rychly plast na maraton do mokra

41 nepřečtených
  • jonti

    potrebujem nieco co ide este dost rychlo, ale prilis sa nezanasa a podrzi v zjazde aj na kamenoch. Sirka najlepsie 1,95, vaha nizka, nie cez 600 g. Rozmyslam o IRC Notos 1,95(vyskusane-ok),hutchinson mosquito(neviem ci je dobry na obe kolesa, a ci nezmizne prilis rychlo),irc mythos 1,95(tiez ok), nejaky continental, michelin comp s(mnohi ho chvalia, len ta cena), maxxis minotaur (tam toho asi prilis nepodrzi)?

    0 0
    • TinkTink  

      Kdyby stacila 1,8", tak Maxxis Medusa…kdyz umis jezdit, tak je v pohode.

      0 0
    • MartinXC  

      Mosquito jezdím vepředu v 2.0 (zkoušel jsem i 2.3).Je lehký, pohodlný, dobře se valí, docela tlumí, drží stopu a nezanáší se blátem, drží na šotolině, ale na tvrdém dezén mizí docela rychle (2.500km). Za 2 roky jsem měl 1 defekt (připínáček někde ve městě, ustřižené ventily nepočítám). Pokud chceš, aby vpředu opravdu dobře brzdil, upravi si zadní hranu těch zubů, které mají dozadu zešikmení – pomůže to v brždění, vaůleni to nezhorší. Zkoušel jsem Panaracer Fire XC, Python, Explorer, Scorpion, Nanoraptor, Deathgrip – Mosquito mi z nich na XC (svižné) a maratonské ježdění (včetně hor) vyhovuje nejlépe. Dozadu se nehodí, moc nezabírá. Tam stačí i Python.

      0 0
      • jonti  

        mas gold alebo airlite? mne sa pozdava skor gold, mam python airlite a ta guma je strasne makka

        0 0
        • MartinXC  

          Hutchinsony vsechny Air Light

          0 0
          • Pekáček  

            Trans Brdy byl můj 1. závod na Air Light Pythonu a taky jsem poprvý na závodě píchl. Loni jsem měl Goldy, tak mě napadá…nejsou ty Air Light verze náchylnější na píchnutí. Průraz to nebyl. Jinak kombinaci Mosquito/Python nebo Scorpion/Python můžu doporučit!

            0 0
            • MartinXC  

              Nic jiného jsem nejezdil, nemůžu tedy soudit. Na pythonovi řeším tak 2–3 defekty za rok, krom jednoho se všechny projevily až na druhý den ráno měkkým pláštěm. Takže jsem spokojený. Vpodstatě mi vyhovuje i to, že pláš? za sezónu odepíšu (2×), aspoň mi nestárne.

              0 0
              • Pekáček  

                Žlutý Pythony vůbec nechtěly ubejvat a nakonec mi u nich popraskalo plátno uvnitř a rozdíralo to duše. Zla?ochy jsou rychle sjetý a s černejma začínám, tak jsem zvědavej. Jak řešíš protáčeni? Já mám 2 magnety a obracím kolo.

                0 0
                • MartinXC  

                  Teďka Mosquito drží. Dřív jsem doma vyfoukl duši, zabrzdil a na rohožce párkrát zacouval – ono se to maličko pootočilo. A nafouknout a bylo to – 5minut celkem.

                  0 0
                  • biker.rm  

                    S tím protáčením měl problém i kámoš.Řešil to podlepením duše hadrovou páskou do ráfků a docela to pomáhalo. Já jsem zarytý pythonysta, ale s protáčením jsem neměl nikdy problém. Vozil jsem dlouhou dobu goldy a můžu říct, že jsem nevěděl co je to defekt. Přešel jsem na lehčí airlighty a začal jsem defektit. Dokonce na drásalovi dvakrát za maraton + proříznutí pláště z boku. Může to být náhoda, ale už moc air lightům nevěřím. Teď jsem pořídil crossmaxy XL.Na předek jsem dal mosquita tubeles a na zadek osvěčený python taky tubeless. Mám na tom zatím 1.500km a jsem plně spokojený. No co se týče pláště do bláta a mokra tak na předek je mosquito super. Výborně se čistí a drží, což se o pythonu na předku říct nedá.

                    0 0
                    • Pekáček  

                      Já jsem nedávno jednoho fungl novýho rozřízl (při první jízdě), jednou píchl na tréninku a jednou při závodě -oba defekty pomalý a jednalo se o propíchnutí. Začínám mít k Air Lightům nedůvěru.

