zeleznicni most >>> mechenice / skochovice

71 nepřečtených
  • Jenca

    mam takovej dotazek cim casteji jezdim pres zeleznicni most mezi mechenicema a skochovicema tim vic se me do hlavy vkrada myslenka co delat kdybych videl proti me prijizdet vlak. pripadne kdyby hrozilo to ze se s nim v nejakem nejmenevhonem miste potkal.

    je nejake reseni ze se tam da nekam schovat?

    tem co tam jezdi stalo se vam uz nekdy neco podobneho? alespon ze jste pred vlakem tesne zdrhli? nebo jste vsichni zatim (klepu na drevo) tak stastni a vlak jste vzdy videli jen z bezpecne dali silnice.

    diky za reakce ;-)

    0 0
    • cabbage  

      jo, narveš se s kolem mezi traverzy na kraji jako já… je to fakt nepříjemný – vlak jede jen kousek od tebe a musíš dát bacha na řidítka aby moc nečouhaly.

      0 0
    • Meesha  

      zacatek je sirokej, takze tam by se dalo jeste preckat. No a pak co nejrychlejs na druhou stranu :-) Nikdy jsem tam vlak nepotkal.

      0 0
    • kesu  

      na mostech by vedle projizdejiciho vlaku mel zustat minimalne metr na kazdy strane…

      0 0
      • zirecek  

        U starých železničních mostů jsou menší průjezdné průřezy, přímo metr tam být nemusí! Vždy by se tam měl člověk vlézt, i s řídítky…jinak bývají výklenky, ty jsou jistota.

        0 0
        • kesu  

          fakt jo ja myslel ze to je standart tak to se omlouvám

          0 0
          • zirecek  

            Některé staré mosty mají ještě původní mostní průjezdný průřez, kde není moc místa (proto zachytné výklenky), dnes již původní rozměry průřezů neplatí, proto u nových a rekonstruovaných nutno užit nový průjezdný průřez s většími šířkami, novostavby tunelů/mostů mají již dostatek místa – skoro pro vycházky maminek s kočárky… . Když je nejhůř, lehni na zem hlavou proti jízdě vlaku, dole je dost místa.

            0 0
    • blue  

      nejhorsi je asi zacatek u stechovicky, tam je to uzky, takze co nejrychlejs tam odsud vypadnout doprostred, tam je to uz dostatecne siroky

      zatim sem tam vlak nepotkal a spoleham na to, ze pred mostem zahouka a nebude to pres nej tolik kalit

      a nejjistejsi by asi bylo vozit sebou jizdni rad na obe strany :-)

      0 0
      • Meesha  

        Jizdni rad je v CR vec ciste orientacni :-)

        0 0
        • cabbage  

          *dez-…;o)

          0 0
        • Misiak  

          v SR nema ani orientacnu hodnotu ;)

          0 0
          • zirecek  

            Třeba Žilina, chroničtí zpožďovači. I když vlak přijede 10 min. napřed a v čase odjezdu je vše připraveno, cesta postavena, vždy musí vlak odjet aspoň s 10 minutami zpoždění, :-)).

            0 0
            • midlander  

              oni ho zpožďujou, páč věděj, že to zas napálí a do další stanice to přijede zas o těch 10 minut dřív. ;o)

              0 0
      • zirecek  

        Spíš grafikon vlakové dopravy než jízdní řád, :-). Fíra to kalí tak rychle jak mu dovoluje rychlostník v daném úseku, :-). Povinnost houkat před tunely a mosty už dle předpisu není (jestli se nepletu). Ale jsou to lidi, není nic příjemného přejet člověka, takže na známých místech, kde se pletou lidi, houkají. A když tě uvidí, navíc že nereaguješ na jeho houkání (měl by jsi zvednout jednu ruku, aby fíra věděl, že víš o jeho vlaku), tak bude houkat vším co má dokud nespadneš z kolejí hluchotou, :-)). A když ani to ne, rozjede to a pustí stěrače, přebrousí pilníkem pluh… .

