• Dritst

    Zdarec, chtěl bych si na krosa koupit lěpší ráfky než ty Alexy, co tam mám (to je fakt děs) = centruju po každém sešupu. Došel jsem k těmto možnostem: Mavic A719 (760,–), Remerx Panther/Eagle (400,–). Máte někdo zkušenosti? Vyplatí se ty prachy navíc za Mavicy?…dík

    0 0
    • Frankenstein  

      Jasne! Jestli nekdo bude chvalit Remerx, tak jen proto, ze Mavic nezkusil. Osobne jsem jezdil nekolik rafku obou firem a Mavic hraje zcela jinou ligu!

      0 0
      • Mark1  

        Stejná technologie, stejné stroje … tedy dokud nejsi u keramiky, asi ti hodně při jízdě pomáhá vědomí, že jsi utratil dvojnásobek za značku, jinak je to totéž, to? můj názor.

        0 0
        • enjoy  

          ja te nechci urazit,ale mlit nesmysly jenom proto ze te stve ze na mavici nemas a nekdo jiny jo…:-)

          0 0
          • Mark1  

            Mě tímto rozhodně neurážíš, jen nejsem takový vůl abych vrážel prachy do zbytečností, nic navíc oproti Eagle mě ráfky od Mavicu nepřinesou, uznávám možná váha má vliv pro gramhoniče.

            0 0
        • juli  

          az na to, ze materialy jsou trochu jine, vyber profilu treba na rafky pro disk, Remerxu nema technologii svarovani. Ovsem pomer cena-uzitna hodnota je pravdepodobne ve prospech R. Treba zrovna Eagle je rafek na urovni.

          0 0
          • Mark1  

            Mluvil jsem o V.brake (u disk verzí nemám přehled), výběr rozhodně není velký jako u Mavicu, nicméně u kola mě jde o funkčnost, nikoliv o samolepku na ráfku.

            Měl jsem Mavic 221 a nic extra mě nepřinesl, dostal ránu a bylo po něm (druhý je jako náhradní), teď EAGLE a bez problémů.

            0 0
            • enjoy  

              tak v tom pripade je muj bike sama samolepka.ale kupodivu se na tom i lip jezdi:-).

              0 0
              • TinkTink  

                Muj Author A-Gang je taky sama samolepka … a pada se mi z toho porad spatne :o)))

                0 0
              • Mark1  

                … bylo to myšleno ironicky, ale řekni vážně, v čem vidíš problém u současné produkce Remerxu, myslím tím vyšší modely, nikoliv market lowend. Uznávám, myslím na verze V.brake. Tuším že ráfek přímo určený pouze pro diskové brzdy v produkci neexistuje.

                0 0
                • enjoy  

                  proste firma,ktera,kdyz uz si to nakousnul,nedela treba diskovy rafky nemysli vyrobu a hlavne vyvoj vazne.je zcela jasny ze na to nema takovy prostredky a tomu odpovida i vaha,pouzivany slitiny atd.je proste nesmysl ze mavic je to samy,dvakrat drazsi.

                  0 0
                  • Mark1  

                    Nevím, ale z pohledu marketingu a situace v Remerxu si nemyslím že to dělají špatně, produkci mají zajištěnu a nemyslím že to nemyslí vážně, že jejich primární cíl je masovka je druhá věc, neznamená to ovšem že vyšší řady jsou nějaké podřadné … občas tady dokonce zaznívá, že Slavičín dělá pro Mavic, čemuž bych i věřil, protože jejich produkce a rozvoj je nezvykle velký, na střední českou firmu.

