Fully - praskliny a zlomeniny - prehled

224 nepřečtených
  • fousac

    je takovy maly pruzkum trhu.. ;o)

    muzete sem strucne napsat, kde, jak a jakej vam praknul full ram ?? sem zvedavej.. :)

    zacnu u sebe 1/ Merida BigAir 2001 – svar horni ramovy a sedlovy trubky 2/ Merida BigAir 2004 – horni ramova trubka a svar (proste to uprostred nahore – viz. foto v mych bikach) 3/ RockMachine adrenaline 5000 2001 – vytrzenej domecek hlavniho cepu vahadla ze vzper

    P.S.: 2Darkson: uprimnou soustrast… ://

    0 0
    • Meesha  

      Trek Fuel

      • svar mezi horni a sedlovou trubkou
      • zadni stavba – horni oblouk „diry“ za prevodnikama
      0 0
      • civetta  

        Stejny kolo a nemlich stejny obe problemovy mista. Ted mam treti ram a spokojenost 8-)))

        0 0
      • honzarb  

        konkretne jakej Fuel? diky… taky mam jednoho…

        0 0
        • Meesha  

          90 mod. 2001 – pak uz to prej nejak vychytali.

          0 0
          • civetta  

            Presne 8-))) Jinak ale – to jsem zapomnel zduraznit – nikdy zadnej problem s reklamaci (pravda – reklo by se „dozivotni“ zaruka, ale clovek stejne nikdy nevi), dokonce mi jednou pujcili nahradniho fuela, to uz jsem si pripadal jak v dobrym autoservisu 8-)))

            0 0
            • Meesha  

              Vsichni se spolehaj na „dozivotni“ zaruku, ale ne kazdej kdo vi, jak to doopravdy je…

              0 0
              • Smazaný účet  

                Pokud vím, tak to znamená, že 100% garance se vztahuje jen na klasickou ochranou lhůtu 2 roky a co je přes, tak jenom do té doby do které se ten model vyrábí… Neníliž pravda?

                0 0
                • Meesha  

                  U Treku se taky „dozivotni“ zaruka vztahuje jen na 1. majitele Ale „dozivotni“ zaruka znamena, ze je to zaruka na zivotnost nikoliv tvoji, ale toho ramu. A treba Trek si ceni zivotnost svych ramu na 5 let… A tech 5 let dostanes konkretne u Fuelu na hlavni ramovej trojuhelnik. Zadni stavba je pohybliva cast, takze na tu se vztahuje jen klasicka zaruka – tj. 2 roky…

                  0 0
                  • lubos  

                    Nadhera. Proste marketing a tlaceni kalerabu do hlav ukazkovej :(

                    0 0
                  • civetta  

                    Doufam ze ted neco „nepropichnu“ 8-))) – ja mel taky #2001, pred sezonou 2003 zjistena prasklina sedlova/horni a dostal jsem hlavni ramovej trojuhelnik, na podzim 2004 praskla zadni stavba (mam teda podezreni, ze podle zvuku byla praskla driv, ale v zadnym servisu neprisli na pricinu) a dostal jsem ted v lednu celej novej ram…

                    0 0
              • lubos  

                Kazdej vyrobce to ma asi jinak. Treba Koss poskytuje skutecnou dozivotni zaruku pro prvniho majitele. Znicis slouchatka .. poslou ti nove. Nekteri zase pod pojmem dozivotni mysli zivotnost dane veci :) Nebo pal limited lifetime … kdo se v tom ma vyzna. Stejne je to ted ale nejspis jenom marketing.

                0 0
                • fousek  

                  Jo ale u Kossu zaplatis manipulacni poplatek i pri reklamaci

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    A ten je mnohdy i polovina ceny sluchátek. Myslím, že 400.

                    0 0
                    • dalimil  

                      sluchátka za 800 nebudou nic extra… ( a myslím,že ani koss takhle levné nevyrábí )

                      0 0
                      • fousac  

                        delaj dost modelu pod 1000Kc..

