Opravdu si nechcete připlatit za vidlicu???

50 nepřečtených
  • rodriguez

    Právě se mi ozval kolega, že se včera vysekal v lese jelikož mu ve sjezdu v 40km/h vyletěly nohy z kluzáků na vidlici. Značka RST........Nás­ledky: prasklá přilba…zlomená ruka, prsty......výsledek až do čerence nesedne na kolo…vidlice asi není stavěná na více než 10000km..protože na ní měl do včerejška najeto 12500km…přikládám fotky…pořádně si prohlédněte ty nohy…deformace www.bikehill.wz.cz/foto2/sm009.jpg dále http://www.bikehill.wz.cz/foto2/sm018.jpg no a nakonec zvažte jesli opravdu nestojí připlatit si za bombera…to nechám na vás…určitě se zde rozpoutá velká diskuse..takže go on

    0 0
    • vlk  

      proč zrovna za bombera.Já Vás opravdu nechápu.Pro Vás existuje snad jen 1 značka.Velice Vás lituji, že jste tak omezeni.To, že RST jsou šmejdy, to už dávno víme.Ale existují i jiné značky než RST,Suntour a Bomber.Zkuste se nad sebou trochu zamyslet.

      0 0
      • rodriguez  

        já sem se nad sebou zamyslel…jezdil sem už všechno…počínaje kamenným TSR z Mountfieldu…všechny vidlice pro rekreační cyklistiku – čili značka RST…zkusil několik tlumicích těžkotonážních pevností BOMBERu…zašpinil se od vytékajícího oleje z Manitou....­.nechal se nakopat od Judyn…až sem skončil na SIDu Teamu…takže myslím, že znám víc než 1 značku 8-)

        0 0
        • vlk  

          no jo a co psylo, Duke od rock shock nebo black od manitou nebo FOX no a Pace jsou asi všechny nanic, že jo.A to jmenuji jen vidlice o které bych se zajímal já.Je mnohem víc pro ostatní zajímavých modelů a jistě i více výrobců.

          0 0
          • rodriguez  

            PACE ? to není vidlice do tvrdého terénu..to je spíš tak do výlohy.8-))))…někam do Beskyd, kde je to samý šutr by si ji normální člověk asi těžko vzal.....ono stačí malý šutr který do teho vlítne při větší rychlosti..nřeku-li, pokud s tím člověk na kamení lehne 8-))))).....karbon je holt karbon,…kdo viděl tímto zpusobem promáčkly MTB rámy z karbonu, ví o čem je řeč…

            0 0
            • Pá-dlista1  

              Zalezi na zpracovani. Kdo videl promacklou zed od kokpitu F1, vi o cem je rec :)

              Ja bych si do Beskyd klidne pace vzal. Teda Pace Monstor :)

              0 0
            • tutite  

              Měl jsem PACE RC38 s 10 cm zdvihu na vzduchu a zatím nic pevnějšího jsem nejezdil. Teď mám PACE RC40 XCFR, 10–13 cm, pružina-olej, vnitř. nohy 32 mm, hmotnost 1,75 kg. Ale k té se asi nikdy nedostaneš, tak těžko Ti něco říkat o kvalitách PACE. Zdar.

              0 0
          • Pá-dlista1  

            Videl jsem psylo, ktery dopadlo na chlup stejne. Duke je, diplomaticky receno, torzne mekej. Black? Vzdyt se na to podivej…navic se „spolehlivosti“ manitou. Pace. Jak ktera, ale vnitrni nohy o prumeru 28,6mm… to ma tohle RST taky.

            0 0
            • vlk  

              no já mám teď práve toho Duka XC u-turn a měkký mi teda nepřipadá.Kamoš co se mnou jezdí má Marcocchi EXR a tvrdost a pevnost vidlice je pocitově stejná.Jinak o tvrdosti Marcocchi některých modelů bych raději pomlčel.Co dělá eta při uzavření s vidlicí je docela humus.Ten kdo má etu a kotouče ví o čem mluvím.Jinak ve velu když naměží prohyb u marcocchi 0,1mm a u Duka 0,5 mm.Tak myslím že takhle nízké hodnoty se při jízdě ani dedají poznat.A neznamená to že Duke bude dříve vyglajdaný.Jinak Já black zkoušel a připadal mi dost tvrdý, ještě by mě zajímal jaký je sharman od manitou.