                    0 0
                    • enjoy  

                      pro me,abych ti to nepodsouval,to muze byt klidne velka ceska firma,ale nikdy to nebude mavic.je chvalihodny ze se rozvijej,ze se snazej a vsechno,ale cesky firmy obecne na to proste nemaj.vyjma RB:-))

                      0 0
                  • TinkTink  

                    No ja uz Ti to psal na ICQ, ale radej aj sem – REMERX dela diskovy rafky…na barve, co maj Jumba proste nezabrzdis. :o) (to ze mam na bajku Jumbo s brousenou hranou je pravda, ale to jsem si nechal spesl delat :) )…

                    0 0
                    • Pá-dlista1  

                      No ono ani na tech brousenych..... Btw. , ze nekdo neobrousi barvu z Veckovych rafku jeste neznamena, ze dela diskovy ;)

                      0 0
              • Manas  

                Ja mam nejaky samolepky na kolech obou … bohuzel nezly nektery sundat. Ti parchanti je schovavaj pod lak. Jinak by uz byly dole :-) Cisty bike – jedine ;-)))

                0 0
                • evilzone  

                  Tak tak, samolepky sou moc komercni… Ja je z kola vsecky sundal hned po tejdu od koupeni… Nastesti byly vsechny navrchu a sli sundat. Mam ho koupeny vcelku sestaveny z kramu, ale lidi rikaj jaky sem si postavil hezky kolo.. Holt nevidej furu nalepek a nevybizi to v nich pocity komerce. Mam z toho dobrej pocit kdyz me ho takhle nekdo pochvali a i kdyz vim ze to neni pravda tak neodporuju (ale taky to nerozebiram…:-)

                  BTW: mam tam rafky Remerx Grand Rock GL 622×18 a zatim sem spokojenej. Sou tvrdý jako svině, takže když se mi povolily za jízdy 2 dráty a jezdil sem s tim po kamenitý lesní cestě 40km/h z kopce tak se ani nepřivohnul…

                  PS: co to je tam to GL?

                  0 0
            • K2  

              Mavic 221 je z mého pohledu ráfek s nejlepším poměrem kvalita x hmotnost x cena x výkon. 420g za 500 Kč. Jezdil jsem ho na V-čkách, teď ho mám na kotouči vzadu na fulu a nevím o něm. Rigida stejné hmotnosti mi vydržela 10 km, ale asi to byla (drahá) náhoda

              0 0
              • Toams  

                …kua, co vsetci trubkuju na Rigidu??? Ja mam na starom bajku na prednom Rigidu Aries uz 5 rokov, bracho tomu dava riadne kvapky na Kolibe a este som necentroval …

                0 0
              • K2  

                Teď mi praskla jedna špice v vzadu – ráfek ani já, jsme si toho nevšimli, musel mě upozornit kamarád.

                0 0
        • Daf  

          Budes-li srovnavat nejlevnejsiho Mavica s nejdrazsim Remerxem tak budou mozna na podobne urovni a i tak bych radeji vzal toho Mavica. Jinak technologie a material lepsich Mavicu je vyrazne lepsi.

          0 0
    • enjoy  

      chces rict ze rozcentrujes rafky na crossu?:-).teda znam jednoho takovyho cloveka,ale ten s tim jezdil enduro:-).

      0 0
      • Dritst  

        ..no mě to taky přijde divné a to nejezdím jak hovado. Nejdřív se to rozjíždělo jen do stran a ted už i do výšky. Na rovné asfaltce mě to trošku kope…tak si říkám dost! Ty Alexy poletí oknem. Gramáž nehoním (teda odsud posud)…Věřím, že u Maviců se platí za značku…takže podle vašich ohlasů…zatim asi spíš Remerx Eagle…hm?

