• andrej

    jaky je rozdil mezi inverzni a normalni přehazovačkou?

    0 0
    • -Alan-  

      stejnej jako v názvu. Jedna řadí jedním směrem na větší kolečka a jedna na menší. Je tam „opačně“ pružina – tah.

      0 0
    • drtic  

      ja ji mam (mysim tu inverzni) a lip bych to nedokazal zformulovat…in­verzni se pouziva u dualu(aby obe packy mely stejny chod-tot prave rozdil mezi ni a klasickou) PS:dualy nemam,pouze klasicka „repifajry“.....

      0 0
    • Lance  

      mezi inverzni a normalni nevidim jediny rozdil!!! Snad jen mezi presmykacem, ale prehazka je furt stejna aspon pro me!!!!!!!

      0 0
      • maxtor  

        NO nevím, v jednom máš pravdu mezi inverzní a normální přehazovačkou skutečně není rozdíl – obojí umožňuje řazení. Rozdíl je ale v odpružení – normální „táhne“ k menším pastorkům, takže pokud povoluješ lanko, jde „dolů.“ Inverzní to má přesně naopak.

        0 0
        • Lance  

          jo jasne, abych to vysvetlil, mi je v globalu jedno jak jde lanko,pro me je dulezite to jak radim a to je stejne u prehazovacky at mam dualy nebo fire akorat je zmena v presmyku tam je to naopak, takze neresiminverzni normalni,ale zpusob razeni! mel jsem razeni rapidfire a palcem jsem radil vzadu na vetsi a ukazovackem jsem shazoval dolu na mensi no a ted mam dualy a je to to same palcem vzadu na vetsi a „ukazovakem“ dolu na mensi

          0 0
          • maxtor  

            Já jsem inverz nikdy nejezdil. Mám rapidfiry a připadá mi, že častěji potřebuji rychle přehodit nahoru, takže mi to, že můžu najednou skočit o 3 kola naprosto vyhovuje. Inverz si nějak nemůžu představit, ale nikdy jsem tak nejezdil, takže zkušenost nemám.

            0 0
            • Lance  

              ja mel rapidfiry a mam ale na tom novem mam dualy a je to UPLNE TO SAME, ale fakt nekecam aspon muj pocit

              0 0
            • jonti  

              Je to opacne, ak zacina kopec, tak mozes radit postupne, takze to nie je problem. Ale ak skonci stupanie, tak vzdy potrebujes preradit o par prevodov dole. Na inverz. je inak treba si zvyknut najme v blate a podmienkach, ked sa zanesu bovdeny, radit a pomahat tomu treba inak ako pri klasickom tahu.

              0 0
              • zirecek  

                :-) Když má člověk klasiku, řekne, že mu vyhovuje řazení naráz o víc pastorků nahoru. Je to přece jasné, když jdu rychle do stojky. Když má člověk inverz, řekne, že mu vyhovuje řazení naráz o víc pastorků dolů. Je to přece jasné, když padám z kopce dolů.

                0 0
                • maxtor  

                  Líbí se mi to, co tady poznamenal Jenda. U klasiky, když jdeš s řazením nahoru, tak jdeš jednak proti pružině přehazovačky a jednak proti pružině ve vodítku, které se taky napíná. Když jdeš u klasiky dolů, obě pružiny ti pomáhají. U inverzu jdeš vždy jen proti jedné pružině a druhá ti pomáhá. Tím pádem by mělo být řazení na inverzu o něco příjemnější. Ale to je jen teorie.

                  0 0
                  • Lance  

                    ano inverz je lepsi. duvod? proste ho tam ted mam, takze je lepsi nez firy:) ne vazne je to o zvyku, na firy nedam dopustit, ale ted mam ty dualy a je to super, proste si zvyknes skoro na vsechno:) a sam si psal, ze o dualech uvazujes ne?

                    0 0
                    • maxtor  

                      Teď jsem si vzpoměl, že jsi ten nový šťasný majitel duálů!!! O duálech uvažuji tak, že až budu kupovat nového bika nebo nové řazení, jdu sto pro do duálů. Mám teď ale od jara nové Rapidfiry Deore, protože staré jsem rozbil, a nechce se mi je jen tak měnit, tak je nechám dosloužit.