              0 0
              • Pá-dlista1  

                jestli jsem to spravne pochopil, je tedy Duke 5× mekci nez XC Marzocchi. Nemam dalsich otazek. Svedek je vas, pane obhajce :))

                0 0
                • vlk  

                  To sice ano, ale ty nepoznáš vůbec rozdíl mezi 0,5mm a 0,1 mm.Navíc se ve výsledku po dlouhodobém užívání může stát, že nakonec bude mít marcocchi více než ten Duke.Velice mě to zajímá,jak ve výsledku dopadnou ty testy.Oni totiž na těch vidlích teď budou asi 1/2 roku jezdit a pak je znovu přeměří.Teď zatím ještě nemohu porovnávat, ale já rozdíl tuhosti EXR a Duka tedy nepoznám.

                  0 0
                  • Tomcat  

                    0,5mm na vidli? a kolik to bude mít v bodu kde se to dotýká země? ;-) Jinak z dlouhodobého hlediska znám hóně veteránskejch vidlic Mazocchi (Z1, Z3, Jr.T, Mr.T…) co sou závodně nad rámec životnosti používaný a sou vpohodě, ale z těch žádnou. Judy sice měli výdrž ale nezas tak.

                    0 0
                    • Tomcat  

                      Á tiskařský šotci řáděj …:-) Chtělsem říct … ale z těch RS žádnou…

                      0 0
                    • vlk  

                      Vidlice se prohýbali od konbce krku po místo uchycení kola.Jinak bavím se o Duke a ne o Judy.Jinak ještě k pádlistovi.Je třeba zajímavé, že některé typy suntour byly pevnější než Marzzocchi a také netvrdím, že to jsou nejlepší vidlice a že jiné neznám.Ten nízký prohyb dopředu marzzocchi dostane díky vejčitému tvaru průřezu nohou.Ale pokud už jde o kotoučovou brzdu tak tady ta vidla už tak neobstají a to už vůbec ne když máte zamčenou etu.Co se týká kroucení vlivem kotoučů, tak Duke vychází mnohem lépe.Ovšem co vím tak toto tvrdili borci co měli vidle nové ,takže nevím jak to dopadne po dlouholetém používání.já jen chci poukázat, že Marzzocchi není jediná volba.Možná pro sjezdaře ano ale i to bych se divil kdyby neexistovala nějaká adekvátní konkurence.Dále chci poukázat, že i marzzocchi není bez chyby.A ještě bych upozornil nesrovnávejte sjezdařské vidle Marzzocchi s váhou blížící se 3 kg s vidlicemi na XC 2kg a méně.Jinak jak tak čtu příspěvky od Pádlisty, se divím, že ještě nemá nějakou dvoukorunkovou 4 kg potvoru.

                      0 0
                    • vlk  

                      Právě o to tu jde ve výsledku 0,5–0,9 mm je v místě dotyku země.Jen bych chtěl vidět člověka co to pozná.To by mu pak asi musela vadit ložisková vůle na hlaovém složení.Myslím si, že je to dost pocitové , a že když má někdo v hlavě nasumírováno, že marzzocchi je nejpevnější, že i když tomu tak nebude ,tak při vyzkoušení kola to bude tvrdit i kdyby to nebyla pravda.

                      0 0
                      • rider  

                        Tak mě napadá, že debata by se mohla ubírat logicky směrem dýlka kluzných pouzder, průměr, materiál, a tedy životnost. Ono vidle bez vaklu se vyrobit dá, ale aby to chvíli taky vydrželo Třeba RST Gamma XT (dvoukorunka 102mm zdvihu) Měla takovej vakl, že jsme jí po týdnu šli reklamovat, protože z ní šel strach, servisní guru onoho krámu pokrčil rameny a řekl: to je normální u techdle vidlic . A takovejdle vakl neměla ani moje 2 roky prasená Suntour MG DH (dvoukorunka obdobného zdvihu a ražení) Marzocchi jsou fakt trvanlivý (nekamenovat, můj suběktivní pocit-zkoušel jsem dýl jen Z1 CR 99, Z1 MCR 2001, JRT 2001, JRT 2003/4QR20)

                        0 0
                      • Pá-dlista1  

                        Jestli to tu aspon trochu sledujes, tak vis, ze i ja jsem psal, ze Suntoury XC-PRO jsou torzne (pocitove) tuzsi nez XC Marzocchi. Ty totiz nepovazuju za zadny zazrak. Bohuzel v Cechach cenove dostupna konkurence je na tom daleko bidneji. Suntoury maji i vahovy a materialovy potencial, ktery ovsem totalne zabily tou fci. Kdyz se po trhu trochu porozhlednes, tak hned zjistis, ze tu Marzocchi proste konkurenci nema. Obzvlast od FR modelu vyse. Hrozne rad bych jezdil neco lepsiho, ale proste na to nemam a v nekterych kategoriich ani nic takoveho neni.

