• komar

    Zdravim -zakoupil sem nový rám ( LF dragstar ) a mám cantilevrový brzdy XT který na tom nefungujou protože ten rám tam nemá takovej ten úchyt na bovden -ostatně stejně jako Bomber –Nemáte někdo skušenosti jak to vyřešit -napadlo mě třeba taková podkova co by v sobě měla ten uchyt ale ta se asi samotná koupit nedá -díky za nápady

    0 0
    • McBlacky  

      a co takhle překonat pravěk a koupit véčka?

      0 0
    • komar  

      musel bych to totiž měnit i s brzdovejma páčka a převodovejma páčkama (který mám XT) což sou zbytečně vyhozený peníze (hodně peněz). Mám červený koolstopy a kliníkový ráfky a brzdí to nejlíp – má to mnohem lepší citlivost než Véčka. Už chápeš McBlacky ?

      0 0
      • TinkTink  

        Tak o tomdle me nikdo nedokaze presvedcit bez zive ukazky…tomudle se mi nechce verit…

        0 0
        • jecnak  

          Skoda, ze mi to kolo, kde jsem mel kantiky ukradli. VAzne tam byla citlivost, davkovatelnost a brzdna sila lepsi nez u Vcek.

          0 0
        • aku  

          S nickem komar ubrzdis kolo i botou

          0 0
      • Pá-dlista1  

        Kdyz vynecham ty plky okolo… nemusis je menit. Klidne tam muzes dat vecka. To bude investice treba i 240Kc (dle druhu), coz je rozhodne min nez obycejne podkovy + vyfikundace na cantiky. Brzdny ucinek bude jiste lepsi, ale jestli v tom haku jeste nemas cit… :) P.S.: Moc cyklokrosaru mezi nami neni. Nebo kdo jeste vozi cantilevery? :)

        0 0
        • Lance  

          Tak ja se Ti priznam,ale nemam s nima problem a nemam duvod to menit Dia Compe

          0 0
        • Siddha  

          na CX zimaku…

          0 0
        • MaPa  

          Když si odmyslím ty kecy okolo, tak má asi nepřehazovací integrovaný brzdořazení, což už tak levnej přechod na Včka není. Před (hmmm, asi) třema rokama jsem to řešil u XTR integrovanýho řazení-brzd pouze pro cntlvrs, taky mi ho bylo líto ale nakonec to muselo celé dolů. Tehdy jsem obešel bazary, dnes bych si asi obklikal bazary…

          0 0
      • vlk  

        já taky jezdil v-breake tektra 825A s centiver pákami-stx.Kamoš dodnes jezdí s pákami alivio těšmi samými.Brzdí to dobře, má to trochu delší chod, oto lépe brzdí.Ty tektro 825 v breake jsou trošičku kratší než klasické v-breake čelisti tak ten rozdíl taky není až tak hrozný.

        0 0
    • náčelník  

      Existují podsedlové objímky s opěrkou na bowden. Jestli se to dá ještě sehnat, nevím. A postarší vidlice mívaly opěrku demontovatelnou.

      0 0
    • Kohout  

      Existuje takový udělátko, výrobce tomu říkal posilovač. Dělalo to Tektro. Je to kus hliníku ve tvaru rovnorameného pravéhlo úhlu, uprostřed je otvor na šroub na přidělání na rám, na jednom rameni je vybrání na bowden a na druhém je šroub na přidělání lanka. Kdysi jsme to vozil na přední vidlici, ale v zadu by to mělo chodit taky. Podmínkou je, že rám má nad zadním kolem takový ten můstek s otvorem. Jestli jsi z prahy, můžu ti to půjčit na vyzkoušení.

      0 0
    • Daf  

      Myslim ze trvat na tech cantileverech je blbost. Pochybuji ze to nejak inteligentne pujde vyresit. Za 1000kc se daji koupit dobre fungujici vecka i s pakama.

      0 0
      • goofy  

        tak pak uz jenom dokoupit razeni… :o)

        0 0
      • -b-n-x-  

        za 1000? Jasne i tak se da. Ovsem i moje vecka za 143,–Kc (predni+zadni) budou brzdit urcite lepe nez cantiky a samozrejme s pakama nemusi delat nic. Jo a integrovane razeni s brzdovymi pakami bych vyhlasil jako nejvetsi blbost co se kdy na beznem horaku objevila.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.