Ahoj,
chtěl jsem se zeptat na názor kola Canyon Endurace CF SL 8. Silniční kolo jsem nikdy nevlastnil, tudíž by to bylo mé poprvé, nemám tudíž žádné zkušenosti co do osazení atd.
Každá rada a názor vítán, předem děkuji :)
Ahoj,
chtěl jsem se zeptat na názor kola Canyon Endurace CF SL 8. Silniční kolo jsem nikdy nevlastnil, tudíž by to bylo mé poprvé, nemám tudíž žádné zkušenosti co do osazení atd.
Každá rada a názor vítán, předem děkuji :)
rozhodoval jsem se mezi tim a CF 8 a vybral jsem CF 8, kvuli pruchodnosti plastu (30 vs 35mm) Obeti za to je obyc sedlovka – ta vcls 2 je bozi, mel jsem ji na minulem kole a aerokokpit.
Mam dva pary kol, jeden silnicni, jeden 35mm gravel a je to super…
Dobrá volba,koukni i na outlet něco tam je?
Pokud vybereš správnou velikost tak bych se toho kokpitu nebál ?Ta listová sedlovka funguje ,ale já ji časem vyměnil stejně za klasiku abych eliminoval ztráty :))jestli sram nebo sh dle osobní preference ,já jsem spíš sh :)
Při výšce 176 cm a výška rozkroku 84 cm to doporučuje velikost S, sice se trochu bojím, že mi bude trochu menší ale asi bych do toho šel.
Napis na podporu, tam ti poradi.
Spíš bych volil S ? a popřípadě delší představec a to je právě to že ten kokpit v S je 90/420 a u M 100/420 tuším ?
Oni mají spec.rozměr sloupku vidlice a napasuješ tam jen jejich predstavce/kokpity to samé jak canondale?
U M bude sedlovka cca 165mm a u S 195mm
Ještě jsem koukal na převodníky u sramu 48/35 ?ale zas kazeta 10–34.
No to já právě vůbec netuším s tou velikostí :/
Na podpoře mi byla doporučená velikost M, nebude muset být vysoko sedlo a bude to pohodlnější…
Tak když si ten rozkrok změníš na 85cm tak ti skočí hrana mezi S a M.
Endurace je velmi kratky ram, tam je casto lepsi neresit tolik vysku jako delku ramu.
No tak to M by mělo být právě o něco delší…
Jinak krásné kola dělá Colnago ,jedno teď máme doma :)viz.foto s endurace.
Mám cf sl 8 na shimanu už čtvrtý rok a neměnil bych, mám ještě verzi bez toho spojeného aerokokpitu, kolo je fajn na naše silnice, je celkem pohodlné – i díky sedlovce a tomu že vozím 32mm pláště – a zároveň je tuhé při záběru, trošku jsem za ty roky „vylepšoval“ jinými koly, sedlem a řídítky…nebál bych se kolo doporučit
Všem děkuji :)
Teď jsem ještě začal přemýšlet, jestli Endurence nebo Ultimate, stejné modelové řadě CF SL 8.
přemýšlet je OK a taky kdy kolo chceš :)
JoJo Endurenc už mam objednáno ale Ultimate bude bůhví kdy…
Jako první seznámeni bych bral endurace ,ale klidně běž do ultimate budeš mít více race posed
sel jsem ted z ultimate na endurace s tim, ze to bude pohodlnejsi a nevnimam v tom posedu moc rozdil uprimne :)
Ahoj chci se zeptat Vas „zasvecencu“, zda-li je nejaka zajimava alternativa vlastnostma i cenou vuci CF8? – tak trosku a laicky po necem podobnem pokoukavam a moc tomu nerozumim, jelikoz jsem se zajimal dosud jen o MTB.
Z meho laickeho pohledu je zde pomer/cena vykon asi celkem dost dobra…ultegra X CF ram asi OK…co treba kola,..?
Diky moc
Ahoj, nebudu zakládat nové téma a zeptám se tu. Chtěl bych si koupit silnici a jelikož chci nové kolo a ne z bazaru, tak přemýšlím o Canyonu Endurace 7 AL. Kolo bude hlavně na denní dojíždění do práce 7km tam a 7km zpátky + občas nějaké malé projížďky o víkendu. Když jsem projížděl stránky výrobce, tak jsem objevil ve výprodeji endurace 8
https://www.canyon.com/…i2/3366.html?…
který mají zrovna v mé velikosti 2XL a i s tou slevou by vyšel na 71tis. Myslíte že má cenu o tom uvažovat? Nebo mi na moje jízdy bohatě postačí endurace 7? Nemám absolutně žádné zkušenosti s elektro ovládáním – je to spolehlivé, jak dlouho vydrží baterie a jakou mají životnost?
