• Mark1

    Vím že se to tady již řešilo, nicméně názory byly takové do ztracena … přítelkyně chce vyměnit kolo, naštěstí jsem ji ukecal jen na rám, nicméně sem měl tu smůlu, že viděla SPECIALIZED ROCKHOPPER v červené barvě. Asi víte co následuje, jiné kolo nechce a jí se prostě líbí, takže dotaz zní … je to *******, nebo normální kolo s předraženou cenou, rám není k mání takže bych musel koupit komplet a v podstatě osazení vyhodit. Z toho mě vychází nejlépe http://www.specialized.cz/…bike2_05.php?…, které existuje v červené barvě a cena není až tak děsivá.

    Je rám použitelný ??? Kolik může asi vážit ??? Vydrží víc než jiný, nebo nedej bože míň ???

    Nexistuje podobný rám od nějaké jiné firmy v designu SPECIALIZED ???

    0 0
    • pegal  

      treba? http://www.cykloshop.cz/…2/karta.php3?…

      Spesly josu dobry kola akorat ze si tam trosku priplacis za znacku, jinak ja bych se ho nebal, dali pan buh tak moje pristi kolo bude epic ..

      0 0
      • Mark1  

        Ooo, to bych mohl zkusit, ovšem je otázkou jestli to stojí za to … výbava je v podstatě také *******, rám asi RockMachine taky neprodává samotně … i když má to pozitiva, příprava pro topswing přesmyk a vedení lanka k přehazce normální cestou, Ten přístup SPECIALIZED mě není moc jasný, spíš mě to přijde zranitelně … nebo se pletu a jsem zaslepen klasikou ???

        0 0
        • pegal  

          A co bys taky chtel za vybavu za takovy penize? .. :)

          0 0
          • Mark1  

            No jasně, jen je mě líto to smetí pak vzít a nasypat do kontejneru, jaká máš názor na to vedení lanek ??? Má logiku ten přístup spešla ???

            0 0
      • Martyss  

        „Spesly josu dobry kola akorat ze si tam trosku priplacis za znacku“ Za ty prachy a? si je strčí do p*dele naštorc:-)))

        0 0
    • Mark1  

      Napadá někoho proč je u spešla vedeno lanko k přesmyku a přehazovačce spodem (pod rámem), přijde mě to vcelku zranitelné …

      0 0
      • náčelník  

        Mám dlouhodobé zkušenosti se spodním i horním tahem – v podstatě je to úplně jedno. Vůbec se toho neboj.

        0 0
        • Mark1  

          Díky za názor, jen mě to zarazilo, protože jsem si toho nikdy moc nevšímal a teď tam vede nejenom přesmyk, což bych ještě chápal, ale že tam vede i lanko k přehazce to mě fakt vyděsilo, ale snad skutečně nejsou totální blbci.

          A kontrolní dotaz, nezasírá se příliš bowden, přece jen na rámu vespod zepředu je velmi frekventované místo pro bahno a cokoliv odletujícího z předního kola ?? Chápu že jako další forma vymezení je bahno dobrá věc, ale bowden může mít jiný názor.

          0 0
          • Toams  

            a je tam bovden??? nie su tam len take umelohmotne kolajnicky???

            0 0
            • Mark1  

              Přesně jsem to nestudoval, vycházím z původního příspěvku, chce ho přítelkyně, a zjiš?uju podrobnosti a začí to být důležité, protože se sama zajímá jak to vypadá a našla podobně vypadající Norco, což je finančně ještě vzdálenější, takže hledám argumenty pro a proti proti tou spešlu.

              Částečně je to vidět tady: http://www.specialized.cz/…bike2_05.php?….

              0 0
          • náčelník  

            Bowden tam není, je tam plastové vedení. Bahno na funkci nemá vliv, tedy pokud nezaschne. A ono nestačí zaschnout, protože furt řadíš. Případné čištění je velmi snadné. U horního tahu se vždy brzy ucpe bowden u přehazovačky, protože do něj nateče veškeré svinstvo ze zadních vzpěr. To se u spodního tahu nestane.

            0 0
      • alfons007  

        taky jsem se toho bál, ale je to v pohodě. Jenom mi to jednou zamrzlo, když jsem jezdil mix sníh + bláto a večer se ochladilo. udělala se tam taková sněho-ledo blátivá koule. Když jsem zjistil proč to nepřehazuje, urazil jem jí a bylo po problému.

