• Vóca

    Asi před týdnem jsem viděl reportáž v TV o tom, že nějaká českobudějovická firma platí zaměstnancům za to, že jedou do práce na kolech. Prej jsou to asi 3 koruny za kilometr. Firmu to vyjde levnějc než platit stání na auta.To by se mi taky líbilo :-) Jste někdo z téhle firmy v centru Budějovic?

    0 0
    • Lance  

      tak to prosim nejsem:), ale k cemu ti to je pokud bydlis treba 2 km tak to je nic, ja mam treba do prace a z prace 34 km tak to uz bych bral

      0 0
      • Vóca  

        Já to mám tam a zpět 48 tak bych to taky bral :-)

        0 0
        • mastihuba  

          při svých 60km bych měl slušný kapesný na pivo. :)

          0 0
          • MartinXC  

            A což teprv dát si těch pár služebek měsičně do Prahy na biku ;-) Vydělával bych jak profík :-O

            0 0
    • fousac  

      ty jo.. to bych taky bral.. by mi to hodilo skoro 5,–/den… ;)))

      ale jinak zajimava idea…

      0 0
    • senožrout  

      U nás bych spíš věřil tomu, že se vláda rozhodne, že jí unikají peníze za nevybranou silniční daň, spotřební daň z uhlovodíkových paliv a ušlou DPH za dopravu :-). A „vymyslí“ taky něco pro cyklisty…

      0 0
    • homat  

      pracoval sem pro holandskou firmu, a změstnatci mateřské firmy v Holandsku dostali každý druhý rok příspěvek 800€ na kolo, pokud se vzdali 5ti dní dovolený a upsali se, že budou minimálně 1× měsíčně na tom kole do práce jezdit (což v Holandsku není takový problém :-))

      0 0
      • riku  

        800 Euro = cca 24000 Czk? To je ob rok docela slušný kolo!

        0 0
        • homat  

          Musíš brát v ohled, že pracovali 5 dní navíc, ale i tak to bylo výhodný. Navíc konkurence prodejců kol v Holandsku je tak velká, že samozřejmě fungoval protiúčet, takže jsi tam nechal své dva roky staré kolo za 300–400€. No a za 1.200€ už byl ve slevě třeba Trek 8000.

          0 0
    • riku  

      Tři koruny za kilometr chůze Datum: 14.1.2005 Zdroj: ČT 1 Rubrika: 19:15 Události

      Bohumil KLEPETKO, moderátor

      Tři koruny za kilometr nabízí jihočeská poradenská agentura G-Projekt svým zaměstnancům, pokud budou do práce chodit pěšky nebo jezdit na kole. Chce je tak motivovat ke sportu a mít je i v zaměstnání zrelaxované. Firma na tom navíc ušetří. Jako inspirativní tento nápad posuzuje i radnice v Českých Budějovicích. Podrobnosti má Petr Šuleř.

      Petr ŠULEŘ, redaktor

      Podle ředitele poradenské agentury se dvěma pobočkami v jižních Čechách je kolo nejrychlejším a nejméně nepříjemným způsobem dopravy ve větším městě a jeho těsném okolí. Všem zaměstnancům se proto vedení firmy rozhodlo přispívat tři koruny za kilometr, pokud se do práce dopraví právě na kole nebo pěšky. Výsledkem by podle nich mělo být to, že lidé budou do zaměstnání chodit méně stresovaní a v lepší fyzické kondici.

      Jan ŠMIDMAYER, ředitel společnosti

      Teoreticky se tím může ušetřit za parkovné. Samozřejmě, že je lepší, když zaměstnanci ráno přijedou na kole, než když jim budu muset platit parkovací místo, které dneska v Budějovicích stojí desítky tisíc.

      Ivana POPELOVÁ, náměstkyně primátora Českých Budějovic /ODS/

      Město by samozřejmě možná rádo také na takovýto nějaký způsob zareagovalo. Na druhou stranu znamená to vybavit třeba radnici jednak dostatkem kolostavů, šatnami.

      Petr ŠULEŘ, redaktor

      Všichni oslovení cyklisté v ulicích Českých Budějovic motivační program schvalovali. Zároveň se ale shodli na tom, že podmínkou je podle nich rozšíření a zvýšení bezpečnosti stávajících cyklistických tras.

      cyklistka, České Budějovice

      Kdyby tady udělali lepší podmínky pro cyklisty, že by lidé asi jezdili.

      cyklistka, České Budějovice

      Ona každá koruna je dobrá.

      Petr ŠULEŘ, redaktor

      Rozpočet na celou akci se podle ředitele společnosti Jana Šmidmayera pohybuje řádově v desátkách tisíc korun. Možný zisk z toho, že zaměstnanci budou pracovat efektivněji, je ale podle něj mnohonásobně vyšší.

      0 0
    • Pá-dlista1  

      Kdyz si spocitas naklady na kilometr, tak jsi doooost v minusu. I kdyz pri dojizdeni po afaltu na levne plecce by mohl nadprumerny plat stacit na udrzovani kola v provozu :) Aspon me teda stoji kilometr majlant.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.