9point8 fall line - nedrží zdvih

64 nepřečtených
  • Jarda636

    Zdravím, včera nemilá věc, sedlovka 9point8 začala sama vyjíždět do vysunuté polohy.

    Za jízdy na německé na Klínovci hodně nemilé.

    Po vyndání z rámu, zjištění ze při větším tlaku na sedlo nedrží v dané poloze , jde s ni hýbat nahoru i dolů.

    Tlak 27 PSI.

    Někde tady v hlouby fóra někdo psal že je uvnitř mastnota, najít to zde ve fóru už neumím.

    Lze to nějak jednoduše, doma, rozebrat, vyčistit anebo musí do servisu?

    Servisní video jsem na toto nenašel.

    Díky za radu.

    0 0
    • Smazaný účet  

      Mně nedrží nová v horní poloze, po pár nerovnostech. V páčce velkou vůli mám, nemažu… Navíc imho ten vroubkovaný spodek není moc vhodný do Al rámu.

      0 0
    • Pedro404  

      Servisní video tady https://www.youtube.com/watch?…. Mění tam teda celou brzdu, ale je vidět, jak to rozebrat, a třeba při tom zjistíš, kde je problém.

      0 0
      • Jarda636  

        Přesně to jsem hledal a nenašel.

        Dík za typ.

        Sedlovka je v záruce a po konzultaci s dovozcem jsem to poslal do protocycles.

        Jestli to je fakt jen mastný tak oprava 10 min max.

        Uvidíme

        0 0
    • tonik666  

      Po vysroubovani lanka take nedrzi?

      0 0
      • Jarda636  

        Bez lanka normálně při vetsim zatlačeni jezdí tam i zpět.

        To bylo první, co jsem zkusil.

        Běžný věci jsem zkoušel, včetně resetu 10 vteřin a páčkou.

        0 0
    • wilda81  

      Zkus zmáčknout páčku a držet cca 10sec.

      0 0
    • waltari  

      Je to „kontaminovaný“ od oleje, pokud si to foukal stejnou pumpou co vidli a tlumič. Stačí udělat domácí servis a mělo by to fungovat.

      Pokud to chceš urychlit, tak odšroubuj ventilek a stříkni tam čistič a pak to nech důkladně vykapat a nechat vyschnout. Popřípadě lehce vyfoukat.

      Hlavně pak použij jinou pumpu, klidně i tu co foukáš kola. ;-)

      0 0
      • Jarda636  

        Asi by to bejvalo stačilo.

        Bohužel jsem ji aktivně poslal na servis, ještě je v záruce, tak uvidím s čím se vrátí.

        0 0
    • Jarda636  

      Takže vyjádření servisu :

      Sedlovka uvnitř silně zamaštená, nutno nové těsnění.

      Takže za 1600 vč práce a pošty.

      A vzhledem k tomu že ji dostali dnes ve 13 hod a ve 14 email že opraveno a posílají zpět jsem spokojen.

      Jen holt musím foukat jinou pumpou.

      0 0
      • mr.antik  

        Takže 1600,– za hoďku, to de :-)

        0 0
        • Jarda636  

          No jo, mám vopici, musím mít na banány.

          950 materiál, 500 za práci, zbytek pošta.

          Za ten expresní přístup mi to stalo .

          0 0
          • mr.antik  

            však jo, to není obanánech, to dáš za servis čehokoliv… pár gumiček v pytlíčku za 950 je ta smutnější část :-)

            0 0
            • Jarda636  

              To máš bohužel pravdu, cena za pár O kroužků je úlet.

              0 0
            • novas752  

              Řekl bych že to byla VOC, normálně servisní kit stojí 1300 a úplně tak málo toho v něm neni. NApříklad oproti kitu na vzduchovou část RS Delux tlumičů, který má moc stejnou a je to vyloženě pár těsněníček a vazelínka s olejíčkem.

              0 0
            • Jarda636  

              Tak to není jen pár O kroužků:-)

              A mám i nějaké nové, modré gufero.

              0 0
        • Smazaný účet  

          2000,– za páčku, která má být součástí taky jde :)

          Vítejte v česku.

          0 0
      • waltari  

        Rychlost parádní. Cena mě neuráží. Jen si myslím, že výměna těsnění není potřeba. Ale neviděl jsem, takže nesoudím.

        Na tu pumpu je to opravdu háklivé. ;-)

        0 0
        • Jarda636  

          Taky těsnění neposoudim, holt mám udělaný repas.

          Pumpu musím pořídit ještě jednu.

          Expresní přístup mě překvapil a potěšil. Není to úplně standart.

          0 0
    • Tydlii  

      servis po cca 10 000km :

      • brzda KO – popraskaná a nefunguje (sedlovka zajížděla)
      • vnitřek zamaštěný vazelínou (mazal jsem PM600, tam kde se má)
      • těsnění asi taky vyměněj ale ty už mají nárok…

      Tak docela nemilý překvapení, jednak z toho že vazelína lezla kam neměla, druhak teda že ta brzda odešla… Bude mě to stát kotel :/

      0 0
    • Smazaný účet  

      Neměl by někdo nápad, kde splašit hlavu bez ofsetu „inline“ na odlehčenou verzi R v EU?

