen. Jsem tabulkově na L, sedl jsem si na L a je to úplně mimo. A pokud bych teda kvůli délky vzal XL, tak je šeredně dlouhá sedlovka. Nesmysl. Ale pro fotra s pupkem na cyklostezku dobrý, alespoň si moc netlačí na bancek, když na tom sedí jak za stolem. Každý kdo na to od nás sedl kroutil hlavou.
Souhlas, nelíbí se mi ani trochu, když na to trošku podrobněji koukám.
Geometrie je divná úplně celá, i další věci:
A ono to není vše. 600Wh baterka je za mě dnes už opravdu málo. Buď se to má stavět jako lehoučký hravější ebike s menší baterií (a pak se dává většinou 375Wh) nebo když už to tak stavěné není (což není), tak už dnes všude je 750Wh (klidně bych tedy za sebe snesl ještě o trochu větší kapacitu než těch 750Wh).
A Yamahu bych tedy taky opravdu nechtěl, ale tady proti gustu…
Asi bych trochu cestoval po světě. Jen ženu bych tentokrát nechal doma.
A koupil bych si Ferrari 250 california.
Dvojkovou fabii combi s platenou strechou…
Chlapci já myslel “kolo” když jsme bikeforum ?:))
Ja mam jasno :)
Stroj času, když vidím ten raketoplán?
Ještě bych zkusil tohle… Někdo zkušenost s kostitřasem?
Z kola se jde posunout jen jedním směrem ,sice to má taky ,,hrb,, jak ty vaše e-čka ale tady u toho když potřebuješ seskočit tak zrovna koule neřešíš;-).
Asi bych bral Multistradu (kdybych už fakt nevěděl co s prachama a se životem :). To se mi teda líbí moc.
Ale notak ,tolik času zde zas nemáme aby si ho člověk mrvil nějakým odpíráním.
To je taky pravda :) Tak to si asi zajdu po šichtě do cukrárny :)
Do cukrárny raději ne, jinak ti toho času zbyde ještě míň :D
Jsem spoko s tím co mám, maximálně ještě potuním vidlu.
Stejně člověk časem zjistí, že ty nejdůležitější věci si nekoupí. Být zdravý, mít skvělou rodinu, vlastní bydlení a práci, která mě sice občas se.e, ale dlouhodobě jsem v ní spokojený, to je základ. Na vše ostatní je tady sice mastercard, ale ne ta moje :) Samozřejmě by se mi líbilo mít v garáží pár veteránů a pracovat pár hodin týdně jen pro radost, sny jsou důležité, je to takový hnací motor.
Můj sen je být zdravý a bohatý,ne chudý a nemocný.
Nic proti , ale tvoje teorie tygra má mouchy která si nevybírá ani se nedá spojovat , známej co má peněz že by mohl dláždit ulici čím by chtěl a zároveň si platí spešl ,,zdravotní péči ,,pro celou jejich rodinu tak bohužel jeho paní nedávno diagnostikovali něco na co jejich peníze jsou pořád krátké
Nepochopils,ale nevadi
Malinko vedle :-D
Auta, lodě a vůbec všechen tady ten majetek je strašně povrchní a velice rychle tě to omrzí :D … takže… asi být finančně zajištěnej a mít zdravou rodinu. To je asi to nejvíc co můžeš mít .. jo a mít to v hlavě v pořádku…
Ale jak se koukám, píše to tu hodně lidi :D
Přesně…
Kamarád z hospody měl sen mít 6 milenek do 25 let, každou na jiném světadílu a mít možnost je pravidelne navštěvovat ;)
Tak to je taky hezkej cíl.
No a povedlo se? :D
Nechápu co jste to za lidi…nikdo si nepřeje světovej mír a jídlo pro všechny
Nejsme na soutěži miss.
A holubičku do všech oken :-))
Taky už nejsem ve věku, kdy by mě chyběla kola, ale spíš ten čas…
Tolik práce a tak málo času
dydy: neboj,myslím že máš času víc než dost :-)
Když se mrknu na sebe…
Jinak můj sen již není tak materiální povahy,chtěl bych být zdravý a ještě dlouho se udržet v sedle ať je to sedlo na jakkoliv drahém či levném biku :-)
Ja bych bral Porsche GT3 RS a k tomu letni sidlo na Nordschleife. Kopce v okoli jsou tak i na kole by tam slo jezdit :-)
rychly jezdeni s autama je asi ten nejdrazsi konicek na svete :-D
rychle letani v letadlech je drazsi
furt kopupis levneji funkcni letadlo jak funkcni ponorku, takze sem vyhral :-D
pokud tomu letadlu dojde palivo nad morem, tak se z neho stane funkcni ponorka s rychlym ponorem
Já bych koupil něco manželce…je to zlato
Konečně rozumnej sen :-D
Tak tak.....a ještě na to vydělám, až si to přečte :-D