Kotouce XT SM-RT76 vs XT SM-RT86 Jaky je rozdil ?

90 nepřečtených
  • Ahoj vsem, jak uz nazev dotazu zni, chci se zeptat na rozdil mezi temito kotouci, oba dva Ice Tech, vzhled temer identicky, vahove co jsem se dival na netu taky temer stejny, material stejny, jen cena je rozdilna, u Shimano XT SM-RT76 a Shimano XT SM-RT86 je rozdil ceny o 200,– korun cca, a tudiz zpet k otazce, jaky je mezi nima rozdil? Koupil jsem si kovove Ice desticky a chci zkusit tadyty kotouce az si ty svoje puvodni sjedu. Diky vsem za rady a postrehy.

    0 0
    • novas752  

      Jsi si jistý, že oba dva jsou Ice Tech? Řekl bych, že kotouč 76 je jen jedna vrstva na unašeči, kdežto 86 má uprostřed kotouče hliníkový jádro – tedy má vrstvy 3.

      A kotouce hned tak nesjedes. ;)

      0 0
    • MrtweyUbrus  

      Ten dražší je Ice Tech, tedy třívrstvá sendvičová konstrukce, ten levnější je obyčejná ocel, pokud máš icetech desky vezmi i icetech kotouč.

      0 0
      •  

        takze mam vzit tenhle jo ? Jop mam ice kovovy desticky

        0 0
      •  

        Diky za postreh

        0 0
      • Evilcleaner  

        ten levnější je z nerezu – to je proti „obyčejné oceli“ dost rozdíl ;) jinak žádná vazba ice tech desky – ice tech kotouč není. naopak, pokud má obyč desky tak by se mu hodil spíš ice tech kotouč, aby lépe chladil.

        0 0
    • Fidži_CZ  

      Jak už to padlo, rozdíl je v sendvičové konstrukce IceTechu. Mám oba, žádný „hmatatelný“ jsem mezi nimi nezaznamenal. Jen rozdíl v ceně.

      2 0
    • romachain  

      86 je s duralovým jádrem a já už bych je znova nekoupil. Mám raději 76. Na 86 jsem se až podezřele rychle probrzdil k tomu jádru a pak jsem to musel měnit dřív, než bych musel 76. Asi kdyby ses držel předepsaných mezí pro výměnu při ojetí, vyšlo by to na stejno, ale kotouč vydrží víc, než se píše…

      2 0
      •  

        ja jsem svoje kotouce jeste neojel ani milimetr, mam je teprve 3 mesice tento . Chtel jsem si totiz koupit kovove desticky pro lepsi brzdny ucinek a vzal jsem si totiz ice tech kovove desticky, a jelikoz jeste cekam na sedlovou objimku ktera ma dorazit az pristi tyden tak jsem jeste premyslel o jinych kotoucich ice tech a proto se tu dotazuju, ale diky za postreh, rozhodne jsem nemel poneti o tom jaky je rozdil mezi 86 a 76.,

        0 0
        • novas752  

          ono prave i ten milimetr trva dost dlouho kdyz cely kotouc ma neco kolem 2. :)

          0 0
        • Honza03  

          Ze zkušenosti ICE kotouče super, ale pro organické destičky. Původně sem měl obdobný nápad a myslel jsem si že ty metalické budou brzdit lépe, ale nebrzdily. Problém je že ty metalické neuvěřitelně rychle sežerou ten ICE kotouč, při mém stylu jízdy nevydržel ani sezónu a byl sem na hliníku, což jo o 0,5 mm méně než doporučuje výměnu výrobce. Tloušťka kotouče je 1,8 mm. Doporučená výměna 1,5 mm (hliníkové jádro 1 mm). Od tohoto pokusu sem jezdil už jen originální organické (zkoušel sem i jiné značky) a ty byli vždy nejlepší. Ve předu mám i dobrou zkušenost s tím ICE kotoučem s vyvedeným jádrem. (vzadu zbytečné)

          0 0
          •  

            mam objednanou jednu ice tech organickou a 2 kovove ice tech, tak uvidime, kdyztak si to muzu prohodit,prome­nit :)

            0 0
          • Lamer  

            I se Shimano organickejma destičkama se mi povedlo RT86 sjet na cca 1,45 mm do 500 km trailovýho ježdění nahoru/dolu. Ale jezdil jsem traily, kde bylo třeba chodit hodně na brzdy. Se sintrovanejma destičkama asi bude kotouč ubejvat rychlejc, ale nepozoruju, že by vyloženě mizel. Na druhou stranu organiky jsem vzadu měnil po 700 km (ne všude jde brzdit jen přes přední) a sintrovaný mam přes 1100 km a pořád jich je skoro půlka.

            0 0
          • tomxxx  

            Tak to je mam jeste na dlouho. Sjizdim 0,1 mm za cca 4000 km

            0 0
    • jIrI___  

      Jak už psali ostatní, rozdíl je klasická ocel vs. sendvič. SMRT86 mi přišel, že má na MTB krátkou životnost – na hliníkové jádro jsem se probrzdil po jedné sezóně. Na silničku by byl asi ok. Osobně bych proto volil 76, hlavně z toho důvodu životnosti. Jinak obojí jsou skvělé kotouče.

