Celoodpružené All mountain 15 000 - 40 000

81 nepřečtených
  • VashCZ

    Zdravím. První kolo na kterém teď často jezdím jsem podědil a tak si nevím rady s výběrem kola. Vy mi doufám lehce pomůžete.

    Mám teď https://cz.author.eu/…0-ua42776001 a to skoro v nezměněném stavu.

    Jezdím v něm do práce 2km, na výlety max 80km, nebo do kopečků, ale ne zase tolik. Zavěšeny brašny na pár-denní výlety a nákupy.

    Potom co jsem si půjčil v Kopřivné půjčil minulý rok nějakou celoodpruženou 29" mě to nějak vzalo a začal jsem si říkat, že bych koupil něco celoodpruženého. Prakticky vyměnit.

    Zajímalo by mě co by ste mi doporučili na to moje všeobecné použití. Chtěl bych víc jezdit kopečky, nahoru, a samozřejmě hlavně dolů x). Chtěl bych ale na to zase zavěsit alespoň jeden nosič, abych mohl vést spacák a nějakou brašničku na jídlo, bundu, žďárský pytel, trochu jídla. S tím co mám občas nemám před sebou ani drop, jen větší kameny, ale mám pocit, že se můžu rozmáznout, tak radši sesednu.

    Z levných kol mě bylo doporučeno https://www.decathlon.cz/…8500764.html , že je to už použitelné. Ale nechci se zase trápit při dlouhých trasách po relativně rovných country cestách. To už mě rovnou napadá, zda si nekoupit nejlevnější https://www.decathlon.cz/…8555876.html s Rockrider brand součástkami a pak to případně tunit za pochodu, jak zjistím, co mi vyhovuje a zda to pro mě bude použitelné a na základě toho se dál rozhodnout. Pořád by to mělo být lepší než to co mám i na silnici?

    Nebo se na všechno vykašlat a postavit si 29" za dráž? Existuje nějaký návod na postavení kola – co všechno potřebuji a na co si dát pozor? Myslím, že zručností bych to zvládnul a pomalu se to naučil. Ale zase když nevím co přesně bych měl např. od zadní pružiny chtít, jak vědět kterou koupit, že.

    Předem dík za tip.

    0 0
    • VashCZ  

      Nevím jak se tu edituje, tak dodám – pokud by jste měli odkaz na mě podobné vlákno, kde je to vysvětlené, tak nadhoďte. Dík.

      0 0
    • novas752  

      Celopéro za 15 neni kolo ale šrot na kolečkách a i 40 je dost nalý rozpočet na celopéro se kterým chceš i jezdit z kopce. Kola jsou poslední dobou docela drahá, za 40 se dá v použitelné výbavě sehnat leda tak trailový hardtail.

      A pak je tu problém s nosičem – celoodpružený kola na ně nejsou připravený. Takže jde maximálně použít nosič na sedlovku a ten má dost omezenou nosnost do 5–10kg.

      0 0
      • VashCZ  

        Co se týče nosiče, tak to chápu, ale spacák váží 1,5kg a jídlo, bunda, žďárák daj tak těch 5kg.

        Co se šrotu týče, tam nevím co je špatné. To je ta moje nezkušenost. Ten rám? Ráfky? Středová osa, takže se bude hůř šlapat?

        0 0
        • shcorepi  

          Na výlety s nosičem by nestačilo staré kolo?

          0 0
        • novas752  

          Píšou to tam v popisu kola sami. „Není vhodné na crosscountry, allmountain,enduro, bmx“. Je to poskládaný tak nějak na pohodlnou pomalou jízdu po cyklostezce, na jízdu v terénu to má dost uastaralou geometrii, špatnou vidlici, velmi slabé brzdy, neni tam teleskopická sedlovka, výplety moc odolný nebudou atd.

