• sportovni_biker

    Zdravím, chtěl bych si na tuhle sezónu koupit nějaký hezký dres. Zatím jsem to vymyslel, že si koupím černé čapáky a černé přiléhavé kraťasy a k těmto věcem poté přídám dres s krátkým a dlouhým rukávem, ať to můžu různě kombinovat. Ale bohužel se mi ještě nenaskytly nějaké levné, ale zato pěkné kousky. Jestli o něčem víte, ať už dres nebo komplet (klidně i na zakázku), tak mi sem prosím hoďte link, ale zase berte ohled na cenu, jsem stále ještě student, takže moc peněz nemám. Jinak aby mi to trochu sedlo ke kolu (v profilu) a dodatečně helmu mám barvy stříbrné (Longus, časem asi vyměním). Díky, ahoj.

    0 0
    • Lišák  

      Myslím, že link ti bude na prd. Přes net bych oblečení nekupoval. Dres si musíš vyzkoušet. Mám Chiba v „M“ a je větší, než Atex „XL“.

      0 0
    • Daf  

      Misto dresu s dl. rukavem si porid jen navleky na ruce. Je to mnohem praktictejsi a navic usetris :)

      0 0
      • rock  

        Já tohle řeším Sensorem Doubleface s dlouhými rukávy a přes něj letním dresem …

        0 0
        • Daf  

          Blbe se ale sundavaj :)

          0 0
          • rock  

            Souhlas :-). Mám ale hodně špatné zkušenosti s návleky na kolena (sklouzávají), tak jsem k návlekům obecně skeptický …

            0 0
            • M@rtin  

              Je potřeba mít správnou velikost a na návlecích takové ty gumičky, či silikon an vnitřní starně proti sklouzávání. Taky jsem měl takové na ruce co mi stále jezdili dolů – po výměně vše v poho.

              0 0
              • rock  

                Silikon je, správná velikost možná ne, nemám s tím dost zkušeností. Zkoušet metodou pokusu a omylu se mi značně příčí, zvláště když to nepoznám v obchodě, ale až za jízdy na kole. To, co mám teď, drží jen když se udržuji zpocený (motivační prvek). Když doprovázím někoho pomalejšího nebo na začátku švihu prostě nedrží.

                0 0
      • sportovni_biker