                      0 0
            • kovar  

              OSobne jsem Python Air Light nadobro zavrhl prave quli extremni neodolnosti vuci propichnuti cimkoliv. hlavne sklenenymi strepy, sipkovymi ostruzinovymi trny atd, to nemluvim o neodolnosti vuci roztrzeni boku kamenem. Krome toho jsou to nespolehlive plaste do terenu co se tyka jizdnich vlastnosti.

              0 0
    • biker007  

      dneska sme si projizdeli trasu Krale.. kdo tam ted o vikendu byl musi potvrdit ze bahna je tam az dost.. i kdyby az do startu neprselo tam to bude maso:)) mel sem Continental escape, do bahna sem nic lepsiho nepoznal. pri sirce 2.0 sou spise uzsi, tak 1.9, ale to je do bahna spis plus. vaha v dratu lehce pres 600g, v kevlaru asi 520g. drzely jak prikovany jak na morky trave, pri jizde ve vyjetych kolejich (takovy ty 20cm siroky a 15 cm hluboky bahnity rejhy, kde se desil toho zavadit o jejich hranu…). asfaltu se v ostrych zatackach trochu „zvejkaj“, ale pokud se vzorek trochu ojede tak to uz neni tak strasny(a jizdni vlastnosti v terenu porad vynikajici).

      0 0
      • Wiktor  

        A ktery ty useky trasy Krale jsou ohledne bahna nejkritictejsi…?

        0 0
        • biker007  

          bahno je vsude.. k tomu louze pres celou cestu tak 30cm hluboky.. a brody sou pri soucasnym stavu vody taky lahudka – proud takovej ze se sotva udrzis. takze hraze nebude asi ani zapotrebi:) ja sem to po 40km ale vzdal a po asfaltu zamiril do Klatov. asi na me leze nejaka choroba ci co.. co sem slysel od lidi co projeli aspon tu kratkou trasu(hlavne ten usek od rozdeleni tras do cile – ten je ulpne novej) tak to tam neni jiny a je tam i par „libovejch“ sjezdiku.. aspon se mam na co tesit:)

          0 0
          • Wiktor  

            No to je hezky… Byl jsem sice taky ted o vikendu nedaleko Klatov, ale jen se silnickou a o chorobe mi vypravej… Ze soboty na nedeli to na mne padlo, musel jsem vypustit nedelni suac v kasperkach… :-( Jinak trasu krale jsem zkousel asi pred trema nedelema, od startu pres Velhartice na Keply az pred prvni brod (tedy asi 45km) a zdalo se mi to celkem v pohode, obcas louze i blato byli, ale to bylo certsve po desti… Hraz taky nemusim… Zkusim to jeste ted o vikendu, pokud nezalehnu uplne… :-(

            0 0
      • lubos  

        Kolik je to ojede ? Ja uz mam vzorek ve stredu plaste uz jenom asi tak 0.5mm … neni to uz na vymenu ?

        0 0
        • biker007  

          ja mam vzadu vzorek na uplnym prostredku plaste neco pres 2mm, vzadu neco pres 3mm. ty plaste mam ale pres pul roku, takze mi pride ze se ojizdeji celkem pomalu (na asfalt je ale neberu). i kdyz je uplnej prostredek hodne sjetej tak je „okolo“ spousta dalsich spuntu co podrzi.. hlavne se mi libi ty bocni spunty, treba pri zataceni na mokry trave.. pokud ma nekdo dobrou techniku tak jede na slickach v jakymkoliv pocasi, pokud ne (jako ja:)) ) tak nasadi escape nebo jeste nejakej vetsi kalibr :)

          0 0
    • MARIN  

      Dozadu davam porad jen Continental DoubleFighterPro Problemy jen na mokre trave pri brzdeni ale nic co by se nedalo zvladnout Predek jeste porad resim ale asi pujdu do Maxxis Medusa 1,8

      0 0
    • Pekáček  

      Jo a co starý dobrý Z Maxy 2,1"?

      0 0
      • jonti  

        skor zed race, z-maxy su fajn ale nic extra

        0 0
        • Pekáček  

          Jak to myslíš, nic extra? Já myslím že Z-Max je naprostá klasika.

          0 0
          • enjoy  

            dozadu

            0 0
            • Pekáček  

              Aha. Tak co k němu dopředu doporučuješ ty, Enjoyi?

