• pavel pavel

    Zdarec,

    uvažuji o koupi brzdových pancéřových hadic… Brzdy mám XT…

    1. Jaké máte zkušenosti ze značkama hadic ?

    uvažuji o ErgoPower Ultra Shift…

    Díky za Vaše podněty !

    0 0
    • kubad  

      Goodridge, cena už není tak hrozná jak dřív a jsou i barevné, asi to nejlepší na trhu

      0 0
    • Vilém  

      To jako chces pouzit Campa bowdeny k hydraulickym brzdam?

      0 0
    • kesu  

      používám na saintech magurácký opletený hadice a krom toho že to funguje to má malinko tvrdší chod

      0 0
    • HKou  

      Nemyslím, že by se to oproti originál Shimano hadicím nějak dramaticky zlepšilo, nicméně zadní hadici Alligator (tu měkkou) jsem vyměnil za Goodridge a rozdíl je značný. Přední Sh. jsem ještě neměnil, možná časem vyměním i tu.

      0 0
      • Vilém  

        S tou mekkou jsem se taky vypekl. Dal jsem ji na shimano brzdu a houba jeste vetsi nez normalne, pak nahrazeno opletenou alligator a tam je vysledek naopak lepsi nez s originalem.

        Ta mekka je vhodna tak na rafkovy magury, nebo treba Julii, ktery nemaji takovy tlak.

        0 0
    • pavel pavel  

      chtěl bych je od firmy : CAMPAGNOLO

      0 0
    • Debustrol  

      Na bajk je to IMHO zbytečnost, pokud se nejedná o pořádný DH kolo na pohárový tratě.

      Kámoš dával pancéřový hadice na mašinu (Yamaha R6) a řikal že teda nic moc… Prej se to vyplatí akorát tak na okruh kde ty brzdy dostávají skoro v kuse pořádnou dlouhodobou nálož.

      0 0
      • Vilém  

        Ale poznat to je. Stejne tak, jako kdyz jsem vymenil standartni paky za poradne frezovane. Oboji se podepsalo na lepsi davkovatelnosti a mensi houbovitosti.

        0 0
        • mr.antik  

          je možný, pak srovnat rozdíl houbovitosti mezi zadní a přední? (když to dám jen na zadek)

          0 0
          • Vilém  

            Kazdopadne na zadku se to diky delsi hadicce vic projevi. Ale tezko to nejak vyjadrit, je to jen subjektivni dojem, ktery nemam jak podlozit necim meritelnym.

            0 0
      • gazman  

        Pancéřované hadice nemají žádné výhody či nevýhody ve vztahu k délce zátěže.Díky jejich menší pružnosti mají vliv na chod páky a v extrémním případě i na max. brzdný účinek celé soustavy.Nic víc nic míň, teda kromě estetického hlediska:-)

        0 0
      • JakubCh  

        Tak na mašině to je prý poznat ********, když člověk jezdí hranu, kamarád má Kawu Z750, brzdy prý nic super, dal pancéřové hadice a prý viditelné zlepšení. Ale jezdí jak dobytek, to je fakt :D

        Na kole netuším, jestli to bude rozdíl.

        (kua vyhrabal jsem mrtvolu :D)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Zdravim,

      nejak se mi doma vyskytla goodridge hadica a vcil premyslam jak to napojit na elixiry CRka- Nemohl by mji nekdo poradit-nejlepe primo dat odkazy jako debilovi, co vsechno potrebuju?:)

      Diky

      0 0
    • warps  

      Alligator SUPREME mam na sjezdaku a v porovnani s ostatnima super cena a kvalitativne stejne … Prezily uz hooodne

      0 0
    • Smazaný účet  

      Taaak je tady dalsi dejstvi.

      koncovky jsou uz nejakou dobu doma a tak jsme je vcera instaloval na hadice. Skutecne jednoduchy system-natahnout zajistovaci matku a zasroubovat zbytek. Akorat teda sroubovat to slo sloro bez naradi az si rikam jestli to vubec bude drzet/tesnit.

      No zatim z toho mam takove smisene pocity vam povim…

      0 0
      • mirav  

        Povídej … .

        0 0
      • kubad  

        imho je někde chyba. určitě to ke konci potřebuje celkem sílu a bez klíčů se určitě neobejdeš

        0 0
        • Smazaný účet  

          No tak jsem to asi trochu zvelicil, na konci jsem to klicem dotahl, ale asi az na poslednich 4 zavitech. Jdu na to a uvidim esi je vsechno vpohode nebo budu se skripenim zubu nahazovat puvodni hadici…a zacnem u predni brzdy:)

          0 0
    • dzandzara  

      JAGWIRE

      0 0
    • DejvGSR  

      Oživým toto vlákno. U brzd XTR, hadic u zalisované banji koncovky mi to začalo rosit. Dokonce u přední brzdy se mi dostal olej až na kotouč. Tak jsem pokukoval po pancéřových hadicích, a koupil jsem Aligátory Super Supreme černé včetně koncovek. Nainstaloval na kolo a oproti origo hadicím žádný rozdíl v chodu a vjemu na brzdové páce. Buďto jsou ty Aligátory prostě sračky, nebo origo hadice XTR tak dobré, nebo prostě jsem blbě očekával více. Jinak ty jejich koncovky se zdají bytelnější. Brzdy brzdí obstojně.

      0 0
      • Atilla  

        Já vyměnil na Saintech za goodridge a rozdíl v chodu páky obrovský. Předtím jsem nemohl seřídit páčku tak abych na ní pohodlně došáhnul prstem a přitom nedomačkával až ke gripu a teď to chodí skoro jako avid.

        0 0
        • gazman  

          Možná si při té výměně zároveň i dobře odvzdušnil. Změna by ale měla být znát po výměně každopádně.

