• Pavlos

    http://www.programcycle.cz/…3rohloff.php

    Co rikate na to razeni

    0 0
    • enjoy  

      kolik mas penez?:-)

      0 0
    • MartinXC  

      Dost jsem o tom uvažoval, vadí mi jen:

      • zvětšení zátěž na zadním kole
      • celková váha (něco nad XTR ekvivalentem)
      • a ta nutnost napínáku

      Jinak uvádí samé plusy:

      • spolehlivost v bahně, mrazu, vodě, písku
      • bezůdržbovost převodů
      • zjednodušení údržby celého kola
      • jednoduché řazení, na jedné ruce
      • vyšší životnost pohonu

      Docela bych si to půjčil na zkoušku na nějaký maraton :-)

      0 0
      • Pavlos  

        Zkusit bych si to taky zkusil

        Jeste by me zajimalo to je hydraulicke razeni

        0 0
      • kankrlicek  

        Odpovídal jsem níže. Ale mám jednu nevýhodu (ale ta asi bude jen pro mne). Je to převodovka, ale chybí tam spojka – řadit musíš při zmenšené síle šlapání, a to tak, že ihned. Doufám, že si zvyknu, protože jsem to půjčil kamarádovi a ten uměl zařadit ihned, bez nějakého dlouhého učení. Já vím, že je to v rukou a v hlavě, ale to koupit nové nejde :) Jo, a co se týče napínáku, vůbec ho tam nemusíš mít – na ocelový rámy se dají udělat spec. patky a pak máš klasický jednopřevodový ko­lo.

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Ja jsem na tom taky trochu najezdil a moc mi to nesedlo. Mozna bych si zvyknul, ale rad se podivam co se tam dole deje a kterej mam zrovna prevod. Urcite bych do toho nesel za ty penize. Nicmene to muze byt pro nekoho dobre. Mimochodem. Jedna z vyhod je prave razeni pod plynem narozdil od klasiky. Krome zmeny mezi 7 a 8 prevodem. Vzdyt na klasice taky odlehcujes.

          0 0
    • Lensik  

      Netusite kolik to stoji?

      0 0
      • Lensik  

        Oprava: Netusite kolik stoji samotny naboj?

        0 0
        • kovar  

          nejak kolem 30 000,– mam matny dojem.

          0 0
        • kankrlicek  

          Tuším – dle provedení rámu (patek, případně zadního odpružení) od 28 do 33 kKc :) Jinak jsem si to pořídil a je to zatím moc paráda. Kolo se nešpiní, protože nemá na čem by to bahno zůstalo ležet. Indexace řazení je pouze v nábě – tudíž není co ladit, řadí to furt. Váhově to vychází o trochu výše než je XTR ekvivalent – nepotřebuješ řazení na převodnících, pouze 1 převodník, kratší šlapací osa, žádná přehazka (která jde lehce urvat, i když je nová :)), žádný pastorky. Napínák tam mám, ale ne originál (ten je něco jako napínák od přehazovačky). Jezdil jsem ve sněhu i docela slušným bahně a pořád jsem ještě spokojený (spíš nadšený). Uvidíme na Šele :) doufám, že bude bahno :)

          0 0
          • MartinXC  

            Hele, tak to sem pak napiš, hlavně, jestli to přežilo hluboké brodění :-) Mimochodem, jak se chová kolo při skocích, když má o půl kila vzadu víc?

            0 0
            • kankrlicek  

              Já moc neskáču, páč to neumím, nějaký ten rigol, ale už strom přes cestu potupně slézám…, ale přijde mi, že je to stejné. Ono tam není o 3kg víc :)

              0 0
            • kankrlicek  

              Neumím taky číst – na Šele asi bude příležitost na to hluboké brodění :)

              0 0
            • Pá-dlista1  

              Ja jsem to zkousel na RM Switch a na zadek teda samo vubec nechodilo, ale to bylo tou geometrii. I se 130mm vpredu je to furt spis krosovy kolo. Chova se to asi tak, jako kdyz z HT singlespeed dirtaka vlezes na celoperko s prehazkou. Proste si zvyknes a je to.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.