                        0 0
                        • dalimil  

                          no jo,koukám že ty ceny dost spadly… Portapro za 1.790,–,slušný.já je kupoval za 2.790,– :-(

                          0 0
                          • pos3k  

                            no u nas jsou koss predrazene silne, staci se kuknout n ajejich of. stranky a cena je temer polovicni u nekterych modelu

                            0 0
                    • pos3k  

                      jestli se nemylim ja tak poplatek byl 200,–

                      0 0
                    • wroum  

                      nedavno sem si nechaval rekonstruovat porty pro a poplatek byl 150 Kc

                      0 0
                      • pepino  

                        Poplatek do určitýho data koupě je 150,–(když byl dolar za 42:-)), teď je 200,– (když je dolar za 22:-)) Jinak je třeba reklamovat aspoň půlku sluchadel. já měl u Koss Sporta překlesanej kabel a v pytli molitany-dali mi fungl nový sluchadla,servis fakt dobrej.

                        0 0
    • Lance  

      neni lepsi HT? jen se ptam:)

      0 0
    • Darkson  

      18.8.05: Giant AC 03 – spodní vzpěra u zadní stavby Jelikož tam je rám svařovanej už z výroby, pevně věřím tomu, že to nebude problém svařit znovu…

      0 0
      • wroum  

        doporucuju Frantu Mrazka :-)

        0 0
        • Meesha  

          jj, taky mi varil. Ale ramu se nechtelo, takze se nepovedlo.

          0 0
          • wroum  

            jestli ti varil toho Fuela, tak se nedivim. Predpokladam ze to bylo tam jak je uchycenej presmyk – tzn temer nesvaritelny misto.

            0 0
            • Meesha  

              jo. Tam je problem v tom, ze ta zadni stavba je lepena pryskyrici – kdyz se to vari, tak se zacne tavit a vytejka do toho svaru… Pak mi tam pres to navaril nejakej plat – to vydrzelo nejdyl – asi mesic. I tak mu za to dik! stejne… karbon je karbon. :-))

              0 0
        • Darkson  

          je to jeden a ten samej Mrázek sídlící v Černošicích?

          0 0
          • wroum  

            jj ulice Pardubicka a jestli se nepletu, tak cislo domu je 1205. spoustu veci udela na pockani a za smesnou castku. akorat musi byt misto kolem vareni bez laku.

            0 0
            • Darkson  

              tak mám s chirurgickou přesností svařeno, doufám, že to vydrží. BIG THANX TO BIKEDR. MRAZEK! :-)

              0 0
      • Smazaný účet  

        si mu provedl neco osklivyho nebo unava materialu ? kolik tak uz si mel najeto na nem ? :-) jen abych vedel, co me ceka ;-)))

        0 0
        • Darkson  

          rám byl z druhý ruky a já na něm najezdil za rok asi 5500 km. včera jsem mu nic neudělal, asi nějaká rána z dřívějška, nevim…

          0 0
    • wroum  

      Merida big air 2000 – z obou stran u ulozeni lozisek na ramu, ve svaru – vyreklamovano

      RB Bandit FR – 1 u uchyceni zadni kotoucovky 2 zevnitr kejvacky v miste kde prochazi plast, na dolni vzpere 3 asi 10 cm pod cepem tlumice na kejvacce 4 uplne dole na kejvacce, kde je leva dolni vzpera navarena na tu svislou cast co je tlumic.

      • vsechno svareno by Franta Mrazek za pakatel a dalsi asi tri svary pouze prventivne prevareny. pridana jedna vystuha :-)
      0 0
      • Gatier  

        Existuje miesto, kde full nepaskne? Mam na mysli na RAME!!

        0 0
        • wroum  

          tak „hlavni ramovej trojuhelnik“ je uplne v cajku. praskala jenom kejvacka a to este vlivem nadmerneho namahani a jednoho kreše + nasledneho rovnani. je to ram na FR a podle toho je nutny se na to divat.