        0 0
        • rock  

          Rok stará řada Remerx Eagle – žádná extrémní tuhost, ale že bych je musel centrovat po každé vyjížďce, to ne. Ovšem po cca 10 měsících začly docela protivně vrzat kalíšky v ráfku. Nějakou dobu jsem s tím různě experimentoval (čistil a pro změnu zase mazal, dotahoval či povoloval výplet), ale nikdy jsem to neodstranil na déle než 50km. Pak jsem ráfek vyhodil a koupil znovu Eagle, novější řadu. Rozdíl byl hlavně v tom, že ten nový začal vrzat už po 3 týdnech. Šel do háje, teď tam mám prachobyčejný Alex Ace19 a zatím mu nemám co vytknout. To vše zadní kolo, na předku mám GrandRock někdy z roku 2000 …

          0 0
    • spipi  

      remerxy jsou v poho – mel jsem grand rock GL a nikdy jsem ho necentroval..ted mam mavicy. jedinej rozdil je snad ve vaze, kterej je ale dost velkej=)

      0 0
    • jonti  

      Mozno by stalo za to dat spravit kvalitnejsi vyplet, nemyslim ani tak drahsie spice, ale rovnomerny a dostatocne napnuty vyplet, na zadne koleso pomoze nejaky asymetricky rafik. A k otazke, jazdim len MTB, takze so zmienenymi rafikmi skusenosti nemam.

      0 0
    • McBlacky  

      zase abychom ty mavicy nechválili příliš, moc toho nevydrží, ale mě nevydržel zatím žádnej ráfek dlouho. 221 určitě ne to je fakt slabý, 717 jedině s pekelně utaženým výpletem. Co zkusit nějaký alexy?

      0 0
      • Dritst  

        no Alexy tam právě mám…a…ehm, ne díky.Všší řady budou určitě lepší, ale nějak me to teď spiš tahne k těm Mavicům nebo Remerxům.

        0 0
        • Mark1  

          … stejně si myslím, že je vina u výpletu, ráfek toto příliš ovlivnit nemá jak … podle mě to chce pořádně přeplést a klidně ty Alexy nechat.

          0 0
      • enjoy  

        nahodou 717 jsem jeste necentroval a kolikrat vydrzi tolik ze bych se na ne ani nezlobil kdyby uz je to nebavilo.

        0 0
        • rich  

          rovnaka skusenost. cakam kedy prdnu a stale drzia bez centrovania.

          0 0
      • Pinocio  

        717 nech být, zrovná jsem si jednu koupil!:)

        0 0
    • dudek35  

      Už nevěřím Remerxu..:-( Byly dobrý jen na suchu. Rychle se opotřebují. Trocha písku a lítali z nich špony.. A to používám měkčí špalky. Ty jsem po týdnu musel čistit a vydloubávat kousky ráfku. S Mavicem a stejnýma špalkama tenhle problém není..:-))

      0 0
      • dawa  

        No já mám s Mavicem zkušenost dobrou i špatnou , na jednom biku mám X225 a ty jsou v klidu , na druhym biku mám ve předu X223 Disc a ten je taky OK ale vzadu mám XM 317 což je nástupce X221 a je nějakej divnej , všechny pláště co jsem na něj nasadil obvodově hážou (WTB Nanoraptor kevlar , IRC mythos XC Slick kevlar , Schwalbe Big Jim drát ), přitom když jsem je nasadil na ty ostatní ráfky 225 , 223 tak běžely jak vítr . Nevím asi je to nějakej vadnej kus , asi je trochu větší na průměru nebo co , nestalo se někomu něco podobnýho ?

        0 0
    • Smazaný účet  

      Řek bych že u týdle třídy nebude v ráfku (pokud maj stejnej profil) takovej rozdíl. S tuhym výpletem budou držet stejně co se týče vycentrování. Já ráfky ničim zásadně jen naklepnutim stěny o šutr a tam je to vcelku fuk, to už zas nezáleží na ráfku, ale na plášti a nahuštění. Jezdil jsem Mach1, to je stejná třída jako Remerx, teď jsem obul jednoho staršího Remerxe z nouze, tak jsem sám zvědav, jak to dopadne.

