Absurdita pokračuje - CykloVELO

160 nepřečtených
  • JanN

    Tak z EuroBike mi volali, že mnou sháněná vidlice je nesehnatelná, možná na podzim. Takže už rezignuji na vše, nechci už ani vidlici, ani Schwalbe G-One, chci jezdit. Jestli něco nesnáším, je to právě toto shánění čehokoliv. Mám tu kus od domu ještě CykloVAPE Kbely. Akceptuji již jakékoliv pláště, chci jet ven, ne čekat. Takže si na webu vybírám pláště Maxxis Overdrive Excel, mají je skladem. K tomu duše, nabídka nic moc, ale něco mají. A když už tam jedu, chci toho více, vybírám si i nové gripy a pár dalších drobností. Dopo jsem ještě chtěl tu vidlici, tak tu snad dohodneme na místě. Vše mají skladem, jinak bych tam nejel.

    Jsem na místě, obsuha ochotná, co že prý pro mne mohou udělat. Hurá, chci pláště Maxxis Overdrive Excel, 35–622. Prodavač chvíli hledá a… nemáme. Ale na webu píšete, že máte. No jo pane, mám vzadu táááákhle velkou krabici, na 90 % jsou v ní. No, to je mi platné. Tak to odkládám a pojďme dál. Chci gripy. Přesně říkám typ. Má, ale hnusnou modrou nebo bílou. Požaduji černou. Tak prý mají jen to, co vidím. Ale na webu píšete, že černé máte v Kbelích skladem, chci tu černou. Krčí rameny. Ok, také odkládám. Takže, umíte vidlice? Už je mi jedno jakou, chci prostě vzduchovou a čepy na V brzdy. Prodavač chvíli hledá. Nic takového není. Tak mu říkám, že minimálně Suntour vzduchové pro V brzdy dělá. A prý ne, ať se podívám sám. A v nějakém přehledu mi ukazuje u všecho nápis pružina. Tak mu říkám přesně typ. Aháá, ale to nejde. Proboha, proč ne? No protože mi bereme od XXXX (jméno jsem neudržel) a ten je nemám. Tak ať je objedná jinde, ne? Ale to nemohu, máme smlouvu s XXXX a ten prostě vzduch nemá. Připadám si jak v jiném světě. Asi jsem debil já. Absurdita nakupování základních cyklopotřeb dosáhla vrcholu. S nevěřícným úsměvem se loučím, nekupuji nic, na vidlici kašlu, na lepší pláště také. Po cestě se stavuji v BikeRanchi v Čakovicích, kupuji nějaké pláště, ani nevím, co to je, zatímco venku pršelo, přehodil jsem plášť, trochu seřídil seřídil současnou vidici, umyl gripy, kleštěmi docentroval házející ráfek a hurá ven. A celá cyklistka mi může…

    0 0
    • oddie  

      Celá cyklistika bude hořce litovat, že přišla o někoho tak výjimečného!!!

      Nevěřícně kroutím hlavou…

      0 0
    • tromboonen  

      Máš to těžký, tolik možností… přál bych Ti zažít fronty před Jízdní kola šicí stroje když „mělo něco přijít,“ nakonec přišlo něco jinýho, tak jsme brali to a šmelili to za to, co jsme původně chtěli… ten výběr dneska, to by jednoho udolalo, zlatý komárové.

      0 0
    • fargo.  

      Čeče, tak jsem tu tvoji děsnou trágu dočetl do jedné třetiny, zbytek jsem vzdal.

      0 0
    • MlokCZ  

      Kdybys ty G-one vzal včera na bike24 co jsem dával odkaz, tak jsi je měl zítra doma (dnes objednaný nákup na bike24 mám už odeslaný a vždy to od nich jde 2 dny) a ještě za super cenu.

      Ale kdo chce kam…

      0 0
      • JanN  

        Máš pravdu, ale fakt mne nenapadlo, že obchody jsou taková ubohá bída. Mám poučení pro příště. Na Česko a české obchody z vysoka…

        0 0
      • Delkim  

        Taky nerozumím tomu běhání po obchodech, když to za 1–2–3 dny můžu mít s donáškou domů… A ve většině případů doprava zdarma… Plus 14 dní na vrácení, atd…

        Zrovna včera jsem na Bike24 objednal dvoje Salomony na trekking a běhání, poloviční cena proti Sportisimu…

        0 0
    • MirosPikos  

      Odpověď si našel sám, řešení taky…kde je problém? Popcorn zdarma by se hodil :)

      0 0
    • kubad  

      Asi to máš v zivote složité co :(

      A při tom stačí přes web objednat a pak jen vyzvednout

      0 0
    • scota  

      A proč nenakoupíš na nějakém německém e-shopu?