      0 0
      • figur  

        No, to je otázka. Pokud to alu jádro má 1mm a kotouč celkově 1,8mm, pak je na každé straně sendviče 0,4mm oceli. SMRT 76 mají nové 1,7mm . Já bych osobně měnil kotouč tak na 1,2mm, pod 1mm bych nešel. Pokud ta ocel je stejné třídy, jsou na tom pak ty kotouče z pohledu životnosti nastejno.

        0 0
        • Evilcleaner  

          sjet kotouč na 1,2 – to už jsi dobrý sebevrah

          0 0
          • figur  

            Snad to nebude tak hrozný. RT76 jsem zatím sjel dvěma sadama organik po 6,5tis.km na 1,5mm. A ještě je tam letos nechám, dobře – tak na 1,3. Z toho je asi jasný, že nejezdím žádný velký nahorudolů. Ono s tím doporučením Shimana na výměnu při 1,5mm to bude podobný jako doporučení Continentalu foukat gumy 2,2×29er na 3,5–4,5 bar. Kdo z Vás to dělá…?

            0 0
          • Honza03  

            1,2 je ještě OK, když se blížíš tomu 1mm tak se ta na těch Al začíná dost kroutit tak na předku měnit cca 1,2–1,1 není nijak zvláštní. Vzadu klidně na 1mm. Když chceš jistotu tak 1,2–1,3 mm stačí. Měnit to na 1,5 mm tak bys potřeboval tak 3 sady kotoučů na sezónu, což by se dost prodražilo. Ikdyž jsou i desky leštičky který kotouč neubírají skoro vůbec :D.

            0 0
            •  

              A nesouvisi sjizdeni kotoucu taky i s vahou jezdce samotneho nebo popripade tlak v plastich? Nebo je to vsechno jenom o tom jaky desticky ke kterym kotoucum? Moc se v tomhle nevyznam ale vzhledem k mym 60± kg a 180/180 kotoucum a tlak tak akorat tak nevim jestli bych byl schopny za cely rok je rychle znicit jako mnozi z Vas tady…hmhmhm dilema dilema…

              0 0
              • Martinson  

                Měl jsem problém s ojetým Ice tech kotoučem , že se poškodil při rovnání. Rovnač na kotouče mi na ojetým kotouči vyrobil téměř zářezy. Hned jsem si toho nevšim a pořád jsem řešil škrtání. Další jsem už koupil obyč.

                0 0
                • Lamer  

                  Rovnač doporučuju na kotouč nasouvat co nejvíc a přes ten hlubší zářez a rovnat jen lehce s citem. Když se kotouč rovná přes ten 2–3cm zářez, tak se na něm snadněji udělaj „zuby/prohliny“, který pak nejdou moc srovnat zpátky.

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Pokud nejsou ohnuté nějak brutálně, tak se nerovnají, srovnají se sami při brždění.

                  Vozím už více let Ice tech kotouče na všech kolech a nerovnal jsem ještě nikdy a to jsem předtím jiné kotouče rovnal docela často.

                  0 0
                  • Martinson  

                    Měl jsem ho bouchlej a rovnání kotouč opravdu odrovnalo. Kotouč má zhruba 1,5 mm. U rovnání krátkým zářezem rovnače se dělají dokonce i drobný ďůlky. Při rovnání dlouhým pouze neodstranitel­ný vlnky.

                    Moje zkušenost nerovnat a po sjetí na cca 1,5 vyhodit. Najeto cca 3000 km, zhruba půlka se sintrama. Váha s báglem 100+.

                    Teď mám vzadu 180 SLX SM-RT 66 a pořád váhám jestli do toho ICE tech ještě jít. Kvůli Gardě? Nestačí jen destičky s chlazením?

                    0 0
                    • Lamer  

                      Mam dva páry kol na různejch nábách, takže kotouč lehce dorovnávám skoro při každý výměně kol a tohle se mi opravdu nepodařilo ani jednou. Navíc ve třmenu mam mezi kotoučem a destičkama mezeru max. několik desetin mm, takže stačí kotouč pootočenej dál od třmenu opravdu lehce přihnout (jde to zpočátku zkusit jen v místě, kde jsou paprsky kotouče). Spíš mi připadá, že je ten kotouč bouchlej (nasazování kola, pád, přeprava). Nebo máš rovnač křivej/do vrtule, normálním nástrojem s klidnym přístupem se tohle těžko dokáže.

                      0 0
                      • Martinson  

                        Kotouč byl bouchlej – přeloženo: poškozený kamenem nebo něčím podobným.

                        Nerozumím rovnání při výměně kol, rovnám když je křivý a škrtá i při dobře seřízeném třmenu.

                        0 0
                        • Lamer  

                          Pokud byl bouchlej a byla na něm takováhle vlnka, tak ho tim klasickym rovnačem z kusu železa a zářezem asi těžko narovnáš, to chce nějaký sofistikovanější zařízení.