        0 0
        • Mark1  

          Řesil jsi to u tohoto kola, nebo jiného ??? Asi to koupím a budu muset nadávat potom, přítelkyně se nebezpečně přibližuje vyšším finančním nárokům, pokukováním po Norco a ten spešl vypadá dobře.

          Netušíte někdo kolik to může vážit ??? To by mohl být ještě protiargument, že něco vydrží tomu věřím, u dovozce píšou, že je to i pro 130kg bikery, což dává jakousi záruku, otázkou je jestli to není na úkor hmotnosti rámu, nerad bych a? z toho vyjde 2,5kg a výš.

          abych se přiznal pořádně ani nevím co je to za materiál, usuzuju že nějaký hliník, ale co se skrývá přesněji pod označením A1, bůh suď.

          0 0
          • Toams  

            je to hlinik, v katalogu od speclu to maju popisane, urcite je to aj na nete …

            0 0
            • Mark1  

              A není tam čirou náhodou i váha modelů rockhooper a hardrock, myslím samotné rámy …???

              0 0
          • alfons007  

            Řešil jsem to u staršího modelu Rockhopera. Nepředpokládám, že tvoje přítelkyně by jezdila v podmínkách za jakých se mi to stalo. Jinak jsem s kolem spokojený, na jaře jsem koupil manželce taky toho červeného Rockhopera.

            0 0
    • Mark1  

      Doplňující dotaz, je to vůbec použitelné pro XC ??? Má to tedy stejnou geometrii jako HardRock XC, ale i tak … není tak někde zakopaný pes ???

      0 0
      • alfons007  

        Já s tím jezdím maratony, jenom jsem si dal delší představec a rovná řidítka. Letošní model má geometrii odvozenou od vyššího typu Stumpjumper, což je závoďák. Takže pokud na závody, vyměnit vlaštovky za rovná řidítka, natáhnout posed a jezdí to super.

        0 0
        • Mark1  

          jdu do něj, jen ještě najít prodejce, který dá rozumou cenu, nebo ještě lépe pustí rám bez bižuterie.

          0 0
        • Mark1  

          ještě dotaz, netuším čirou náhodou váhy rámu …

          0 0
    • morlo  

      koukam, ze naroky tve pritelkyne jsou pro tebe nocni murou :) tak ji kup ram od RB, barvu a polepy muzete zvolit sami, geometricky se Speslu podoba (aspon subj.) Monster HT – http://www.racebike.cz/…ster_ht1.jpg nebo zvolte XC ram – http://www.racebike.cz/…crx/crx1.jpg

      0 0
      • Mark1  

        To není noční můra, jen problém s ženským faktorem, zmínil jsem se že by bylo dobré byměnit kolo a využít akcí na konci sezóny a ona začala hledat, problém byl že jel okolo kdosi na červeném Hardrocku, který má prostě svou vizáž, problém je že rámy samostatně nejsou k mání. RB není řešení – zkoušel jsem to se SPYDER i RB, že je možné mít individuální design a byl jsem odmítnut, rám spešla, ty jeho trubky které mění průměr, to je přesně ono. Problém je že teď jsme ve stavu, že přítulkyně tlačí že kolo chce ještě letos, by? původní záměr byl koupit něco na příští sezónu, navíc zjistila že podobný rám (neřeší geometrii, netuší co to je, řeší barvu a design trubek) má ještě Norco, takže zavčasu msím splašit spešla, než přijde s nápadem investovat do relativně dražší značky – jak kdyby nestačilo že už teď jde o Specialized.

        0 0
        • RomanH  

          No, jeste muzes vymenit pritelkyni a usetris si spoustu starosti :o)

          0 0
          • Mark1  

            Nejsem si jistý, že tato cesta bude levnější … spíš naopak. On ten start-up bývá vždy nejhorší.

            0 0
            • RomanH  

              :o)

              Ne vazne, ja vim, ze vzhled kola je hodne individualni, ale jak mi je Specialized sympaticky svymi starymi FSR modely, Endury a Stumpjumpry FSR 120, tak HARDROCK mi prijde proste skaredej. Pro holku bych se snazil postavit nejaky lehky bike a snazil bych se ji presvedcit, ze za stejne penize dostane vice muziky. Hodne stesti.

