Bike-forum - skrytá reklama značky Canyon ?!

104 nepřečtených
  • Indian

    Já osobně žádnýho Canyona nikdy neviděl,nikdy sem o něm neslyšel a tady na bikeforu se o nich mluví jak o největší tuctovce. Jak kdyby nic jinýho nebylo. Vyvedete mě z omylu ? Nebo se mi to jenom zdá?

    0 0
    •  

      Já ho taky neviděl (jenom na obrázku), ale věřím že existuje.

      0 0
    • pepino  

      „Šak vašu p..u sem taky neviděl a veřím, že ju máte“:)

      0 0
    • karliner  

      My, vostrý bajkový maratonci, účastníci skutečně drsnejch závodů, jako třeba Nova Author Cup víme, že kola zn. Canyon se opravdu vyskytují :-)))

      0 0
    • TomasN  

      Ja ho videl, mam ho v profilu a fotky jsem samozrejme ukrad :-D protoze Canyony jsu jen na obrazcich :-)

      0 0
      • TomasN  

        …ale vazne, spokojenost, …a tady na B-F je kult „CANYON“ docela rozsireny protoze:

        1. Cena (vzhledem k vybave)
        2. design (me se fakt libi)
        3. funkcnost (po sezone jezdeni se nejevi jako levna sracka)
        0 0
        • TomasN  

          …davam tomu rok, maximalne dva, a canyonu tu bude jako hub o desti

          0 0
          • Páník  

            treba jich bude vic jak Authoru,z kterych se nakonec jeste stane kultofffka:)

            0 0
            • Blade  

              Tak teď si mě zvyklal..Asi se teda svýho Artura nechám…Bude zrát jako dobrý víno a jako historická kultovka bude mít jistě velkou cenu :-D

              0 0
          • zirecek  

            Nemyslím.

            0 0
            • zirecek  

              Zatím se rozvíjí Superior, Merida, Author stagnuje.

              0 0
            • TomasN  

              Pravda nebude, dik systemu distribuce, a jeste jsem tu zaslechl neco o tom ze tento rok Bikeexpert Canyony vozit nebude, takze zbyva „individualni dovoz“.

              0 0
              • vojta  

                Letos je opravdu vozit nebudou. Ale je velmi realne, ze v 2008 ano a snad i na ponekud jine smluvni bazi nez loni a predloni, kdy mi to pripadalo jako „poloindividu­alni“ dovoz.

                0 0
        • fousek  

          NO co sem slysel o vymackanech uchytech cepu tak to spis vypada jako levna s…, na mym Scottu z roku 2000 takovyhle problemy nemam

          0 0
          • TomasN  

            To pochazi ode nme, jestli se nepletu :-), a jde pouze o vymackani „gumove vymezovaci podlozky“ ktera zpusobi vakl v hornim uchyceni tlumice. Desna prkotina a maximalne jednoduse vyresitelna! Kdybych mel foto, bylo by to jasnejsi.

            0 0
            • fousek  

              no ja sem to cet jeste nekde jinde a pochopil sem to tak ze se kapku vytahnou voka v ramu, takhle by to byla spis chyba rozperek

              0 0
    • petebike  

      ja ho videl

      0 0
    • McBlacky  

      já znám osobně tři :) co maj Cabbage, Snail a Phoebe ale je dost možný že jsme na někoho zapoměl…

      0 0
    • MlokCZ  

      Canyon je osvědčený 4-čep. Je spousta konkurečních kol, které mají také dobře zvládnutý 4-čep. Ale je tu jeden zásadní rozdíl, Canyon je díky systému distribuce levnější než všechna pěkná konkurence.

      A protože většina lidí chce dát za fulla kolem 40k a ne více, tak pak je Canyon jasná volba. Kdo má 60k+ a není mu líto peněz, klidně může vybírat jinde.

      0 0
      • MlokCZ  

        K tomu dodám, že když jsem v říjnu vybíral nového fulla, tak jsem taky Canyon nevzal (ale bylo to už v cenové relaci 60k+, kdybych mohl dát jen 40k, tak ho taky vemu).