      Protocycles sliboval a pak se odmlčel.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tahle sedlovka je stejně kouzelná, všichni o ní básnili, a když pak člověk koupí nový kolo s jiným průměrem, sedlovka za 12.500,– nemá žádnou hodnotu :) Podobně jako Lauf a spousta dalších věcí, na který jsem naletěl :)

        0 0
        • mr.nikdo  

          Moc ctes marketingove blaboly…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Jedno se jí nedá upřít, nemá vakl, byla to moje první sedlovka, takže teď když jsem poprvé vzal za sedlo jetýho T T Fuela s Bontragerem, byl jsem z toho trošku překvapené :)

            1 0
            • mr.nikdo  

              Tak pak to byl zlaty gral :).

              Az na RB, Lauf… A nejezdi nekdo ted Lauf tady? :D

              0 0
        • krabica  

          Ona je v pohodě prodejná, pokud bys měl standardní konfiguraci. To je jak bys brečel, že nemůžeš prodat kolo třeba od Santy a prodával XXL velikost, M přitom prodáš rychlostí blesku…

          0 0
          • Smazaný účet  

            Mám už třetí, vždycky to byl omrd ji prodat. A to i tu klasickou, na kterou není problém splašit bezofsetovou hlavu.

            0 0
            • kubad  

              tak proč je kupuješ?

              nebo proč měníš rámy jak ponožky?

              :D

              0 0
              • mr.nikdo  

                Furt delaji nejake nove vymozenosti…

                0 0
              • Smazaný účet  

                Jednu jsem reklamoval a naivně doufal, že mi vrátí prachy. Měla být velká akce, koupil jsem rychle další, nikam se nejelo a místo peněz se mi vrátila i ta reklamovaná.

                Ale prý u BJ jde měnit jen ta spodní část různých průměrů?

                0 0
                • Honza03  

                  To by byla pravda pokud by nepřišli s 34,9 mm, ta už je zase celá jiná. :D

                  0 0
            • krabica  

              Chyba je střídat biky, když pak na to věšíš exklusivní komponenty, to není zrovna laciná strategie, na tohle jsou ideální kola s osazením z výroby… :-) Pro rozumný prodej radši kolo osadím horšími věcmi z bazaru a vyfikunadace si nechávámm…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Jj, kdybych každý rok koupil novýho Rockridera, jsem na tom finančně mnohem líp :)

                Teď si můžu objednat z Kanady přímou hlavu za $45 + clo a DPH a redukci průměru, kterou nesnáším :)

                0 0
                • Mr.Duck  

                  Ja bych se ty redukce moc nebal. Kdyz jsem stavel Wardena, nemel jsem po ruce ani redukci, ani spodni nohu spravnyho prumeru, tak jsem tam dal na vyzkouseni plechovku od Kozla a uz je tam pres rok, ani o tom nevim :)

                  0 0
                  • Mustafa  

                    *

                    0 0
                  • Smazaný účet  

                    Teď jsem si vzpomněl, že jednu 9point8 jsem prodal nějakýmu borcovi úplně mimo: jé ona je jakási volná, já tam dám izolepu, ale bude dobrá :)

                    0 0
                    • tonik666  

                      To jsou subjektivni zkusenosti, ktera treba ja mam dobre.

                      Mel jsem 9point8 6 let, slouzila dobre (servis 1×), ted odesla dal s kolem. Ca 1500 endurokm roc­ne.

                      Jako novou bych nyni bral asi BikeYoke, na druhou stranu 9point8 bych se asi nebranil. Vakl zadny, spolehliva, servis doma a jednou za dlouho.

                      A skoncil jsem na novem bazarovem kole s Vecnumem:)

                      0 0
                      • Smazaný účet  

                        Já neříkám, že je na h, ale že se samostaně velice špatně prodává. Zvlášť v průměru 30,9 a s ofsetem.

                        Houno by se jim stalo, kdyby obě hlavy dávali do balení.

                        0 0
                        • mirorek2  

                          taky kdyby jako třeba BY dělali dva rozměry spodní trubky

                          mě srala ta nespolehlivost, vadná brzda atd. s vaklem jedeš ale když ta mr*ka zajížděla a vyjížděla si jak se ji zachtělo, nenaděláš nic

                          reklamoval jsem 2× a pak musel koupit novou brzdu a kit, celkem asi 6t, nas rat, za mě to je krám

                          BY mám třetí rok, vakl taky 0 a chodí a chodí

                          0 0
                          • orm  

                            Ze ty jsi mazal ;-)?

                            0 0
                          • JDF  

                            Moje dopadla stejně, jestli to fakt stojí takovej ranec, tak to ani nebudu nechávat opravovat, jestli měla najeto 3000 km, tak to je moc.

                            0 0
                        • wilda81  

                          Tak bude mít zase každý jednu hlavu zbytečně. Spíš je jen klasicky tragická dostupnost dílů v ČR (čehokoli).

                          0 0
    • Jan D.  

      Zkusím se zeptat tady:

      1. Čím mažete sedlovku Fall Line? Nechce se mi kupovat předraženou vazelínu od 9point8.
      2. Nemáte někdo na prodej offsetovou hlavu pro Fall Line?
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.