          0 0
    • Peslezedirou  

      Doufám, že se na tenhle seznam nedostanu klep klep klep..............

      Možná by bylo fajn založit příspěvek posranej tlumič!

      0 0
      • McBlacky  

        ono to je tak, že když si na kolo zvykneš začneš jezdit větší a větší prasárny a nakonec i ty největší a pak to praskne :)

        0 0
        • Peslezedirou  

          Chjoooo tak v tom máš pravdu :o( Já už začínám přemýšlet na přechod z fulla 100/100 na 120/120

          0 0
          • blue  

            skoc rovnou na 150/150, usetris si jednu zbytecnou investici :-)

            0 0
            • Pá-dlista1  

              200/250 a ma na sezonu vystarano ;)

              0 0
            • Darkson  

              taky bych se takovýho Gianta Reigna nebo něčeho podobnýho nebál:)

              0 0
            • Peslezedirou  

              Hm, v duchu vidím jak se na mě usmívá nádhernej Prophet :o))

              0 0
              • blue  

                umim si teda predstavit hezci kolo, ale kdyz se ti libi :-)

                0 0
                • Peslezedirou  

                  Ošklivost občas přitahuje :o))))

                  0 0
                  • fousac  

                    ostane ten tvuj santa je toho dukazem.. to je obluda.. ;o)

                    0 0
                    • Peslezedirou  

                      Tak dodle teda byla podpásovka :o)

                      Tvůj Marina můj Santa to je jako vztah se supermodelkama :o)))))))))

                      0 0
                      • blue  

                        jakej santa? proc ho nemas v bajcich?

                        0 0
                        • fousac  

                          nejspis je natolik slusny a spolecensky uvedomely, ze nehodla desit ostatni bikery pohledem na tu silenost od SantaCruze.. :-P

                          0 0
                          • Peslezedirou  

                            Hele o víkendu jsem na chatě na Jarově tak abych na tvojí šedou krysu nezavolal Krysaře! :o)))))

                            0 0
                          • blue  

                            nevis co mluvis :-))) mel sem v ruce nedavno matne cernyho hecklera a bral bych ho vsem a deseti :-)

                            0 0
                        • Peslezedirou  

                          Mám černýho superlighta, ale je to plečka. Musím ještě doplnit sedlovku Thomson a snad už to bude kompletní......na chlubení to moc není a nemám ani pořádnou fotku :o(

                          0 0
              • Pá-dlista1  

                Jsem se taky rano probudil celej spocenej.

                0 0
    • Palo TT  

      Na NRSkach sa obcas podari takto: forums.mtbr.com/show­thread.php?t=31708 http://www.bike-forum.cz/forum/foto.php?… Bohuzial aj vlastna skusenost. Otazne je, do akej miery to sposobuje redukcia original sedlovky z 27.2 na 30.9, lebo s nou je tam pomerne velky vakel. Teraz mam uz odpociatku sedlovku 30.9, tak uvidime. Pre uplnost len dodavam, ze bike jazdim sice setrne, ale zase mam 95kg. Sedlovka 40cm ma 3–4cm rezervu do maxima. (zasunuta cca. 14 cm).

      0 0
      • MartinX  

        Mám už objednanou 30.9 mm Race Face Evolve na mého Gianta a po prohlédnutí racefacova zlomeného NRS jsem na vážkách – zda nenechám redukci s původní sedlovkou. Tobě prdl rám s redukcí?

        0 0
    • fousmen  

      mam taky jednoho kandidata (-: sice ho jezdi kamos ale co.. takze poporade: praskla hlava – svarena + vystuzena, praskla zadni stavba – svarena, znova praskla hlava – vyvareno, opet zadni stavba (tentokrat jinde) – svareno, do tretice vseho dobreho i zleho praskla zadni stavba – svareno.. mimo to strzeny zavit ve stredu, miskam hlavovyho se v tom (k)ramu taky nelibi tak se solidne melou, atd. atd. Vyrobce zacina na „A“ a nazev modelu taktez na „A“.. Kdo uhadne, muze si tento ram vyzvednout z kovosrotu (((-:

      0 0
    • default  

      Mno jo, tak ja pridam toto Trek fuel – zlomenina.chlif­.cz, ze komentare netreba, staci hlodat v histoorii… ;-)

      0 0
      • MattsSpeed  

        :-) pekne!

