pedasátej šestej

Přidat foto

Nálezový stav, červenec 22

Důkaz toho, že o náhody není nouze a zázraky se občas dějí. Kdyby mi někdo před časem řekl, že je možné získat závodní rám z roku 56 ve velikosti 61 v téměř původním stavu, považoval bych ho za magora.

A ono jo !

Prostě kdosi vyklízel garáž po komsi, narazil na torzo kola a protože mu přišlo velké a navíc nabourané tak ho dal na inzertní server… Jak prosté.

Podle sériového čísla se jedná o ročník 1956, atypické velikosti 61cm, s průměrem sedlové trubky 26,2, s barevným provedením a obtisky z první půle let šedesátých (s výjimkou hlavové trubky). Má výtečně zachovalé chromování vidlice a zadních vzpěr, uvnitř téměř žádné známky koroze. Velblouda odborně srovnal pan Ouborný od Štěrby, výbavu jsem posháněl převážně na Ebay, případně kamarádi. Provozuji ho už zhruba rok k naprosté spokojenosti, což je dáno právě jeho pro mě ideální velikostí.

(vloženo 24.3.24)

Pilane Pilane
Ohodnoť bajk: (4.9  / 23 hlasujících)
Značka Favorit
Model F1
Modelový rok 1956
Velikost 61
Hmotnost 10,95
Rám Favorit
Vidlice Favorit
Hlavové složení Favorit
Kliky Campagnolo Strada 172,5
Středové složení Campagnolo
Přesmykač Campagnolo Record
Měnič Campagnolo Record
Řazení Campagnolo
Převodník Campagnolo 42/54
Kazeta Regina 14/26
Řetěz Favorit
Náboj přední Leopard
Náboj zadní Leopard
Brzda přední Mafac Racer
Brzda zadní Mafac Racer
Brzdové páky Mafac
Ráfek přední Champion Competition
Ráfek zadní Champion Competition
Dráty Berg 1,8
Pedály Lyotard No. 46
Řídítka Favorit
Představec Favorit
Sedlovka Campagnolo 26,2
Sedlo Brooks Campagnolo edition
Pláště Vittoria Rally 23 (galusky)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Roman64
Roman64

20.4.24 19:40

Nádherné kolo, a ten lak je boží.

Reagovat
Pekáček
Pekáček

27.3.24 08:08

Strtom: Waltery vyráběné v Motorletu byly kopie starých klik Campagnolo.

Reagovat
strtom
strtom

26.3.24 23:17

Ta kliky jsou krásné. Připadají mi stejné co měl můj tata na favu F1 v roce 85 a byly Walter. Je to možné, nebo se mi to už v hlavě všechno plete dohromady?

Reagovat
psbiker
psbiker

26.3.24 21:25

Klasická geometrie a barva. Já jsem podobné kolo zneuctil přestabnou na single speed. Ale mám jich víc. Tu archivní silničku co teda není fávo vytáhnu až budu pod 100.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

25.3.24 20:16

Pekne :).

Zeptam se blbe – podle nalepky – nebylo to kolo delane primo na Zavod Miru?

Potom by mozna slo dohledat zavodnika a tim padem jeste poladit historii kola? :)

Reagovat
aktuality
aktuality

25.3.24 18:49

Historka o tom, jak dlouhému mistrovi ze starého polochcíplého velblouda vzešla atypická mrštná lama Obourná – ideální.

Pěkné *****

Foto 3 = foto 7?

Reagovat
learita
learita

25.3.24 16:38

Kamaráde ty sis zase krásně hrál!!!

Krásný kolo až na tu příšerně trčející páčku předního upínáku.

A to sedlo Brooks Campagnolo edition…to čtu prvně.

Je fajn, že jsi se vydal cestou záchrany původního laku. .

Palec nahoru.

Reagovat
Smazaný účet
Smazaný účet

25.3.24 01:19

Lidi ohrnují nos nad ocelí a myslí si že karbon je nějaký převrat ale není nad jízdu na dobré oceli.

Reagovat
Aduldinho
Aduldinho

24.3.24 22:10

Krasavec! Pět! ;-)

Reagovat
Pekáček
Pekáček

24.3.24 21:13

Dobrá práce! Teď si představuji, jak někdo v roce 2092 dává dokupy kolo vyrobné letos, no, bude to fuška :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

TJK 7
TJK 0
Simi82 4
Koli13 11
Milan17 5
Zucco 6