        0 0
        • Zlatka  

          Ježiš, tož také to občas riskneme.., ale ještě jsme tam vláček nepotkaly. Ten strach byl ale vždy velký, a pád do Vltavy a kolo nahoře tak to asi není hezký zcénář.. :D www.pacifikem.cz/?…

          0 0
          • zirecek  

            Pěkný odkaz, díky; jsou to pěkné technické kousky. Hned se vybaví, jak se dříve obloukové mosty stavěly z několika menších přímých poskládaných do oblouku. Moc místa tam není, hlavně se nebát-nepanikařit! Při jízdě klasické soupravy loko+vozy při 50km/h to dělá velký hluk, o to více při míjení tebe. Nepanikařit, prostrčit půlku říditka zábradlím, přitisknout sebe i kolo na kraj, držet se a počkat projetí vlaku. Trochu uklidnit strojvedoucího krátkým viditelným zdvihnutím jedné ruky nad hlavu.

            0 0
          • dada  

            no tak tam bych nevlez!

            0 0
            • cabbage  

              prostoru je tam dost, ale s vlakem je to psycho…

              0 0
              • Habib  

                Jednou jsme prelejzali i s kolama a na kolech brasny..nikdy jsem se nebal tolik jako tenkrat :-)

                0 0
        • blue  

          vzhledem k tomu, ze to je temer u nadrazi, tak jizdni rad pro orientaci staci… pochybuju, ze se obycejnej smrtelnik vyzna v grafikonu :-)

          0 0
    • McBlacky  

      v pohodě se vyhneš, teda kromě toho úseku co už není nad vodou směrem k Mechenicím, tam bych to nezkoušel

      0 0
    • Martin  

      Sakra, to jste nikdy nestavěli vláčky? Dyť uslyšíš a uvidíš cinkat drátky dost dlouho před tím, než vlak projede.

      0 0
    • idi  

      no ja ho tam jednou potkal prave na zacatku mostu,kde je to nejuzsi a byla to celkem sila,mezi kolem a vlakem jsem mel tak 30cm,zadnej dobrej pocit,masinfira brzdil jak divej a ja se jen modlil,at se za nic nezachytnu.nejsem debil a fakt jsem poslouchal i cumel,ale za tim vzrostlim rostim nebylo nic videt a byl to jen jeden vagon osobacku.

      0 0
    • dalimil  

      doporučuji kmihu od Stephena Kinga " Stůj při mě " nebo stejnojmený film …

      0 0
    • Jarous1  

      Hmmm, tak tam mne loni vytáhl kamarád jednou v loni a už nikdy více… Naštěstí nic nejelo, ale ten blbý pocit co kdyby a kam uhnout i s kolem mi nedává spát ještě dnes… Také jsou lahůdková ta někde chybějící prkna po kterých se chodí… Asi 2× jsme přelézali z jedné strany mostu na druhou… Ne, po druhé už fakt nemusím…

      0 0
      • blue  

        zadny prkna tam nechybi

        0 0
        • Jarous1  

          Možná že už to opravili… Loni v létě tam ale fakt pár prken chybělo a bylo to (kromě vlaku, samozřejmě)i celkem o hubu… Teda, pád do Vltavy ;-) A to jsme to celé šli radši pěšky…

          0 0
          • zirecek  

            Tohle je opravdu problém. S vlakem se vždy vyhneš, ale dřevěná podlaha bývá v uboženém stavu na starých ocelových mostech, opravdu není problém zahučet jednou nohou dolů… . Většinou o tom mosťáci vědí a snaží se to měnit na mostech, kde chodí hodně pěšáků, ale holt peníze… .

            0 0
          • McBlacky  

            to si pamatuju,to se dávalo po tý spojovací traverze který zbyla, případně po plechu těsně u kolejí, docela hustý pád by nebyl nic moc

            0 0
    • wroum  

      s kolem sem tam nikdy nejel, ale s vecma na ryby sme jednou dokonce pro sichr slezli na pilir a tam pockali az vlak prejede. preci jen pesky to trva dyl nez na kole, takze je vetsi sance ze ten vlak potkas. nemam to rad, ale prelejzani s komplet vecma na ryby nad Berounem pres takovy nejaky trubky nad vodou (ani most to neni, je tam sice neco jako chodnicek, ale zabradli zadny a je nechutne uzkej a este ke vsemu to neni uplne nizko a strasne blbe se tam na to leze) byl opravdu hodne, ale hodne zlej i oproti mostu v Mechackach :-)

      0 0
      • zirecek  

        Člověk až nahoře, někde v půli zjistí, na cože to vlastně vlezl, ale to už většinou nejde zpět, :-)).

