• Jenda

    Jaky je mezi nima rozdil? Trmen mi prijde uplne stejnej, v cem se lisi paka? Jak vubec to tak nejak funguje – na XTR s chladicem jsem slysel jen chvalu, nejake zkusenosti s temito levnejsimi variantami? Uvazuju o nich jako vhodnych kandidatech na Fritzka v profilu misto The One ktere mi proste nejak nesedly (vim ze alternativa je spis Saint ale to uz je moc penez)

    0 0
    • Jenda  

      tak odpovim si sam :-)

      Paka je u SLX a XT v podstate totozna, rozdil je v nastaveni vzdalenosti packy od riditek – XT tam ma nejakou dalsi vyfikundaci ktera nevim jestli neni jenom nejaky kurvitko. Nevyhoda soucasnyho shimano reseni je ze pokud chci chadic jsem zatim odkazanej na shimano desky ktery nejsou uplne levny. Otazka je jak to bude fungovat bez chladice.

      Otazka je jestli by treba v Goldfren nebyli pozdeji schopny napect novy oblozeni na ty chladici plechy.

      No cena je vic nez prizniva, budu rozmyslet.

      0 0
      • soc  

        Mam jeden dotaz, kdyz uz se v tom tak vrtas :)

        Brzdy s chladicem a bez se lisi pouze deskami? Takze nebude problem, koupit treba brzdy s chladicema potom dat dat nejake desky od jineho vyrobce, bez chladice?

        0 0
        • ememem  

          nebude, ake tam das dosky je jedno. s chladicom brzdia vyborne a ososbne si mylim ze bez neho budu rovnako kedzw je to pasivny chladic a na to aby to fungovalo proste potrebuje nejaky „pohon“ ako napr. ventilator na cipe a pod. silne pochybujem ze nejake prudenie vzduchu za vidlou ho vytvori, nehovoriac o tom ked sa ten chladic zaserie. takze toto by ma nechvalo kludnym.

          0 0
          • tonik666  

            Proudění vzduchu podle mě bude chladit hodně – jako když stojíš a je bezvětří nebo fouká vítr – proudění vzduchu odvádí ohřátý vzduch od chladiče.

            0 0
          • Jenda  

            Ano je to jen rozdil v deskach a lze tam soupnout normalni. Myslim ze ten chladic zas tak uplne blbej napad neni, preci jenom chlazeni neni jenom konvekci ale i radiaci a na to by to mohlo pomoc. Prave proto bych rad znal nazory nejakyho uzivatele treba XTR 2011 ketry by mohl porovnat jednak jestli je opravdu ta brzda povedenejsi oproti predchozim a jestli se nema tendenci upect. Podotykam ze zatim jsem upekl na jednom zapeklitym sjezdu vsechny moje brzdy.

            0 0
            • soc  

              Obecne uz tim, ze mezi desticku a pistek vlozis neco, co bude odvadet teplo, bys mel brzdam hodne pomoci. A plocha toho chladice je preci jenom dost velka. To by mohl byt zajimavy test pro nejaky magazin, zatizit brzdy danou brzdnou silou a sledovat teplotu na trmeni v zavislosti na case…

              0 0
          • soc  

            Jasne, slo mi jen o to, jestli tam neni nejaka finta, ktera by me i nadale nutila kupovat desky s chladicem od Shimana:)

            Jinak s Tebou nesouhlasim ohledne funkcnosti toho chladice, nicmene zustava otazkou, kdy opravdu prijde vhod.

            No jetse pockam, kolik toho zena utrati za hadry a pujdu do nich…

            0 0
        • albion66  

          Primárně můžete koupit tyto brzdy jak s destičkami s chladiči či bez. Samotné destičky s chladiči či bez lze samozřejmě dokoupit. Zda-li výrobci zareagují na tyto nové brzdy a začnou vyrábět destičky na tyto typy se ukáže, ale pp. ano. Jen se obávám, že né ty s chladiči. Otázka zní, jsou-li ty chladiče opravdu nutné, ale jinak je to hezké.

          0 0
    • tonik666  

      Reviews na XT

      MTBR

      Bikeradar

      Na SLX jsem našel taky jedno pozitivní. Za chvíli je budu sám jezdit, tak pak můžu napsat.

      0 0
      • Markony  

        které brzdy SLX, BR/BL-M675 nebo si raději připlatit 1000 ± za Shimano XT, BR/BL-M785 ? Diky za pomoc.

        0 0
        • blaf  

          ja vzal nakonec v lete XT, ale ten cenovej rozdil nebyl takovej, priplatil jsem jen par stovek, funkcne tam asi nebude rozdil, vahove taky temer nic, na pohled mi slx prijdou plastovejsi, ale na zivo s nima nemam zkusenost

          takze je to o tom jestli uprednostnis cenu nebo vzhled

          0 0
        • jIrI___  

          Ještě nedávno vycházely XT dráž jen o pár stovek, to bych šel do nich. Ale při tisícovce rozdílu bych bral SLX (pokud jsi ochotný se smířit s pár gramy navíc).

          0 0
    • marek_K2  

      Z XT mam pocit ze ta packa je „pevnejsia“. Na deore 596 a slx(666 a 675) je rovnaka a je vyroveba ako keby z poohybaneho plechu a na XT je to nieco ako odliatok. Na prilozenych fotkach je to vidiet. K free stoke – ked je na min tak hned ked sa clovek dotkne packy uz sa stlaca piest a zacina brzdit, ked je na max tak to ma len volu, chod paky je dlshi lebo sa viac oddiali od riditok, ale cela ta cast chodu o ktoru sa o odiali je potom mrtva a nerobi nic. Samozrejme vzdialenost od riditok sa potom este nezavysle nastavuje skrutkou.

      0 0
      • tonik666  

        Mám doma XT is SLX666 a rozdíl ve funkci,v páce ani v ničem jiném nepociťuji. Oboje funguje naprosto srovnatelně.

        0 0
        • deekay  

          XT,XTR maji paku podobnou, bud litou nebo kovanou imho, Deore, SLX, Saint, Zee maji paku vytvarovanou z alu plechu.

          Bohuzel pro me ta XT paka mi prijde kapanek plossi a tim pohodlnejsi, ale co uz.

          Zase je zajimave, ze na saint dali i pres telo shodne s XTR tak paku plechovou. Ze by vydrzela vic?

          0 0
          • marek_K2  

            no kovana/odlievana obsahuje aj mechanizmus na freestroke, preto je len asi len na XT a XTR, inac pouzivaju tu standardnu.

            deekay – celkom nechapem preco pises ze bohuzel ti viac vyhovuje XT – jedine ze by si chcel ZEE brzdy.:-)

            0 0
            • deekay  

              protoze sem chtel poridit k SLX brzdicum Saint paky. Stribrne XTR se mi nehodi na bike :D

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.