          0 0
          • Atilla  

            Odvzdušněné byly, ty saint hadice se hrozně rozpínaly. Bylo to cítit rukou jak se hadička roztáhla. Goodridge se ani nehne. A co jsem zkoušel Sainty před tím, tak měli fakt dlouhý chod. Myslel jsem si, že si zvyknu, ale nešlo to:)

            0 0
            • gazman  

              Jsou to hovada, že dávají na DH kotvy takové olačkovité hadice.

              0 0
              • Atilla  

                Jo to jsou. Díky tomu jsem byl v brzdách pomalu o 2tis dráž.

                0 0
    • La Piér  

      Já si myslím, že je to takový docela placebo efekt. Na současných brzdách (TheOne) necítím s originálníma hadicema absolutně žádný rozdíl v gumovosti mezi přední a zadní brzdou. A neuvědomuju si, že bych to pozoroval na některých z předchozích kotoučovek, které jsem kdy měl.

      Ale nemám vlastní zkušenost.

      0 0
      • Atilla  

        To na elixirech jsem taky nic nepoznal, ale u shiman mě to až překvapilo jaký velký rozdíl to je. Z houby se stala brzda chodem podobná avidům.

        0 0
    • White2146  

      Zase trochu obnovím téma.

      Má angličtina je hodné slabá a tak se chci zeptat jestli budou pasovat tyhle hadice

      http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

      Na brzdy Shimano BR M445 a moje brzdové páky.

      A když už sme u toho tak se chci zeptat jaké mám vůbec brzdové páky hledal jsem to na netu a BR M-445 mají jíné páky ale stejný třmen.

      Dík

      0 0
      • Jenda  

        zcela uprimne mi to prijde do tvych brzd nesmyslna investice – cena hadice prevysi cenu brzdy. To bych radsi nejdriv koupil nejaky lepsi brzdy a pak zacal pripadne laborovat s hadicema. Myslim ze kdyz koupis treb novy SLX tak si vyrazne polepsis http://www.kupkolo.cz/…2012_z90691/

        mimochodem rekl bych ze mas tuto kombinaci http://www.kupkolo.cz/…5-bila_z721/

        0 0
        • White2146  

          To je zase pravda no.. ani nevím co mně to napadlo..

          Spíš tak uvažuju… hooodně se mi líbí tato brzda:

          http://www.kupkolo.cz/…pteru_z4456/

          A hlavně mně tam zaujalo: Automatické udržování vzdálenosti destiček od disku

          To znamená žádna rozpěrná tyčinka?

          A bude to kompatibilní se Shimano 203mm kotoučema? a taky by mně zajímalo jak sou na tom v porovnáni s Avid Elixir X0.

          Dík

          0 0
          • Smazaný účet  

            vecka…mezeru si automaticky udrzujou vsechny brzdy…na rozperu desticek ve trmeni-ciste bay necinkaly, se pouzivaji pruzinky nebo magnetky…

            0 0
            • White2146  

              Jo ale ty formule by to mněly mít trošku vychytanější než moje stavající shimana ne? :)

              A jak sou na tom v porovnání s tema Avid X0 ted mam nejake peníze a ty formule se mi líbí :)

              0 0
              • Smazaný účet  

                maji pruzinku…nemlich to same jak shimano…tim ale podobnost konci…

                http://www.bikeradar.com/…rakes-24345/

                bohuzel the one se v testu nevyskytujou…

                0 0
                • White2146  

                  Ja ani pořádně nevím co ty čísla znamenají anglicky neumím a google překladač stojí za hov*o.

                  Takže nejaké vlastni skušenosti co se týče houbovitosti a brzdného učinku?

                  Ale jak se tak dívám tam sou na tom asi nejlépe avid code R. co říkáš na ty?

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    u kazde brzdy jsou tri sloupecky. Kazy je pro ruznou silu na pace (50N, 100N, 150N) a v tabulce je jake zpomaleni jsou schopny ty brzdy dosahnout…vice znamena leps-ostreji to brzdi.

                    Vlastni zkusenosti s TheOne nemam, hledej tu na foru…

                    0 0
                    • White2146  

                      Jo už mi to potom došlo takže nejlíp s toho vyplyvaji Avid Code R.

                      Spíš mi de o zhodnocení brzd jaký pár vybrat tak do 6tisíc a nejlíp mi vyplývaji ty avidy.

                      Teda pokud zase neznamená méně ostřeji – větší regulovatelnost :)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        ostrost a davkovatelnost jsou proti sobe…svou roli hraje i velikost koroucu:)

                        0 0
                        • White2146  

                          No kotouče mam 203mm oba dva a mněnit je nehodlám za menší nikdy :) takže ja fakt nevim dyd to je snad nemožne se rozhodnout mezy těmi všemi brzdami :D

                          0 0
                          • Smazaný účet  

                            S formulama nemam zadnou zkusenost. Kdybych se rozhodoval nad novyma brzdama, tak ych do vyberu dal elixiry (5tky nebo Rka) a nove Shimano SLX…zasel nekam do kramu, pomackal at vim ktera brzda se mi zda lepsi a koupil:)

                            0 0
              • Jenda  

                tem formulam bych se spis vyhnul – sam je jezdim a zadna slava. Brzdi sice vyborne, o tom zadna ale… Dle slov servisaka od Bartonicka (dovozce) maj problemovou paku ktera jde blbe perfektne odvzdusnit navic ma pomerne malou expanzku na to co jsou ty brzdy urceny. Pokud jezdis momentalne shimano budes taky asi vyvalenej z maly mezery mezi deskama a kotoucem, tedy porod to seridit. Houbovitost mi u tyhle brzdy prijde vetsi nez u shimana, pred servisem se mi mely tendenci v dlouhych technickych sjezdech varit ale to mohlo byt blbou brzdovkou. Po servisu zatim nevim. Navic maj stelovani mrtvyho kroku coz se asi u vsech brzd ukazuje jako kurvitko a novejsi The One uz ho zase nemaj (pokud se nepletu). Vyhoda je slusna dostupnost nahradnich dily ale je to kolikrat za cenu novejch SLX brzd :-(