        0 0
        • wroum  

          ja vedel do ceho du, nemel sem na vyber. potreboval sem stihnout vlak a kamosi uz byly nahore. este dodam ze vysky mi nedelaj nejlip :-) a spousta veci na zadech a prut v ruce taky neprida…

          0 0
          • zirecek  

            Ještě rybaříš? U mě zvítězil bike… .

            0 0
            • wroum  

              mam takovy tri zaliby ktery se u me ve vlnach odjakziva stridaj. jedna je vzdy prioritni a ostatni jsou na pozadi, ale delam vzdy vsechny tri – jen ruzne intenzivne. momentalne je rybareni na tretim miste, na druhym je kolo a na prvnim je extremni 3D akrobacie radiem rizenych modelu letadel :-) ale je jen otazka casu kdy prijde dalsi „vlna“.

              BTW: bike je super, ale jako jedinou zalibu si to predstavit nedokazu.

              0 0
              • zirecek  

                K rybaření se časem vrátím. Bike u mě dost vedl, pak přišly i jiné chutě, VHT, sníh, sněžnice, už se těším na zimu. Pak přišla žena a z výkonostního MTB se stává sportovní turistika. Ale nedá mi to, vždycky se někde urvu a strhám se do nějakého kopce, :-). Jaké modely, větroně, benziňáky, jaká kategorie, nějaký link, rodinné stránky Pepy Zahradníčka? :-)

                0 0
                • wroum  

                  ja rybaril hodne. uz od mala. chytal sem zavodni plavanou za prahu 5 nekolik let. aj nejakej uspech se dostavil. pak sem dokonce vedl s kamosem krouzek pro maly deti. letadla litam akrobaty, prevazne z EPP (extrudovanej polypropylen – hodne pruznej a nedrolici se polystyren), je to skoro neznicitelny a extremne lehky. pohon vyhradnbe stridavym elektromotorem s vykonem kolem 150 W (statickej tah je temer dvojnasobnej co hmotnost letadla, takze se da letet kolmo hore do nevidim :-) link na moje letecky videa by se taky nasel, ale s akrobatem tam nic neni, jen nejaky obyc era a zalet jedny moji mrchy co ji odesel motor asi 2 min po startu a kterou sem s radosti nakonec kvuli neprilis idealnim vlastnostem odlozil. vetsinu letadel vymejslim a stavim sam.

                  momentalne litam s timhle (ale letadel mam asi 15 :-) : www.hacker-model.com/cz/szoom.html

                  je to bomba, zvladne uplne vsechny akrobaticky figury, vcetne takovy lahudky, jako je loping v nozovym letu, viseni na vrtuli jako helikopotvora…

                  benzinaky me taky lakaj, ale je to velka investice, kazda rana se prodrazi, musis s tim na letiste, potrebujes spoustu veci okolo (starter, zhaveni, startbox, palivo…), coz s tim mojim odpada – stacej nahradni baterky do kapsy navic vyladit benzinak aby ti nechcipal a ve vsech letovejch rezimech drzel otacky je fakt voser. a taky solidni benzinak vyjde jako levnejsi kolo :-)

                  0 0
                  • midlander  

                    benzíňák – vo to právě jde, vo ten vopruz. seřizovat a startovat MK-15 či jak se ta ruská potvora menovala, to bylo dobrodrůžo. tydlety akrobati… si řikám, esli je to eště letadlo… páč to vlastně chybou pilotáže nemůžeš dostat do pádu… prostě motor s kormidlama… není to pak trochu nuda? když to letí tam, kam to pošleš? :o)

                    0 0
                    • zirecek  

                      Vystihl jsi to přesně, nemá tu to hranici, že něco uděláš špatně a jde to k zemi, prostě chybu to potrestá. U tohodle to motor v podstatě vždy vytáhne kam chceš. Je tak?

                      0 0
                      • wroum  

                        neni to uplne pravda. protoze uz jen kvuli tem vlastnostem litas uplne nadoraz, takze se spis dostanes do krizovky nez s nejakou maketou s realistickym letem. je fakt ze sila motoru te z leccehos vytahne, ale porad to je hlavne o rukach. a asi by ses divil, ono to uridit neni tak jednoduchy jak se zda, ridis to kolem 3 os a to letadlo jaokzto spravnej akrobat samo neleti, musis to ridit porad. chyby to neodpousti a samo to neudela nic, akorat se to tak lehce nerozbije.

