• mastihuba

    Furt se tady řeší vidlice a jejich funkčnost. Tak sem lidičky napište co kdo od té své očekáváte. Zajímalo by mne esi je tu víc lidí co radši tvrdší vidlici na švihy nebo těch druhejch co radši perfektní žehličku na každej kamínek. A nebo to jde skloubit dohromady? Mám několik kamarádů co jezdí. Někteří přešli z HT na fuly, někteří z vyloženě měkých vidlic (žehliček?) přitvrdily tlakem. Začal bych u sebe. Sem klasickej uživatel co moc nepotřebuje vědět jak vidlice vypadá uvnitř, ale spíš to co dělá pode mnou a jak mi pomuže v terenu.

    1. když vymetu hlubokej příčnej rygol, abych neměl obražený zápěstí, případně neletěl přes řidítka.( kdo neudělá jezdeckou chybu, když je unavenej a? hodí kamenem.)
    2. aby se pode mnou nehoupala jak koza
    3. abych se o ni musel co nejmíň starat( to asi záleží na jednotlivym kusu. Někomu vydrží a někomu nevydrží a? je to cokoli)
    0 0
    • jakub  

      ja od svy vidlice necekam zadnej komfort. o to nestojim, de mi o to abych mohl projet useky ve vetsi rychlosti…

      0 0
    • Daf  

      Chci aby se vidlice nepohupovala pri jizde v sedle, byla lehka a mela hladkej chod takovej aby se dal vyuzit celej zdvih vidlice. No a samozrejme taky co nejmensi narocnost na udrzbu.

      0 0
    • kovar  
      • dostupnost nahradnich dilu a snadna servisovatelnost a nepotrebnost caste udrzby
      • kvalitni hydraulicke tlumeni
      • citlivost, nekompromisne pozaduju aby brala i drobne nerovnosti
      • efektivni vyuzitelnost celeho zdvihu
      • torzni tuhost
      • symetricnost konstrukce
      • laditelnost a moznost prestavby
      • absence vazeliny !!!!!
      • odolnost a spolehlivost

      „houpani“ vidle neresim, pokud vidle houpe, tak je to ve velke vetsine pripadu chyba jezdce (mam odpozorovano na marathonech) ktery neumi nebo nechce prizbusobit styl jizdy odpruzeni, a porad se chova, jako by jel na kole s pevnou vidlou.

      0 0
      • Pá-dlista1  

        Dneska me to uz pjekne sere. Sem se rozepsal a uz podruhy to nemuze najit server.

        Od vidlice pozaduju to same. Kdyz je tohle vsechno splneno, obvykle se to projevi i na udrzbe, zivotnosti a jizdnich vlastnostech a o ty jde predevsim.

        Na tom slapani neco bude. Pritelka umi jezdit do kopce ve stoje, tak ze se vidle „houpe“ max.1cm (nevim, jestli jenom nebere nerovnosti. Mimochodem ETA ma 3cm :) a to se jedna o extra citlivou vidlici s 200mm zdvihu.

        0 0
        • kovar  

          ze by stavy pred kolapsem serveru ? uz radeji Ctrl-Ceckuju, a v polovine pripadu se to vyplati, i v tomto pripade se vyplatilo trikrat

          0 0
    • vlk  

      v podstatě bod 1 pro mne platí.Dále chci vidlici kterou je možno nastavovat abych si ji nastavil podle své potřeby tlumení,zdvih,tu­host pružení.Dříve jsem měl raději tvrdčí vidle, nebrali mi tolik sil-kdysi hooooodně dávno když jsem závodil(Začínaly u nás po revoluci teprve MTB) jsem jezdil na pevné.Dnes jsou mé nové vidlice s čím dál tím větším zdvihem a čímdál tím měkčí.Dnes si ani nedokáži představit, jak jsem mohl mít tak tvrdou vidlu.Dnes bych se asi na těch mých starých přizabil.Právě vidla posunuje moji hranici, kam až jsem ochoten zajít stále dál a dál.V podtsatě přecházím stále od tvrdých vidlic k měkčím žehličkám.

      0 0
    • Mox  

      aby me nezradila

      0 0
    • RomanH  

      V podste to co Kovar, jen bych prehodil poradi a nektere veci vypustil, protoze pri splneni mych predstav napr. na vazelinu nedojde. Souhlasim s tim, ze velke pohupovani je chyba jezdce. Nekdy si ale do kopce rad pohubuji a posloucham cvachtajici olej. Takze

      • citlivost i na male nerovnosti s vyuzitelnosti 80% zdvihu pri bezne vyjizdce, dalsich 10% nechat na tvrdsi jizdu a poslednich 10% jako zachranu
      • kvalitni venkovne nastavitelne tlumeni
      • dostupnost nahradnich dilu a snadna servisovatelnost a nepotrebnost caste udrzby
      • torzni tuhost
      • odolnost a spolehlivost
      • vahu pod 2000g
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.