                        0 0
                        • vlk  

                          No jo od FR modelu výše souhlasím, za stejnou cenu se těžko něco hledá ale EXR,MXC Comp a Marathon modely od Marzocchi určitě konkurenci mají.Navíc marzocchi nemusí vyhovovat všem.Mě to tu pak připadá jak za komunistů.Máme jden druh sýra jeden druh jogurtu jeden druh čokolády.Ale v XC all mountain apod výběr opravdu je.A to i ve srovnatelné cenové hladině jako příklad bych uvedr Duke XC u-turn a marzocchi comp.Apod.Me se velice příčí představa, že vlastně nemáme na výběr, když chceme kvalitu.Výběr tu je.A pokud nám nebude záležet na penězích tak je určitě.

                          0 0
                          • kovar  

                            pokud mas sve jiste naroky, tak v cenove hladine 10 000 neni vyber, bohuzel, a pekne me to stve. RS , Manitou, Suntour se dle mych osobnich meritek nadaji povazovat za alternativy. Ale kazdy to mame jinak, Ty jsi treba vybrat muzes a to ti trochu i zavidim.

                            0 0
              • Tomcat  

                Mám Manitou Sherman Flick na 130mm Systém olej/pružina Jen na kotouče váha – na to nehraju chod – houpačka ale pěkně tlumí nastavování – zdvih 130 nebo 110 , utlum slačení, útlum odskoku, nemá předpětí Tuhost je dobrá ,ale Mazocha co má Pádlista nebo Sirrena je tužší.

                0 0
              • leštič  

                Nevím ale na marzocchi koupím náhradní díly i na vidli starou 7 let a celkově dostupnost dílu je podstatně lepší než u RS nedej bože u PACE. mám jednoho zákazníka který koupil u mne Marzocchi pak jinde RS potom ještě PACE a zase se vrací k Marzocchi. Já osobně jezdím už 7 let RS nejdřív JUDY XC a teď SID SL ale ty jsem nevybíral byly na kole. Ale volbu nechám na každém, kdysi jsem spíš doporučil Marzocchi ale dnes ty nové modely se mi zdají trochu rozporuplné ........

                0 0
              • pit  

                ??? Mam MX Comp ETA 105 (2003) a kotuce Deore hydra…vidla sa pri zapnutej ETA ani nehne,ziadne skrtanie o dosticiek o kotuc ani nic ine. Takze o com to hovoris ???

                0 0
                • vlk  

                  o tom o čem hodně lidí mluví a i do ve starém fóru to hodně lidí psalo.

                  0 0
        • McBlacky  

          Jezdil jsem všechno zní nechutně alibisticky, všechno nejezdil nikdo… Kromě toho já třeba zrovna s omegou aet drtil všechno možný a v pohodě držela. Problém nespočívá v připlacení si za vidli, ale ve vybrání si vidle na svůj styl jízdy. Když chci jezdit rychle sjezdy nebo závodit, tak si připlatit musim.

          VĚTŠINĚ lidí, ale obyč vidle stačí. Pro normální svezení, bez závodních ambicí, není třeba investovat 10tkč a více. Mnoho lidí má celé kolo levnější než ten tvůj super nejlepší týmový SID. Kromě toho zlomit se může každá vidle…

          0 0
          • rodriguez  

            všechno nejezdil nikdo..to jo…tady nejde ani tak o vybrání si vidle na styl jízdy jako spíš o to, že pokud je u vidlice napsáno určeno: maratony, xc závody…tak by měla vydržet…a toto u teto vidle napsáno je…takže pokud bychom byly v USA, dotyčný by pravděpodobně už začal soudní proces, který by na 100procent vyhral a vysoudil by na RST dost peněz…v každém případě pokud montují RST na kola v hranici 20–30kkc, a napíšou tam že jsou vhodne na sportovní jízdu a závody…pak je otázka proč to teda nevydrží? myslím že i ta nejmín kvaltiní vidlice je strojně konstruována na takových 100kkm čili asi 5kkm závodních.

            0 0
            • McBlacky  

              to určení musí brát člověk s rezervou, každý si tam napíše, co se mu hodí. Kromě toho u nás s koupí kola podepisuješ i papír, že za tebe neručí a bla bla bla :-) Je možný, že ji měl před tím rozdělanou a neutáhl to dobře? Když na to není orig, klíč, tak se to dělá všim možným a moc to pak nedrží. Zrovna omega už mě přišla docela tuhá, a o takhle rozsekaný slyším poprvý. Nebyla bouraná?

              0 0
              • rider  

                Co neutáhl? korunka je lisovaná, ne?