          Cestovat po cyklostezkách a zpevněných cestách mimo velké kopce by na tom asi šlo. Jezdit v terénu by na tom byl masochismus. Tam to kolo prostě musí být odolnější a aspoň nějak fungovat = i fully za 40 jsou obvykle dobré na turistiku ale do terénu stále nic moc. Proto jsem nadhodil trailový hardtail, tam máš za 40 parádní kousek na kterém se dá sjet 95% toho co na fullu akorát to při rychlém průletu rozbitou pasáží víc drncá. A i montáž nosiče by na něj byla jednodušší (neni třeba počítat se zdvihem zadního kola).

          0 0
          • TK75  

            To jo, takovej novej Rock Machine Blizz TRL 70–29 (2021) je právě za těch 40 tisíc a ten určitě pofrčí jedna báseň.

            0 0
            • VashCZ  

              Za tyhle peníze se chci vejít do 29" celoodpružené. Ikdyby to měl být šrot.

              0 0
          • ceo  

            Proto jsem nadhodil trailový hardtail, tam máš za 40 parádní kousek na kterém se dá sjet 95% toho co na fullu akorát to při rychlém průletu rozbitou pasáží víc drncá. A i montáž nosiče by na něj byla jednodušší (neni třeba počítat se zdvihem zadního kola).“

            Tohle jsem tvrdil, do doby, než jsem začal střídat HT s fullem… Jako jasně, z kopce to víc drncá, ale v zásadě se dá sjet to samé, i když na HT pomaleji. Daleko brutálnější rozdíl je v jízdě ze sedla. Nerovnost o které na fullu ani nevím na HT vykopne ze sedla… Zátěž na záda jsou full vs HT 0 a 100

            Takže ano, na HT se dá jezdit podobně jako na fullu, ale v daleko menším komfortu a násobně větších následcích.

            Pokud chce fulla, tak fulla. 40 je samozřejmě málo, ale HT místo fulla za mě nee.

            0 0
            • Gwaihir  

              Tak pokud sedíš na sedle (ze sedla si představuju, že na sedle sesedíš a vstaneš ze sedla) tak samozřejmě všechno bolí víc a vykopává to. Ale všechno je to o věku, fyzické výbavě a v neposlední řadě o financích.

              0 0
              • ceo  

                Tak vstávat na každém zlomu byť i jen na silnici, to bych mohl sedlo zrovna vyhodit. Pokud člověk jezdí jen HT, tak mu to nepřijde. Mně 2.,3. den už taky ne, ale pokud jeden den jedu na fullu a druhý den Ht stejnou trasu, je to hodně citelné… hlavně prvních pár kilometrů.

                Nechci říct, že to na HT nejde, jen říkám, že filtrování nerovností fullem je daleko daleko větší než si připouštíme.

                0 0
      • mais  

        vozim na celoperu vzadu nosic thule, drahe ale velmi funkci reseni, kdyz jedu natezko tak jeste jde dat thule dopredu, ja pouzivam sport arsenal

        0 0
        • VashCZ  

          ooo, to tu ještě nikdo neporadil, díky

          Mám ale s taškou dopředu jeden problém – neuvidím pod kolo. Tak trochu bych chtěl najít něco extraordinérního, co mi dovolí jak vízt něco vpředu, tak vidět skrz x). Nemáš něco vytipovaného?

          0 0
          • mais  

            Kam neuvidíš? Ta kombinace, co jsem psal , že používám na předek je na boku kola, normálně na kolo vidím. To thule jde na čumák taky (je to v návodu), ale potkal jsem se s tím častěji jen ve Švédsku a Dánsku.

            Pro jistotu ve předu mám:

            https://www.sportarsenal.cz/…ce/204nosic/

            0 0
    • Petr L2  

      Jako, že by si to celopéro doma spíchnul komplet včetně vaření rámu?

      0 0
    • Nutribird  

      Podívej se na nejlevnější Gianty, rámy jsou funkční a zbytek se dá časem měnit. Nyní by se mohla dát sehnat nějaká testovačka. Nebo bazar.

      0 0
    • onuce  

      To první Vámi odkazované kolo z Decathlonu je vynikající. Pohodlné, spolehlivé, lehké. Byl to nejlepší kup mého života. Zamykání sdružené tlumič i vidle, možno tedy okamžitě přepnout a dají se lehce dělat dlouhé silniční švihy. V terénu je mrštné a obratné, ideální i na trailíky. Já mám tedy ještě s 2×10, teď je tam 1×11, což může být i výhoda.