      0 0
    • Bleda tvar  

      a co double wide? :D

      0 0
    • Lukin  

      Postupně jsem jezdil modely Country, Dragon a Eagle od Remerxu. Všechny jsou to ráfky z měkčího materiálu.Údajně by proto neměly praskat. Dlouho jsem na ně hledal správné špalky, aby v nich při brždění nebyly špony. S kvalitním výpletem velmi dobře drží.Nikdy s nimi nebyl problém.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Jak jsem teďka namontoval jeden starej remerx alpina (rok cca 96) tak jsem si všim, že od brzd jsou na bocích udělaný takový vlnovky. Jak kdyby se ten ráfek prostě zprohybal podle drátů, vlnky kopírujou niple. Tak mě teď napadlo esli to nejni právě měkčim materiálem. Nesetkal ses s tim?

        0 0
      • Toams  

        a ake spalky si teda nasiel???

        0 0
      • Lukin  

        Trojbarevné Baradine. S tím zprohýbáním jsem se zatím nesetkal.Moc si nedokážu představit, co to znamená.

        0 0
        • Smazaný účet  

          on ten ráfek má nějak tmavě eloxovaný boky, a po částečnym obroušení toho tmavýho eloxu při brždění se ukázaly takový vlnky na rozhraní toho obroušenýho a neobroušenýho… no prostě odpovídá to lokální napjatosti ráfků od výpletu, jakože se u drátů trošku vyboulí nebo tak… což jako mi nepříde zrovna echt, aby se takdle moc tvaroval. dyby to nebylo zvýrazněný tou barvou, tak bych si toho asi nevšim… asi to zkusim vyfotit nějak.

          0 0
        • Toams  

          a BBB si nahodou neskusal? vcelku by ma zaujimalo, jak su na tom tieto dva trojfarebne spalky, vyzeraju totiz uplne rovnako:-)

          0 0
          • Paja  

            Mam remerx country/panther ted jsem vymenil 3barevne BBB za Baradine abych mohl porovnavat, pri blizsim ohledani je jina nejen barva ale trochu i material, brzdny ucinek u obou velmi dobry, jen Baradine zatim obcas pisknou, ale zrejme se to srovna, az se trochu zajedou. Takze zatim spokojenost s obema znackama.

            0 0
            • Toams  

              … a jak iny je ten material? makksi-tvrdsi, atd.

              0 0
              • Paja  

                Oba jsou mekky, k rafkum pratelsky, spony nechytajici, jiny jsem myslel spis – baradine je takovy lesklejsi, BBB je spis matnejsi – nemyslim, ze by proto mel nektery z nich byt lepsi, ale nezda se mi, ze by to byly stejny spalky pouze s jinou barvou, jaxe se nekdy tvrdi.

                0 0
    • Peslezedirou  

      To je jak porovnávat Mercedes a Škodu Favorit......tak asi tak.........

      0 0
      • Mark1  

        Zapomínáš na poměr cena – výkon, jinak řečeno ten Mavic je značkou, je kvalitní, ale neznamená to, že Remerx nebude sloužit stejně, nicméně za poloviční cenu.

        0 0
        • K2  

          Mavic 221 stojí cca 500. KJolik stojí ty Remerxy 250? Jinak kdyjsi jsem vozil český Bayer, váhově byl nad Mavicem, ale pevností v pohodě.

          0 0
          • Mark1  

            221 od Mavic je lowend, tady bych nesrovnával, srovnání snesou vyšší modely u kterých lze mluvit o kvalitě, jinak pultovka EAGLE je někde u 350 Kč.

            0 0
            • Peslezedirou  

              221 je opravdu Lowend od Mavicu na kterém někteří výrobci končí svojí produkci :o)

              0 0
            • K2  

              Naqjdi mi lepší ráfek za 500 s váhou 440g a se slušnou výdrží. Jinak Mavic dělá i levnější ráfky

              0 0
              • Mark1  

                Remerx Eagle, ale je o 40g těžší … čili nic pro gramhoniče, ale zase stojí o 150 Kč míň.