        0 0
      • vlk  

        Praskl mi zrovna úplně stejně No Saint Demian-ale jen prasklinka-tak dopoloviny-neulítlo to úplně. Řek bych chyba ve sváru. Vyreklamovali ti to, nebo už po záruce.

        0 0
    • dedek55  

      1: specialized enduro 2002 model ve sváru (horní uložení tlumiče) okamžitě perfektně vyřízená reklamace-rám vyměněn za sx 04 frame …od té doby jen pohodový ježdění :-))

      a k těm hardailům,byl jsem dříve ortodoxní hardailista..pras­kaj stejně jako fully ale je jich tolik že se nad tím nikdo nepozastavuje :-)))

      0 0
      • Gatier  

        Hlupost! To je proste preto, ze tie ramy na to nie su konstruovane. A to ze „biker“ pouzije miesto techniky odpruzenie urcite nepomoze.

        0 0
        • dedek55  

          já zapoměl že jsou konstruované na to by se na ně jen bikeři dívali..))))) nebo na co sou konstruovaný ? :-))))))

          0 0
    • fousac  

      teda docela me prekvapuje, ze se jeste neprihlasil zadny (bezesporu i) hrdy majitel missiona..

      0 0
      • Palo TT  

        Nemaju cas, vybavuju reklamacie :)

        0 0
      • Andrzej  

        no tak treba ja sem zatim jenom reklamoval tlumic, zatim to nepraskol nikde(nebo sem si jeste nevsimnul, nerad myju) ale km ja taky najeto malo

        0 0
      • TinkTink  

        Mne se do tydle diskuze fakt nechce zapojovat :o)

        0 0
      • lubos  

        Proc … u nich se to bere jako default .. skoda psat :) Ale dobra … XC Mission 2002 praskali nekde v zadni stavbe – dolni rameno (nevidel jsem tak nemohu slouzil jestli je to tak), dale praskali na prave strane v oku pod hlavnim sroubem. Modely 2003 meli diru v oku mensi, ale porad praskali (jeden ram jsem vyreklamoval, ted me totez ceka s druhym). Modely 2004 prakticky diru eliminovali, tak by to praskat uz nemelo … ale spis tojenom bude dyl trvat :) … imho. No a modely 2005 maji zadni stavbu uz udelanou asymetricky a je prepracovana (no, to jim tedy trvalo …) Praskani v oku bylo uznane jako konstrukcni vada a reklamace by mela byt bez jakychkoliv problemu. Osobne me ale vic jako to praskani znervoznuje uzasny a genialni tlumic german-a :o))

        0 0
      • kolda  

        tak to napravuju. mel jsem model 03, praskl u spodniho cepu + x problemu se starym tlumicem. ted mam model 04, nepraska, ale dost casto se mi uvolnuji 2 horni cepy na kyvce (spis ten u sedla). a taky se mi z teto oblasti ozyva hnusne piskani, nepomohla rozborka a promazani. nemate nekdo zkusenost? jinak spokojenost. ale u noveho kola bych se hodne rozmyslel (libi se mi HT s karb. zadni vzperou)

        0 0
        • kovar  

          taky jsem teď pátral po zvucích, kreré se nesly z té samé oblasti, no a je to kobylkový efekt hadičky zadní brzdy, která se při propružení tře o ochrannou nálepku na výstuze rámu a tím vyluzuje zvuky.

          0 0
          • lubos  

            jj, taky mi to obcas vrze. Nekdy je potreba promazat az koncovky bowdenu.