        0 0
      • cabbage  

        spíš tak 70–80, za 60 sem na jaře nic nenašel…

        0 0
        • MlokCZ  

          Jo, máš pravda, většinou spíš těch 70–80.

          Ale ten Cube, co jsem objednával v říjnu byl za 62k (i když přes sezonu bez slevy bude za 70k), tak proto jsem psal tu hranici 60.

          Na jaře už jsem chtěl taky objednávat nakonec Canyon, stejná situace, co ty, přes 70k se mi dávat nechtělo, ale pak jsem úplnou náhodou narazil na toho Cuba, co jezdím (a protože cena byla jen 54k, ale to byl mimořádný případ, ne normální sleva, tak jsem ho vzal i přesto, že jsem tušil, že ten zdvih bude málo).

          0 0
          • cabbage  

            a cube sem taky původně uvažoval, dokud sem nenavštívil jejich stánek na výstavě, nějak se mi tam znelíbily… + ještě ta cena na začátku sezony.

            0 0
            • MlokCZ  

              Jasně, doporučený koncový ceny Cubu žádný zázrak nejsou, i když 07 jsou už lepší než 06. Za to moje kolo chtěli normálně 74k a to bych už rozhodně nedal. Navíc u modelů 06 u Cubu ani nebylo nic zajímavého s vyšším zdvihem.

              0 0
        • wroum  

          bych ani nerek ze to je jen o cene. ja shanel normalni kolo s vetsim zdvihem a pevnejsim ramem kolem 50 a u canyonu sem si fakt nevybral.

          0 0
          • MlokCZ  

            Tak každý si u Canyonu vybrat nemůže, maj jen jednu volba osazení, není na výběr, takže se nemusí někomu líbit. A někomu nemusí sednout už ten rám. Ale tohle bude jen zlomek lidí a především ti, co nepořizují prvního fulla a maj specifický požadavky.

            A pro zajímavost, proč se ti nelíbí ES6 v té cenové relaci a co se ti líbilo za ty prachy více a proč.

            0 0
            • wroum  

              kamos si toho Canyona se 130mm koupil a rok na nem jezdil nez mi v hlave uzrala myslenka na novy kolo a do ty doby sem na tom jeho kole jel mockrat. neda se rict ze by mi vylozene nevyhovovalo, ale proste sem chtel neco trosku jinyho – bytelnejsiho.

              po dlouhym vybirani, zavrhovani (reign napriklad) shaneni sem se dopracoval na Norco Fluid 2

              www.norcobikes.cz/…006/bike.php?…

              navic sem nechtel Foxku vidli (kamos s ni mel stejny problemy, ktery sem mel kdysi s manitou Mars. poslal ji na reklamaci a po par desitkach km byl problem z5 a je to neodstranitelny). je mi uplne jedno jaky ma kolo kliky, osu, prehazovacku, riditka (ty u Canyonu stejne stojej za hovno)… to vsechno jde vymenit. pro me je zaklad ram (system, pevnost, zdvih – vahu moc neresim) a vidle (vymena je velka investice). kdyz srovnam ramy Canyonu a Norca, tak norco je VYRAZNE tuzsi (fakt je rozdil obrovskej) a taky asi tezsi, uroven pruzeni je velmi podobna (pro norco hraje vetsi zdvih, pro canyona lepsi tlumic), celkove mi prijde norco lepe udelany (kriticky mista jsou viditelne zesileny, nektery casti jsou az predimenzovany). za rok provozu nebyl jedinej problem, kamos u Canyonu zlomil cep vahadla a to vazi o dobrejch 10 kg mene a skakat se boji (v ramci XC). proste na oko skvele vybaveni, nizka (o 2 kg mene nez norco) vaha a zkusenosti kamose s rocnim provozem me odradily a mam dojem ze kvuli co nejnizsi vaze je canyon tak trochu na hrane (ale to je muj nazor) a je to spis chrti nastroj (i pres ten zdvih) narozdil od norca, ktery me neomezuje nijak zasadne ani ve Vsenorech na DH trati a pritom se na nem da docela dobre jezdit (90 km neni problem – s moji (ne)vykonnosti :-). akorat brzdy sem vymenil a ted pujde este forstak a rodla, nic jinyho me nedere. ani to kolo nijak nemiluju a neopecovavam – je to proste „laska z rozumu“, funkcni kolo bez emoci, takze si myslim ze i moje postrehy jsou docela objektivni.