      0 0
      • mirorek2  

        Máš odhad kolik jsi do všech kol a jejich přestaveb narval peněz za třeba poslední dva roky?

        0 0
      • VashCZ  

        Opravdu vlastníš 14 jízdních kol?

        0 0
    • Smazaný účet  

      To první vypadá celkem použitelně ale mas tam rozpočet do 40 tak sem dej kolo za 40t…

      lepší koupit za 40 hned než se trápit 2 roky než to vytuninguješ.

      0 0
    • deeneo  

      Hele a proč se nepodíváš na tohle kolo z decathlon? Do rozpočtu se ti vejde https://www.decathlon.cz/…8586941.html

      A s tím už nějakou dobu budeš spokojenej

      0 0
      • VashCZ  

        Za tu cenu už bych mohl mít kolo od zavedených značek a já nepoznám rozdíl mezi tímto decathloňáckým a jinou firmou. Myslíš, že je to to nejlepší celopéro za 40 tisíc?

        0 0
        • deeneo  

          Budeš, ale osazené bude o dost hůř. Já jsem kupoval to o řadu lepší už jen kvůli tomu, že jsem nechtěl suntour vidlici a tlumič. A samolepka značky mě lepšího jezdce neudělá. Navíc prostě kola nejsou… Takže sehnat něco rozumného byl masakr.

          0 0
          • VashCZ  

            mmm, tak bych si přinejhorším udělal radost až na Vánoce

            Mě spíš jde o ten základ.

            Jak koupim hard tail, tak z toho celopéro neudělám.

            Jak koupim celoodpružený, tak můžu upgradit. Ale nevím jestli je nějakej rozdíl v rámech.

            0 0
            • AussigBiker  

              No jo, ale mrkni na ceny lepsich vidlic a tlumicu, to je klidne 15k (v novejch cenach) jen to fikne. Samozrejme lepsi brzdy, kazeta, radici packy nemusej stat vylozene hodne penez, zalezi co bys kupoval.

              0 0
              • VashCZ  

                Záleží právě co bych kupoval… ale to nevím. Jestli nekoupit za 13,5 Decathlon quality a až si uvědomim co potřebuju zahodit a koupit za 40 nebo 60.

                0 0
                • deeneo  

                  Upgradování tě vyjde ve výsledku na mnohem víc peněz než to koupit rovnou na kole. Bohužel to znamená, že musíš pročítat spousty recenzí a sledovat mraky videí a hlavně pár kol vyzkoušet. Porovnat a sám uvidíš co ti bude sedět víc.

                  0 0
                • AussigBiker  

                  Jesti si z Prahy nebo tam muzes dojet, tak Ski a Bike Centrum Radotin maj 6.9. testovaci den.

                  https://www.kola-radotin.cz/…aci-den-2020

                  0 0
                  • VashCZ  

                    ajajajaj, na zítra už mám naplánovaný výlet

                    zkusím přemluvit kámoše, ale nejspíš to prošvihnu

                    0 0
                    • VashCZ  

                      Tak jsem se koukal a v shopu maj stejně jenom celoodpružené za 55+.

                      0 0
                • Petr L2  

                  Až si uvědomíš, co potřebuješ, rázem zjistíš, že jsi dost debilně vyhodil z okna 13 litrů :-)

                  0 0
                • mais  

                  Pokud netušíš, co chceš jezdit je to těžké – pokud si koupíš kolo z Decathlonu, tak přínos bude:

                  technická hračka, pohodlnější cesta na běžném výletě – tour de beer a pokud si tam dáš nějaké super gumy, tak i s menší jezdeckou znalostí a umem jistější sjezd v lese.

                  Pokud se rozhodneš jezdit na trailech, či enduro atd…tak to bude utrpení a takové kolo ne tom rozsekáš za chvíli, plus to bude docela utrpení.