      0 0
    • JanN  

      Pro všechny, co radí eshop: pánové, již jsem to psal. Ano, eshopy jsou ok. Ale chtěl jsem se někde dohodnout, domluvit přehození a celkový servis kola. Objednám-li z eshopu, zboží přijde. O tom nepochybuji. Jen jsem si myslel, že najdu někoho, s kým vyberu nové věci, dám tam ráno kolo a on mi ho odpoledne vrátí odservisované a v novém. A to, ať chcete nebo ne, přes eshop prostě nelze…

      0 0
      • TheJD  

        To, ze das nekam rano kolo a odpoledne bude odservisovane je asi taky dost fantazie. :D Se stestim, kdyz si ten servis objednas.

        0 0
        • Delkim  

          Jj. Já se teď objednal na servis (lanka, bovdeny atd…) a mám rezervovaný termín až někdy za 14 dní :)

          0 0
          • TheJD  

            Ja chtel puvodne napsat, ze termin dostane az tak za 2 tydny, ale nevim jak je to mimo Prahu a Brno, tak jsem radsi nic nepsal. :D

            0 0
            • JanN  

              No jo, ale i na ten termín za 14 dní musíš mít věci připravené. Takže se omlouvám, ale má naivní představa byla, že si objednám zboží, jen přehodím přední kolo, za týden až 14 dní to tam hodím na druhý plášť, docentrování, vidlici… ono aby mohli toto vše udělat a vyměnit, tak už musíš mít vše domluvené a objednané.

              Ale to je jedno, v případě CykloVAPE jsem si chtěl pláště přehodit sám a nakonec i odservisovat sám, holt tomu věnuji jedno odpoledne. Ale můžeš mi napsat, kde jsem v tomto případě udělal JÁ chybu, když jsem jel pro věci, které měli označené jako „okamžitě k vyzvednutí na prodejně“?

              0 0
              • MatS  

                Ono je rozdil, kdyz koukas na web eshopu. V tomto byznyse delam, jen s jinym zbozim.

                Konkretne cyklo Vape ma dve prodejny, jedna v Kbelich, druha v Hloubetine. Pokud maji neco na prodejne skladem jeste neznamena, ze to tam bude pro tebe pripravene kdyz prijdes. Mezi tim to muze nekdo bloknout pres eshop a si v ( ! )

                Tva chyba byla, ze jsi si vybrane zbozi neobjednal v jejich eshopu s vyzvednutim v prodejne.

                Dale jeste neznamena, ze zbozi v katalogu vyrobce je urcene pro vsechny trhy a dovozce ho muze dovezt/objednat.

                A nakonec, za tu mizerii kamennych prodejen muze rozmach e-shopu, kdy kazdy kdo ma do ****** diru, si udela v obyvaku eshop a prodava stylem nakupka +5%, cimz totalne znici ceny a marze prodejcu, kteri musi platit sklad, prodejnu, lidi, marketing a dalsi veci.

                Takze tu uz prestan brecet a zakladat nova vlakna. Tady te nikdo nepolituje.

                0 0
                • JanN  

                  Tento systém chápu, ale že by mi vybrali během hodiny 2 druhy zboží, když tam měli psáno několik ks? Já i věřím, že je tam někde měl, sám prodavač mluvil o jakési krabici plné nevybaleného zboží. Ale to, že zboží sice má, ale ve skladu v krabici, zákazníkovi moc nepomůže. Se zbytkem máš pravdu. Ale sám to vidíš, i tady mi byly doporučeny podobné obchody s tím, že kupovat za ofiko může jen blázen. A když místo německého eshopu chci podpořit místní prodejce, tak mi tu každý říká, že jsem magor, proč tam lezu…

                  Jo a fakt nebrečím. Není důvod. Z obchodů jsem neodcházel naštván, ale pobaven. Věř, že se spíše bavím. Pokud by mi o šlo o něco vážného, mám to už zařízené :-)

                  0 0
                  • Cavendish  

                    Pobavený člověk by nechodil brečet na fórum :) nějak se ti ten trolling rozpadá.

                    0 0
                    • JanN  

                      A co ti připadá jako brekot? A jak to poznáš?

                      0 0
                      • Cavendish  

                        Například ten mega dlouhý úvodní příspěvek. Každý si rád postěžuje a pobrečí. Na lítost sis ale vybral špatný forum. Spokojený člověk pluje životem dál :)

                        0 0
                    • JanN  

                      A mimochodem – ty si normální připadáš? Nechci tě urazit, ale opravdu bys řekl, že jestliže má někdo potřebu odpovídat na anonymní komentáře, jako jsou ty moje, že to má v hlavě v pořádku? Názor na mne máš veskrze negativní a přesto máš potřebu se mnou stále diskutovat? Ech…

                      0 0
                      • Cavendish  

                        Zkouším, co vydržíš :)

                        0 0
                        • JanN  

                          No to jsi právě vedle, protože vycházíš z předpokladu, že brečím a stěžuji si a jsem naštván. Kdybys vzal v úvahu, že je to obráceně, tak by ti i došlo, že to nemůžeš vyhrát. Jelikož se u toho bavím a píši pro zábavu, tak čím více budeš tlačit, tím lépe. No a přiznávám, že někdy mne baví si hrát i přímo s lidmi, třeba tebe jsem odhadl poměrně přesně, stačilo projít tvé příspěvky v jiných diskuzích a ťuk – na to jméno jsi vyskočil „na první našlápnutí“ :-)

                          Vlastně jediné, proč bych toho mohl nechat, je, že se začnu nudit. Což ostatně již nastává :-) Napsal jsem, co jsem chtěl, pár vtipných okamžiků zde bylo, kolo již mám v cajku… Smazal bych se, ale nikde tu „Smazat profil“ nevidím. Ať ti to jezdí.

                          0 0
                      • Cavendish  

                        A jen tak mimochodem, podle tvé definice není normální nikdo, kdo užívá zdejší fórum :)

                        0 0
                        • JanN  

                          Normální není nikdo, kdo ho bere vážně a má potřebu se účastnit podobných diskuzí, jako je tato. Samozřejmě, třeba technického dotazu a odpovědi s radou se to netýká :-)

                          0 0
                          • CzechJoker  

                            V tom případě je nejméně normální ten, kdo podobné diskuse zakládá.

                            0 0
                        • jIrI___  

                          S tím by se dalo i souhlasit :)

                          0 0
          • xtonda  

            Taky sem si tuhle objednal servis a dostal termín za 14 dní, tak sem to tam dovalil, jim to tam tejden leželo než na to někdo sáhnul, pak se zjistilo, že je rozbitá páčka řazení, tak objednali novou, přišla jiná, prostě na objednaný servis sem to dával v Úterý a bylo to další týden v Sobotu.

            0 0
        • tomas.nov8  

          Bohužel takovouhle představu nemá jenom on, ale je jich podstatně víc. Nejlepší jsou různé cyklisťáky pro děti, o kterých určitě rodiče vědí dostatečně dopředu a v pátek večer ti tam nanosí kola, že v sobotu ráno jedou.

          0 0
      • Vilém  

        V Imexpu nemeli cas?.

        Jinak uz vidim, jak uprostred sezony na tebe budou servisy cekat s otevrenou naruci, protoze jim tam chces nechat penize za plaste a vidlici a do odpoledne ti vse odservisuji a namotuji:)

        0 0
    • Martin  

      NEBUDU!!!! NEBUDU TO DĚLAT!!!!

      0 0
    • zdenek  

      Zítra se můžeme těšit na další vlákno s dalším srdcervoucím příběhem?

      0 0
      • Martin  

        Jak jsem kupoval duše.