              0 0
              • MlokCZ  

                Jsem si myslel, že máš Fluida (jen jsem si teď nebyl úplně jistý, když ho nemáš v profilu) a tyhle důvody zcela chápu a beru a jsou to přesně ty specifické požadavky lidí, co už maj více zkušeností. A platí ty důvody především pro ES-ka, protože Canyony XC-čka a jejich konkurence jsou na tom hodně podobně (všechno je to lehké a ne extra bytelné).

                Mě osobně se třeba Fluidy líbí taky docela dost, ale já jsem opačný případ. Mě stačí mnohem méně odolné a bytelné kolo na muj styl jízdy (i ten Cube co mám je zcela dostatečný v tomhle ohledu a že je to papírový lehký rám) a ES-ko je pro mě už zbytečně bytelný a těžký. Loňský Fluidy na mě už extra těžké. Letošní Fluidy jsou trošku neznámá, jsou lehčí než loňské, tak je otázka jestli nebudou teď na úrovni Canyonu nebo si udrží tu lepší tuhost. Ale pro mě u Fluidu 07 je zcela nepřijatelná cena (mě by se líbila až 1-čka).

                0 0
                • wroum  

                  letosniho Fluida bych nechtel – nelibi se mi ani malo. a cena? no jednicka je samozrejme vyrazne lepe osazena, ale i na ty 2 se da jezdit (jiny brzdy, riditka a predstavec, gripy ODI) a kdyz si vezmu ze slusnej ram stoji cca 30 a srovnatelna vidle asi 15, tak tech 50 co me stalo je celkem fajn cena, ale je fakt ze stejne drahej canyon bude osazen papirove lip.

                  0 0
          • cabbage  

            beru to ze svýho pohledu…

            0 0
    • tomfree  

      Canyon mi taky nic neříka,na obrázku vypadá hezky,ale proč ne třeba Kona ta je za přijatelnou cenu,super výbava je to vyzkoušený a funguje to.

      0 0
      • MlokCZ  

        Tak jednak Kona není FSR/Horstlink a díky čepu nad patkou má progresivnější průběh zadní stavba a další nevýhody plynoucí z takto umístěného čepu, to ji třeba pro mě rovnou vyřazuje. A pak kde je nějaká Kona se srovnatelnou výbavou za srovnatelnou cenu s Canyonem? Pokud nějaká je, sem z odkazem, pro někoho to může být inspirace.

        0 0
        • MlokCZ  

          *s odkazem

          0 0
          • tomfree  

            Nad systémem zadní stavby tady nechci bádat,protože nezáleží jen na tom jestli je fsr nebo jiná,ale taky na délce táhel a odladění a vtomto ohledu mi Kona absolutně vyhovuje a třeba model coiler není drahý a snese opravdu hodně.

            0 0
            • MlokCZ  

              S tím souhlasím a vůbec netvrdím, že někomu nemůže sedět. Já to napsal až po tom, co jsem kouknul do Linkage, jaký má ta zadní stavba průběh, oproti zadní stavbě, která mi sedí a hned vidím, že by mě naprosto nesedla. Ale pro drsnější ježdění a skákání může být progresivita průběhu plus, pro mě je to zásadní mínus. To je jak Reign, někomu sedne super, mě by nesed vůbec a nechtěl bych ten systém.

              0 0
            • MlokCZ  

              A ještě u Coileru je asi téměř vždy pružinový tlumič, se kterým bude zadní stavba mít přijatelnější průběh i pro mě.

              0 0
              • tomfree  

                Eventuálně pokud chceš perfektní prúběh zadní stavby tak kolo viz profil,ale to jsme jinde.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Teď ovšem otázka, co je to perfektní průběh zadní stavby.

