Co by jste si koupili ta “mašinu/milenku”ba to mít:)

92 nepřečtených
  • adam1

    Tak co chlapci ?Co je váš sen? :))

    Odvažte se !

    0 3
    • Kouba_2005  

      Jedna věta a jakej problém to napsat česky :-(

      13 0
    • Vilém  

      Ja nerozumet reci vaseho kmene.

      1 0
    • DejfSejf  

      Asi tohle

      1 3
    • nooski  

      Kolo mam fajn, potrebuju jen cas a zdravi. Co se aut tyce, tak jsem skromny, mit garaz a prachy, tak nejaky pekny Caterham. Jinak nedostupnym snem je F40, spolu s 288 GTO, k tomu Gullwing a 930 Turbo :-) Samozrejme je dalsi hromada aut, ktera je vsak mimo i ty nejdivocejsi sny.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak F40 je sen snad kazdyho chlapa.

        0 0
        • Georrge  

          F40, Diablo a XJ220 to jsou sice sny, ale mít prachy, stejně bych koupil něco novějšího :)

          1 0
        • Lišák  

          Tak nejsem chlap. Co nadělám?

          3 0
        • skaj  

          Co je to F40? Sen kazdeho, co si chce dokazovat muzstvi autem?:)

          P.S. Vygooglil jsem si to. Fakt vizualne pekny auto! (bez jakekoliv ironie a sarkasmu) Jen nerozumim tomu, proc o tom snit.

          2 0
          • snas89  

            Asi zalezi, kolik ti je let.

            Myslim, ze pro urcitou csst chlapu je tohle auto symbol.

            Rychlosti, ferari, super auta.

            Nevim, jestli se nepletu, ale nebylo f40 posledni, na kterem delal sam enzo?

            Kazdopadne si pamatuju, ze kdyz si byl kluk a tohle auto zrovna vyslo a ty ses zajimal o auta. Tak bylo 100 pro jasny, ze ho mas na plakate doma.

            Pro hodne lidi je to dodnes svaty gral. Ikona.

            0 1
            • skaj  

              O veku to asi neni (jsme stejne stari). Spis o zajmu o podobne fetise a status symboly… Ridil jsem Ferrari, 911, S-klasse, 7 BMW (nepisu to abych se chlubil, nic z toho nebylo – a nebude – moje, spis dokladam, ze jsem par takovych aut videl a zazil) – a proste tuhle hru nikdy nepochopil. Auta – pekne udelany, ale porad auta. Moje dodavka je pro moje uziti po vsech strankach lepsi auto:)

              1 0
              • mais  

                myslím, že to není o zájmu o fetiše, je to o tom, že ty, nebo třeba i já, jsme je řídili a tím pádem se to nestala ta nedostupná meta. Ono jako ano v podstatě nějaké placaté auto vlastním, ale z jiné cenové kategorie a když si na to podívám, tak jako jo baví mě to, je to do značné míry můj obor, ale přineslo by mi mnohem dražší jiné placaté auto adekvátně větší radost? nepřineslo.

                Stejně tak to mám s kolem, s lyžema, s kytarou… dosaď si tam cokoli..

                0 0
          • kubad  

            to jsou spíš dětské sny – jinak jak píšeš

            0 0
          • embi  

            Nekdo sni o aute, nekdo o hodinkach, nekdo o kole, nekdo o xxx. (pokud se bavime o materialnich vecech)

            Pro me F40 teda sen neni, protoze nema atmosferickej motor.)

            1 0
        • mais  

          můj ne, ferrari po osobním setkání pro mě bylo největší autozklamání v životě.

          0 0
        • tsunami  

          Možná tak každého hobita. Zkoušel jsem se napasovat do různých kousků ferrari a to auto je prostě pro malého itala a ne pro normálního 2m chlapa…

          1 0
      • Smazaný účet  

        Kola mám. Pokud bych nějaké hodně chtěl, tak už jen Trecii Amelia Rivy. Na zeď.

        Pokud se týče aut, toho je víc. Především Caterhamy (jeden – silnější – vzadu s De Dionem na okruh a dobrej povrch, jeden s nezácvislým zavěšenim na okresky. S přesnou specifikací bych se musel podívat do knížky o Caterhamech, teď se mi nechce). Exige.

        Na běžné, nejčastější asi ježdění Caymana. Starej modrej Focus RS. Renault Clio V6 – aby byla legrace. Lancii 037. Hondu S2000.

        Na cestování obyčejnej Bristol. :) Možná Facel Vega. 365 Daytona.