        0 0
      • Cavendish  

        Aneb Onuce 2: Onuce vrací úder

        0 0
        • tromboonen  

          Jedu si koupit nějaký žrádlo, jestli tam nebudou mít přesně co chci, nebudou se na mě usmívat a nenabídnou mi, že tu večeři uvaří za mě, hned a zadara, tak o tom sepíšu půlstránkový breky a dám to sem…

          0 0
          • JanN  

            No, víš, sice se snažíš vypadat vtipně a drsně, ale fakt by mne zajímalo, jak by ses tvářil, kdybys vyrazil třeba do 100 km vzdáleného vyhlášeného steakhousu, předpokádal nabídku steaků, ještě sis na před tím na jejich stránkách ověřil, že mají otevřeno a steaky opravdu v nabídce, a oni ti pak namístě nabídli jen mačkané brambory a těstoviny se špenátem, že nic jiného nemají :-)

            0 0
      • JanN  

        Smůla nebo štěstí? Ber si to jak chceš :-) Já už mám hotovo. Na dalších x let nic kupovat snad nebudu muset :-)

        0 0
        • tromboonen  

          Kdybys věnoval desetinu času co jsi věnoval tady sepisování rychlému výběru a objednávce, případně pár telefonátům na objednání se do servisu, když už si teda nechceš špinit ruce, tak máš hotovo.

          0 0
      • Goob  

        Doufám, že to vyjde vázané jako sebrané spisy. Vnoučata se to budou učit místo Oněgina. Já píšu vám, co mohu více…

        0 0
    • Barak  

      Zkus přijít do Škodovky a požádat, at ti objednaji BMW. Jsem zvědav, jak pochodis.

      0 0
      • JanN  

        Ano, Škodovka a její prodejci nabízí jednoho výrobce. Celkem snadno to poznáš už jen podle jména. Můžeš mi prozradit, jistě to budeš vědět, jak u prodejce, jako je CykloVAPE, poznat, že obecně prodávané značky, jako je třeba právě Suntour, mají jen od jednoho dodavatele s omezeným rozsahem nabídky? Prosím, poraď.

        No a ještě dodám, že pokud přijdeš do Škody, že chceš BMW, tak sice boudou koukat divně, ale řeknou ti, že musíš jinam, určitě ti nebudou tvrdit, že nic takového, jako je BMW, neexistuje. Což mě obsluha tvrdila. Než jsem uvedl konkrétní typ, bylo mi sděleno, že vzduchové krosové vidlice s V neexistují, pouze pružina. Fakt považuješ takovéto lhaní a manipulaci se zákazníkem za v pořádku? Smutné. Ale jak tak vidím, není se čemu divit, že to takto vypadá. Jedna část lidí nakupuje levněji a rychleji venku a druhé části je jedno, že jim někdo kálí na hlavu. Tak jo, nechte si to líbit.

        0 0
        • CzechJoker  

          To ale nemusí být lhaní. Prodejce bere zboží od distributora, který mu na každý rok pošle svoji kompletní nabídku – ve které ta vidle, kterou ty strašně nutně potřebuješ, není – třeba proto, že je reálně neprodejná. Takže prodejce si projede katalog dodavatele a když ji tam nenajde, nemá důvod říkat opak.

          Jsme prostě malý trh, to je vše.

          0 0
          • JanN  

            To jsou jen obyčejné kecy. Prodejce má říct, že vidle existuje, ale neumí ji sehnat (a nevěřím, že prodejce, který se chlubí servisem závodních kol a týmem servisáků s patnáctiletou praxí, neví, že ta vidle existuje), všechno ostatní je lhaní a podvod. A jestli to omlouváš tím, že jsme malý trh a on chce za každou cenu něco prodat, tak potěš…

            0 0
            • CzechJoker  

              *****, prober se! Chceš nějakou mrdku, co se jich prodá na celé zeměkouli dvacet za rok a když ti ji nějaký zoufalý cykloservis u vás v ulici nedokáže sehnat, ať už proto, že to neumí, nebo protože je to pro něj zbytečný opruz kvůli jednomu potížistovi, tak se akorát vztekáš. Registroval jsi se akorát proto, abys to tady plnil těmi svými moudry o hovnu.

              0 0
              • mr.ricardo  

                :))) konečně to někdo napsal

                0 0
              • JanN  

                No a co? Když tu tady pročítám i v jiných tématech, o hovnu je zhruba 95 procent příspěvků. A o inteligenci místních diskutujících raději nemluvím, vždyť se neumíte ani shodnout na dopravních předpisech :-) Tak zrovna ty mi tu vykládej o nejakých zbytečných příspěvcích. Máš tu ke čtení stovky jiných textů, nelíbí-li se ti moje příspěvky, nečti je. Nebo kdo si myslíš že jsi, že mi chceš určovat co smím a nebo nesmám psát???

                0 0
                • JakeF  

                  A jsme u jádra problému… Pán je sebestřednej ******.