                  Intense je kolo na jiný použití, než já jezdím. Kdybych měl hodnotit z mojeho pohledu a mojich požadavků na kolo, tak průběh zadní stavby Intense 6.6 a Talasu 36rc2 je přesná ukázka toho, co naprosto nechci a nikdy bych si nekoupil.

                  0 0
                  • tomfree  

                    Já toho vyzkoušel mnoho,jezdím jen hory a doly a pořád to mělo nejaký limity,nebaví nme nosit kolo,když jedu někde po traktoru co stahoval dřevo,nebo v korytu po bouřce,chci vnímat věci okolo a ne sledovat kameny,kořeny,pros­tě pohoda.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      To proč se mi nelíbí není zdvih, ten jak komu vyhovuje. Ale ten průběh jak té zadní stavby (velká progresivita) a Talase 36 (málo citlivý začátek, velká progresivita, na pohodový ježdění bez skoků a brutalit naprosto nevhodné) ještě více

                      0 0
                      • tomfree  

                        Nemůžeš odsoudit talase 07 je jiná než 06 a ne jen ve zdvihu,ale i v progresivitě a zadní stavba jde dost ovlivnit nastavením tlaku bootom out.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          S ročníkem Talase máš pravdu, to co jsem napsal platí pro Talas 36 06, 07 jsem zatím podrobně neviděl jeho průběhy.

                          Ale jinak ta progresivita může někomu sedět, proč ne, ale když vidim ten průběh Intense, že je poměrně dost progresivní i s pružinovým tlumičem, tak to pro mě opravdu ne.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            A ještě pro porovnání, zadní stavba, kterou teď pořizuju není s pružinovým tlumičem pouze lineární, ale dokonce lehounce degresivní (a je to porovnáváno se shodným přužinovým tlumičem jako je Intense ještě dost progresivní).

                            0 0
                            • tomfree  

                              Tak jo mám 85kg a na každé cestě tě čeká větší či menší skok co na to pak řekne degresivní charakteristika po dopadu na zadek,asi šťastná nebude?

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Degresivní už je přehnané (to je jasné, že už na ježdění není), ale to bylo jen pro porovnání. Vozit to budu se vzduchovým tlumičem, se který to nebude ani zcela lineární a nepatrně progresivní závěr tam bude, což je pro mě akorát.

                                A to je právě o stylu jízdy, proto říkám, že ti to kolo může sedět výborně. Mě ovšem téměř žádný skoky nikdy nečekají (když dám drop z 15cm, tak tomu neříkám skok nebo když přeskočím překážku 10cm; větší dropy a skoky jdou mimo mě). Jediný větší skok jsem měl letos v sprpnu, ale to byl skok rovnou do sanitky :-(

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  A už i při 10cm překážce se rozmýšlím a někdy srabácky přenesu.

                                  0 0
                                  • tomfree  

                                    No upřímně měl jsem na mysli skoky z něčeho dolú,jako zídka a tak a nebo s nájezdem,přes něco tak to max těch 15cm,jednou jsem skočil přes přední kapotu,ale kolo zůstalo před :-(

                                    0 0
                                    • TheIF  

                                      10cm ? 15cm ? vždyť to je větší kořem, to chodí te často pěšo :-)

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Já mluvil o skočení, tzn. ve větší rychlosti. Pokud jsou kořeny 15cm, tak rozhodně to není pro mě na větší rychlost, to bych už se zabil. A pokud jedu krokem, tak zvednout přední a pak zadní kolo, to dám samozřejmě i na větší překážce, ale to zas není skok.

                                        0 0
                                      • MlokCZ  

                                        A tady vidíš, proč se mi i ESko jeví pro mě zbytečně robusní.

                                        0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Jasně, pro takové skoky jako z něčeho dolu je potřeba určité trošku větší progresivity jasná (ale to je přesně to, co neprovozuju nikdy).

                                      0 0
                                      • Dijck  

                                        Mozno by si si mal kupit bike nie podla toho co jazdis teraz, ale podla toho co pravdepodobne budes jazdit:) Tj. nechat si tam nejaku rezervu. S vyssim zdvihom rastu moznosti.