        Jaguar XK SS. 250 GT SWB na neděli (pokud by svítilo slunce, tak Cobru 427). Chevrolet Cheetah.

        Matru Djet. Jide. Simcu CG MC. Alfu TZ2 (z roku, tuším,n68). Porsche 356. A plno dalších. :)

        Ale úplně nejvíc bych asi chtěl úplně obyčejnou Alpinu A110 (tak z roku 1973) a pak starej 911 Carrera RS Chrise Harrise, ten, jehož podvozek si nechal postupným testováním vyladit a upravit od lidí z někdejšího Fordu Malcoma Wilsona.

        0 0
        • Smazaný účet  

          Ale nejspíš si asi časem pro sebe koupím akorát Suzuki Swift Sport. :) Jestli teda ještě bude k máni.

          No, jen doufám, že tady za to mý srandovní tapetování autama nebude moc křiku…:)

          0 0
        • esmo  

          Cayman na běžné ježdění je číču…

          0 0
          • krabica  

            Na běžné ježdění bych bral 911 v základu. :-)

            0 0
            • esmo  

              Jop, to má nejmenší turbodíru, na rozdíl od výkonnějších. Ale zase budeš mít „jen“ základní Carreru a to taky není úplně košér :D

              0 0
        • mais  

          a když by jsi ta auta všechna měl, tak by jsi zjistil dvě pravdy:

          1. je to mít k tomu autoservis a nestíháš shánět / nechat dělat díly
          2. stejně máš jen jeden zadek a nestíháš se se všema během roku rozumně svézt – teda spíš vůbec
          0 0
          • Edwin  

            sorry, ale musím, mě to strašně tahá za oči… BY JSI neexistuje. BYS je správně ;)

            https://prirucka.ujc.cas.cz/?…

            Jinak auty netřeba jezdit, lze se i kochat jako třeba obrazy

            0 0
            • mais  

              za rok za dva jezdit nebudou… pohybuju se cely zivot mezi veterany takze vim, kolil snu skoncilo spatne, kdyz lidi zjistili, co to je udrzet je v chodu

              za cj dik, ale jak se znam stejne nakonec zase nekde napisu by jsi, oc mi jde lip matika, fyzika a technika, o to vic jsem jazykove prohravajici pres vsechny snahy

              0 0
              • Edwin  

                Jo tak jasný, kdo chce opičku, musí mít na banány. Tak je to se vším. Auto, i na běžné použití, je strašná studna na prachy. Veterán o to víc. Jak zaznělo tuším v básníkách… nejlepší auto je to, které si nekoupíte :) Svatá pravda.

                0 0
                • mais  

                  Na prachy překvapivě nutně ne. Záleží jakého veterána si pořídíš. Ale je to strašnej časožrout – spoustu věcí buď musíš umět udělat sám – na což potřebuješ nářadí a čas, nebo zadat někomu, kdo je to umí – to je pak o penězích a času. Pak je to shánět díly, což jsou především zase čas. Když vezmu českej rybníček, tak dneska je škoda 110R coupé finančně náročnější než Aero 30 nebo 50 – a za podobný prachy 110R už se dají přitáhnout a provozovat starý mercedesy a BMW – samozřejmě rozumné typy

                  Jen pro srandu – dá se velmi zajímavě koupit, byť to není žádnej veterána ještě ani youngtimer ne, 911 v edicích 996 a hlavně 997, ovšem pojištění takového auta s havarijkou (all risk) je běžně mezi 100 – 150 tis Kč za rok.

                  0 0
                  • esmo  

                    Takové pojištění za 997? To zas asi ne…

                    0 0
                    • mais  

                      jo nechal jsem si ho nacenit, pač jsem měl od něj VIN

                      0 0
                      • esmo  

                        Tak to je docela bídná pojistka, na 991.2 T, nájezd 50km, r.v. 2018 nás havarijko vycházelo cca 90tis.

                        0 0
                        • mais  

                          no to je fajn, ale nezohlednil jsi, místo, kde je to auto hlášený. A mimochodem 90 havarijka a 10 povinné a jsi taky na stovce – pořád je to Porsche- věk v pojistce už nemá takovej věk, krom toho, že řada pojišťoven auta před deset let havarijně nepojišťují a když, tak si to nechají zaplatit

                          0 0
                          • esmo  

                            Jakože máte v Plzni na starý auta o tolik vyšší pojistné než v Brně? Jinak asi nechápu, co jsi napsal.