                      0 0
                      • Lance  

                        jj, fakt Ti je muzu doporucit a to ne z duvodu, ze je mam, stejne at si kazdy udela podle sebe. Mel jsem z nich velky strach, dokonce tu je nekde muj prispevek, ze dualy nikdy:-) no a vidis, nakonec jsem to risknul a zvyknes si je to otazka par minut. V ruznych autech se taky dava zpatecka ruzne a zvyknes si:) Fakt je ten,ze ted jsem z casovych a z duvodu pocasi na kole dlouho nesedel,ale uz se tesim az ty kotouce zase prubnu:)

                        0 0
                        • maxtor  

                          S tím počasím mi to povídej!! Mám absťák jak sviňa!! A víkend tady vypadá na nic!! Začínám pomalu vybalovat běžky!!! S těmi duály ti věřím.

                          0 0
                • pali  

                  kedze som namotal nedavno klasiku a nebolo nic ine poruke tak som tam zavesil inverz takze mi vyhovuje teraz, ked padam z kopca dole :)

                  0 0
      • kubad  

        Stajná je jen má obrácené ovládání. Někomu to vyhovuje, někomu ne.

        0 0
    • dada  

      sem nadseny uzivatel inverze-supr lehce to odřazuje na lehčí převody a to i v záběru…jinak kombinace s klasikou rapidfire

      0 0
      • vlk  

        Mohu jen potvrdit, jsem též jedním takovým uživatelem.

        0 0
      • Jenda  

        hlavne mam dojem ze inverzni pri prehazovani nahoru pomaha i trochu tah pruziny napinajici voditko retezu takze to i v poloze kdy je jiz pruzina zkracena temer na max radi lip nez u klasiky (polopate – snaz preradim s inverzni z 2 na 1 nez s klasikou z 8 na 9:-) razeni v kopci mi prijde taky lepsi preci jenom ten retez si skoci tak nejak sam a neni tam rvanej nejak prasacky. Ale abych jenom nechvalil – je trosku nachylnejsi na presne uchyceni lanka do drazky u prehazky a hlavne i po 5000 km se mi jeste obcas stava ze zaradim opacne (holt 20 let na klasice je znat:-)

        0 0
    • raceman  

      inverzní přehazovačka má obrácený tah pružiny. když máte DC a inverz přehazovačku tak odřazujete směrem nahoru a řadíte na těžší směrem dolů(tak to má být), ale když dáte na DC přehazovačku s normálním tahem tak odřazujete dolů a na těžší řadíte směrem navrch.

      0 0
      • maxtor  

        A pro největší masochisty je tu novinka – inverzní brzdy – když máš páku zmáčklou – v pohodě – jakmile povolíš – brzdí:-))))

        0 0
        • Lance  

          a nejineverznejsi ze vsech inverznich by bylo to, ze kdyz na kole pojedes,tak se kola nebudou tocit a kdyz budes stat, tak se tocit budou:)

          0 0
          • kubad  

            To je houby – počkej až vymyslí inverzní kolo. Pojede když nebudeš šlapat a šlapat budeš jen při brždění :-)))

            0 0
            • Jenda  

              to bych bral ovsem jen za inverzni cenu

              0 0
              • Lance  

                vis co je krasne na tady tomto threadu? ze se zase vyresilo co se vyresit melo:))))))))))

                0 0
                • -Alan-  

                  nechci se hádat, ale vše bylo vyřešeno 2–3 příspěvky. A pak už je čas na blbiny a nenechat padnout vlákno do propadliště dějin. Jó, kdyby radši chtěl někdo zvednout hozenou rukavici s Rancherem :-)

                  0 0
                  • Lance  

                    no vsak tak jsem to myslel, je to vyresene, ale pokracuje se dal:)

                    0 0
                    • zirecek  

                      Tady už nikdo nepokračuje, :-).

                      0 0
                      • Lance  

                        takze to zamknem?:-)

                        0 0
                        • zirecek  

                          It°s locked. I need a key, a key… :-).

                          0 0
                          • Jenda  

                            mimochodem dneska jsem si tak uvedomil ze treba spousta fulu ma inverzni pruzeni – houpe to na asfaltu jak svina a v terenu se to ani nehne:-)

                            0 0
    • climber  

      Inverzní mi leží v garáži, musel jsem to vyměnit. Větší shit jsem nikdy neviděl.

      0 0
    • Caryfuk  

      Az shitmano vymysli torpedo s brzdenim slapanim dozadu, taky se z toho vsichni podelate a budete to vozit, co? Reknete mi jak to delate kdyz chcete brzdit a zaroven podrazovat na lehci prevod. Pokud to nepotrebujete, tak jezdite asi jen do kramu pro rohliky. :)))))

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.