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          To právě až tak pravda není, jen částečně. Rozdíl nového kola ve zdvihu oproti současnému nebude velký a chováním bude rozdíl o mnoho menší než při přechodu HT → současný full.

                                          A jaký je rozdíl v tom co jezdím ohledně obtížnosti terénu a dropů oproti HT? Žádný. Jezdím o něco rychleji rozbitější sjezdy, jezdím více terénem (tzn. méně asfaltu, ale obtížností pořád stejný). A nezaznamenal jsem asi žádný sjezd, který jsem na HT nedal a na současném kole jo. Tohle je všechno o technice a ta je mizerná a nehodlám ji nijak moc zlepšovat. A naopak bych měl lehce zbrzdit, abych neopakoval srpnový výlet sanitkou.

                                          0 0
                                          • Dijck  

                                            Myslim, ze zlepsenie techniky by ti skor pomohlo nezopakovat ten vylet sanitkou ako zbrzdenie. Ale techniku zlepsuje kazdy neustale, uz len tym ze jazdi. Aj ked to nerobi cielene.

                                            0 0
                                            • MlokCZ  

                                              No ten výlet sanitkou, ten o technice ani nebyl, to byla jednak příliš velká rychlost, ale současně ještě k tomu shoda dalších několika nepříznivých okolností dohromady. Velká únava z předchozích 14 dnů ježdění → hrozně spomalený reakce (kvůli tomu jsem téměř nezabrzil, když jsem viděl, že končí asfalt a měl ještě na asfaltu dobrý 2–3s na brždění, který jsem tou mizernou reakcí provařil). Ten sjezd byl fakt zákeřný, z Dvoraček v Krkonoších tou nejprudší cestou dolu co začíná pěkným asfaltem a je celý hodně prudký a rovný a pak přijde překvapení, kdysi jsem ten sjezd před 10 lety už jel a dřív tam ty jámy po skončení asfaltu nebyly, jen klasický odvodňovací kanálky (proto jsem si nepamatoval, že je tam něco nebezpečnýho).

                                              Kdybych tam jel pomalu, tak to bylo pohodička, ale měl jsem dle maximálky na tachometru v době pádu cca 50-ku (maximálka 53 a nepatrně jsem přibrzdil). Jet v tu chvíli 30, nebyl problém. Letěl jsem na druhé díře (jak jsem do ní vjel, tak to nešlo už projet s žádnou ani sebelepší technikou, musela se skočit, ale to už bylo o špatném rozhodnutí, skočit bych ji možná dokázal, ale kdo ví v té rychlosti).

                                              Ale celý to bylo o nepřiměřené rychlosti i když se úsek zdál, že je hezký asfalt (no a pak v 50 jsem viděl, že už nění).

                                              0 0
                                              • MlokCZ  

                                                Ale i kdybych skočil nebo projel i druhou jámu, tak kdoví jestli by to k něčemu pomohlo, protože na tom sypkém povrcho při tom sklonu svahu bych stejně moc brzdit mezi dalšími pravidelně následujícími jámami nemoh.

                                                0 0
                                              • MlokCZ  

                                                Jinak jsem za celý život ježdění na kole (a to jezdím už přes 20 let, už od mala) neměl jediný nebezpečný pád (pouze maximálně pády z výjezdů z téměř nulové rychlosti, kde vim, že nic nehrozí a jedu přes hranici možností mé techniky ve výjezdu, takže nějak moc nebezpečně nejezdim (být to těžší terén, tak se mi to nestane, tam nejezdím ani zdaleka na hranici svojich možností a nechávám si rezervu).

                                                0 0
                                                • cabbage  

                                                  // pouze maximálně pády z výjezdů z téměř nulové rychlosti, kde vim, že nic nehrozí // hádej, kde sem si zlomil kotník;-)

                                                  0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Tak to už jsi musel ale spadnout fakt blbě. Když se tohle mě stane, tak už to není vlastně ani úplně pád, ale jen rychleji vystupuju :-) Ale i když je zlomený kotník velmi nepříjemný, tak to pořád není nějak zvlášť nebezpečný zranění, jako hrozí ve velký rychlosti. Já se při tom pádu znova narodil. Bez helmy by to byla jistota, i s helmou to bylo docela štěstí.