                  Pokud se zaměříš víc na XC, tak to bude utrpení, protože to prostě XC není.

                  Nejsem fanda toho si kupovat nějaká extra drahá kola – za 40 – 50 (v akci 30–40) seženeš slušné kolo, které bude a je o hodně dál, než jezdecké schopnosti většiny populace – takovou tu kombinaci XC – přírodní trail v lidské rychlosti to zvládne s naprostým přehledem, skočit normální skok tě to taky nechá, v bike parku snažší tracky dáš taky (to i na pevňáku), ale tohle ti prostě odpustí víc chyb a jako bonus nebudeš muset dělat nějaké zásadní kompromisy (třeba půjde zamknout předek a zadek zvlášť a další).

                  Kola z Decathlonu rozhodně nejsou špatná, ale pro mě je to spíš výletnické náčiní, než náčiní sportovní , ale to není vůbec špatně – sám pošilhávám po jejich Gravelu – abych měl kolo na dovolenou s rodinou, na kterém si tam můžu i udělat na dvě tři hodinky vlastní vyjížďku a mohl ho zároveň někde na výletě zamknout a na půl dne bezestrachu odejít…

                  Přijít a říct, zkusím to, koupím si tohle levné kolo a uvidím, co mě chytne… pokud tě už dneska baví typické výletování na kole, tak investuj víc (najdi si něco na přelomu XC/trail za těch 40 a budeš nadšen)…protože s levným kolem to dopadne jedině – koupím a uvidím, na čem mě odradí…ono totiž lidi, co nemají najeto, nemají super techniku a nedávají toho moře času potřebují lepší techniku, ne kvůli času, ale kvůli přežití…aby je podržela v chybách.

                  0 0
                  • deeneo  

                    No a pak tam je ještě situace koupit to nejdražší kolo v decathlonu a mít tak kolo vybavené lépe než většina značkové konkurence. Nemusí se tam chodit jen pro šrot na cestu z hospody…

                    Na webu ho nemají, ale nedávno jsem tam obdivoval pevné XC dost podobné této fotografii. Bylo nad rozpočet této diskuse, ale stále platí, že tam koupíš levněji než se samolepkou známé značky.

                    0 0
                    • mais  

                      Hele moje zkušenost je taková – ber to, co je osazeno mainstreamem…ne­budeš mít sice super technické fíčury, ale jsou na to náhradní díly na každém rohu a s tempem obměny sortimentu prodejců je to za pár let neocenitelná věc.. taky jsem měl období, kdy jsem nerad Shimano, ale během času už mám na kole shimano brzdy, kliky…pokud buchnu ráfky budou i kola…

                      Ohledně značkovosti – jo seženeš v Decathlonu dobré kolo za ceníkovou fajn cenu, na druhou stranu i značkoví prodejci, když chtějí cenu umí…a o značce to není, je to o tom, jak ti je na kole, když si na něj sedneš…

                      0 0
                      • deeneo  

                        Jenže to je ono. Oni teď nechtějí, protože mají vyprodáno. Už v květnu nebylo z čeho vybírat.

                        V decathlonu mají taky osazeno na sramu, rockshox atd. Jen ty nejlevnější jsou na jejich OEM komponentech.

                        0 0
                        • mais  

                          No a to potřebuješ kolo na zimu? Klidně bych počkal na jaro…teď je ekonomická bublina…až začne splaskávat bude krize, pak kdo bude připraven na nákupy může šetřit až vydělat. Letos už bych dojezdil s tím co máš..pokud pojedeš s nějakým na traily, tak si tam kolo půjč a vyzkoušej a hotovo…

                          0 0
                          • deeneo  

                            Já ho naštěstí již koupil, ale vím jaké to bylo vybírání, když ti to utíkalo pod rukama. A mám v plánu jezdit co to dá..

                            0 0
                  • Petr L2  

                    Už si někdy slyšel. že sebelepší osazení ti na rámu co stojí za hovno k ničemu neni?

                    0 0
            • Nutribird  

              Giant má rámy stejné liší se osazení a cena, tedy u jednotlivých řad.

              0 0
              • VashCZ  

                Super, díky.

