Shimano M520 2004 co si o nich myslíte?

26 nepřečtených
  • sportovni_biker

Jsem úplný začátečník s nášlapnými pedály, takže jsem bych si je chtěl teď koupit. Potřebuju, ale poradit: vybral jsem si www.velotrade.cz/index.php?… uplně dole Shimano SPD-M520 (Akční sleva). Tak co si o nich myslíte (funkčnost, spolehlivost). Je to ročnák 2004, tak doufám, že budou ještě dobré. Jestli je už teď na trhu něco lepšího v téhle ceně, tak mi sem můžete klidně hodit TIP nebo rovnou odkaz Jezdím spíše rekreačně, lesíky, šotolina atd.

0 0
    • pegal  

jo kup si je ..

0 0
    • mar_tin1  

koupit!

0 0
    • JMT  

nic lepsiho za tyhle prachy neni a co se tyce toho ze je to model 2005-to neres, sada se obmenuje cca jednou za 6 let…

0 0
    • Banjo  

Jsou uplne v pohode (viz historie), model 2005 je shodny, jdou sehnat i levneji.

0 0
    • Volf  

url.www.koloshop­.cz/index.php?sou­castka=20&vyrob­ce=10

0 0
    • sportovni_biker  

Jo a ještě jeden dotaz, co jsou to ty kufry, které se dávají zadarmo?

0 0
    • sportovni_biker  

A můžete mi ještě doporučit nějaké turistické tretry, tak cena do 2200 Kč

0 0
      • Kol.ista  

Taky bych potreboval poradit tretra v teto cenove kategorii. Kolem tech 2000 max 2500. Dneska sem dostal M520ky a sem spokojenej, zatim mam tretry puceny. Pedaly to sou fakt super.

0 0
        • Meesha  

pokud sednou, tak v tyhle cenovy kategorii sou nejlepsi asi Spesly Sport. http://www.specialized.cz/…oduct_05.php?…

0 0
          • Kol.ista  

A nebyly by ty tretry i nejaky, ktery se podobaj normalnim botkam?? Treba kdyz slezu z bika a du mezi lidi…

0 0
            • Meesha  

jo, sou. Zalezi jestli chces sportovni tretry, ktery sou tuhy a vlastne „jen“ na kolo nebo turisticky ve ktrejch se da v klidu chodit…

0 0
            • MlokCZ