                  0 0
                  • Cavendish  

                    +1

                    0 0
                    • JanN  

                      to zní fajn od týpka, co nemá ani na to, aby se zmohl na vlastní jméno… :-)

                      0 0
                      • Cavendish  

                        Ty vole ty seš dobrej ubožák :D zmohl ses jenom na kopání kolem sebe…

                        0 0
                        • JanN  

                          A.. ? Něco dál?

                          0 0
                          • Cavendish  

                            Tak za 1) jsem na foru 10 let a narážek na tuhle přezdívku bylo všeho všudy 5. Ty si vystřelil po prvním dnu. Evidentně si potížista a problémy spíš vyhledáváš a nejdeš pro ně daleko. Za 2) víš úplný hovno, proč mám tenhle nick. S obdivem onoho sportovce to nemá nic společné. Dostal jsem ji od kluků z týmu. Za 3) jmenuju se Miloslav Sláma, kdyby tě náhodou sralo, že neznáš moje jméno a vadilo ti, že se skovavám za nick :)

                            0 0
                            • MirosPikos  

                              Teď na tebe vybalí ty loupeže a smrt důchodkyň, co vygoogluje :D

                              0 0
                            • JanN  

                              Nesere, neboj. A ani mne nezajímá. Spíše mne pobavilo, jak někdo opluskuje nazvání mé osoby sebestředným pičusem, ale já jsem vystřelil první :-) Jinak je mi tvá přezdívka samozřejmě jedno, říkej si třeba Sněhurka, když se ti to líbí…

                              0 0
                              • Cavendish  

                                Ale já to nenapsal :) ja to jen odkýval…

                                0 0
                                • JanN  

                                  Já vím, také jsem nepsal „napsal“ ale napsal jsem „opluskoval“. Ale v poho, nic proti tobě nemám. Své jsem napsal, také jsem uváděl, že mám vše již zařízené, už zase budete mít klid :-)

                                  0 0
                  • Smazaný účet  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                • CzechJoker  

                  Piš si co chceš, ale čím déle to budeš dělat, tím více tu budeš pro smích.

                  0 0
                  • JanN  

                    No to mne tedy trápí :-) Se směj, co ti v tom brání? Hlavně si z toho neucvrnkněte :-) Hele, mě je to fakt u zadku. Napsal jsem si svoje a co si myslíš ty nebo někdo jiný, je mi opravdu jedno.

                    0 0
                • Singlespeed  

                  JakeF trefil přesně do černého, bych řekl.

                  0 0
              • Martin  

                tušé

                0 0
        • Barak  

          Dopředu to samozřejmě nepoznás, ale kdyz ti prodejce řekne, že to jejich dodavatel nemá, lze to chápat. Lze chápat i to, že kvůli pár položkám a jednomu zakaznikovi nebude uzavírat smlouvu s dalším dodavatelem.

          Jestli je to lhaní, zamerna manipulace nebo neznalost sortimentu, těžko říct. Divím se, že předchozích zkušenostech neobjednas z nějakého eshopu nebo nejdeš do nějakého pořádného krámu a obcházís tyhle pricmrndavace.

          0 0
          • JanN  

            Hele, jestli jsi četl pozorně, tak mi nejdřív řekl, že taková vidle není. Teprve pak přiznal, že je, ale neumí ji. A proč o dělám? Jsem registrovaný jako obchodník u JMC, mohu si třeba věci od BBB objednat dokonce za VO. Ale chtěl jsem naivně podpořit místní ekonomiku a obchodníky.

            0 0
            • CzechJoker  

              Nezlob se na mě, ale imho jsi obyčejný troll.

              0 0
              • JanN  

                „Troll píše příspěvky, jejichž hlavním smyslem je vyprovokovat ostatní uživatele k emotivní odezvě nebo jinak narušit normální, věcnou diskusi.“

                Nejsem si vědom, že bych rozděloval místní účastníky nebo narušoval nějakou diskuzi. Já tu vlastně ani diskuzi nechci. Měl jsem chuť popsat mé dnešní zážitky, o vaše komentáře tu nestojím :-) Hodnotu mají nulovou, vypovídací schopnost také, na situaci nic nezmění… Kdybyste tak aktivně nepsali vy, už dávno by to bylo zapadlé někde vzadu a neštěkl by tom ani pes :-)

                0 0
                • Goob  

                  Autor vlastně zastává stanovisko, které zároveň vyvrací!

