Cvakání při prudším šlápnutí...

24 nepřečtených
  • Aerosa

    Když šlápnu s trochu větší razancí ozve se nepříjemné cvakání. cvaká to více na určitých převodech. Nejsem začátečník, takže mi přesmykač opravdu nedrhne:). Zajímal by mě váš názor. Myslel jsem si že to budou volný kliky, ale ty jsou utáhlý fest, tak nevim

    0 0
    • Cejlon  

      máš moc třeba přitáhlé pedály.....vyš­roubovat,nama­zat,rozumně dotáhnout…zkou­šels to?

      0 0
    • cat  

      taky jsem to mel-promaz a vycisti stred, kliky, pedaly…pak to prestalo.

      0 0
    • croscountry  

      Može to by? nečistotou. Vyčisti? a namaza?. Stred, kľuky, pedále.

      0 0
    • zapi  

      Já bych vyhodil starý střed do koše a dal tam nový. Podle mě kazeta i když je uvolněná tak necvaká. Střed bývá zapouzdřený takže promazat nepude.

      0 0
    • Aerosa  

      zitra to hodim do servisu a pak vam reknu. Ale nic menit nehodlam, jelikoz to nema najeto ani 4tisice. jedna se o silnicku na campaqnolu

      0 0
    • gersa  

      Mne se obcas ozyvaji pedaly pri silovejsi slapani ve stoje… dotahnu a je po problemu

      0 0
    • JJ  

      Jeste by to mohly byt povoleny prevodniky na klikach

      0 0
      • luke-s  

        mě se to cvakání ozývalo pokaždé když umýval kolo vodou, takže teď neumývám a je po neříjemném křupání

        0 0
    • Splinter  

      Skus vycistit a dotahnout srouby co drzi prevodniky…

      0 0
    • Novak27  

      A nemáš octalink ? Ten cvakal rád, jinak bych zkontroloval zda jsou dotažené pily na klikách apod.

      0 0
    • BH  

      volna kazeta

      0 0
    • marapara  

      Mě tak cvakaly Shimana 520, rozebrat, vyčistit a je to OK

      0 0
      • xhibit  

        myslim ze je to na 99% stred, me to dela to same,uz jsem zkousel co slo ale nic nepomohlo.. a jelikoz jak uz nekdo psal ho mam taky zapouzdreny pomuze jen vymena.Do ktere se mi taky moc nechce,mam na nem neco malo pres 5000km

        0 0
        •