                Osobne zalezi co chces – pokud ti vyhovuji svym projevem shimana a je ti jedno ze to nejsou zrovna gramarsky zalezitosti tak jdi do nich. Za 6 tis. mas jednak moznost SLX nebo XT, brzdny ucinek bude stejny, v obou pripadech velmi dobry, tusim ze SLX ma jiny material pistku, nedokazu odhadnout jak je to velky problem. Pokud chces brzdy s max vykonem a je ti jedno kolik vazi tak osobne bych koupil trmeny Saint, paky vicemene jaky chces, klidne bych se nebal tehlech http://www.koloshop.cz/…va-paka.html

                no a pak poresit hadice – vyhnul bych se original shimano (viz vyse zde) a bud bych tam dal ty goodridge nebo ekonomictejsi a asi i lehci variantu Aligator super supreme (nebo jak se presne ta hadice jmenuje). Cely te to vyjde levneji jak set Saintu a budes mit lepsi hadice. Mimochodem klidne muzes zatim nechat i ty paky co mas, mam dojem ze konstrukce je to shodny s original Saint pakou (vnitrek) akorat to nema tak pohodlny stelovani vzdalenosti paky od riditek a asi paka bude jenom plechova.

                0 0
                • Vegan  

                  Kdyz The One odvzdusni takove nemehlo jako ja tak to musi zvladnout kazdy.

                  Houbovyty krok mi prijde nulovy respektyve po odvzdusneni je mene houbovita jak Elixir R a serizeni na kotouc je pravda trosku porod, ale to je dan za kratky mrtvy chod.

                  0 0
                  • Jenda  

                    jo ale jakej mas model? Tam je prave obrovskej rozdil jestli to ma tu starou paku pistem rovnobezne s riditkama nebo tu novou s pistem kolmo na riditka.

                    0 0
                  • Vegan  

                    Kolmo model 2011

                    0 0
                • White2146  

                  Opravdu je to tak dobré? A vzdalenost destiček od kotouče je stejná jako u všech shiman? A co v porovnání s Avid Code R a 203 kotouči?

                  0 0
                  • Atilla  

                    kup si brzdy až budeš mít kolo.

                    0 0
                  • Jenda  

                    kdyz tady na foru pohledas jak na tom jsou sjezdovy brzdy tak ti vyjde zhruba toto

                    Shimano Saint – zadna gramarina, vyborny brzdny ucinek a teplotni odolnost, blbovzdorna, diskutabilni ergonomie paky, slusna cena.

                    Formula The One(novejsi model, ne to co maj a kupkole) – Brzdny ucinek srovnatelny se Saint, vyrazne lehci, ******** draha, mala mezera mezi kotoucem a deskama, daleko narocnejsi na serizeni/udrzbu, o neco mene teplotne odolna

                    Hope V2 – vyborna brzda s mozna nepatrne mensim vykonem oproti Saint a The One, diskutabilni design, dobra dostupnost nahradnich dilu, daji se sehnat za rozumnou cenu.

                    Avid Code – velka neznama, brzdny ucinek odpovidajici urceni brzdy, starsi modely se sraly jak na bezicim pasu, obtiznejsi servis jako u vetsiny Avidu, nove modely muzou byt OK ale mam dojem ze nikdo nechce byt testovaci kralik :-)

                    Hayes ACE – moc lidi je nevozi, zkusenosti pramalo, obecne hayes stale jeste umi vyrobit slusny modely, na druhou stranu jejich levnejsi produkce prilis dobre jmeno znacce nedela.

                    Otazka je jestli na tvoje kolo cpat sjezdovy brzdy je uplne to pravy. Mozna by bohate stacilo dat tak novy SLX pripadne XT, brzdit to nebude o moc hur nez Saint akorat to nebude tak odolny na prehrivani. Jinak nejaky Avidy nebo Fromule odvedou zrona tak kus dobry prace, zalezi jakej ti vyhovuje chod paky a brzdnej projev.

                    Druha vec je, ze jestli ti to nebrzdi s 203 kotoucema tak bud mas pres metrak a nebo si neumis brzdu poradne seridit.

                    Co tam mas za desky? Cistis nejak kotouce?

                    0 0
                    • La Piér  

                      TheOne nejsou nijak náročné na seřízení nebo údržbu.

                      0 0
                    • White2146  

                      Ja neříkám že mi to nebrzdí brzdí mi to docela slušne ale myslel sem že bych třeba mohl zredukovat tu houbovitost těma panceřovýmá hadicema a nakonec sme se dostali až sem :D Zvlaštní a hlavně ty názory na The One jeden říká špica a druhy nahovno :D To je pak tažké si vybrat :D

                      Myslím že jenda mi to popsal dobře :)

                      Dík

                      0 0
                      • La Piér  

                        Myslím, že jenda má ty TheOne jen zavzdušněné.

                        Všeobecně je TheOne ta poslední brzda, o které by bylo známo, že je to houba. Přesný opak je pravdou.

                        0 0
                        • Jenda  

                          Myslis spatne, jak pisu nahore, zasadni rozdil je v pace. Ta stara paka stoji za prd, mala expanzka a diky nastavovani mrtvyho chodu houbovitejsi projev (asi jako se chova tahle ficura u Avidu). To ze se blbe odvzdusnuje uz je jenom takovej bonus. Novejsi paka jako mas treba ty timto problemem netrpi a i kdyz trmen pokud vim se nemenil tak ta paka z toho dela uplne jinou brzdu.

                          Tedy novy The One jsou fakt spica brzdy pokud ma clovek trpelivost si je dobre nastavit, stary brzdi suprove ale ten projev na pace nemusi kazdymu sedet (napr. me:-)

                          0 0
                          • La Piér  

                            Než jsem je koupil, jezdil jsem na biku, na kterým byla verze s kolečkem na páce a neměl jsem z nich vůbec houbovitej dojem.