              0 0
              • McBlacky  

                serakistu co jinýho :-)

                0 0
              • enjoy  

                ja si sam pro sebe doporucil dozadu z-maxe a dopredu zkusim schwalbe racing ralph 2.25"(ma 2.1") kdyz jsem ho videl a za cenu 440,– v kamenaku,tak do nej pujdu. nekdo ma z-maxe i vepredu,ale myslim ze hlavne proto ze tam uz na obou kolech byly,jinak ja bych ho dopredu nechtel. at ti radsi poradej vetsi odbornici.plastu je takova hromada ze ti stejne kazdy poradi neco jinyho,co jemu sedi.

                0 0
                • Pekáček  

                  No právě, o to tady jde, dozvědět se co komu sedí a proč, je to lepší než poslouchat bláboly prodavačů nebo pořád něco kupovat a zkoušet! :o) No já po zkušenostech s Air Ligtem asi budu vozit ty Maxy. Pak mám ještě Contíky Vertical 2,3", ale jsou docela hrubý a těžký.

                  0 0
                  • enjoy  

                    me treba neco nesedi,ale jezdim na tom protoze nic jinyho treba zrovna nemam.je sranda naucit se na tom jezdit,clovek ma pak dobrej pocit:-)

                    0 0
                  • TinkTink  

                    Do bahna bych verticaly nevozil a nevozil bych ho uz ani na predku…neverim mu na sotoline apod – proste na to, jak je sirokej je docela zradnej…vzadu je ale jednoznacne perfektni univerzal, takze ma svy opodstatneni…

                    Dopredu bych si taky nedal toho Z-MAXe…dozadu klidne…dopredu ne…tam nema si myslim sve opodstatneni…

                    Dopredu bych si myslim obul bud tu Medusu, jak jsem psal nebo Michelin LITE S ve verzi pro predni kolo :)…

                    Pokud si nekdo veri a pojede fakt dobrym blatem, tak bych se nebal dopredu zkusit ani SPIKE…ten je dobrej…ale Medusa je v porovnani lepsi a vyhrava nad nim na maraton…

                    A rozhodne bych na mokro nezkousel Ritchey EXCAVADER…to je moc tfuj plast na mokro vseobecne dopredu – vzadu je dobrej…

                    0 0
                    • RomanH  

                      Ale zase se na excavaderu ve predu naucist techniku :o)) Ja Ti prvne neveril – mam 1.9 PRO a jako nove byly docela fajn. Jakmile se ale ojedou ostre hranky, je to zkutecne na mokru o hubu. Zlata medusa.

                      0 0
                    • MartinXC  

                      V cem je Vertical zradnej ?

                      0 0
    • Jenda  

      a co treba tioga factory XC 1.95 na to jak je to hrubej vzorek je neuveritelne rychlej a podrzi jo a tak malo jako s timhle plastem jsem snad jeste nedefektil:-)

      0 0
      • Sethi  

        ja snim najel pres 2000km ruznej povrch a nedefektil jsem ani jednou. Ted na novym kole maxxis dynamite, tak jsem zvedavej.

        0 0
        • Dany  

          bude to asi dy-no-mite… zaber vynikajuci (ako traktor) a je to aj citit, v zakrutach a na pozdlznych nerovnostiach dost uhyba ale nepusti, horsie brzdi a dost rychlo mizne + vytrhavaju sa kusky gumy zo stuplov. moc rychly teda neni

          0 0
    • Daf  

      Continental Explorer. Je to sice 2.1, ale neni sirsi nez treba mosquito 2.0 To ze ma poctivej vzorek poznas jen na silnici. V terenu na suchu i v blate jede dost dobre.

      0 0
    • Twisp  

      Ja sem minulou sezonu jezdil modry rubeny acris. Zatim asi nejhorsi plast v mokru, kterej sem kdy vozil. I kdyz na suchu byli rakety tak dvakrat jistej sem si nebyl. Ted sem sel do michelin comp s light 2.0 (zeleny-zlevneny za 935kc 1ks) – ted se delaj cerny s prouzkem. Nemuzu si je vynachvalit perfektne odvalujou, sedej jako by se do terenu uplne zarizli, a sou lehoucky. Akorat toho asi moc nevydrzej. Kamos je mel minulou sezonu a na konci je mel znacne popraskany a to je neprefukoval, pac je lehouckej. Ja sem je ted odzkousel v zavodnim nasazeni na malevilu – po obhledani sem zjistil prasklinku na cerny bocnici, vypadato ale jen na tu gumu ta „sitovina“ pod tim se zda byt neporusena.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.