Interní rebound MX .. a? točím, jak točím :-(

13 nepřečtených
  • Romík

    Zdravím, už jsem se jednou zajímal a bylo mi řečeno, že určitě poznám, až budu na konci polohy. Když nastavujete tlumení, jde vám točit imbusem lehce (rukou) nebo musíte použít kombinačky? Já s tím rukou nehnu a už si ani nejsem jistý, že s tím skutečně otáčím. Skoro bych si typnul, že imbus přeskakuje :-(( Snažím se snížit odskok a točím proti směru hodinových ručiček. Díky za radu!!!

    0 0
    • kovar  

      no řeknu Ti, jak to bylo u mej vidle- jako obvykle vidlu po zakoupeni ihned rozeberu a kontroluju, kde nechal ital kus svačiny. Kontroloval jsem i onen šroub co přivírá průtok oleje. Takže lehce rukou šel otočit jen do určitého malého přivření dírky (kdy změna zpětného útlumu byla neznatelná). Pak jsem musel trochu víc zabrat, nebo? od určité polohy šroub už drhnul. A až v této drhnoucí poloze docházelo k podstatnému přivření až uzavření dírky v plunžru a taky konečně byla poznat změna (zvětšení ) zpětného útlumu. Tož tak. Takže zkus zabrat kombinačkama proti směru hodinových ručiček a snad to půjde. Ale s citem, a? tam něco neurveš. Ono by bylo lepší to rozebrat a podívat se.

      0 0
    • kovar  

      jěště další věc, ten dlouhý imbus nenasazuj do vidle tím špičatým koncem.

      0 0
      • JohnLee  

        lol

        0 0
      • Romík  

        Tak to už je pozdě. Nasadil jsem špičatým koncem. Zoušel jsem i kombinačkama a stejně s tím nehnu. imbus přeskočí. Radeji to rozeberu (jestli už není pozdě :-( ) Díky za radu.

        0 0
        • Karaya  

          A uz jsi ho utopil? :-) zajede tam tak, že se lovi fakt blbe.. Jinak divej se kam ho strkas, protoze tim spicatym koncem klidne zajedes do diry které je vedle té správné a pak netočíš ničím a jde to zlehka :-) Druhy konec je výrazně lepší…

          0 0
          • Pekáček  

            Člověče já se přiznám, že po zimě jsem jí chtěl přitlumit a lovil jsem to přes ventilek asi 40 minut a pomáhal jsem si i snížením zdvihu a nepodařilo se to. Před zimou v pohodě.

            0 0
            • Karaya  

              No ja ji ted zase rozdelaval a menil olej, pak jsem litoval ze jsem s tim neotocil jeste pred smonotovanim.. Ale nakonec se zadarilo, uz zase tlumi.. Technicka: Kdyz jsem mel vyndanou tu ETU, tak jsem filozoval ze by se dalo usetrit na váze oleje. Podle mne uplne postaci, kdyz bude v oleji ta dirka nahore, na coz staci jen troska oleje…Co ty na to?

              0 0
          • Romík  

            Ještě mi tam nezapadnul :-) Já na to zatím kašlu. Předtím jsem jezdil pružinu bez tlumení, takže rozdíl každopádně je. Nechám to zatím vyhnít. Stejně budu po 800km měnit olej, takže se na štelování podívám zblízka při té příležitosti.

            0 0
        • Bodo  

          ja to nejdriv steloval v nerozdelanym stavu. bez kombinacek sem si ani neskrt – otacelo se to dost ztuha. Kdyz sem potom menil olej otacel sem s tim venku a napocital cca tusim 6 otacek mezi krajnima polohama – zase sem k otaceni imbusu pouzival kombinacky.

          0 0
    • PietroUL  

      Po omotání imbusu krepovou páskou, aby neprokluzoval v ruce, s nim otáčim v pohodě bez kombinaček. Doporučuju udělat si na horní konec toho imbusu praporek, abys věděl, kolikrát jsi otočil a měl obě nohy nastavený stejně.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.