                  0 0
                • onuce  

                  Vida, definice trolla! Konečně vím, z čeho jsem tak často obviňován. Děkuji.

                  0 0
                • DragON  

                  Máš pravdu, že místní účastníky nerozděluješ. Všichni se na názoru na tebe výjimečně shodneme.

                  0 0
            • MartyM  

              to jsou zase bláboly. Onuce 2!

              0 0
    • Barak  

      Začínám mít pocit, že jsi trochu potizista. Můžu se ale mýlit, samozřejmě.

      0 0
      • CzechJoker  

        +1

        0 0
      • Mikikuba  

        Tak pokud jsem pochopila zásadní stížnost tak řešil, že mají napsáno na webu skladem na prodejně k odebrání a oni neměli…A tohle mě neskutečně sejře taky, protože tohle dělají e-shopy dost masově, aby tě nalákaly a tak trochu doufají, že už to nevzdáš když budou sháně ttřeba tejden. V tomhle má můj naprostej souhlas!

        Je pravda, že to lze napsat jednou větou a ne tím románem:)

        0 0
        • Barak  

          Naprosto souhlasím. Zavádějící informace, at uz záměrně nebo vlivem bordelu v systému, jsou zlo.

          Na druhou stranu, na tomhle konkrétním shopu je celkem srozumitelné napsano, že je-li u zboží uvedeno skladem, je to v jejich centrálním skladu a na konkrétní pobočce je to k odberu následující den od objednání.

          0 0
          • JanN  

            Nemáš pravdu, CykloVAPE u každého zboží uvádí detailně dostupnost na každé prodejně extra. Viz obrázek.

            0 0
            • Barak  

              Já tam teda vidím, že v Kbelích je to zítra.

              Ok, maj to udělaný nesikovne, ale takhle to ma mnoho e-shopu, takze to neni nic nestandardniho. A tenhle je jeden z těch, kde se dá relativně snadno a hned zjistit, jak se věci maji.

              0 0
            • Vilém  

              Jo, dobre jsi ten screen orizl.

              0 0
              • Kouba_2005  

                Nehodící se ořízněte :)

                0 0
                • JanN  

                  Ano, protože se jim to liší dle otevírací doby. V otevírací době tam mají „okamžitě/ihned“, po zavírací době tam mají „zítra“. Máš-li pochybnost, zašlu zítra nový screenshot :-)

                  0 0
                  • Kouba_2005  

                    Ne, v pohodě. Tohle pobavilo dostatečně :-)) Hele, proč jsi to tady vůbec ventiloval, když tě názor ostatních nezajímá? Na to je forum dost nešťastná volba, tady se zpravidla diskutuje, takže jsi musel nějakou reakci čekat.

                    0 0
                    • JanN  

                      Máš pravdu, něco jako blog by bylo vhodnější. Ale i tak to bylo přínosem, podívej se na to uvažování, které tu panuje. Za dva dny jsem prošel několik obchodů, kde obsluha byla neochotná a neinformovaná, neznala nabídku a zboží, několikrát mi poskytla špatné a zavádějící informace, jednou mi prakticky vědomě lhala, ale výsledkem je, že já jsem sebestředný ******. No není to skvělé? Lepší společnost si člověk nemůže přát :-)

                      0 0
        • Jamin  

          Taky už sem si několikrát naběh, radši po ovjednávce ještě ověřuju telefonem.

          0 0
        • mr.antik  

          Tak to už jsem si za těch spusty let všimnul. Ale spíš to má tendenci se zlepšovat.

          0 0
        • jIrI___  

          S tím se dá souhlasit. Naposledy jsem se takhle vypekl u spacáku z Decathlonu, kde měli psáno skladem na na prodejně, jenže tam neměli ani jeden kousek, tak jsem se místo malého spacáku musel tahat s asi pětikilovou dekou :D

          0 0
          • mr.antik  

            přitom v době počítačů.....

            0 0
            • Kouba_2005  

              Spíš v době vychcanosti prodejců. Když už máme zákazníka v krámě, tak mu něco vnutíme, i když přišel pro něco jinýho.

              0 0
              • Vilém  

                Rekl bych, ze zrovna tohle delali dobri prodejci od nepameti.

                0 0
                • CzechJoker  

                  Představte si veliký, obrovský mnohopodlažní supermarket v USA, ve kterém dostanete všechno.