                            Ale nedělal jsem si přímý srovnání a bylo to tehdy moje první setkání s tou brzdou, tak je možný, že jsem si toho tak nevšiml…

                            0 0
                            • Jenda  

                              ja mam problem ze mam permanentne srovnani tehlech stajech The One a Magura Luisa – na ty Luise (ted se sh. pakama) je kratkej chod a pak vyrazny dosednuti desek na kotouc. Potom samozrejme paku promacknu o neco dal ale nijak moc. Naproti tomu u The One pomalu clovek nepozna kdy desky dosedly na kotouc a pak se ta paka dal ochotne propada, krok jako takovej je fakt dlouhej. Celkove ji dokazu promacknout pomerne hodne ale k tomu za jizdy prakticky nedojde protoze bych letel pres rodla :-)

                              Upeceni se konalo parkrat, mam ve svym okoli jeden sjezd kde je na to velka pravdepodobnost – na cca 3 km se spadne o asi 600 m po velkejch sutrech se zatackama – prakticky tam neni moc kde pustit brzdu aby si odpocinula.

                              0 0
                              • La Piér  

                                To je fakt zvláštní, ten tvůj chod.

                                Já taky necítím, kdy desky dosednou na kotouč, takový to ostře ohraničený místo v chodu páky, ale jakmile jsou desky opřený, už páku zmáčknu jen málo, jak je tvrdá.

                                A to upečení: jaký máš kotouče a kolik vážíš? Já se o to mnohokrát doopravdy snažil a ani náznak (95 kg, 203mm).

                                0 0
                                • Jenda  

                                  predek 203, zadek 180, vazim cca 85, desky goldfren. Ono v cechach to fakt nehrozi ale na sjezdech tohoto typu kde opravdu musis rvat za brzdy celou dobu to neni az takovej problem.

                                  0 0
                                • Manas  

                                  Me se The One chovaj uplne stejne. Dvakrat byly v ofiko servisu a ani jednou se to nepovedlo spravit. Mam je ted na enduru a az se rozbijou pujdou tam misto toho Shimana.

                                  0 0
                                  • gazman  

                                    V servisu jsou mamrdi.

                                    0 0
                                    • Manas  

                                      Jejich boj, ve dvou obyc cyklo servisech se jim to nepovedlo odstranit, u Bartonicka ani po dvou navstevach taky ne. Protoze je mam z druhe ruky tak nemuzu reklamovat, nicmene znova si je uz kupovat nebudu. Jebnu tam Shimano, jednak jsou cenove fajn, druhak je umi servisovat kdekdo a desticky maj taky vsude ;-)

                                      0 0
                                      • Atilla  

                                        A nejsou tak odfláknuté jako Formule

                                        0 0
                                        • gazman  

                                          Jo Taliáni jsou cigoši a rubou to jak vleze, jenže se jim podařilo udělat poměrem výkon/váha bezkonkurenční brzdu. Taky bych radši vozil nějaké brzdítka ze země vycházejícího slunce, ale váha u mě diktuje a navíc já s těma formulema nemám problémy. Zpracování, funkce, servis, odolnost, no problem. Zas na obhajobu Italů musím říct, že jsem u nějakých nových shimano, tuším SLX to byly, řešil takové věci, jako prochcávání kolem víčka, nebo v podstatě nefunkční závit v páce, který jsem musel proříznout. Všichni jedou na objem.

                                          0 0
                                      • gazman  

                                        Souhlasím a dodám, že pokud chce někdo jezdit formule tak i podle mých zkušeností to chce umět trochu šroubovat a mít nějaký ten vercajk a trochu času.

                                        0 0
                                        • Vegan  

                                          A Sakra :)

                                          0 0
                                        • Manas  

                                          To jo, obcas to je sranda. Nicmene, kdyby me ta predni nesrala, byla by to super brzda ;-)

                                          (Az na tu cenu teda – kupoval jsem je tusim pred 3 rokama)

                                          0 0
                                          • Jenda  

                                            hele takze mas taky ten starsi typ paky co ja? V tom je pravdepodobne zakopanej pes. Gazman uz ma s tou novejsi pokud se nepletu. Ja jeste az dojedu desky co mam do zasoby tak zkusim finalni zmenu a to hodit na to paky z K18 – lip mi sedne a nema to kurvitko na nastaveni mrtvyho chodu. Pokud bych mohl vzit analogii z Avidu tak bez nej by mel byt krok tvrdsi. Taky na tech K18 ten houbovitej pocit rozhodne nemam.

                                            0 0
                                            • kubad  

                                              One mají větší pístky v brzdiči, takže kok bude trochu delší, ale asi z toho konečně uděláš funkční brzdy :D

                                              0 0
                                              • Jenda  

                                                no prumer pistku na pace by mel byt stejny takze delka kroku stejna jak s original pakama. Ale hrabat se do toho chci az sjedu tech asi 7 paru desek co tu mam do zasoby abych az to dojebu nemusel jeste vztekle koukat na ty nevyuzity desticky :-)

                                                Funkcni to stejne nikdy nebude ale ten wow efekt THE ONE :-)

                                                0 0
                      • Vegan  

                        Ono je to hodne o dobrem odvzdusneni atd… a pak take o tom co komu vyhovuje chodem. Nejlepe udelas kdyz si je nekde osahas at vis co mas cekat, Ja uz bych narovinu jine nechtel nez The ONE, ale zase pritelkyne ten chod nemuze ani cejtit a maximalne ji vyhovuji XTcka.