                            0 0
                            • mais  

                              nevím o kolik vyšší, ale vím, že se pojistky dost liší podle regionů, pak se taky liší na jakou částku auto pojistíš, spoluúčasti atd…pokud chceš srovnávat, musíš řešit co nejpodobnější případ.

                              0 0
                              • esmo  

                                Ano, musím řešit co nejpodobnější případ, ale sorry, rozdíl mezi pořizovací cenou 997 a téměř nové 991.2 je propastnej.

                                Samozřejmě počítám, že se bavíš o prachobyčejné 997, žádnej Speedster, Turbo nebo GTx …

                                Pak cenu takovýho pojištění považuji za nesmysl.

                                0 0
                                • mais  

                                  víš, co, na poršce je červená 6P5… na prodej, opiš si vin a nech si to nacenit a pokud se budou cukat, že je to přes deset let, tak jí nech omladit

                                  0 0
        • Kucci  

          Mě by snad stačilo i to moje (E46 325i) ve stavu novýho auta. Bez starostí o to, jestli to po 20ti letech nějakej důležitej plast nebo gumový těsnění nevzdá, elektronika není zrovna na tripu, nebo co to bylo za zvuk atd.

          Pokud bych se měl o víc rozšoupnout, tak https://en.wikipedia.org/…ri_Portofino

          0 0
          • mais  

            ale zase porad na to vse sezenes u BMW, sice drahe, ale je, zkus sehnat neco na zabozrouta

            0 0
            • Kucci  

              jo, v dílech a tak to má výhodu, bylo jich vyrobených poměrně dost, oblíbený mezi fandama do aut, takže není problém jak s originálníma cenama tak s druho výrobou, nebo i youtube návodama na řešení/výměnu kde čeho

              0 0
    • roman 3D  

      tohle ale prozatím jsem se na poprvé se skušenostmi s e-bikem spokojil s trošku levnějším

      https://www.haibike.com/…tn-se-cz1147?…

      0 2
      • Georrge  

        Jako vypadá to hustě, ale ten hrb na rámu přímo v místě, kam člověk seskakuje koulema v případě, že se někde zasekne, no to fakt ne!

        0 0
        • roman 3D  

          takovej hrb má většina éček, hezký to moc není no ale ten zbytek ten je dobrej

          0 0
          • Georrge  

            Hezký jak hezký, ale copak jsem jediný, který občas potřebuje seskočit a pokud je přední kolo zaseklé na překážce, rozkrok se dostává nebezpečně blízko rámu těsně za představcem. S takovým hrbem na rámu bych si rozkřápl vejce. Nebo se to děje jenom mě?

            0 0
      • Lišák  

        Je asi fakt, že potřebuješ motor. Ty 2,8" gumy bys na těch vašich jizerských asfaltkách za svoje nedal.

        0 0
      • jeniiiik  

        Yamahu fakt nechceš. Diagnostika a řešení reklamací je zoufalost. A geometrii ty hajbajky mají hodně nesmyslnou. Trochu zatocis, tak máš řidítka u kolen. Jsem tabulkově na L, sedl jsem si na L a je to úplně mimo. A pokud bych teda kvůli délky vzal XL, tak je šeredně dlouhá sedlovka. Nesmysl. Ale pro fotra s pupkem na cyklostezku dobrý, alespoň si moc netlačí na bancek, když na tom sedí jak za stolem. Každý kdo na to od nás sedl kroutil hlavou.

        0 0
        • MlokCZ  

          Souhlas, nelíbí se mi ani trochu, když na to trošku podrobněji koukám.

          Geometrie je divná úplně celá, i další věci:

          • zadní stavba 460mm je už opravdu moc, k tomu si řikám, že by se to ještě dalo zkousnout, když je to 29" (i když většinou se skoro všichni ostatní vejdou do 455mm s 29" zadním kolem, i když i to je pořád dost), jenže ono ne, on je to i s těmi 460mm zadní stavby mullet → to je pak totální úlet, mullet je kompromis právě kvůli tomu, aby mohla být zadní stavba i s motorem výrazně kratší, ale mít kombinaci super dlouhé zadní stavby a 27,5" zadní kolo?
          • je to krátký (je to ještě kratší než to na první pohled vypadá dle reach, protože třeba v L to má na tu velkost hodně malý stack)
          • ten samotný malý stack pro někoho může být také problém (pro mě by byl)

          A ono to není vše. 600Wh baterka je za mě dnes už opravdu málo. Buď se to má stavět jako lehoučký hravější ebike s menší baterií (a pak se dává většinou 375Wh) nebo když už to tak stavěné není (což není), tak už dnes všude je 750Wh (klidně bych tedy za sebe snesl ještě o trochu větší kapacitu než těch 750Wh).

