Roztrhnuta Deore prehadzka: oprava/vymena?

27 nepřečtených
  • tbc

    Pri splhani sa na kopec som chytil do zadnej prehadzky nejaky spadnuty strom. Podarilo sa mi urvat klietku s kladkami v mieste, kde je prinitovana k prehadzke. Nit, ci cap, ci co to je. je poskodeny aj klietka je riadne zdeformovana.

    Myslite si, ze je mozne takto poskodenu prehadzku opravit? Da sa vymeit ten poskodeny nit/cap? Da sa zohnat nova klietka ako nahradny diel?

    Otazka 2. Ak to nepojde, alebo sa aj tak rozhodnem pre novu, co by ste v sucasnosti odporucali ako dobru nahradu? Mam komplet vybavu ten ob generaciu starsi Deore. V podstate mi to vyhovovalo, len na poslednej akcii, tesne pred znicenim zacala prehadzka trochu strajkovat, ale to muselo byt tym blatom, cela retaz aj prehadzka boli zufalo spianve… Ak mate nejaky dobry tip, sem s nim… Ma cenu ist do LXka? Ak by som chcel Sram, musim vymenit radfenie? Ma to cenu?

    0 0
    • jaski  

      vzal bych LX. deore bych nebral. jak uz se tady hodne psalo tak deore je takova divna sada. Na svy LX si nemuzu stezovat. kdyz chces sram tak musis vymenit i razeni.

      0 0
    • jonti  

      Ja by som kupil znovu Deore alebo LX, nie je tam velky rozdiel ani vo funkcii ani v cene.

      0 0
    • maxtor  

      Rozhodně novou. LX je taky řešení, jak píše Jaski, ale já mám Deore a jsem spokojený. Záleží na tobě.

      0 0
    • pepino  

      Bral bych taky LX, rozdíl v ceně neni moc velkej www.koloshop.cz/index.php?…

      0 0
    • vlk  

      no tak já bych si raději těch 200Kč připlatil na xt.LX a deore-ty nové-prostě nic moc

      0 0
    • pepino  

      Vůbec, dost řečí, ber XTR:-)

      0 0
    • kubad  

      1, Opravit to jde, ale nové díly asi neseženeš,
      a cena ND bude asi větší než nová přehazka.

      2, Bez diskuze čím vyšší řada tím líp funguje,
      řešil bych to hlavně s ohledem na vzhled kola,
      barva komponentů aby to ladilo.Já osobně bych pod
      LX nešel :-))

      0 0
    • pop  

      mám jednu doma se sjetýma kladkama…tak kdyby si měl cestu do Olomouce :)

      0 0
      • pop  

        a nebo se zeptej někde v servisu. V dobrým servisu ti nějakou starší vyřazenou přenechají za symbolickou cenu

        0 0
    • raceman  

      jestli budeš kupovat novou, tak vem přehazovačku s krátkým ramínkem(SGS). si myslím že je hezčí a navíc je výš od země, takže snižuješ riziko uražení o něco.

      0 0
      • jaski  

        hezci? no to si nemyslim ale kazdymu se libi neco jinyho. hlavne nejde o to jestli je hezci ale o to kolik zubu ma na nejvetsim pastorku.

        0 0
        • kubad  

          Není problém v tom kolik zubů máš vzadu, Vozím XTR s krátkým ramínkem na kazetě 12–34 už asi 4 roky a naprosto v pohodě

          0 0
          • jaski  

            ja nerikam ze to tak nejde ale prave proto shimano dela kratky a dlouhy raminko. funguje to ale i tak. ja jenom ze to neni jenom na ozdobu ze si reknu ze se mi libi dlouhy a neb kratky.

            0 0
      • kubad  

        Jen malou poznámečku SGS – Super Long Cage opravdu mýslíš že je to krátké ramínko? krátké ramínko je GS ale to v Deorečku neexistuje. Až od LX

        0 0
        • raceman  

          sem se seknul, pardon. sem to střelil od boku bo sem si nebyl jistý. a zapomněl sem tam dopsat, ať si koupi LX s krátkým ramínkem

          0 0
    • MatyxCZ  

      Zvážil bych Deore XT '06, jinak asi LX. Oprava dle mého nemá moc smysl, pak bys mohl zjistit že je něco špatně i v tom zbytku.

      0 0
    • tbc  

      Diky vsetkym za rady. Este vas prosim, poradte aj s kazetou. Doteraz som jazdil 11–32, celkom parada, ale rozmyslam nad 11–34. Viete niekto ake je presne odstupnovanie zuov na tychto dvoch typov u shimana? Predpokladam, ze u XT/LX/Deore modelov bude rovnake… Isli by ste niekto do Sramu alebo niecoho ineho?

      0 0
        • tbc  

          hmmm. pozeram, ze som pekna lama, pozret do toho PDFka ma nenapadlo :) pritom je zjavne, ze tam to bude…

          ja sa do toho teda hou by vyznam, ale za sa mi, ze je to vcelku porovnatelne stym SRAMom… Aj ked zasa ked porovnam PG990 vs XT, vyjde mi z toho ze XT kazeta je lacnejsia a lahsia… Tak neviem… (Ci az tolho chcem dat za kazetu)

          Za zmienku stoji asi PG970, ktora podla koloshop-u ma ustupnovanie prene rovnake ako 11–32 stym rozdielom, ze namiesto 32ky ma 34ku.

          Tak fakt neviem teraz…

          0 0
          • kubad  

            Pokud máš v předu tři převodníky je ti vzadu 34 kničemu. A kazeta 11–34 má větší skoky mezi pastorkama. takže bych nechal buď 11–32 nebo 12–32 tu 11 řadíš fakt málo.

            0 0
            • tbc  

              Ano, nad tym som presne rozmyslal, ale co som nasiel tak 12–34 bola v ponuke len u XTRka a na to sa uplne necitim :(

              Inak, je to presne tak ako pises. 11tku takmer nepouzivam (ked sa mi zda 60km/h pri jazde dolu z kopca malo) ale zato posledne sme boli na vylete v Suloskuch vrchoch a na pervode 22×32 som presiel vacsinu vystupov a boli miesta kde som si prial tu 34ku…

              Vie niekto o lacnejsej kazete 12–34 ako XTR?

              0 0
              • kubad  

                XT je 11–32,11–34, 11–13–15–17–20–23–26–30–34 : 268 g. 11–12–14–16–18–21–24–28–32 : 255 g.

                XTR: 11–32, 11–34, 12–34 11–13–15–17–20–23–26–30–34 : 242 g. 11–12–14–16–18–21–24–28–32 : 238 g. 12–14–16–18–20–23–26–30–34 : 250 g.

                Sram :ESP PG-II 990 11/12/14/16/1­8/21/24/28/32 : 300 g. 11/12/14/16/1­8/21/24/28/34 : 310 g.

                0 0
    • Balrog  

      Ber XT, otočil jsem ho, má vakl a řadí jak nové

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.