              P.S. Uzkaz ji jeste Duratec, tam si z tech laku snad vybere, pripadne si muze nechat udelat ruzovej s modryma hvezdickama.

              0 0
              • Mark1  

                Vím, nicméně asi tušíš jak je to s vysvětlováním, když už je v ženském mozku vybráno … nicméně beru to tak, rám Hardrock, když už nic jiného tak vydrží cokoliv, navíc jí nejde ani tak o barvu (musí být červená), ale líbí se jí ten profil trubek (jejich zeslabení od hlavy ke středu a k sedlové trubce).

                Pravda je že ten rám se líbí i mě, ale nemám na něj, navíc nepřínaší nic navíc, snad jen zvýšenou pevnost. škoda že není cesta jak získat jen rám. To mě štve nejvíc, prostě tu bižuterii asi hodím v podstatě do popelnice.

                0 0
                • Toams  

                  .. a nechces to potom prist vyhodit pred moj barak v Prahe – Holeskach?:-)))

                  0 0
                  • Mark1  

                    Za směšný peníz bude osazení k prodeji, nechávám si jen sedlovku, hl. složení, přesmyk, možná řidítka a představec, jinak bude vše free. Vybereš si ??

                    Vidlice: RST Gilla T5 Hlava: Alloy Představec:Spe­cialized Mobius Řidítka: Alloy Brzdy: Tektro / Tektro Přesmykač: Shimano Acera Přehazovačka: Shimano Acera Řazení: Shimano Altus Kazeta: Shimano HG-50 Řetěz: Shimano IG-31 Kliky: Truvativ X-Flow, Pedály: Dual sided Ráfky: Alex DH-20 Náby:: Joy-Tech/Shimano RM-40 Pláště: Specialized Enduro Sport/Specialized Enduro Sport Sedlo: Specialized BG Sedlovka: Alloy

                    0 0
                    • Toams  

                      vybrat si asi nevyberiem … ale keby si to predsa len prisiel ku nam vyhodit, tak z toho poskladam frajerke bajk:-)

                      0 0
                      • Mark1  

                        Dám vědět co nelze udat … ale myslím že nic, když vezmu dnešní ceny lepších komponent.

                        0 0
              • Pá-dlista1  

                Duratec ted asi hodne zlevnil, ze si vybere ram pod 6 tisic… (cca cena na kterou vyjde, kdyz rozproda nejake komponenty z toho Spesla).

                0 0
    • Mark1  

      Ještě si jako alternativu našla GT Avalanche, který ji oslovuje taktéž designově, nicméně je to stejný ******* v osazení a nesehnatelnosti samotného rámu, nicméně je k mání Avalanche 2.0 za rozumný peníz v osazení:

      Vidlice: MOZO R-200 75 mm Kliky: Truvativ ISO FLO Střed : Cartridge sealed Pedály: ATB resin body/steel cage Přesmykač: Shimano Acera Přehazovačka: Shimano Alivio Řazení: Shimano ST-EF29 Kazeta: SRAM Ráfky: Alloy ATB double wall Pláště: Tioga Factory Extreme/XC 26×1.95 Přední náboj: Alloy QR Zadní náboj: Alloy QR Přední brzda: Tektro Linear Pull Zadní brzda: Tektro Linear Pull Brzdové páky: Shimano ST-EF29 Řídítka: Aluminium 20 mm rise Představec: GT ATB Hlavové složení : Tange Zero Stack Sedlo: GT MTN Sedlovka: Alloy Micro adjust

      Osazení je lepší než u Specialized a cena je cca o 2k levnější, takže pro mě asi jasná volba, nebo máte nějaké pro a proti vůči těmto rámům (neřeším geometrii, která je rozdílná).

      0 0
      • Mark1  

        Vybráno a odvezeno domů, přítelkyně uznala, že je GT hezké, navíc ji krásně sedla velikost co byla k mání v prodejně, tedy ihned.

        Naštěstí nemám problém se sháněním spešla a proti GT sám výhrady nemám, by? je to kontroverzní rám s tou zadní stavbou, nicméně přítelkyni se líbí.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.