                                                    0 0
                                                  • cabbage  

                                                    jo, se mi nepovedlo vycvaknout a kotníkem sem trefil kořen když sem se sklápěl(pravdě­podobně..)

                                                    to ti věřim

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Tady pro pobavení jak já ve výjezdu padám/vystupuju :-) Je to z Jizerek kousek za Tanvaldem když jsme jeli na Ještěd na rovnoběžné cestě červenou značkou (o chlup severněji než ta červená). Jeli jsme to už podruhé ten úsek a předtím to dal z naší party jediný člověk, prvně jsem to dal téměř celý. Když jsme to jeli podruhý, tak jsem to chtěl dát už celý, jenže bylo po dešti a bylo to hrozně mokrý, tak jsem toho dal nakonec ještě míň než předtim i přes snahu na obrázku :-) Ale aspoň podruhý to nedal nikdo. A byl to jeden z velmi mála okamžiků, kdy RR vzadu zklamal (no co taky po něm chtít při tom mokru). Aspoň se na něj můžu vymlouvat :-)

                                                    0 0
                                                  • Twisp  

                                                    Takhle to vypadá skoro jako rovinka :)

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    To máš pravdu, tyhle fotky vždycky trochu zkreslujou. Když se to jelo poprvé, tak to bylo suchý a nedal jsem to úplně celý, protože sem odešel na fyzičku (a celý prudší úsek byl tak cca 500m dlouhý). Někteří to tlačili rovnou celý, že takový krpály jezdit nebudou. Ale tady z fora by to za sucha vyjel asi téměř každý a za mokra taky leckdo.

                                                    0 0
                                                  • Twisp  

                                                    Kde to přesně je ? Pojedu se tam podívat ..

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Tak tady na celkové trase zakroužkováno fialově, na jaké části trasy to bylo (modrá je trasa).

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    A tady modře zakroužkováno na detailu mapy. Je to po té cestě, co je značená v mapě s červenými tečkami.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    A celý okruh se jel po směru hodinových ručiček a začínal v Kořenově. Takže to stoupání hned po sjezdu do Tanvaldu a po projetí Tanvaldem.

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    A to jsme to původně chtěli vzít po té červené, která vede o kousek níž souběžně, ale to by asi nebyl dobrý nápad.

                                                    0 0
                                                  • Twisp  

                                                    ok dík, už sem na tu cestu koukal nedavno na mape , urcite se tam vydam

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Jen ještě dodám, že pak po tom vyjetí toho výjezdu je ta cesta dále široká a s pěkným povrchem, jak lesní dálnice :-)

                                                    0 0
                                                  • Dijck  

                                                    ja tuto jesen 2× ten isty kotnik vytknuty, 1× 30km/h, zly dopad a strom,a druhy krat ked som uz myslel ze je dolieceny tak v 0km/h a vysadani z biku→ krivo som stupil a mal som to zase…:/ to ze som bol v lete tak 10minut v bezvedomi ani nestoji za zmienku..keby som nemal prilbu…a tiez to bolo asi v 30km/h mierne z kopca, jednoduchy trail…no a potom si to uz nepamatam. :))

                                                    tak zelam co najmenej takych hnusnych padov v roku 2007:) najlepsie ani jeden

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Tak to já tobě taky přeju už se vyvarovat dalším pádům. Já doufám, že jsem si tím už moje pády vybral.

                                                    0 0
                                                  • cabbage  

                                                    koukám, že se tam na Slovensku nenudíš;-)

                                                    tobě taky žádný pády;-)

                                                    0 0
                                                  • martt  

                                                    Davaj na seba bacha, tie fotky co produkujes su pekne! Mne sa uz moc fotit nechce a vidim, ze Ty mas este elan obehat kopu maratonov. Bola by skoda ak sa na to vykasles kvoli nejakemu zraneniu.