          A Yamahu bych tedy taky opravdu nechtěl, ale tady proti gustu…

          0 0
    • Coural  

      Asi bych trochu cestoval po světě. Jen ženu bych tentokrát nechal doma.

      A koupil bych si Ferrari 250 california.

      1 0
    • Smazaný účet  

      Dvojkovou fabii combi s platenou strechou…

      0 0
    • adam1  

      Chlapci já myslel “kolo” když jsme bikeforum ?:))

      0 0
    • nomecz  

      Ja mam jasno :)

      1 0
    • DejfSejf  

      Ještě bych zkusil tohle… Někdo zkušenost s kostitřasem?

      1 0
    • zat.  

      Z kola se jde posunout jen jedním směrem ,sice to má taky ,,hrb,, jak ty vaše e-čka ale tady u toho když potřebuješ seskočit tak zrovna koule neřešíš;-).

      1 0
      • Edwin  

        Asi bych bral Multistradu (kdybych už fakt nevěděl co s prachama a se životem :). To se mi teda líbí moc.

        0 0
        • zat.  

          Ale notak ,tolik času zde zas nemáme aby si ho člověk mrvil nějakým odpíráním.

          0 0
          • Edwin  

            To je taky pravda :) Tak to si asi zajdu po šichtě do cukrárny :)

            1 0
            • Georrge  

              Do cukrárny raději ne, jinak ti toho času zbyde ještě míň :D

              0 0
    • krabica  

      Jsem spoko s tím co mám, maximálně ještě potuním vidlu.

      1 0
    • Dan205  

      Stejně člověk časem zjistí, že ty nejdůležitější věci si nekoupí. Být zdravý, mít skvělou rodinu, vlastní bydlení a práci, která mě sice občas se.e, ale dlouhodobě jsem v ní spokojený, to je základ. Na vše ostatní je tady sice mastercard, ale ne ta moje :) Samozřejmě by se mi líbilo mít v garáží pár veteránů a pracovat pár hodin týdně jen pro radost, sny jsou důležité, je to takový hnací motor.

      5 0
    • Tencovozikmin  

      Můj sen je být zdravý a bohatý,ne chudý a nemocný.

      0 0
      • zat.  

        Nic proti , ale tvoje teorie tygra má mouchy která si nevybírá ani se nedá spojovat , známej co má peněz že by mohl dláždit ulici čím by chtěl a zároveň si platí spešl ,,zdravotní péči ,,pro celou jejich rodinu tak bohužel jeho paní nedávno diagnostikovali něco na co jejich peníze jsou pořád krátké

        0 0
    • esmo  

      Auta, lodě a vůbec všechen tady ten majetek je strašně povrchní a velice rychle tě to omrzí :D … takže… asi být finančně zajištěnej a mít zdravou rodinu. To je asi to nejvíc co můžeš mít .. jo a mít to v hlavě v pořádku…

      Ale jak se koukám, píše to tu hodně lidi :D

      0 0
    • dydy  

      Taky už nejsem ve věku, kdy by mě chyběla kola, ale spíš ten čas…

      0 0
      • TK75  

        Tolik práce a tak málo času

        0 0
      • MilanT  

        dydy: neboj,myslím že máš času víc než dost :-)

        Když se mrknu na sebe…

        Jinak můj sen již není tak materiální povahy,chtěl bych být zdravý a ještě dlouho se udržet v sedle ať je to sedlo na jakkoliv drahém či levném biku :-)

        0 0
    • logoman  

      Ja bych bral Porsche GT3 RS a k tomu letni sidlo na Nordschleife. Kopce v okoli jsou tak i na kole by tam slo jezdit :-)

      1 0
      • embi  

        rychly jezdeni s autama je asi ten nejdrazsi konicek na svete :-D

        0 0
        • VojtaXY  

          rychle letani v letadlech je drazsi

          1 0
          • nomecz  

            furt kopupis levneji funkcni letadlo jak funkcni ponorku, takze sem vyhral :-D

            0 0
            • VojtaXY  

              pokud tomu letadlu dojde palivo nad morem, tak se z neho stane funkcni ponorka s rychlym ponorem

              0 0
    • TK75  

      Já bych koupil něco manželce…je to zlato

      1 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.