                  Šéf přijímá nového prodavače, s tím, že jej vezme na zkušební dobu, aby viděl, jak se osvědčí. Po zavírací hodině si jej zavolá do kanceláře.

                  „Tak kolik jste dnes měl zákazníků?"

                  „Jednoho, šéfe."

                  „Cože!? Jednoho? Naši prodavači udělají průměrně šedesát až sedmdesát zákazníků denně! Co jste celý den dělal!? A kolik jste vlastně utržil?"

                  „Tři sta osmdesát tisíc dolarů.“

                  Šéf zalapal po dechu.

                  „Tři sta osmdesát tisíc? Proboha, co jste prodal?“

                  „No, první jsem prodal malinký háček na ryby. Pak jsem zákazníka přesvědčil, že by si mohl vzít ještě i střední a velký háček. Pak jsem ho přesvědčil, že by si měl vzít i nějaký vlasec a k němu jsem mu prodal tři pruty – malý, střední a veliký. Dal jsem se s ním do řeči, zeptal jsem se, kde bude rybařit. Povídal, že na mysu, dvacet mil na sever. Tak jsem mu prodal ještě pořádnou větrovku, nepromokavé kalhoty a gumáky, protože tam dost fouká. Přesvědčil jsem ho, že na pobřeží neberou, tak jsme šli vybrat motorový člun. Pak jsem se ho zeptal, co má za auto a vylezlo z něj, že dost malé, člun by na něm nemohl odvézt. Tak jsem mu prodal ještě přívěs.“

                  „A tohle všechno jste prodal člověku, který si přišel koupit jediný háček na ryby!?“

                  „Ne. On původně přišel koupit vložky pro svoji ženu. Tak jsem mu navrhnul, že když si teda o víkendu nezašuká, že by si mohl zajít aspoň na ryby.“

                  0 0
                  • MirosPikos  

                    Takovej ze života :) Ale to není tento případ.

                    0 0
                    • CzechJoker  

                      To je příklad dobrého obchodníka, který by mu prodal nové kolo, které by zvládlo jeho roční nájezd kilometrů.

                      0 0
                      • Pavel  

                        Opravdu dobrý obchodník by mu prodal ekektrokolo.;-)

                        0 0
                        • tromboonen  

                          A motorovej člun, a rybářskej prut, a karavan a 4×4 drahý auto… jenže v tom vtipu to prodal chlapíkovi, co šel manželce koupit vložky (tenkrát), dneska je to všechno jinak a taky bych si tipnul že tady soudruh ženu viděl jenom z dálky, nebo je už za zenitem a kompenzuje si seřvání od ženy seřváním brigádníka v cykloshopu…

                          0 0
        • Smazaný účet  

          Ono je to podobný s letakama do supermarketu.

          Ano, chlast, ale kdyz je sleva třeba na Jagera za 249,– normálně za 350,– nikdy ho v krámě nejde sehnat. Tuhle slevu daní na titulní stránku a ja centrálním skladě mají pár desítek kusů na celou ČR…

          0 0
        • MlokCZ  

          Stačí nakupovat na prověřených eshopech a tam se to nestává. Většinou už je přímo eshop napojený na skladový systém, takže odeslaná objednávka hned dané zboží blokuje pro další objednání.

          Na eshopech jako bike24, bike-discount, bike-components a dalších spousty v EU to sedí co mají psáno skladem. U českých eshopů to bývalo horší, ale už se to u těch větších, kde hlavně má smysl nakupovat také zlepšilo. Třeba Kupkolo a Koloshop už to mají delší dobu v pohodě.

          A nevybavím si teď ani žádný eshop, kde by na webu měli zavádějící informace (ať už záměrně nebo prostě jen proto, že to nemají napojené na skladový systém a pozdě to zpětně aktualizují) a přitom to byl eshop, kde má smysl ve větším nakupovat (tedy ne jen v případě nějakých ojedinělých specifických nákupů sortimentu co ty ověřené velké levné eshopy nevedou).

          Problém, že něco není a přitom je to uvedené skladem se mi stane tak v jedné ze sta objednávek a je to právě jen u některých specifických věcí, co beru jen vyjímečně a nikde je nemají na prověřených eshopech. A v takovém případě buď vím, že na to nespěchám a tedy objednám, neřeším a počkám nebo na když na to spěchám, tak zvednu telefon a dostupnost ověřím.