            0 0
      • ales.v  

        No budu upřímný, nechtělo se mi to tady ventilovat, ale když se všichni tak hezky rozepsali, tak se taky přidám

        1. KHS Softail, zadní stavba, podotýkám, že po 5-ti sezónách, takže mne spíš překvapilo, že to vydrželo tak dlouho
        2. Merida Trans Mission Comp 2004, zadní stavba v pravém spodním oku, bez problémů vyměněno v BikeRanchi za 2 dny, další byl levý zadní čep, který mne poustil za jízdy, ale tam byl spíš problém v montáži, takže mi v BikeRanchi dali nové kompletní ložisko, celý zadek jsem rozdělal, dal pod všechny spoje třecí podložky, zakápl lepidlem na závity a od té doby je klid
        0 0
    • kesu  

      merida cobra race 2001-krivej ram merida big air 2001 prasknul ve svaru ramove a sedlove trubky merida big air 2001 prasknul u sedlovky u vyrezu bohuzel mi po treti reklamaci nedali penize ale pouze dalsi ram a ten uz drzi…

      0 0
    • Tomcat  

      Takže brácha:

      První RM3000 zadní stavba (vzpěra) Druhej RM3000 zadní stavba (úchyt tlumiče) Třetí ram Benest Barchet patka u kotouče + prasklina pod hlavou

      kámoš Kuba

      Jiner DH Prasklina pod hlavou + prasklina na zadní stavba u tlumiče

      Kamarád. Zdenda A-zone – klasika zadní stavba

      0 0
    • MartinXC  

      To je dobrý motivační pro-HT thread. Budu posílat link zájemcům o fully :-)

      0 0
      • fousac  

        by sme mohli zacit stourat i do HT, co rikas??? ;o)

        0 0
        • Lance  

          jo,ale u HT Ti to nikdy nepraskne „vzadu u tlumice“,takze selekce prasklin je zuzena:)

          0 0
          • lubos  

            To ne, oni praskaj zajimaveji. U fulla to tak nejak kazdy ocekava, ale u HT to nasere.

            0 0
        • MartinXC  

          Klidně, bude to působit jako argumentace „o kolik míst je full náchylnější k prasknutí než HT“ :-)

          0 0
    • JirkaD  

      No nechtěl jsem, ale přidám se: Merida XC Mission Race 2002: 4× prasklá zadní stavba (2× původní model 2002, 1× zavařená když nebyla k dispozici nová, 1× model 2004), 1× prasklý rám nad přesmykačem. Po posledním defektu zadní stavby jsem nad kolem „zlomil hůl“, vrátili mi peníze za rám a už jsem zase hardtailista. Mimochodem tlumič German-A po opravě u p. Douděry v Bikeranchi fungoval 2 roky bez problémů.

      0 0
      • Peslezedirou  

        Šmankote, ty musíš mít nervy ze železa! Já už bych měl infarkt......

        0 0
        • JirkaD  

          Nikdy se nestalo. že bych kvůli prasklině nedojel a defekty jsem objevoval vždy až při mytí. Na pohodlí jsem si taky nemohl stěžovat. Ovšem s pomalu končící zárukou mi začaly nervy trochu pracovat…

          0 0
      • Darkson  

        no jo, to nemůžeš hodnotit fully jen po zkušenostech s Meridou :-)

        0 0
        • JirkaD  

          Souhlasím. Časem opět dostane pohodlí přednost. Mimochodem jsem si po Meridě fulla vybral, krásnýho, ověřenýho, ale dodávka v nedohlednu. Tak jsem dočasně zvolil lehoučkých Superiora.

          0 0
    • Mirda  

      Merida Mission Elite 2003 – zatím praskání jen akusticky pri propružení, asi ze sedlové trubky, ještě nic není vidět.

      0 0
    • mastihuba  

      Jelikož jezdim HT tak jen z ze zkušeností kamarádů.