                Jakej máš názor na ten decathlon za 40? Vyznáš se v těch součáskách?

                https://www.decathlon.cz/…8586941.html

                0 0
                • deeneo  

                  Já můžu mluvit jen za to AM500, které je na stejném rámu jako to co odkazuješ. Vidlice je celkem nová, ale lidi ji chválí za poměr cena / výkon. Je tam trochu horší systém tlumení než na pike, co má AM500, ale troufnu si říct, že to nepoznáš. Tlumič nevím, ale páčka zamykání je blbě přístupná. (Mělo tam být zamykání z řídítek,ale neviděl jsem ho na kole. Pokud by šlo zamknout z řídítek,tak neřeš tento bod 

                  0 0
                  • deeneo  

                    SRAM NX je takový základ, lepší za tuto cenu asi jen málokdy bude. Lepší když výrobce dá důraz na tlumení než na přehazku.

                    Brzy bych ocenil agresivnější.

                    Geometrie je trailová, do kopce se kolu chce hůř než z kopce. Krásně stabilní kolo a žehlí nerovnosti výborně. Zadní stavba nehoupe jako kráva. Vlastně zamykám tlumič jen pro ten pocit, že můžu.

                    Teleskop funguje bez problémů. Gripy a pedály vyměníš jako první.

                    (Sorry, že je to ve dvou příspěvcích. Se mi to z mobilu neodeslalo. Zřejmě BF má problém s emoji..)

                    0 0
      • xtonda  

        Zrovna AM 100 S testoval Trail Hunter a nevyznělo to úplně dobře

        https://www.trailhunter.cz/…o-decathlon/

        0 0
        • Lišák  

          Mám pocit, že testoval ten starší model se stejným označením. Tenhle (nahoře odkazovaný) už by měl být přepracovaný.

          0 0
          • xtonda  

            To sem tedy nezkoumal jak moc to vylepšili.

            0 0
            • deeneo  

              Změnili kompletně geometrii a o dost to posunuli. Měl jsem na testování to staré a s tím novým se to nedá srovnat.

              0 0
    • HT Adam  

      Ahoj, jsem téže začátečník, ale troufám si říct, že v kolech se už orientuju. Celoodpružené do 40 snad jen Qayron Carma, Decathlon nebo bazar, taky záleží, jak moc těžký terén chceš jezdit. Třeba by ti úplně stačilo XC pevňák s terénějším obutím. Pokud chceš celopéro, tak jedině s teleskopem, bez něj to imo nedává moc smysl. Rozhodně bych z výběru nevyřazoval pevná kola, jelikož za tu cenu budou mnohem lépe vybavená a základní traily na něm jdou sjet úplně v pohodě.

      0 0
      • VashCZ  

        Jaký konkrétní model z těch Quayron Carma.

        Maj tam v tý cenový kategorii i Trail i XC.

        0 0
        • HT Adam  

          Myslel jsem Trail, a to první dva. Věř mi, celopéro za 15 tisíc nechceš, pokud začneš sjíždět nějakej terén, tak minimálně zadní kolo ko, brzdy budou brzdit velmi bídně, a vidlice velmi necitlivá a tak dále, neříkám, že to na tom nejde, ale když si přepočítáš na kolik vyjdou vylepšení tak na tom zas tak neušetříš a stále budeš mít kolo naprd. Myslím že na začátek trailový pevňák bude plně dostačující

          0 0
          • VashCZ  

            Bohužel do toho se nevejdu s rozpočtem. Schválně jsem si dal ten limit docela širokej, ale nad 40 nejdu.

            Pochop, já nevím jestli budu schopný vnímat rozdíl mezi celopérem za 20,40, a 60. Potřebuju to, řekněme, dlouhodobě vyzkoušet, než si v hlavě srovnám jestli využiju kolo třeba za 100.

            0 0
            • HT Adam  

              Rozdíl vnímat budeš, to na 100%. Minimálně v hmotnosti nebo odolnosti. Já nejsem ten. Kdo pozná karbonový kola nebo lepší tlumící patronu,ale prostě ten rozdíl v ceně je znát.

