• markus

    Prosím o radu uvažuji o koupi zadního kola a nevím jestli nemám vzít ráfek na bezdušovky.Jaké mají výhody a nevýhody a hlavně zkušenosti.mělo byto být na závodnější pojetí z jízdy

    0 0
    • jimmy63  

      To by mě taky zajímalo..a ještě bych přidal otázku-když už kupovat bezduš. ráfek,stačil by tenhle-Mavic XM 117 Disc(nemáte někdo zkušenosti)??

      0 0
    • markus  

      jezdíte je teda někdo,by mě to zajímalo jak je to snima,protože co jsem viděl na závodech tak hodně lidí je vozí,a hlavně vyvaruje se procvaknuti

      0 0
      • igor  

        ano ja ich jazdim, co konkretne ta zaujima, lebo je to dost siroka tema

        0 0
    • ruza  

      Hele, žádná výhra… jezdim je 3. rokem a až sjedu současný pláště, vracím ze zpátky ke klasice!

      • dají se foukat na nižší tlak, šedý bok Hutchinsonu :-)
      • cena, oprava defektu v terénu, následně doma, nasazování na ráfek …po několika (2,3,..) těchto cyklech se poškodí patka a pláš? hází.
      0 0
      • ruza  

        Jo a měl jsem Michelin Comp S (ty jsem dávno raději zahodil) a teď tam mam Hutchinson Python z./Scorpion p. Defektů jsem měl už dost, takže o větší odolnosti bych nemluvil.

        …ano nedají se cvaknout.

        0 0
    • BH  

      loni jsem jezdil bezdusovy Michelin.Jizdni vlastnosti jsou zcela srovnatelene z klasikou. Bezdusak je vsak mnohem vic nachylny na defekt. Oprava defektu je pak v terenu slozitejsi, pokud to nenacpes nejakym SLIM.To jsem nezkousel , nebot pokusy u galusek dopadly spatne /totalne zalepene ventilky/.takze musis dat dusi, coz znamena pomerne slozitou manipulace s ventilkem a jeho demontazi.Pokud mas cas a dira neni velka, muzes plast zalepit zevnitr klasickou latou.Krome vzhledu nevim o zadne vyhode.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse