• markus

    Chtěl bych poradit,nějaký přední a zadní plášt na závody- maratony,lehký a rychlý

    0 0
    • filipes  

      Rubena Trilobit. Vadi mu moc pisku a bahna. Za 500 v kevlaru a silice je hrih ho nevyzkouset.

      0 0
    • Volf  

      Co maxxis wormdrive pokud to nechceš do těžkýho terénu. Tady máš test a myslím si, že je podle mých zkušeností hodně objektivní. Ty Rubeny jsem nikdy neměl a docela by mne zajímalo, jestli tady někdo má zkušenost s oběma značkama.

      http:///www.baj­k.cz/web/data/cla­nek.asp?id_cla­nek=39

      0 0
      • filipes  

        wormdrive jsem koupil s vobutejma kolama, ale nejak mi klouzaly, tak sem je prodal. ale jsou lehky.

        0 0
        • Volf  

          A když je porovnáš s těma Rubenama tak to vypadá jak.

          0 0
    • lubos  

      Schwalbe Racing Ralph.

      0 0
      • Smazaný účet  

        jak dlouho ho vozíš? všichni ho chválej, jenom sem někde zahlíd zmínku že má měkčí směs, tak by mě zajímalo esli se víc nesjíždí…

        0 0
        • McBlacky  

          vozím drát za 420kč rozměr 2,25 reálně 2,10. je to super stejně rychlý jako třeba rubena acris silica (modrý), ale podstatně lepší v točkách. váha okolo 600gr, kdo si připlatí 350kč může je mít v kevlaru váha 550gr. maj je třeba na Jiřího z Podebrad, kde maj i Alberty, Black jacky a Jimmy…

          0 0
          • Smazaný účet  

            tak na jiřáku řikáš, za 420… já je v drátu (už se nedělaj) zahlíd v bikeranchi a od tý doby mi ležej v hlavě. se tam zajedu podivat asi…

            0 0
        • lubos  

          Sirka pri asi 45psi je 47–48mm (mereni ne pres vzorek) u 2.1" verze, pri zatezi asi 80kg (bajk+jezdec) ma asi 203.5cm obvod. Ke srovnani, Continental Explorer ma asi 46mm (pres stuple samozrejme vic) a mensi objem plaste – viditelne. Obvod kolesa cca 201.5cm. Plast neni semislick, presto je velice rychly, a vyborny na asfalt. Mokro nevim, nicmene blato ho rozhodi, nic na predni koleso. Nema na to vzorek samozrejme. Odjezdil jsem na nem uz (predni+zadni) temer 1000km prevazne asfalt, a neni na nem videt, ze by se vzorek dral. Defekt zadnej (klep,klep), jednou jsem ale vykrivil rafek (ale ne vinou plaste :o) a jednou jsem chytnul malinkateho hadika do ligh dusi od diry niplu. Jelikoz jsem jezdil Fast Freda, tak je to obrovskej rozdil. Vahove tak plus 100g (FF 390, tenhle tak 480–510g u 2.1" verze), mirne navic dezen, ale ani zdaleka se tak nelikviduje jako FF. A taky ho neni potreba tak moc hustit.

          0 0
          • střewo  

            jsem velice spokojenej s HUTCHINSON basic, levný a drží, na asfaltu superrychlý :o) teď jsem ale slyšeo o GEAXu Mezcal, že jsou super, co vy na to ???

            0 0
          • ddd - andy  

            Nesplet sis toho Fast freda s tim Ralfem? Ja sem od Schwlabe sponzorovanej (2 roky) a par sem jich uz pod sebou mel…

            0 0
            • lubos  

              Ted myslis co konkretne ? Jezdil jsem oba.

              0 0
              • ddd - andy  

                Prave ze FF mi vydrzel pomerne dlouho kdyz sem s nim jezdil po silnici.. a Ralf se sjel sice rychle, ale zato perfektne drzi v terenu a na vlhkejch sutrech a korenech nema v XC gumach konkurenci..

                0 0
                • lubos  

                  Aha tak. No, Fast Freda jsem jezdil spis v terenu. Ne ani tak ze by se sjizdel vzorek, konec koncu, temern zadnej tam neni :), ale ta guma se vytrhavala v takovych malinkatych kousich. Ale na asfalt asi bude moc dobre, jelikoz je semislick. Asi lepsi nez RR. RR jezdim vetsinou po asfaltu, a zatim po asi 1000km ma porad viditelne takove dulky v tech jeho stuplech, tudiz se mi nesjizdi. V terenu samozrejme moc dobrej. Na mokru jsem ho zatim nemel moznost odskouset, ale myslim, ze je dobrej i tam.

                  0 0
        • jecnak  

          Ja je (RR 2,25 light) vozim neco pres 1000km a vysledek: Plast je velice rychly a pohodleny, ale neni to 2,25 ale v realu 2,09. Presto ma vetsi objem nez treba Pythony. Je opravdu z trochu mekci smesi, takze mne vydrzi tak lehce pres 2000, ale tohle je treba brat s rezervou, protoze plaste jezdim tak ze nekoukam kudy jedu at si cetu vybere. Alespon 1/2 z tech 1000km jsem nalital po silnici. V realu ta 2,25 vazi 510g (±), mel jsem na ni jeden defekt o trn. Na uzsi rafky (moje X517) je treba dost hustit, protoze jinak by plast dost plaval nebo ustreloval. Jezdim je jak na predku,tak i vzadu. Je to asi nejlepsi plast, ktery jsem zatim jezdil, protoze je to proste v dobrem smyslu univerzalni rychly plast.

          0 0
          • jecnak  

            Hodim to pro jistotu jeste sem, protoze nektery lidi hledat neumi…

            Jenom bych chtel varovat, ze plaste Racing Ralph co prodava s velkou slavou Koloshop jsou Light, tedy z mene kvalitni smesi. Tyto plaste se davaji normalne na hotova kola – tzv.OEM (podobne se kdysi v obchodech ocitli Ritchey Z-max a lidi se pak divili, ze maj vydrz 800km a guma z nich jen lita). Nevim odkud a jak to Koloshop taha (typnul bych ze nejak z Nemecka), ale temhle plastum se vyhnete a priplatte tech 150 – 200Kc za Racing Ralph Light Evolution.

            0 0
            • lubos  

              Schwalbe ani nema jine nez Evolution na svoji strance. Tak OEM rikas ? Hmm, tak tam bude zakopanej pes. Rozdil v cene a pak co tady nekteri pisou, jak maj na nem porad defekty. Dobra informace !

              0 0
              • enjoy  

                sranda je ze kdyz si je objednas pres Turecka(bikestore) tak on ti to klidne sam od sebe rekne,ze to jsou nejaky sunky:-)

                0 0
                • McBlacky  

                  takže je otázka jestli má cenu jezdit OEM šunku co se sjede za 1000km vzadu a platit za ni takový prachy, když v drátu má kvalitnější směs za příznivý peníz a rozdíl na váze je 80–90gr…

                  0 0
      • bikemanx  

        taky je jezdím, u známého jsem měl trošku výhodu (300 kč) :-)))

        0 0
      • johny  

        Jo,ty racing ralphy(2.25) jsou fakt super, několikrát jsem je teď vyzkoušel a jsem z nich nadšenej. Na svým kole mám Black Sharky SX a ty jsou taky super, jen je teď myslím přestali dělat, škoda. Každopádně nedoporučuju Schwalbe Black Arrow, ty jsme měli doma na jednom kole a byly hrozný¨.

        0 0
    • fousac  

      wormdrive je bozi.. ale je hladounkej, takze prioritne spis na ten asfalt…

      jako poloterenni plaste se mi docela libi kenda kwick..

      0 0
      • Volf  

        To ta Rubena bude asi taky, ale kdo ví.

        0 0
      • Pekáček  

        Myslím že Kvick byl v jednom testu pláštů v jednom známém časopise obodován valivým odporem jako Ritchey Z-Max :o)

        0 0
        • jecnak  

          Nebyl to spis Kinetic?? to by odpovidalo spis.

          0 0
          • Pekáček  

            Nevím, Kvick mi utkvěl v paměti jako neschopnej semiš… ale fakt nevím. Bylo to v Pelouši nebo ve Velu. Já celkově Kendy moc nemusím.

            0 0
            • Siddha  

              sou na hovno, klouzou a sjizdi se jak prase…

              0 0
            • lubos  

              Je takovej jeden Kenda plast, moc dobre na predek. Je sice jenom 1.95" ale moc dobre stuple. Takove vetsi, podelni, makke a siroke. S nima to ma tak 53mm. Dezen podobny Michelin XL. Moc,moc dobrje plast kdyz je nahusten ne moc. Drzak. Cena tak 150–200 korun. Drat. Akurat vaha je asi 920g :) Pak je podobny na zadek, uzsi, jinej vzorek. Cena a vaha obdobna.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.