                        0 0
                        • Atilla  

                          Taky jsem si myslel, že mi ostré brzdy vyhovují. Pak saint, kde se dá síla fakt nádherně modulovat a ani na bahně ti nehrozí, že se ti kolo kousne. Prostě si ho od záčátku v klídku zpomaluješ. Což se ti u formule, nebo avidu nepovede. Když jsem na saint nainstaloval goodridge hadice, tak se krok výrazně zkrátil a houbovitost skoro zmizela. Není to sice jako avid, ale to je zase širokou mezerou u desek. Když jsem koukal na The one, tak mezera je ještě menší než u elixiru a i tam už je to docela *******. Navíc sorry, ale to zpracování u formulí je humus. Měl jsem teď rozdělané jedny mega a druhé ORO K24 a v obouch byly špony po obrábění a na výčkách a dalších dílech otřepy atd. Za tu cenu ať jdou taliáni do …

                          0 0
                          • Jenda  

                            plus bonus aspon u starsich – barva ktera nevydrzela brzdovku :-)

                            0 0
                            • Atilla  

                              Jo, to teď řešil kámoš servisák. Jsem mu půjčoval odvzdušňovací sadu a on že mu za 5min slezla barva z objímek :)

                              0 0
                            • gazman  

                              The one jsou eloxované, takže pohoda.

                              0 0
                          • gazman  

                            Nechápu problém, že nejsi schopen na blátě brzdit tak, aby se ti nebloklo kolo. Problém nebude v brzdách.

                            0 0
                            • Atilla  

                              :)

                              0 0
                              • pepek  

                                .

                                0 0
                              • gazman  

                                Nesměj se, myslím to vážně.Buď si napsal blbost, nebo něco blbě děláš.

                                0 0
                                • Atilla  

                                  No podívej, pokaždé se nejede 40km v hod. A když pak přijedu s teplýma brzdama na začátek technického a hodně prudkého sjezdu kde musíš jet jak šnek po mokré skále a bahně aby ses trefil předním kolem do 8cm díry mezi skálama a jakmile se ti blokne kolo tak se to rozjede. I když avid mačkáš hodně z lehka, tak v tom prďáku kde mám zadek až za zadním kolem abych nepřepad, tak se ti to kolo prostě dost často blokne( a jedeš, vyskakuješ a jdeš znovu). Elixir má dost kousavý nástup, co jsem zkoušel mega a oro, tak taky. The one má ještě víc(podle Mloka, prostě shimana se líp dávkují.

                                  0 0
                                  • gazman  

                                    Jsem prostě přesvědčený o tom, že dávkování je na pilotovi, ať jedeš 40km/h nebo 4km/h a terén takový, nebo makový.

                                    0 0
                                    • Atilla  

                                      V tom případě mě potěší tvoje návštěva a ukázka skvělého pilotování

                                      0 0
                                      • gazman  

                                        Nevidím důvod, proč bych tě měl navštěvovat a něco ti předvádět. Prostě jsem jen přesvěčený o tom, že to co udělá brzda, záleží na tom, kdo jí mačká. Znáš to, přimáčkneš víc brzdí víc. Ale vážně, ty Formula jezdím déle než dvě sezony v blátě nebo na suchu, ale abych měl problém s tím, že se mi kolo nečekaně bloklo a nebyla to moje chyba, jsem nepozoroval.

                                        0 0
                                        • Atilla  

                                          Když myslíš. Já bych chtěl jen vidět tu úžasnou techniku brždění.

                                          0 0
                                          • gazman  

                                            Já nevím jestli mám úžasnou techniku brždění, jen vím že pokud chytnu šmejra, není to brzdama, ale mým palcem.

                                            0 0
                                            • Atilla  

                                              Jak myslíš, hádat se s tebou nebudu, ale rád bych tě viděl na tom místě o kterém mluvím. Mimochodem jedeš tam rycholstí tak 0,2km/hod.

                                              0 0
                                              • gazman  

                                                Tak třeba se v onom inkriminovaném místě někdy potkáme a já tam hodím tygra, protože mi ujede kolo. Nic to ale nezmění na tom, že se dle mého vymelu né kvůli brzdám, ale kvůli tomu že udělám jezdeckou chybu. A už dost, po páté stejnou věc psát nebudu, jestli jsem se tě nějak dotkl, tak už se stalo a měli bychom to zakončit smírem.

                                                0 0
                                                • Atilla  

                                                  Nejsem nijak dotčen.

                                                  0 0
                                                • Tomínos  

                                                  Ták, nebuďte vepři, zakončete to šmírem… Ale uznáš,že naučit se s jedněma brzdama plynule dávkovat brzdnou sílu může být těžší než s jinýma :-)

                                                  0 0
                        • White2146  

                          Vidím to na ty sainty + hadice.

                          Jinak kámoš si chce koupit na sjezdáka Hope Moto 6ti pístkové jak sou na tom v porovnáni se saint? Vyplatí je opravdu jedna brzda za 7k?

                          Dík

                          0 0
                          • kubad  

                            Hope Moto 6 se 4 roky nevyrábí !!! nesmysl tohle kupovat

                            Hope Tech V2 jsou o poznání lepší a o kus levnější

                            0 0
                          • Smazaný účet  

                            http://www.sicklines.com/…Moto-FR1.jpg nebrat…vykon nic moc…ostatne jako hodne houpe brzd bez Tech paky…

                            Jinak mi na tvoje kolo prijde kombinace saint+opleten­ce+203mm koouce trochu prehnana..

                            0 0
                            • Atilla  

                              Mu to zláme rám, až na to hamstne na asfaltu.

                              0 0
                              • Smazaný účet  

                                Vis co..mam elixiry, 203mm kotouc a nezazil jsem, ze bych v beskydech mel problem…a to ikdyz jsem valil z Lyse jenom zadni brzdu. Jasne, vazim kolem 70Kg s bagazi…ale zase se s tim moc neseru:) Na asfatlu je to brzdeni s prstem v nose:)

                                0 0
                                • Atilla  

                                  Taky jsem měl elixiry 203/180 a v pohodě. Jen ve Špindlu jsem měl problém i na FR trati zastavit když jsem to valil delší dobu. Mám kolem 90kg. Na asfaltu se to právě hryzne + 203 kotouč = dost velké zatížení na xc rám

                                  0 0
                                  • Smazaný účet  

                                    Jasne…ty tomu nahladas vic nez ja, tkaze se uz projevi kdyz ty brzdy nestihaji…ale na XC HT pri jezdeni v cechach jsou imho neuvaritelne…pokud nebrzdis jak jantar…

                                    Jasne, muze byt nejaky prudky technicky usek, kde budes fakt na brzde stat…ale bud budes v pulce vyklepany ze budes muset spocnout, nebo nebude dost dlouhy abys to upekl…

                                    0 0
                    • Vegan  

                      Par lidi co jezdi nove COdy okolo sebe mam a jedinej problem je s pistkama ktere je potreba casto cistiti aby chodily rovnomerne. Jinak BRzdi o malilicko hure jako Saint, ale zase jsou vic ostry a mene gumovy.

                      0 0
                    • se-se  

                      jsem tenc testovací králík – vozím Avid Code. Brzdný účinek vysoký, žádný problém, neškrtaj, nepískaj, nezavzdušňujou se

                      0 0
                      • Atilla  

                        Nakládal jsi Code na sjezdovkách? :)

                        0 0
                        • kubad  

                          :D

                          0 0
                        • pepek  

                          Se-seho brzdy zažívají sjezdovku immervere. I na rovině :-)

                          0 0
                          • se-se  

                            tak nějak – jsem to vážil- 35 kg s plnou výbavou – tedy včetně kafe a náhradních ponožek. Musím asi něco z těch brašen vyndat.

                            A mimoto kotouče 220 se fakt moc nehřejou

                            0 0
                            • Smazaný účet  

                              to je vpohode…v ocich XC chrtu je to jako jet na zavody a mit s sebou dve nahradni kola:)

                              0 0
                              • se-se  

                                budu zas přestavovat, tak jsem to odstrojil a holý (se stojánkem) to má 19 kilo. A to už jsou jen standardní komponenty

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  ha..tak uz jenom dve chrti XC:)

                                  0 0
                                  • se-se  

                                    Dnes jsem si koupil perfektní digitální váhu za 4 stovky – prostě takový držadlo s displejem a popruhem. Je do 50 kg.

                                    A k čemu že to zrovna já potřebuju?

                                    No budu přece KILOGRAMAŘIT.

                                    0 0
                                    • Vilém  

                                      Skoda, ze se tak branis nakupum z ciziny. Cinan by ti ji prodal tak za 150,–:)

                                      0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        +1…

                                        0 0
                                      • Smazaný účet  

                                        jenom abys ji nestrhul:DD

                                        0 0
                                      • se-se  

                                        jo, to jo, ale za dopravu dalších 150,– . Takhle jí mám se zárukou a hned.

                                        0 0
                                        • kubad  

                                          doprava je zdarma :D to dotuje čína

                                          0 0
                                          • se-se  

                                            hmm a dotujou taky doručení k reklamaci? :))

                                            Ne já bych klidně nakupoval z číny, jen bych se musel dokopat k tomu zřízení platební karty – z normální kreditky platit nechci

                                            0 0
                                            • skvedo  

                                              Přes PayPal. Už nějaký rok mají lucemburskou bankovní licenci, takže je tam celkem jistota.

                                              Jednou jsem nakupoval z nějakého shopu v Anglii. Platba kartou by byla zadáním do jejich systému (žádný 3D secure), tak jsem obětoval pár procent navíc a platil PayPalem (přenesou na zákazníka desátky, které platí za platbu obchod) kvůli bezpečnosti.

                                              0 0
                                        • Vilém  

                                          Hongkong post je zdarma:)

                                          0 0
                                          • kyl  

                                            To se mi zdá nebo Hong-kong už s námi nekamarádí?Cokoliv najdu na E-bay z Hong-kongu tak bud se k nám neposílá nebo jsou údaje zamlžené.

                                            0 0
                                            • Vilém  

                                              Tak neposilaji pres hong-kong post:(

                                              0 0
                                              • kyl  

                                                Jsem tam měl vybranej silniční rám+vidlice+hlav­ko+sedlovka a budu mít prd.S Číny to vychází o 2t.dráž.

                                                0 0
                                                • Vilém  

                                                  Jj cina posila pres China Post a ti normalne plati. Minuly tyden mi taky neco prislo z Ciny a bylo tam snad 10 znamek, nektery pekne velikansky, s nejakejma souhruhama:)

                                                  0 0
                                    • logoman  

                                      lol a to se vyplati :D

                                      0 0
                • jIrI___  

                  Nové XT i SLX mají pístky v praseti tuším ze stejného materiálu (vypadá to jak nějaká keramika).

                  0 0
                • La Piér  

                  Člověče, tak to máš nějaký inverzní typ TheOne oproti těm, co mám na biku já :-).

                  Houbovitost nula, páka skvěle tvrdá. Nástup brzdného účinku okamžitý a velmi silný, jsou to kotvy jako sfiň. Problémy se zavzdušňováním nebo odvzdušňováním nulové. S mými 95 kily jsem s nima nikdy nezažil byť náznak utavení (ani v Alpách).