          0 0
          • Mikikuba  

            To co píšeš není vždy pravda a několikrát se mě z různých a nemyslím jen cyklistických eshopů omlouvali. jasně, že postupně člověk zjistí že je to NĚKDE TAKTIKA:) Takže to pak vůbec není o propojení na skladový systém na což jsem upozorňovala já…Jasně že když to chci hned si tam zavolám…Ach jo to jsou občas rady:) Jo a rozhodně to není teda jeden eshop ze 100 to rozhodně ne.

            Jinak já cyklistický věci přes eshopy téměř nenakupuju ale řeším to osobními kontakty:DD

            0 0
            • MlokCZ  

              Já o 100 eshopech nic nepsal, psal jsem o 1 ze svojich 100 objednávek

              95% objednávek mám právě na těch ověřených eshopech co jsem uvedl a ještě k tomu patří pár dalších a pro ně všechny platí, že to právě mají uvedené v pořádku (co píšou, že je skladem, tak je skladem), protože není žádný důvod brát jinde (nejen, že jsou ověřené, ale také mají velký sortiment a i nejlepší ceny).

              A mám za posledních 5 let minimálně 500 objednávek z bikových eshopů…

              A tak nějak jsem předpokládal, že se bavíme o cyklistických eshopech, když jsme na BF. Ale i v jiných oborech je spousta ověřených eshopů, kde to také funguje (třeba Alza, Czc, Mall, Kasa a další – u větších hráčů na trhu asi u každého).

              0 0
    •  

      Přemýšlím jestli si ještě dvojku červených mám dneska dát, potížista má evidentně výdrž :-)

      0 0
      • JanN  

        Tak zatím je to zábavnější, než telka… :-)

        0 0
      • Martin  

        Dej si. Já si dal 2va lahváče :) a dobře se to pak čte :D

        0 0
        • Pavel  

          Si zas budeš ráno stěžovat, že jsi celou noc trajdal na záchod, že jo?

          0 0
          • Martin  

            Jo, to sedí :D zas jsem byl co 2 hodin cikat.

            0 0
    • embi  

      Na bikeforu koukam docela panuje obhajoba prodejcu a podnikatelu:)))

      0 0
    • Petr L2  

      No TVL, mám v sobě víc jak flašku šampusu a i tak jsem z toho celý rozcentrovaný, zdá se, že nová posila má velký potenciál :-)

      0 0
    • R-A-D-I-U-S  

      Takže si to nedal ;-) Ale tím bych se nechlubil…

      0 0
    • Mildee  

      Nevím kolik ti je, ale tipnul bych, že onuce nakladl vajíčka :-D

      0 0
      • Martin  

        Spíš se naklonoval :D

        0 0
        • satch  

          normální mitóza. Prvně se hodně najíš a pak prostě rozdělíš :-)

          0 0
          • xtonda  

            Já myslím, že se musel s něčím zkřížit, tohle je o dost jiný typ trotla než onuce.

            0 0
            • Martin  

              Možná při tom dělení došlo k chybě nebo pokusu o dělení nulou :)

              0 0
              • onuce  

                No vždyť já jsem úplná nula. Jenalo by se tedy spíše o dělení nuly.

                0 0
              • xtonda  

                Výsledkem dělení nulou je chybový kód 200. JanN, máš nějaký parametr 200?

                0 0
    • Jary24  

      Trochu mi to primomina me vloni.

      Chystal jsem se predelavat kola na bezduse. Rekl jsem si ze podporim lokalni obchody a neobjednaˇ z netu a navic to budu mit hned doma.

      Prvni obchod rovnou rekl ze bezduse nevede. Druhy ze je to pomerne nova technologie a lidi to mic nebozi a tak nic nemaji, respektive na objednani.

      Ve tretim jsem sehnal ventilky, ale pasku ani mleko nemeli, ze to lidi moc nechteji.

      Ve ctvrtem se hrozne divili ze tu paskou chci tak sirokou, ze to snad musi byt na enduro. Rikam ze ano a prodavac okamzite ztratil nadseni – asi odpurce endura

      0 0
      • Petr L2  

        Nezoufej, já jednou najednou potřeboval pásku 2bliis a tak jsem v sobotu ráno s důvěrou vyrazil do slovutného obchodu v Radotíně, hledali asi půl hodiny a našli pouze nějakou podivnou bezdušovou sadu od Schwalbe, na to, že jsou Spešl krám dost bída :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.