                        0 0
                      • wroum  

                        este dodam, kdyz udelas neco spatne, tak spadne kazdy letadlo bez ohledu na vykon, kdyz se ti odtrhnou proudnice od profilu na kridle, tak te ani vykonej motor mnohdy nezachrani, protoze to letadlo nejde ridit a neleti (asi jako sutr). kdyz ses ve vysce tak to posles po cumaku a srovnas to, ale u zeme neudelas nic. vse je otazka vysky a reakci. tyhle placaty letadla maj hodne dobry vlastnosti, velkej rozsah rychlosti, malej celni odpor a nizka hmotnost a tedy i male plosne zatizeni, to vsechno zlepsuje letovy vlastnosti, ale v zadnym pripade to neznamena, ze to ero nemuze spadnout kvuli spatnbe provedenymu manevru. spadne mockrat nez se to nauci pilot.

                        BTW tohle tvrzeni je asi na ty urovni, jako by si rek ze jezdit na sjezdaku je nuda, protoze se staci drzet riditek a kolo to udela za tebe :-)

                        0 0
                        • hanz  

                          no a není to snad pravda s tím DH? já to tak praktikuju :-)

                          0 0
                          • zirecek  

                            Proto jezdím na peŇáku alla DH, to není aspoň nuda… . :-)). Člověk se zabaví ve sjezdu.

                            0 0
                    • wroum  

                      to ze to leti kam to posles a kdyz to neridis tak to spadne po balisticky krivce je zakladni a nejdulezitejsi vlastnost akrobatu- to dela akrobata akrobatem, a nuda to neni :-) ale samozrejme i kdyz to je premotorovany tak staci mit pomalejsi reakci a treba jen necitlive pritahnout pri nizsi rychlosti a do vejvrtky to taky spadne. chyb se da udelat spousta, ale lepsi letadlo neni. protoze s tim muzes litat pomalu i rychle, umi to zalitat sestavu jako treba F3A a diky vykonu a nerozbitnosti si muzes dovolit delat blbosti treba 20 cm nad zemi kdyz na to mas :-). Ono takova treba Funtana s rozpetim 170 cm se chova uplne stejne, akorat kdyz s tim prasknes (vetsinou to je rukama) tak ses v tom za 20 tisic a i litat s takovouhle kravou je spis o psychice, ale jinak se ty letadla kupodivu chovaj dost podobne. ale uznavam, ze to neni zadna krasa, sou to jenom kousky „polystyrenu“ co litaj vzduchem, ale zalitas si s tim nejlip. me treba neberou makety, delas se s tim Xset hodin a ono to pak lita akorat dokola a ses posranej az za usima abys s tim nekde neprasknul. tady se neni ceho bat a kdyz uz s tim prasknes, tak vterinak+aktivator to zpravi a za par vterin ses zas ve vzduchu. je to ciste prakticky, na krasu sou jiny letadla, ale to zas nebere me. a benzinak je sice fajn, ale to srani mi za to nestoji. ja napriklad mam tri sady lipol baterek a vylitam je za 40 minut letovyho casu a kolegove co litaj benzinaky se derou do vzduchu v dobe kdy ja uz mam vylitano a nabijim a oni furt necim kroutej a nadavaj ze je blba vlhkost a ze vcera byla lepsi teplota a ze zhavici svicka zhavi moc nebo malo. ja rad litam ladit me nebavi. ale je fakt ze kdyz uz ten benzinak leti, tak je to krasa, ale to okolo mi za to nestoji. a jiny letadla nez akrobati (idealne 3D akrobati) me taky moc neberou. mozna tak este druha svetova, ale to mi staci se koukat.

                      0 0
                      • midlander  

                        máš pravdu, na to sem nepomyslel – na tu vrozenou nestabilitu akrobatů. ja sem pilot teoretik, k motorakum sem nečich, jenom s jednoduchym větroněm sem si párkrát zaletěl, než sme ho rozflákali… motoráka brácha rozbil dřív, než mi ho mohl pučit. :o) já zůstávám na nižším stupni, furt mam radost z toho, když natočim gumáka, ten mi zakrouží nad hlavou, uletí 30 metrů a hladce sedne. doufám, že jednou budu mít zas čas, postavim si krásnýho folií potaženýho elektrovětroně, se sklápěcí vrtulí, a jednou do roka, kdy bude vhodný počasí, ho pudu rozflákat. :o))

                        0 0
                        • wroum  

                          :-)