                  Z mého pohledu jsou to ve všech ohledech suverénně špičkové brzdy, zvlášť když si vezmu kolik váží…

                  0 0
      • BigKarel2  

        Páku máš BL-M505 a u těhle brzd je kravina řešit cokoli z hadicema…jesi chceš aby měli tužší chod tak je prodej a kup třeba Avid Elixir 5…

        0 0
      • Luk02  

        pasovat to bude…ale na tvoje brzdy je to škoda, být tebou tak vemu Deore páky, Deore třmeny dají se sehnat za super prachy… a knim třeba tyhle hadice. A nebo se dají sehnat i levnější hadice…ale jak říkám na tvoje brzdy bych to nedával…

        0 0
    • Smazaný účet  

      ??

      http://cs.wikipedia.org/…C3%A1n%C3%AD

      neni to těžký? :-)

      0 0
    • Foose  

      kilo

      0 0
    • Julian.zadon  

      já vím, že kámoš je dost vychvaloval. takže asi ok. rozhodně ti ale doporučuju, poptat si to na více místech. já když jsem scháněl nový brzdový lanka, tam jsem otestoval poptávkový systémy na webu. Nevěděl jsem který dřív:-) chich. No každopádně je jich docela dost. já ti můžu doporučit třeba tady ten http://www.aaapoptavka.cz/…5-sport.html . Neboi zkus třeba i nějaký jiný. Jen si tam zadáš specifikaci a oni už to za tebe poptaj a dají ti vědět.

      Tak at se ti dobře jezdí.

      July

      0 0
    • se-se  

      vytáhl jsem tohle vlákon ať nezakládám nový:

      Tak jsem si totálně naběhl a opletenými údajně „špičkovými“ hadicemi Alligator SUPER SUPREME

      Totální houba. Bohužel jsem je dal na 2 kola. Na jednom místo Jagwire Hyflow, na druhým originál Avid.

      Fakt sem tomu nechtěl věřit, tak jsem to na jedný brzdě dal dvakrát tam a zase zpátky – sakra je to tak – jsou totálně gumový, v podstatě nepoužitelný.

      Už jsou tam zpátky ta původní

      Na dvou HTčkách mám hydry Clarcs a origo hadicema který jsou totálně nedostižný – brzdy jsou jako kámen. Tak mě nenapadlo, že jiná opletená může tak extrémně stát za hovno.

      Dobrej vopruz – 6 m hadic a hrst koncovek – 2000 v hajzlu.

      0 0
      • alinceb  

        Myslím, že problém nebude v hadicích. Alligator Supreme vozím celou tuhle sezónu a brzdy s nima fungují perfektně. Jinak pokud Alligatorům nevěříš, tak si nech z ostrovů poslat Good ridge…

        0 0
        • se-se  

          Tak v čem by by byl problém?

          Netečou – když jsem páku zmáčkl a držrl tak neutíkala – myslím tím, kdyby byly špatně koncovky. Odvzdušnění taky OK, protože brzdu jsem prostě odmontoval a odvzdušnil v ruce (takže se dá naklánět jak chci) a taky jsem 2× změnil hadici nová -stará a byl to vždy markantní rozdíl. A ny dvou různých brzdách – Avid Code a Avid elixir 1.

          Fakt mě nenapadá nic jinýho, než že jsou prostě zatraceně moc pružný.

          0 0
          • Smazaný účet  

            pruznost hadice si muzes zmerit:) Staci nadici smotat do sklenky od okurek, vyvest vicke oba konce + vyvest kapilaru a cele to naplnit vodou…potom pumpovat brzdou a odecitat zmenu vysky v kapilare:)

            Mj. by mne tohle vazne zajimalo. Ja mam hadice goodridge a zmenu jsme pozoroval. Pokud je to totalni houba, tka odvzdusnuj dal.)

            0 0
            • alinceb  

              Taky bych to viděl tak, že problém bude spíš ve špatném odvzdušnění…

              @sese: Máš Avid Bleed Kit a nebo nějakou DIY sadu?

              0 0
              • se-se  

                odvzdušňovací sadu originál a odvzdušnit to fakt umím. Navíc v tomhle případě jsem prostě brzdu celou odmontoval a odvzdušňoval venku z kola.

                Když jsem po prvním czteku vychladl, tak jsem to znova porovnával – podle mých měřítek je to fakt na hranici použitelnosti – větší silou zadní promáčknu skoro k řidítku a ta gumovost je jednoznačná

                0 0
                • alinceb  

                  větší silou zadní promáčknu skoro k řidítku a ta gumovost je jednoznačná – takže tam máš někde bublinu…:D

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    +1..navic teda…do takoveho siloveho promackavani bych se nepoustel! Treba stare Juicy mely v pace par plastovych dilu, ktere se takto daly polamat. Navic takvoe brutalni stlaceni je uz daleko za hranici blokace kol…

                    0 0
                  • se-se  

                    No fakt nemám – už je to že je to shodný projev na 4 brzdách (2 kola – 2 typy brzd)- přeci nebude ta bublina všude stejná. A odvzdušňuju to minimálně podesátý.

                    Kdyby to byla bublina to bylylo dobrý ale bohužel není.

                    0 0
                    • Atilla  

                      Nevím se mi to taky nezdá. S avidama mám své zkušenosti. Nechal bych je odstát pověšené někde třmenem dolu a pak bych to bez promačkání zkusil ještě odvzdušnit. Někdy se to prostě nepovede ani na 30tý pokus- jsou to svině.

                      A ta hadička tak měkká být nemůže, to by staré shimano hadice byly o proti tomuhle pecka.

                      0 0
            • Atilla  

              JJ změna goodridge oproti origo shimano byla fakt velká. Podle mě jsou nová shimana tvrdá kvůli jiným hadicím.

              0 0
            • se-se  

              No kdybych byl na to zařízenej tak je to dobrý nápad, ale to znamená vyrobit si na to zvláštní přípravek.

              0 0
            • se-se  

              ale nedalo mě to a než vyběhnu za prací tak jsem skočil do garáže a použil digitální šupléru: Je to velmi hrubé ale zjistil jsem následující:

              kolo 1 : Avid Code, hadice Jagwire, přední brzda – průměr 4,98 se při zmáčknutí brzdy nezmění

              kolo 2: Avid Elixir 1, hadice Alligator, přední brzda – průměr 5,38 se při zmáčknutí brzdy změní na 5,41

              Obojí jsem se snažil přibližně stajnou silou a provedl jsem to asi 10×.