      Trek Fuel (ten s karbonovou zadní stavbou na XTR) praskl u sedlové trubky ( možná moc vysunutá sedlovka)

      Storck Adrenaline ( zadní stavba nevydržela sjezd z Mýseček po červené TZ) vyreklamováno

      Rocky Moutain – nevim který model ( leží na půdě a kdyby si ho chtěl někdo spravit tak je asi k dispozici.) :))

      Gery Fischer Sugar? (zadní stavba) vyreklamováno.

      Merida viz výše.

      0 0
      • Lance  

        NIKDY PODOTYKAM NIKDY NECHCI FULLA PO TE CO JSTE TU NAPSALI,FULL MI NESMI PRES PRAH:)

        0 0
        • Peslezedirou  

          I na tebe jednou dojde, i ty budeš jezdit na fullu!!! :o))))

          0 0
        • fousek  

          No ja sem nemam co psat protoze full mi jeste neprasknul, ale rek bych ze fully praskaj proto ze se na nich jezdi, ne jako HT na kterejch se vpodstate jezdit ani neda

          0 0
      • Pá-dlista1  

        Treba bych mel zajem o toho RM. Zavolej mi do klubu… teda kontaktuj me :)

        0 0
        • RomanH  

          Pozde :)

          Ale i ja mam smulu, zatim pry neni na prodej.

          0 0
          • Pá-dlista1  

            Coze na prodej? Tak to nic.

            0 0
            • mastihuba  

              psal už jsem to Romanovi. Praskla zadní stavba někde v zeslabeným místě u patky na přehazku. Na opravu mi to nepřipadne jako úplně neřešitelný místo.K mání bohužel opravdu není. :)))

              0 0
            • Gatier  

              :-))) Chcel by som sa len opytat, kde zmizlo oddelenie HT? :-)

              0 0
              • mastihuba  

                těch pár prasklých HT asi nestojí za řeč :))) i když…

                Kona, Amulet, Merida, Kellys…

                0 0
    • Chaingang  

      Tak se taky přidám.Sugarovi 1 praskla zadní stavba,zhruba na úrovni velkýho převodníku.Tak už mám HT

      0 0
    • cabbage  

      k nrs se chovam ohleduplne(cti: nejezdim) takze prasknuti nehrozi, ale az nekdo zalozi thread „po**aný tlumiče“ tak mam 3 adepty:o)

      0 0
    • Spajky  

      KHS, ale u tech se vedelo, že když se použije vidlice s velkym zdvihem, tak se zlomi, kvuli tomu se jeli jenom jednu sezonu na DH a pak zamo přešlo na RB, no, ty už celkem drželi, ale zase byli špatne pevné :o)

      0 0
    • MaPa  

      GT i-drive 2002 – v místě připojení horních vzpěr na excentr. Ježděné přítelkou, podle délky cvakání tam ta trhlina byla nejmíň čtyři měsíce (najeto tak 1tkm). http://www.bike-forum.cz/forum/foto.php?…

      Bez problémů vyreklamováno (po dvou a půl roce), dostala nový rám i-drive 2004 včetně veškeré bižuterie s integro hlavsem.

      0 0
    • JMT  

      tak se taky pridam :-) rock machine adrenaline 2000-uchyt tlumice rock machine adrenaline 2000-stred hlavni ramove trubky+uchyt tlumice rock machine drenaline-uchyt tlumice author sovereign-uchyt tlumice, vzpera vedouci k sedlu, cca 5 prasklin (zadni stavba ok) dudak rebel-okolo hlavniho cepu cca 10 prasklin rb fun-misto styku horni ramove trubky a hlavy

      a to je mi jenom 19 :-) p.s. prvni ram sem prerazil este s postranima koleckama-rvhp zeleny kolo/brzdeni o strom/svareno v jzd :-)

      0 0
      • Gatier  

        Ty tomu ale davas…

        0 0
      • vlk  

        a která rok vároby to byly ty rockmachine adrenaline 2000.Co si s nima dělal, to byly tak špatné nebo jsi na nich skákal či co.