              Já hlavně odpovídal na tvůj dotaz „celopéro za 40 tisíc“ imo by byl na začátek dostačující pevňák, třeba i za 15, ale to už jsem psal nahoře. Taky co si budeme namlouvat, hned se na černé traily hrnout nebudeš =)

              0 0
              • VashCZ  

                Ne-e, jestli vůbec někdy. … ale kdo ví ;)

                Spíš bych prostě rád nebyl ******** z každého sjezdu, který se přede mnou objeví.

                A celoodpružené hlavně kvůli pohodlí. Oproti tomu co mám mě už přechod na široké kola bude čupr na sjezdy.

                Je ale jasné, že čím ostřejší nebo nevyzpytatelnější zatáčka či terén, tím je to celopéro lepší, protože se dá hezky doodrazit i na poslední chvíli.

                Já se prostě znám a vím, že pokud to nebude to nejlevnější za 13(a kdo ví), tak mi to kolo vydrží a rpostě si ho doupgradim, když mi něco fakt nesedne. Když si koupím hard tail, tak to nevyupgraduju x).

                0 0
                • HT Adam  

                  To tě asi nepřemluvím =) ale to je jedno. Já bych počkal na nějakou dobrou slevu na toho qayrona (myslím že minulý rok to bylo okolo zimy) a do té doby jezdil na tom, co máš. Jinak to celopéro z dekáče taky bude ok, má ho zdejší legenda onuce, tak se ho můžeš důkladně vyptat, jak jezdí, na to ale moc sleva nebude. Nebo vyčkal na výhodnou koupi na bazaru

                  0 0
                  • VashCZ  

                    On má to za 20 – 27,5"? Už mi tu o něm psal, že je to čupr kolo.

                    Popravdě bych i rád názor na toto kolo od někoho jiného.

                    Já bych něco z bazaru bral, ale když mi nikdo neporadí, tak nevím co jako mám brát x). Já neznám ty součástky. Já vím jaký je výhodný procesor nebo grafika do počítače cena/výkon i směr do budoucna při požadovaných nárocích. Ale v kole se nevyznám.

                    Někdo řekne sjet kopec a myslí, že za 20 je to v poho. Jiný by na kolo na sjetí kopce za 20 skoro nesáhl a za 40 je pro něj málo. To je moc obecné. Já prostě nevím co mě čeká a jak mi to bude hovět. To není jako chci rozjet GTA V na 60FPS. Co mám koupit? – to je setsakramentsky jednodušší.

                    0 0
                    • HT Adam  

                      Taky jde o to jaký typ cyklisty jseš, jestli chceš jen jezdit a jezdit, a dávat to do servisu a na kole nic neřešit.

                      Nebo mít kolo jako miminko. Starat se o něj, někdy se s ním i trápit, mít na něj všechno (alespoň nutné) nářadí, vědět, jak a co chodí (právě ty komponenty, údržba) a tak…

                      Jaký kopce chceš (hlavně spíš můžeš, asi každý týden nebudeš jezdit do bikeparku, když od tebe bude 80km) jezdit. Spíš v lese, kde si to musíš vyšlapat? Na celý den nebo jen pár hodin? Velký skoky/ rozbitý terén/ flow/triky?

                      Kolik měříš/vážíš/zdra­votní problémy. Když budeš mít 110kg tak pod tebou kolo z decathlonu co na to ještě k tomu není dělaný tuplem nevydrží.

                      A mnoho dalšího…

                      0 0
                      • VashCZ  

                        To já ještě nevím co chci jezdit. Hlavně aby mě to bavilo x).

                        Je mi sice 28, ale poslední dobou mě nějak křupe v kloubech u nohou, takže mám takovej pocit, že na těžkej záběr to nebude, spíš lehké převody a pomaloučku se vyhrabat. Když to je moc do kopce, tak to zatím vycházím.

                        Z kopečků sjíždím, když na nějaký vyjedu, ale nevylučuju, že by sme s kamarádama nezajeli do bikeparku. Zatím jsem byl jen jednou na tři hodiny a docela nadšený.

