Prosim o radu - Rock Machine Blizzard

23 nepřečtených
  • Lawn

    Ahoj lidicky, potreboval bych take poradit. Koupil jsem si na jare kolo,zacal jsem trosku jezdit a rozkoukavat se. Studuju TV na univerzite v HK a minuly tyden jsme byli na cyklo kurzu, kde mi nejaky mizera slohnul meho bika. Proto vybiram ted novy, abych mohl brzy vyrazit do terenu. Co si prosim myslite o kole Rock Machine Blizzard el 2006?Jedna se o ten model s Rock Shock vydlici(je to takove me poznavaci znameni):-)Diky moc za radu P.S. Casem bych chtel zacit jezdit Xterru,mozna si zkusit nejaky ten maratonek,a znovu uz asi vic neusetrim. Chtel bych do kola investovat max. 39 tis. Jeste jednou diky

    0 0
    • gobike  

      Rock Machine je pekny, mrkni na Cykloshop.cz maji tam vyprodej lonskych Merid. Co treba tuhle? www.cykloshop.cz/…2/karta.php3?…

      0 0
      • gobike  

        A jelikoz Skarebum moc nefandim, tak tady je neco lepsiho: www.cykloexpert.cz/…atts-lite-06

        0 0
        • marapara  

          :) woe! Odkdy je Skareb vidlice Rock Shox :D :D

          Jinak to je tuším Tora od Rock Shox. Je to za ty peníze velice slušná vidlice. Tuhá, krásně chodí, ale taky těžší. Záleží ještě na tom co tam všechno má. Jestli má U-Turn, poplock nebo jestli to je jen solo air. Ten je lehčí, tuší má pod 2 kila.

          0 0
        • marapara  

          aha, tak to byla reakce na tvoji předchozí :) Sorry

          0 0
          • Lawn  

            A Ty by jsi sel spis do te Meridy Matts,nebo do toho RM Blizzard el 2006?

            0 0
            • marapara