                0 0
              • Žanek  

                Jakej papír?? Co je to za blbost?? Jediný, co podepisuješ je účtenka – pokud platíš kartou, jinak nic…

                0 0
                • McBlacky  

                  nemáš pravdu, moje holka si kupovala v Authora loni kolo a takovej papír podepisovala…to jen tak na okraj

                  0 0
                  • Žanek  

                    Tak o tom slyším poprvé. Minulou sezonu ani nikdy předtím nic takového nebylo…Leda že by nová směrnice EU :o))

                    0 0
                    • McBlacky  

                      mě to taky překvapilo, taková blbost by mě nenapadla. Nebo, že by to bylo jen pro ženskyý :-)

                      0 0
                      • Žanek  

                        Spíš mě zajímá, jestli to bylo pro prodejnu nebo pro Universe agency (Author). V kšeftě, kde brigádničím, Authory prodáváme a nikdo nikdy nic nepodepisoval… Pokud to kolo špatně seřídí a ona se na něm vyseká, tak se od toho servis přece nemůže distancovat tím, že zákazník podepíše něco ve stylu „jestli se na tom zabijete vinou nesprávného servisu, tak to není naše vina“…A pokud něco praskne(vada materiálu, za předpokladu použití dle návodu), tak je vina na výrobci, ne??

                        0 0
                    • Vymi  

                      Taky jsem nic nepodepisoval… ale je mozne ze nekde jinde to maji jinak ocihany… :-)

                      0 0
        • enjoy  

          …jezdil jsem uz vsechno… takovy sracky.ze radsi nedrzis hubu. nekdo kdo je spokojenej s vidli mekci nez skareb… radsi uz mlcim.

          0 0
          • Pavlos  

            Ja treba jezdil hodne vidlic a hooodne moc kol ale problem je v tom ze se dycky probudim:(

            0 0
        • enjoy  

          jeste si tak rejpnu.se mi zda ze si skolegou musite skvele rozumet.jeden vyreklamuje ram kterej sam zkurvil a druhej dela jako ze ta vidlice sama.mozna si mel na tech fotkach zaretusovat ty krasny ohyby na vrsku vnitrnich nohou.

          0 0
    • Daf  

      To se jako sama od sebe rozpadla? Proc jsou ty nohy promackly?

      0 0
    • lubos  

      No, stara potiz vidlic RST, jak tak vidim. Jinak ale bomber .. no treba videli jsme jakou delaji korunku (s temi dirami na blatnik) a jak to muze dopadnout. Ja Italum za ty diry nadavam porad jak je vidim. Dale jsem treba cetl, ze vypadl (nebo se zlomil?) sloupek. Suntour – taky vim o pripadu, kdy se zlomil sloupek (ocelovy myslim). Toz tak. Osobne se ale domnivam, ze prave RST v tomto nic moc.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Takhle mi upadly nohy u RST jen jednou. Ony se spis ohly, pak ustrihly v tom zavitu a pak teprve vypadly. U Suntouru jsem sloupek zatim jen ohnul.

        Bych rek, ze ty diry samotny nejsou takovej problem, jako spis to frezovani v rocniku 03.

        0 0
    • jonti  

      ja by som si iste radšej priplatil za lepšiu vidlu, ako za tie XT brzdy ktore tam su na vidlici :) Ludia by si mohli uvedomi? že ich vozí najma rám, vidlica a kolesá. Aj keď si majú niektorí lepší pocit z prehadzovačky XT ako dobrého rámu, lebo je vidie?.

      0 0
    • RUMcajs  

      Inu, já se už poučil (viz odkazy) a koupil si M MX Comp ETA 105mm. Nemůžu si ji vynachválit. Jestli bych byl spokojený i s jinou značkou v podobné cenové relaci a výdrži, to vám nepovím.

      P.S. jedinný, co se mi stalo,bylo to, že jsem se ušpinil při kutálení v hlíně ze svahu :-)))

      Každopádně s M mám pocit bezpečí, ochrany a pohody :-)

      http://www.pinkbike.com/modules/photo/?…

      http://www.pinkbike.com/modules/photo/?…

      http://www.pinkbike.com/modules/photo/?…

      P.S. na vidlicích NEŠETŘETE

      0 0
    • Milan  

      Nechci tu nikoho ******, ale pro sebe si to taky nenecham. Ze prej se vsechny OEM vidle co Marzocchi nema v ofiko katalogu delaj u SunTouru…co pa to je za politiku???

      0 0
  • Honzin

    ja bych to chapal tak, ze pokud se na tom kole vysekas proto, ze neumis jezdit tak z toho fakt nikdo nemuze obvinovat prodejce (on mi prodal moc rychly kolo! :). Pokud je tam ale nejaka skryta vada ktera zpusobi pad, pak se z toho muzou jen tezko vykecat.

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.