                          az te to chytne, tak si kup Easy Glidera od Multiplexu. krasnej elektrovetron, krasne lita, je skladaci a hodne vydrzi

                          www.rsmodellsport.cz/…electric-arf

                          neni problem to udrzet za dobrejch podminek i 45 minut ve vzduchu a vypada naprosto bozsky ve vzduchu. opravdu hodne povedeny ero :-)

                          letu zdar

                          0 0
                  • enjoy  

                    tak s takovyma jsme si na zakladce hazeli po tride.a zlamat sly velice dobre:-)). no dobre,placaty byly stejne,jinak asi moc stejny nebyly:-)

                    0 0
    • Lobo  

      Mechenickej most je uz leta v havarijnim stavu a rychlost vlaku je omezena na 10Km/h Takze klidek ;-)

      0 0
      • Thidney  

        Most po rekonstrukci splňuje veškerá kritéria na něj kladená. Nápravový tlak byl zvýšen na 20 tun a po dokončení závěrečných prací došlo i na zvýšení rychlosti z původních 10 km/h před rekonstrukcí na 50 km/h. viz www.pacifikem.cz/?… díky Zlatce za odkaz ,–))

        0 0
        • Zlatka  

          Thidney nemáš zač děkovat.. Jo a ta prkna, fošny, tak to si pamatuji, že tam jedno nebylo-a – před rokem. Jízda rychle ve strachu cca. 20km/hod a najednou chybějící prkno 20cm. Smyk na fošnách a rozklepaná kolena někde v půlce, nic moc zážitek. :-(

          0 0
          • zirecek  

            Tam jezdíš poměrně často? Vypadá, že máš ráda riziko, ještě tak zkusit jezdit na nákladních vlacích po republice, ;-).

            0 0
            • Zlatka  

              Snesitelné riziko mám ráda, v rámci mírně zvýšeného adrenalinu. Ale někdy to možná trošičku přeženu a i pádu se nevyhnu, zatím tedy ťukťukťuky bez zlomeniny. Ale po delších trasách mám ráno problémy s levým nártem a občas křeč a studený pot na čele, trvající 5–10min. (?:-(au)? Cotoje ? Na nákladních vlacích jezdit nemíním, to ráda přenechám ukrajincům…

              0 0
          • blue  

            zkus jeste Inteligenci… na chuchelsky strane chybi pulmetrovy betonovy panely :-)

            btw. dobra charakteristika v profilu :-)

            0 0
    • SELMIRA  

      poslechnu koleje a pak honem na druhou stranu docela mě to baví naštěstí vlak jsem tam ještě nikdy nepotkala :o)

      0 0
    • Frankie  

      Parkrat jsem to prejizdel, zatim bez vlaku, nastesti tam jezdi mnohem min nez po druhy strane … Tohle utery jsem tam videl jet vlak snad poprve za posledniho pul roku a to ten most mijim tak 4× tydne…

      FV

      0 0
    • george.n  

      Jel sem tam parkrat a vzdy hodne rychle pres. Zatim bez setkani vetsiho druhu a doufam ze to tak zustane, protoze tak casto tam nejezdim.:-)

      0 0
    • enjoy  

      tak jel jsem pres nej jenom jednou.. to kdyz jsme tam dojeli s blackym a on rikal „neboj,to easy projedem,ted urcite nic nepojede“ :-)) jinak jenom kazdy vikend na chatu,pod nim:-).nekdy i protismerem,kdyz se nevybrala zatacka.

      0 0
      • McBlacky  

        fakt jen jednou jo? ty jo tak to já ho dám min 10 x ročně.. proti jinejm místům jinde mě to přijde teda hodně široký a bezpečný

        0 0
        • SELMIRA  

          :o) já ho dřív dávala taky celkem často docela mě to bavilo jakože trochu adrenalin a psycho ale teď už bydlim krapet dál tak si dávám max. ten v Mokropsech :o)))

          0 0
    • sundsval  

      Hledal jsem nejake novejsi informace, nenasel, tak pridam svou zkusenost. Po cele delce mostu jsou plechy, dobre sjizdne, jel jsem to na silnicce. Nastup od Mechenic je do kopce po naspu, na Skochovicke strane se musi jit cca 100 m pesky vedle koleji po naspu, na horaku i treku to bude sjizdne. Most jsem prejel za cca 1 minutu, za ten strach to stoji, cesta podel Vltavy na levem brehu do Zbraslavi je IMHO nebezpecnejsi.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.