        0 0
    • foxhound  

      Author Sovereign- svár se zadní dolní vzpěrou a trubkou, kde je uloženo středové složení

      0 0
    • mastihuba  

      Aktualizace Stevens F10 horní rámová/sedlová trubka. Prasklina nad svárem horní rámové trubky.

      0 0
    • rhuman  
      1. Merida Big Air 2001 – zadni stavba u tlumice
      2. RB Dragster DH 2002 – vzpera u hlavovy trubky
      3. Banshee Scream 2005 – vzpera u tlumice na dolni trubce
      0 0
    • mastihuba  

      0 0
    • L_i  

      no si piš , že jo – já jsem si pořed asi 7mi lety koupil sluchadla koss za 250, to je třeba od hama už celkem funkční výrobek. Kossům se zlámaly kabely během asi měsíce. Od té doby jsem si nikdy koss nekoupil. Nejde o to , že bych čekal, že sluch. za 250 vydržej celej život, ale měsíc opatrného používání je i v této kategorii málo!

      0 0
    • mastihuba  

      0 0
    • Smazaný účet  

      Pohodaa…odvrtano a drzi beze zmeny:)

      0 0
    • Paua  

      Tak tady jeden specialized Epic comp 2012,prasklina spodní zadnístavby ve sváru, uvidíme co na to soudruzi ze Spešlu řeknou

      0 0
      • McBlacky  

        dají ti novou

        0 0
        • Paua  

          By jsi se divil nedají, záruka je standartní dvouletá, a na zadní stavbu se ,, doživotní záruka prý nevztahuje,, dnes zamítnuto takže Specialized není No1!!!!!!!!!! Nicméně mám kliku že si za bratru 3000 mohu koupit nový díl, podotýkám Jedná se 26 a tu už 2 roky nedělají. Až se mě vrátí záručák taho ještě jednou prostuduji nicméně ,,děkovný dopis,, na centrálu určitě bude…

          0 0
          • Palo TT  

            Zarucaky a Specialized :) Snad aspon tie pasaze v rozpore so zakonom uz opravili, chuji.

            http://www.bike-forum.cz/…-na-ram.html#…

            0 0
          • McBlacky  

            já myslel, že to máš do dvou let když to je 2012. Ta doživotní je jen na HT, silnice a hlavní rámový trouhelník. vahadla a zadní stavby ne no. Ale to u nikoho…

            0 0
            • Paua  

              Teď už to vím,můj problém je v tom že to bylo prasklý za převodníkem a přesmykem a vidět to nebylo. Prasklý to muselo být delší dobu a projevilo se až to vaklem zadního kola. asi mohu být rád že jsem si někde nenamlel.

              0 0
    • siskin  

      Canyon nerve xc 2008 ,2× prasklina na hlavové trubce ,odvrtáno a staženo šroubovací objímkou pro sichr. Po Trilogy a 3denním řádění v Rychlebech zatím drží.

      0 0
      • Georrge  

        budeš to řešit nějak dál? Lepší by bylo nechat si pak u soustružníka udělat trubičku, kterou bys nalisoval na hlavovou trubku a tím nahradil tu objímku. Bylo by to vzhlednější a pevnější.

        0 0
        • Smazaný účet  

          ta hadivova svorka byl spise takovy vtipek…a jak se to ujalo:)

          0 0
          • nitraq  

            Asi jako vrtání prasklýho ráfku:)

            0 0
          • Georrge  

            známka punku :) dát ji do červené barvy a je to cajk :D

            a druhý vtípek – prasklinu zalít vteřiňákem, ať tam neleze bordel a nevrže to :)

            0 0
        • siskin  

          Nejspíš ne ,ještě na tom pár týdnů odjezdím ,ale už je doma novej rám. Takže Canyon půjde na zeď. :-)

          0 0
    • l.bily  

      Haibike impact se , ram 3× zlomeny vzdy presne vtom istom mieste pod zvarom vahadla pod sedlovou trupkou teraz mam cube a bez problemou

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.