              Podle mého je to naprosto jednoznačné

              0 0
          • saddik  

            Opravdu to ale vypadá na špatné odvzdušnění, i když věřím, že sis dával opravdu pozor. Z motorky mám zkušenost, že se bublina někdy dokáže držet v koncovce hadice (zejména v pravoúhlých banjech) – to by mohlo vysvětlit, proč bublina zůstává jen u těch aligátorů, kde mohou být koncovky trochu jiné. U té motorky někdy nezbylo, než trochu kapaliny vypustit i skrz koncovky jejich povolením.

            0 0
            • se-se  

              koncovky jsou úplně stejné a banja u těhle brzd nejsou. Odvzdušňoval jsem to tolikrát, že vby se to muselo nějak projevit a jednoznačně – dám Jagwirw w celkem dobrý, dám Alligator a měkký.

              0 0
    • Pedro404  

      Daj se pancéřovaný hadice koupit za rozumný prachy někde z Čech, nebo to z CRC vyjde zdaleka nejlevnějc? A maj vůbec smysl na M675? Někdo tu psal, že maj proti starším Shimanům výrazně lepší chod, tak jestli by pancéřová hadice vůbec něco změnila.

      0 0
      • jIrI___  

        Nějaké opletené hadice (je to totéž co pancéřované?) mají i na superstaru http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?… . Jak to vychází cenově proti konkurenci ovšem netuším :)

        0 0
      • kubad  

        daji, Hope, Goodridge, jestli rozumne :-) je otazka, kdyz tak me pisni na mejl

        0 0
      • AleZ80  

        Ahoj,

        nezkoušel někdo na stará Shimana ( SLX 665 v mém případě ) nacpat hadice z nových Shiman ? Dá se to tam nějak dostat ? A rozdíl ?

        0 0
    • Georrge  

      Trochu oživíme :)

      U svých RX mám poškozenou zadní hadici (vzal ji klacek, sice těsní, ale byla dost skříplá a má poškozený obal), tak uvažuju že hadice vyměním, a tak si říkám jestli nezkusit něco lepšího. RX sice nejsou brzdy co by byly nějak gumové, ale myslím že ty origo hadice nebudou bůhví co a trochu přitvrdit by neuškodilo, tak uvažuju nad pancéřovýma hadicema.

      Vepředu mám navíc třmen z The One, takže je gumovitost trochu víc znát.

      Co jsem se tak díval tak pancéřovky dělá Aligator (super supreme), goodridge a něco má i superstar, ale tam to nevypadá na pancíř, ale na několikavrstvý kevlar. Co byste tak doporučili s dobrým poměrem výkon/cena? Goodridge bych bral, ale je to dost drahé, hlavně ty jejich koncovky… pokud se dají použít nějaké levnější koncovky, tak bych je i vzal. Máte někdo zkušenosti?

      0 0
      • Smazaný účet  

        cuprstar petivrstve jsou kovove, koncovky fungujou vpohode…hadice hadicujou…

        0 0
        • Georrge  

          mas ty superstary? Ono totiz vsude co ctu tak pisou cosi o kevlaru, i na strankach maj kevlar, tak jsem z toho zmateny…

          0 0
          • Smazaný účet  

            hmm..zajimave..tak asi nevim od koho mam hadice:))))

            0 0
            • Georrge  

              no proto se ptam jesti je mas a jake teda vlastne jsou, protoze to nikde neumim presne vycist, tak si to chcu ujasnit :)

              0 0
            • Georrge  

              hele tak od koho mas ty hadice?:) na tom RB v profilu mas napsane ze mas goodridge, ty superstary teda nekde mas? Jinak jak jsi poznal vliv goodridge na avidech oproti originalum? Nebo jsi sel po barve?:)

              0 0
              • Smazaný účet  

                typpek je prodaval jako goodridge, ale posleze dosel balicek hadic bez goodridge popisku a napadne se podobajici superstarum…cena byla malinko vyssi nez goodridge…ale mam na nich goodridge koncovky..

                brzdy jsou trochu ostrejsi neb mam prime srovnani s druhym kolem se stejnyma brzdama, kotoucema i deskama…snad to ale neni placebo:)

                0 0
                • Georrge  

                  áha :) a nemáš tak náhodou zvážené ty hadice? kolik váží metřík nebo tak něco? Ikdyž jeslti to jsou pancéřky, tak asi nebudou o moc lehčí než goodridge…

                  0 0
      • tomfree  

        Goodridge jsou opravdu znát,u aligátorů nepoznám rozdíl mezi normální hadicí shimano a super supreme,takže bych to viděl na godridge a ten zbytek,jinak na finálním brzdném efektu je to zanedbatelné.

        0 0
        • Georrge  

          jde mi spíš o tu gumovost, když už to měnit tak ať si polepším aspoň v něčem :) já jsem prostě člověk který se jen tak s něčím nespokojí no :D asi ty goodridge zkusím, ale je to fakt pálka…

          0 0
          • tomfree  

            Asi takhle,když mačkáš páku u stojícího kola,tak je to z goodridge hadicemi lepší, má to pevný krok,cítíš,že to dojde na kotouč a dál to nejde zmáčknout,u nor­mální hadice,když zabereš tak to ještě de,ale při jízdě,pokud máš funkční brzdu,tak takovou sílu vůbec nepotřebuješ vyvíjet,jedině,když to přehřeješ a pak už je jedno jestli je to gumové nebo ne.:-)

            0 0
            • Smazaný účet  

              mam podobny nazor:)

              0 0
            • Georrge  

              jasný, ale tam jde spíš o ten mindfuck – když je brzda tvrdá jako kámen, tak je i pocitově sympatičtější :) navíc dá se říct že se i zkrátí chod páky, a ten je pro mě taky dost důležitý :) ale vzhledem k té ceně se na to asi nakonec vyseru… nevím no :D

              0 0