                0 0
        • Peslezedirou  

          Nechci flame.....moje zkušenosti s ráfkama od Remexu, Rigidy nejsou dobré. Prostě jsem se vždycky vrátil k Mavicu a za něj jsem si připlatila jsem spokojenej........

          Vlastně jsem měl od Remerxu jeden ráfek , který vydržel. Už nevím jak se jménuje a jestli se pořád vyrábý. Byl profil V a stál kolem tří stovek, výběr z fůry barev.

          0 0
      • Lister  

        bych to spíš viděl na srovnání A3 a Oktávky :-)

        0 0
    • emarco  

      Remerx je podle me firma pro Ceskou republiku, protoze odpovida prumernemu ceskemu bikerovi… Pro bikera s ambicemi ma Eagle a pro normalniho cykloturistu ma Grand Rock(nevim, jestli se to jeste vyrabi).

      0 0
      • TinkTink  

        Remerx je firma, ktera nabizi naprosto dostatecny sortiment pro celou stredni a vychodni evropu. Ono je jednodussi se zamyslet, pro koho jsou vlastne ty spickove rafky urceny – pro par lidi. Pro koho jsou urceny ty low-end? Pro vetsinu…takze Remerx jde spravnou cestou a muzeme si o tom myslet co chceme :)

        Pro bikery se zavodnima ambicema nic moc nenabizi, ale ono financne je to nemusi zajimat.

        0 0
        • rb  

          Mavic sice nabizi pro lidi s ambicema ALE,220 popraskal kolem niplu,517 popraskal kolem niplu,až celkem drahy 618 drží.Tím se nechcu zastavat Remerxu,nikdy sem je neměl,ale spokojenost až s tím 618.

          0 0
          • enjoy  

            ale to neni zrovna aktualni informace ne?navic bych(ciste osobne:-)) prisuzoval pretazenym dratum.

            0 0
            • rb  

              Pravda,ale,že by mělo přetažene draty tolik lidi?Nejsem tady sam,komu 517 popraskaly :o(

              0 0
              • enjoy  

                mnoho zavodniku se snazi mit co nejtuzsi kola a utahovani dratu co to jde je celkem bezny,si myslim.

                0 0
                • TinkTink  

                  Nejenom zavodnikum to popraskalo…

                  Nicmene kdyz nebudes mi prave na tehle Mavicich fakt natvrdo draty, tak Ti ty rafky odejdou…tak si vyber…rozcentrovany a posleze nejak poskozeny nebo rozlamany :o)

                  0 0
                  • enjoy  

                    musej bejt tak akorat:-)). njn,netvrdim ze ty 517ctky kterym se to stavalo byly dobry..

                    0 0
                • wroum  

                  sem ukazkovej priklad zavodnika, kterymu popraskaly 517 :-)

                  0 0
    • Tomcat  

      No ptáš se na ptákovinu.

      Pokud centruješ po každém sešupu tak by to chtělo MTB a né crosse!

      Jinak firma Remerx a Mavic je nesrovnatelné. Cílová skupina zákazníků je trochu jiná . Něco jak rovna t Seat s BMW

      0 0
      • rock  

        Aha. Máš na mysli třeba výdrž trojkové řady ? Ta se ve statistikách německých STK pohybuje řádově okolo stého místa ze 110 hodnocených (mám na mysli věk auta cca 3–5 let, novější je trošku mladé na sledování spolehlivosti). V tomto konkrétním kritériu s ním můžeš srovnávat víceméně cokoliv …

        0 0
      • vlk  

        myslím si že není dobré porobnávat značky ale spíše konkrétní modely.Ono ty lowendy od mavicu stojí taky za houby.To že remerx má snad jen 1 či 2 typy ráfků co za něco stojí je jiná věc.Znám i značky kde mají jediný jeden typ dobrý a zbytek stojí za velké .. .

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.