• hustolez

    Ahoj, jezdím posledních 5 let hliníkový HT a začal jsem pokukovat po fullech v karbonu, jelikož na silničce byl přechod z hliníku na karbon skok o level výš, láká mě to i na MTB.

    Jezdím hlavně dřívější XC, lesní/polní cesty, traily tak dvakrát do roka, žádné skákání, jen se projet s partou, obecně mě baví spíš výkonostní ježdění, kopce, fyzička, než se řítit dolů z kopce.

    Nehledám nic akutně a ni na sílu, jen když mě něco opravdu zaujme a teď mě opravdu zaujalo Cervelo ZFS-5.

    Má někdo zkuešenosti? Má to kolo nějakou záludnost, jízdní, nebo servisní? Hodí se pro můj styl ježdění? Ta sleva je opravdu přesvědčivá.

    https://www.biker-boarder.de/…3102265.html

    0 0
    • hustolez  

      Případně varianta s menšími zdvihy.

      https://www.biker-boarder.de/…3102280.html

      0 0
    • novas752  

      Full od značky která dělá silnice a gravely. Proč to chtít?

      2 2
      • hustolez  

        Cervelo patří do stejného holdingu jako santa cruz, tak by to možná mohli trochu umět ne? Třeba rozšiřování portfolia?

        1 0
      • jonti  

        Je to kopie Santa Cruz Blur od sesterské firmy. A Santa Cruz dělá fajn kola.

        2 0
        • Gorakhal  

          Uplne stejny ale neni, kamaradi si vzali Blury, ja sel do tohodle zakladniho Cervela. Z Blura je jednoznacne cela kinematika zadni stavby – ulozeni tlumice je totozne. Ram ma ale drobne rozdily v geosce (napr je trochu polozenejsi hlava) a ruzne detaily, jako vedeni bowdenu hlavou (coz kazdy nemusi chtit) ci floating brake mount zadni brzdy. Trubky jsou jinak tvarovane a ram je i o neco lehci jak Blur. Na druhou stranu to pak vyvolava otazky, co vydrzi, taky jsem z toho byl trochu nejist ze zacatku … Ale uz vlastne nesednu na svuj trailbike – to kolo je hodne schopne, byt trosku neposednejsi v rychlosti, nez tezsi masina. Chce se mu celkem i do vzduchu.

          Proti tovaru tam sla teleskopka (OneUp) – mechanik trochu nadaval, dole u stredu se to hure taha.

          Pouzivam jak na XC, tak jako lehky trailbike.

          Jen sem trochu zavahal u velikosti – mam 172 a sloro bych vzladl i L velikost..

          0 0
          • jonti  

            Máš tu 120mm verzi?

            Lehci je predevsim diky pouziti lepsiho karbonu, bude to nejspis neco jako ten CC od Santu, a taky integrovana hlava a absence vedeni hadicek nejaky gramy usetri.

            0 0
      • Jason Voorhees  

        Proč ne?

        0 0
    • jonti  

      Mám tu nejlevnější verzi na 120mm zdvihu. Jezdí to fajn, je to lehké, pocitové spíš XC kolo než do trailu, trochu mi chybí remote lockout.

      Tlumič foukám 200 PSI na 75kg, max doporučená hmotnost jezdce je 90kg.

      0 0
      • hustolez  

        Mám kolem 86–88kg, to by mělo být v pohodě. Ta verze se 100mm zdvihem lockout má, vyměnil bys 20mm za lockout?

        0 0
    • hustolez  

      Když už se tohle vlákno oživilo, tak bych jen updatoval, že kolo jsem koupil, ve 120mm variantě a nelituju vůbec ničeho, naopak.

      Jo a teď už mě baví i řítit se z kopce dolů :)

      2 0
    • vt  

      Je to divne, ale ZFS se da stale koupit za dobrou cenu. Loni jsem jsem Cervelo zavrhnul kvuli internal routingu, ale ted, odrncany z Trilogy, se mi zda, ze bych to snad i prezil :-/ Trochu mi jeste pripada extremne kratky reach, ale pripadny delsi predstavec by nemel nicemu vadit. Jinak, az na hnusnou barvu, kterou moc neresim, tam nevidim zadne zadrhele, asi by mi stacilo vymenit brzdy za xt a sedlovku …

      Jste vsichni porad spokojeni? nejsou tam zadne dalsi chytaky?

      Ma ta zakladni hlava nejaky knock block? nebo neni kvuli sloopingu potreba?

      0 0
      • hustolez  

        Spokojený jsem furt, žádný chyták jsem nenašel, knock block ani nevim a barva je krásná.

        2 0
      • becis  

        Krátký reach je přesně ten důvod proč jsem ho nakonec vyřadil z výběru já a vzal místo něj Epica 8

        0 0
        • vt  

          Epic je urcite prima, ale cenove uplne mimo muj vyber.

          Ale stacil by mi i Chisel, tak Spesla zatim nevylucuju.

          Alternativa je jeste Fourstroke … ale jinak furt vypada Cervelo zatim nejlip.

          0 0
          • Azmir  

            Spešl už začíná být za 3k euro(evo už je), stačí si chvíli počkat.

            1 0
      • jonti  

        Nema zadny knock block, mam podlozky pod predstavcem, s ramem riditka nakoliduji, ale pri pretoceni muze teoreticky dojit k poskozeni bovdenu/hadicky.

        Ohledne geometrie mi vadi delsi zadni stavba a polozena sedlova trubka. Hur to jde to manualu a neni vubec hrave. Je super, ze se vubec nezveda predek ve vyjezdech a ve vysoke rychlosti je stabilni, dobre zataci, ale v nizke rychlosti je jako nalozeny tanker.

        Taky mi vadi, ze pri otevrene pozici ve vyjezdech trochu houpe, i kdyz sedim.

        0 0
        • TK75  

          No kamarade kratkej zadek (okolo 420 mm) pocitam do budoucna bude jen na některých trail hardtailech.U ce­loper je klidně možný že po enduru půjde na 450–460 mm klidně i xc https://www.pinkbike.com/…ke-2025.html

          To mě prekvapujes, myslel jsem ze jsi závodní typ co kopiruje terén a jede efektivne a co nejrychleji ))

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.