• p.biker

    Máte někdo zkušenosti s přípravkem „STOP AND GO“ od Michelinu na opravu defektu UST pláš?ů?

    0 0
    • Lada1  

      taky be mne to zajimalo. Ja to resim dusi nebo vyhozenim

      0 0
      • p.biker  

        Zajímala by mě jen aplikace toho „STOPU“ v terénu, jak je to potum s nahuštěním (normální pumpičkou pláš? UST nenafoukneš). Ta duše bude asi lepší a skladnější.Taky si s ní nezasereš rafek a ventilek.

        0 0
        • BB  

          „…normální pumpičkou pláš? UST nenafoukneš“. Tak to není pravda, plast Schwalbe Jimmy pumpou Topeak Einstein jsem nafoukl.

          0 0
          • Indian  

            Používám Crossmax SL na nich UST Conti.PRO, foukám a vždy jsem foukal malinkou teleskopickou pumpičkou naprosto bez problémů. Při defektu v terénu demontuji ventilek,dám duši a po dojetí domů vše opravím za naprosté čistoty a mýdlových bublinek nasadím opravenej plášt a tradá.

            0 0
            • p.biker  

              S tou duší mi to je jasné. Myslel jsem případ, kdy při defektu tam foukneš ten „STOP AND GO“ a jestli to normálně dofoukneš pumpičkou. Bez duše mi to nafouknot moc nejde, asi mám špatnou pumpičku, doma to f. velkou pumpou.

              0 0
              • BB  

                nektere plaste jdou nafouknout i malou pumpou, chce to trochu z nekolika stran ten plast pritlacit k rafku, strasne spatne se mi to popisuje. Jinak ja mam nejlepsi zkusenost se samolepicili flastry, ktery tam dam v terenu a doma to prelepim normalni zaplatou a nemusim pracne defekt hledat.

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.