• Sethi

    Aby se s tím dalo udělat celodenní vyjížďku, ale i třeba trochu zaskákat po lese? Co kona kikapu?

    0 0
    • kovar  

      myslim, ze to neni spatna volba, zkusenosti ale nemam.

      0 0
      • jakub  

        kony vseobecne dle meho nazoru delaj takovy spis sjezdaky a i kdyz kikapu neni, ma takovy vlastnosti (taky sem o ni premejslel) ale pak sem sel radsi do CX SPEEDA MEridy – furt ladim zadni odpruzeny ale uz to je celkem good

        0 0
      • K2  

        Jak jsi spokojený s Transmissnem? Sjezdy, výjezdy, kamenitá cesta, asfalt – poreferuj trochu.

        0 0
        • jakub  

          mno priznam se, ze jsem presedlal z harda a musim se znovu ucit jezdit, je to uplne o necem jinym, v mistech kde bych driv jel pomalu a technicky se musi jet na fullu rychle atd. Ja sem v celku spokojenej, mam tlumic nabouchanej tak, aby moc nehoupal, ale sel az dostane opravdu podnet takze dokud se nepustim z ostra z kopce tak se chova jako hard coz mi vyhovuje, chci v terenu zrychlovat, ne si uzivat komfotrta to mi na meride vyhovuje – zatim

          0 0
          • jakub  

            jinak sem ji mel taky vyladenou, ze sice hopala (trochu) ale zas si ohle jet pres cokoliv a citil jsi se jako bys jel v Nemecku prez dalnici- fakt se da super poladit presne jak si predstavujes

            0 0
          • kovar  

            no se zase priznam, ze prvni pocit po presedlani z HT se 100mm v predu s odpruzenou sedlovkou na fulla se 120mm vpredu i vzadu priblizne byl ten, ze je to skoro to same, az pozdeji pak bylo poznat, ze na TransMissionovi se jede nejak lip, nohy nejsou vyklepane v pedalech, naraz pri dopadu po skoku takovy sametove zadny,atd, radost na tom jezdit. Oproti HT s odpuzenou sedlovkou (kterou je jakz takz ochranen zadek a pater) je obrovsky prinos ten, ze netrpi tolik kolena. Pro K2: Transmission zatim je porad v reklamaci. Reklamace byla uznana, ted uvidime, jak to budou resit.TAkze momentalne nejezdim.

            0 0
            • K2  

              Díky za odpovědi Jakubovi i Kovářovi. Pro Kováře: Co reklamuješ, tlumič nebo rám? Největší rozdíl jsem oproti HT zjistil po měsíci ježdění na fulu a po přesednutí zpátky na HT. Málem mi ujel z pod zadku jak to zrychlovalo a po dosednutí na sedlo mi to přišlo takové divně tvrdé. Ježdění v lese je o něčem jiném – vstávat ze sedla před každým kořenem a šutrem by se mi opravdu už nechtělo.

              0 0
    • Sethi  

      jeste se chci zeptat, jak je to s velikosti ramu? Hardtail mam 19,5 a vyhovuje mi, mam si vzit u fullu zase 19?

      0 0
      • jakub  

        kazdy kolo je jiny musis zkouset, normalni prodejce te necha svezt, prez net bych kolo nekupoval – nemusim, mam solidniho prodejce

        0 0
    • Martin  

      Jezdim starsi tip Kona Kahuna. Myslim, ze jsou na stejnym ramu jako Kikapu. Jsem velice spokojenej. Ted jsem mel pujceny IDrive. Rekl bch, ze Kona je takova zivejsi, lip reaguje. Jenom je ji potreba vyzkouset z hlediska velikosti, ram je docela kratky.

      0 0
      • jakub  

        taak a to je vono , kazdymu vyhovuje neco jinyho, proto se dela tolik kol. proto je tu taky to forum, kde se da debatovat porad dokolecka o stejnych vecech – musim priznat ze me to bavi…porad (((-:

        0 0
    • vlk  

      Taky uvažuji o nějakém pro přítelkyni.Uvažoval jsem o giant nrs ,ale psali, že při záběru je to pevňák, takže asi moc nežehlí, no o fully co žehlí se zase většinou houpou.Našel jsem Mongoose Somet nebo tak nějak, to by měl snad být kompromis.taky má systém proti pohupování, ale bere i drobné nerovnosti.přijde na 33, dá se to ukecat na 30.Zatím jsem ale žádný z nich nejezdil, tak nevím

      0 0
    • Sethi  

      ma nekdo zkusenosti s temahle bajkama?

      • kona kikapu
      • mongoose wing super
      • mongoose valiant
      • schwinn rocket 1
      0 0
      • sharkcom  

        Mongoose wing jezdím druhou sezonu. Celkově jsem velice spokojen. rám je velice precizně provedenej. Veškerý ložiska na kyvnách jsou kuličkový. Vakl to nemá žádnej. Je to velice citlivé. Geometrie spíš na pohodu. pěkný povrchovky. Dobrý lehký ráfky. Náby bobrý. Bovdeny jagwire, integ. hlav. složení. frézovaný patky. bike drží jak přibytý. Ale taky některý nevýhody. Tlumič RST je po 1–2 sezónách zralej na výměnu. Je to jedna z věcí, na kterých se ušetřilo. Dále pak zapouzdřený stěd je po 1500 km na výměnu. Takže to spolehlivě stihneš ještě v záruce. Jinak je přeba si uvědomit, že je tento bike určen spíše na XC, než na nějaký dropy, ikdyž i s tím jsem ze začátku blbnul bez následků. Nadruhou stranu je poměrně lehký a nemám problém na něm udělat 100 km za den. Jestli tě něco ještě zajímá, klidně se zeptej!

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.