Děkuji za odpovědi
S elektro řazením zkušenosti nemám, ale za tyhle peníze je ta osmička super kauf, ber dokud je, navíc karbonový rám je úplně jinde proti hliníku, sám ji mám (sice jenom na mechanice) a nedám na ni dopustit
Taky si myslím že ok kup a je to 2×12 ,časem lepší /pěknějšî kola a super střela
No, na jezdeni 7km do prace asi trochu overkill i ty kola, ale to si musi srovnat sam, dle sve financni situace.
Piše i výlety a sám víš jak je silnic návyková :))
Jj. Jestli na to bude mit cas, tak klidne. IMO ma smysl karbon. Tu elektriku bych klidne vynechal. Zalezi, jak moc resi finance.
Nemám zkušenosti ani s AL ani s karbonem tak se tě zeptám v čem je karbon lepší, myslíš že ten 1kg ve váze kola pocítím? 20 let jsem jezdil na velikém ocelovém rámu (vel.62) osazeným Shimano 105 a spokojenost. Když kolo dosloužilo tak jsem pořídil krosové kolo na klidné výlety s dětmi do přírody, ale je hrozně težké a i na těch 7km do práce se oproti bývalému kolu dost nadřu. Takže přemýšlím se vrátit k silnici, jen nevím zda na to moje ježdění neni ta 8 zbytečná. Ale na druhou stranu si říkám co když mě to chytne a budu jezdit víc.......:))
Krome vahy, karbonovej ram bude tuzsi a pohodlnejsi. Lip tlumi otresy.
Na to, co pises bych pockal na CF 7 s moznosti 35mm plastu a ozelil elektriku.
Taky se spíš přikláním k této variantě, přeci jen endurace 8 je i po slevě 2× dražší, ale zas má pro mě hezčí barvu :)) Ta 7 zelená hrášková na fotkách nevypadá moc hezky, ale třeba bude v reálu pěkná :))
Ještě se zeptám, vyměnili byste kola u té 7 za nějaké lepší, nebo budou dobře sloužit ty „seriové“. Ráfkům a výpletům nerozumím, ale mám 98kg tak abych na ně nebyl moc těžký?
Ta 7 ale není skladem v xl? Pozor ještě na to že ty nové modely mají jakousi hnusnou kapsičku na horní trubce:( a dělají z toho jakesi expediční kolo ?:(((
Kola časem ,poznáš sám když se postavíš jestli se budou kroutit a lupat špice :)
Ano žádná velikost není skladem, něco bude teď na podzim, ale 2XL bude až na jaře, takže mám čas ještě vše promyslet a prozkoumat :))
Klidně vem nyní tu 8 ještě bez té "schránky " v rámu a vyzkoušíš ,projedeš v klidu (né za deště:)) a do 30 dní vrátíš když nesedne /nebude líbit -vratky fungují ok a je to vlastně benefit si kolo takto osahat/vyzkoušet .
Hlavní benefit karbonu je pohodlí+moderní geometrie,v tomto případě také směrem k pohohlí.Možnost použití objemnějších plášťů.
Pokud ty prašule máš,tak ber.
Dřív jsem jezdil výhradně na krosovém kole a nedal na něj dopustit, říkal jsem si že na ty naše silnice a polní/lesní cesty ideální. Pak přišel čas kdy začala hlodat myšlenka na silničku, protože i na té krosce jsem jezdil převážně silnice a začala mi připadat taková těžkopádná, jezdím do práce po silnici přesně těch 7km. Pořídil jsem základní hliníkovou silničku s převody 3×10 a jezdil, nejdřív nic moc, zlom nastal když jsem vyměnil kola, základní co tam byly z fabriky mi připadaly jak bláto, výměna za Mavic Aksium byla jak nebe a dudy, navíc na pláštích šíře 28mm to bylo snesitelný i na horších silnicích. Pracovní dojíždění hlavně z práce domů se začaly, co do km, protahovat. A začal jsem pokukovat po karbonu, podle všeho údajně úplně jiné svezení proti hlíně, ale přece jen už docela dost korunek. No pořídil jsem Endurace CF SL 8 a první svezení končilo (teď trochu přeháním) s otevřenou hubou. Způsob jakým to kolo „šlo za plynem“ a zároveň bylo pohodlné byl parádní. Pro mě není ani tak u karbonu rozhodující váha ale vlastnosti jako tuhost a zároveň pohodlí, tohle hlína prostě neumí. Výsledek je že mě silnice chytla (i přes nesporné nevýhody silničního provozu) a dneska najezdím tisíce kilometrů.
Ber,neváhej.
Dvanáctková Ultegra Di2 je super.
Na jedno nabití 2000 – 3000 km,podle terénu.Řadí to jak šlak.
Tak než jsem nákup promyslel tak to trh vyřešil za mě a endurace 8 je vyprodaný.
Takže volba je jasná, počkám až budou naskladněný endurace 7 a objednám.
Není tu někdo z východních Čech kdo má doma 2XL a nechal by mě na něj sednout?
Ani bych se nedivil, kdyby se tu ve velikosti 2XL objevil záhy v galerii. Holt dávat info, že někde mají něco skladem a ve slevě se nevyplácí :-)