                        Určitě to není na každý den, max jednou za týden a jestli… jsem z Nymburka a tady je to nížina kam se člověk podívá.

                        Vím, proč nechci začínat s kolem za 60.

                        0 0
    • Tomas_82  

      Koukni na tohle, zkoušel jsem ho a nejezdí se s tím špatně.

      https://www.bikeprodejna.cz/…er-2019.html

      0 0
      • VashCZ  

        Děkuju za radu.

        Může k tomuto kolu někdo jiný napsat svůj názor? Díky chlapi.

        0 0
    • JK Mini  

      Zdar, no my jsme na jaře koupili tátovi tohodle Gianta. Byl ve výprodeji za 39000,– Za ty prachy slušný kolo. Jen jsem mu nadělil slx brzdy, icetech kotouče a chlazený desky. Táta má přes 100 kg a jezdí občas delší sjezdy, kde základní shimana párkrát uvařil. Ale ani ty nejsou tragický.

      https://www.giant-bicycles.com/…em-3-ge-2018

      0 0
      • VashCZ  

        To je hezké, ale jak ho seženu dnes :-).

        0 0
        • JK Mini  

          No jo. Zeď jsem pohledával. No korona s tim zatočila. Fakt se teď bide blbě hledat. Tak počkej na jaro, snad se to všecho urovná a bide z čeho vybírat.

          0 0
    • jeniiiik  

      Ahoj. Píšu sz

      0 0
    • VashCZ  

      Chlapi byl mi teď nabídnut SLAMR za 40 000 „dvakrát jetý“ s „plnou zárukou“ https://www.ghost-bikes.com/…-amr-29-al-u.

      Co myslíte?

      0 0
      • hmm  

        za 38990 dobrá koupě za 40 drahý

        0 0
      • Tomas_82  

        Kolo vypadá dobře a vyváženě, jediné co se mi nelíbí je vidlice, ale pokud ti nebude vyhovovat, časem jí vyměníš.

        0 0
        • jeniiiik  

          Tak vzhledem k cenovce nemůžeš očekávat, že tam bude PIKE nebo něco takového. Doba, kdy se za padesát dal sehnat full na Sram X.9 s karbonovou prehazkou, s revelation vidlici a RS tlumičem je dvanáct let pryč. Kolo jsem mu nabízel já.

          0 0
          • Tomas_82  

            Já ale nijak nerozporuju vidlici vzhledem k ceně, jen píšu, že bych jí na svém kole nechtěl, protože se i při zdvihu 100mm dost kroutí. Zbytek kola je osazen dobře a pokud je prakticky nejeté, tak je dle mého názoru za tu cenu lepší než ten Decathlon, Qayron je zase dražší (Carma za 45k) a stejně je vyprodáno.

            0 0
            • VashCZ  

              Tak ja zase nevim :-/.

              A to jsem si rikal jak to rozseknu. Mam udelat rychlou anketu?

              0 0
              • Tomas_82  

                Můžeš to zkusit. Za mě Ghost:-)

                0 0
              • Nutribird  

                Ber ghosta od Jenika a máš vyřešeno, stejně nemáš na lepší a vidle se dá vyměnit.

                0 0
              • Petr L2  

                Já myslím, že za ty peníze moc lepšího nenajdeš a pokud zaváháš, brzo zmizí

                0 0
              • mais  

                A co je na něm špatně? Já mám takového Ghosta jako jednoho z favoritů na další kolo…že někdo napíše, že by mu neseděla vidle fajn…a za jak dlouho ji budeš asi tak schopen dostat na její limit? Když se budeš řídit místníma radama, tak budeš muse tkoupit s-workse a i na něm budou chyby a nakonec přijdeš na to, že o tom jezdění není…a až navštívíš nějaké závody, nebo podobně, tak přijdeš na to, že řada amatérů má lepší a vymakanější vybavení, než profíci..

                0 0
    • hmm  

      Každej na to musí přijít sám. Kup si plečku a až na to přijdeš došetříš 50tis a je to :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.