• RUMcajs

    Ahoj,

    vyhlidnul jsem si na sveho noveho Cube tahle kola: rafky: x 317 disc naby: DT Swiss Hugi vyplet: DT 2–1.5–2

    mate je nekdo, popripade dokazete doporucit lepsi za podobnou cenu?

    Dik RUMcajs

    0 0
    • Meesha  

      Tohle je pekny, jen bych uz na takovy naby dal lepsi rafky… treba X717

      0 0
    • K2  

      Trochu bych měl obavu z těch 2–1,5–2 drátů na kotouči – mám to ale jen z doslechu. Proto jsem si nechal vyplést přední kolo: Author disk (lehounký, lehký, bezproblémový, rachloupínák nekomentuju) 2–1,8–2 hliníkové niple a DT Swiss disk (měl by být lehčí než 717 Mavic) – výsledkem je lehonké kolo za dobré peníze – spokojenost

      0 0
      • Peslezedirou  

        Rychloupínák Author mi třeba nepřijde vůbec špatný, věc názoru.....DT Swis disk 420g…Mavic 717 395g.....ka­talogové hmotnosti :o) Osobně bych dal niple mosaz, hliníkové oxidujou a mají snahu srůstat.

        0 0
        • enjoy  

          ikdyby mi nesrostly draty v jedno s niplem(treba se mi to stane,cekam na to:-)) tak bych stejne pri vymene naby nebo rafku nepouzil stejny draty ani niple. otazka je centrovani:-))

          0 0
        • K2  

          Nechával jsem si to vyplítat loni a skoro bych řek, že to bylo přesně naopak. Marně jsem scháněl 317, která měla mít těch 395g. U 717 tehdy uváděli cca 410 a u toho DTswiss myslím 400. Nevím jestli mám sklerozu, nebo jestli loňské modely byly trochu jiné…

          0 0
        • TinkTink  

          A co takhle uvadet typ DT? :)…mam na XC bajku FR 6.1 a EX 5.1 a techto hmotnosti ani jeden nedosahuje :o)

          0 0
          • cabbage  

            stejne jednou budes jezdit xc na tomhle: dolekop.com/pho­tos.php3?akce=fot­ka&id=7278 1cep na kterej nedas dopustit:) takze…

            0 0
            • TinkTink  

              Nejses vlastnostma daleko od pravdy, ale Banshee to urcite nebude…to je zbytecna krava…odolnosti toho ramu bych nikdy nedosahl… :)

              Ted se spis budu soustredit na vidlici s vetsim zdvihem…130 je malo :)

              0 0
              • cabbage  

                sem myslel ze jezdis shermana na 150… co treba 66light?;)

                0 0
                • TinkTink  

                  Ne ne…mam 130mm verzi…ted na ni dam sezonu a az budu workovat nejak dyl, tak si poridim Boxxer Ride a nakej 190mm ram…to bude tak optimalni na vozeni se krajinou skrz.....nakych blbych 115mm by me stalo zivot :)

                  0 0
                  • Meesha  

                    jj, Boxer je idealni XC vidle… :-D

                    0 0
                    • TinkTink  

                      Dyt je to takova nedomrla DH vidlicka, ze ji je na DH skoda…a Ride ma U-Turn az na 133mm :)…XC.

                      0 0
                      • cabbage  

                        jeste aby byl vzduchvej, mel climb-it-control, poplock uz ma(pro tebe velky -) vahu stlacit pod 2000g a je to idealni;)

                        0 0
                        • enjoy  

                          idealni pro tebe?:-))

                          0 0
                          • jecnak  

                            Byt tebou, tak si moc nevyskakuju. Nesmis jezdit po silnici aby sis mohl udelat neskresleny nazor. Casy se meni.

                            0 0
                            • enjoy  

                              jako jo,casy se meni:-).ale jinak ti moc nerozumim:-)

                              0 0
                        • TinkTink  

                          Na tom bych se bal jezdit…zadny takovy ptakoviny ve vidlici nechci a s touto hmotnosti bych se bal o svuj zivot.

                          0 0
        • McBlacky  

          je to trošku jinak :) 517ky váží 395 ale jenom ty stříbrné, černé už mají okolo 405 a víc 717 maj katalogově 420gr, 4.1 DT mají 425gr, ale má to jeden háček, zatímco 717disc jsou většinou pod touhle hranicí tak 717 na véčka jsou na 80% nad touto hranicí. DT oscilují ±5gr. Chápu že tohle už je trochu maniakální gramařina, ale proč to nenapsat. Docela jsem hodně rozvažoval který ráfky a měl jsem čas si to i dohledávat :) Co ale je moc důležitý je to kdo ty kola zaplétá (napětí drátů dle tensiometru). 717 docela vydrží pokud jsou dobře udělaný. Zatím mám zkušenosti jen s 717 na véčka, ale od minulého týdne vozím na zimáku i 717disc tak uvidím. U těch na véčka jsem to zadní už docela rozhodil :/ (dráty 2,0DT)

          0 0
          • TinkTink  

            To je tak, kdyz vozite podviziveny rafky na pevnacich… :o)))…mate si koupit poradny tezky kovadliny :)

            0 0
          • PietroUL  

            717 na V jsem vážil a měly katalogovejch 420g. Už to dávám do hmotností :)

            0 0
            • RUMcajs  

              Mno a jak jsi s nima spokojenej? Jsou pevny? Znas muj jizdni styl :-)

              0 0
    • kesu  

      sam turecek mi rikal ze 1,5 draty muze doporucit jen pokud vazite 60kg a jezdite jemne jinak prej 1,8..

      0 0
      • zirecek  

        Souhlas ztencovat na 1.8, víc fakt u mušší váze či jemném sjezdovém stylu jízdy.

        0 0
    • Jenca  

      na kotouce draty rozhodne super comp 2–1,7–1,8 niple je fuk pro par gramu hliniky pro to ze nechces riskovat zatuhnuti a rezani niple mosazny. xc717 super rafky kotoucove paradni vaha ja mam klasiku na v a podarilo se me ho ohnout pri narazu na cosi v brode.

      jinak ta kombinace fakt super kola proste

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.