                                                    0 0
                              • MlokCZ  

                                I současný kolo (kombinace rám + tlumič; rám je lehce progresivní na konci, další rám bude o něco méně i když to bude stejný systém – ale trošku jiné přepákování a tlumič je taky spíš více progresivní z těch vzduchových a bude taky o trošku méně progresivní), co mám, je na můj vkus malinko už moc progresivní.

                                0 0
        • Peslezedirou  

          něco alá kona je letos merida am.....

          www.merida-bike.cz/…am-AM-5000-D

          kdybych věděl, že nebude praskat, čepy budou ok tak do ni klidně jdu, váha s tlumičem v l 2900g.

          0 0
          • wroum  

            jako nevypada zle

            0 0
          • MlokCZ  

            Teď jsem kouknul na celou Meridu am-4000-d a pokud nebudu brát v potaz systém odpružení, který bych nechtěl, tak poměr cena/výbava není tak špatná, ale pořád horší než u Canyonu.

            A samostatné rámy s tlumičem jsou jiná kapitola, ale tam mě prostě vychází, že se to nevyplatí u žádné značky, vždy jsou moc drahé a raději bych si dal práci s rozprodávním sundaných částí z komplet kola nebo si nechal nové celé kola a prodal co už mám.

            0 0
            • MlokCZ  

              Ale když srovnám s ostatními značkami v poměru výbava/cena, tak je na tom ta Merida slušně a lépe než hodně jiných značek.

              0 0
            • Peslezedirou  

              Nedával jsem to do souvislosti s can, ten má vybavu téměř vždy lepší, ale jen jsem to chtěl hodit do placu jako možnou alternativu ke kolům kategorie AM s fajn cenou.

              Sám o tomhle rámu přemýšlím (přepákovaný jednočep mi nevadí), ale pořád si vybavuju neštastné majitele trans a jejich praskající zadní stavby :o/ Njn, život je těžkej :o)

              0 0
              • MlokCZ  

                Tak snad od 05 modelů už ty stavby snad praskat nebudou.

                Taky když vyloučím Canyon, tak je na tom ta Merida cenově slušně.

                0 0
      • wroum  

        mam Norco, pritelka Konu (DAWG), kamos Canyon

        co se pruzeni a pomeru cena/vykon tyka, tak ta Kona je na tom zdaleka nejhur, ale je proste hezka a tak to vyhrala u pritulky

        0 0
    • Corbett  

      Na podzim když jsem ještě brázdil Hostýnské vrchy a byl přes BF domluvený na vyjížďce, tak jsme se sešli 4 lidičkové a z toho 2 sedlali kolo Canyon. Divím se, že se ještě neozval TheIF, protože jeho krasavec (má ho v profilu) je jeho srdeční záležitost. Jsem zvědavý co ti řekne ...... Nebude se mu líbit, že se o „jeho“ značce mluví tímto způsobem.

      0 0
      • TheIF  

        :-) No já jsem prostě jeden stěch co nerad připlácí za nálepky světových značek.. a mít neomezený $$ tak si klidně koupím spěšla, Intense nebo Nicolai ten vypadá hodně dobřeeee

        0 0
        • fousek  

          Sem si Spesla koupil, protze mi prislo ze ma nejlepsi cenu:-)

          0 0
    • Fuck8r  

      já mám foťák Canon

      0 0
    • Dan  

      tady u nás se vyskytuje jeden DDRón, kterej sem jezdí ze Žitavy na pivo . Má celopéro Canyon na XTRku a vypadá to móóóóc pěkně.

      0 0
    • kurýr na bajku  

      Tedy, nechci bejt nepříjemnej, ale dyš sem to četl, taxem málem spadnul pod bar. To že ty o tom (canyonu) nic nevíš vypovídá pouze o tobě.

      0 0
    • Elwing  

      no fuj ta fotka v profilu, jsem se lekla… no já ti nevím, jezdím celkem chvíli, občas mě nějaká značka kol překvapí (i když teď už asi dlouho ne) ale že by canyon…

      0 0
    • Splinter  

      Dneska sem viděl Canyona v Brně kousek od Anthroposu.. Hezkej stroj,ale projel a byl rychle pryč…

      0 0
    •  

      Zdravíme pozemšťany!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.