                          Kotouč při výměně kol dorovnávám, protože i přenastavuju třmeny. Je to otázka chvilky a můžu díky tomu mít třmeny líp vystředěný, tzn. kotouč opravdu uprostřed třmenu a pístky rozchozený tak, aby chodily co nejvíc rovnoměrně.

                          0 0
                    • pepek  

                      Asi by bylo lepší rovnat to nastavitelným klíčem, kde si vymezíš vůli na nulu a hrana klíče se pak nemůže zabořit.

                      0 0
                      • Martinson  

                        Dávám to se právě proto, abych upozornil jak snadno jde poškodit jetý kotouč ice-tech . Rovnáno rovnačem na kotouče Force, se kterým jsem úspěšně narovnal spoustu ocelových kotoučů.

                        Souhlasím že na ice-tech to chce asi opravdu větší plochu.

                        0 0
            • figur  

              Pokud to alu jádro má skutečně 1mm, tak čekat, až se objeví, je riziko. Kdyby RT76 měly ekvivalent na CL, tak bych o icetech ani neuvažoval. Bohužel nemají, takže zbývá použít adaptér nebo jít do sendvičů, který jsou v obou provedeních.

              0 0
              • Evilcleaner  

                rt76 mají ekvivalent na CL s celoocelovým kotoučem – rt79. jsou to oba dva kotouče, které patřily do sady M770, nicméně na rozdíl varianty na šestidíru se CL už dá sehnat jen problematicky.

                0 0
          • jIrI___  

            Rekord na Hope kotoučích jsem měl 0,8 mm, to už byla vyloženě žiletka :)

            0 0
        • stanik48  

          A čím je jiný sm rt81? Oproti 76 a 86. Já jsem sháněl 76 a téměř nikde ji nemají,nebo za stejnou cenu 81…

          0 0
          •  

            na koloshopu maji jak 81, 76 tak 86 a jesty saintovy 99, rozdil taky nevim, ale zdejsi mi uz vysvetlili ze rozdil je uvnitr kotouce, tak aspon s timhle jsem se spokojil

            0 0
          • Concorde  

            81 je ekvivalent 86, liší se to pouze typem uchycení (centerlock vs 6děr). Oba mají tedy „sendvičovou“ konstrukci. Osobně ty sendviče nemusím, protože to mizí tak nějak rychleji. Teda samozřejmě, že pokud budeš měnit jak doporučuje výrobce (tuším při 1,5mm), tak to vyjde nastejno, ale já osobně měním až trochu později, což u sendviče nelze, jelikož se na tebe začne usmívat hliníkové jádro.

            0 0
      • pepek  

        Číňan je dobrý, hezčí a za levno

        160mm je za 10,–

        0 0
        • Fidži_CZ  

          A 203? :-P

          0 0
        • jIrI___  

          Jo, ty jsem objednal na letošní sezónu, ale ještě je neprojel :). Nicméně pokud na tom budou podobně jako designově stejné A2Z, tak za tu cenu je to super kup.

          0 0
          • pepek  

            Jsou stejné, jak starší typ od superstaru-a ty jsou dobré

            0 0
        •  

          Ty jo, z aliexpresu nakupuju spise kramy a ruzny blbinky u kterych vim ze me to nejak neomrzi, ale kotouce na mtb? Hm hm hm, nevim, moc se mi to nezamlouva teda, na ceny posledni dobou moc nekoukam a spis koukam po kvalite-ucinnost :(((

          0 0
    •  

      A nesouvisi sjizdeni kotoucu taky i s vahou jezdce samotneho nebo popripade tlak v plastich? Nebo je to vsechno jenom o tom jaky desticky ke kterym kotoucum? Moc se v tomhle nevyznam, ale vzhledem k mym 60± kg a 180/180 kotoucum a tlak v gumach tak akorat tak nevim jestli bych byl schopny za cely rok je rychle znicit jako mnozi z Vas tady…hmhmhm dilema dilema…

      0 0
      • Petr L2  

        Opotřebení ovlivňuje mnoho faktorů, váha pochopitelně také, stejně jako způsob jízdy a vše co již tady padlo včetně podmínek kde se jede, tedy i počasí a povrch, pokud metrákový chlap pojede v blátě s pískem enduro asi půjdou kotouče pryč rychleji, než na výletě v suchu po lese holce co má 60 i s kolem :-)

        0 0
        •  

          Diky za vysvetleni, opravdu nevim do ceho jdu, tudiz si musim dopredu udelat o tom obraz. Kazdopadne muj styl jizdy je takovy pomalejsi, klidny, nic moc nehrotim ani nemusim moc skakat, ale urcite skacu rad kdyz uz se vyskytne moznost, pokud co mozno tak se blatu vyhybam, ale obcas proste trefim louzi bahna, s tim se neda nic delat.

          0 0
          • Petr L2  

            J bych to neřešil a jezdil, až bude čas uvidíš, vyměníš :-)

            0 0
    • fanos12  

      Ahojky dotaz.

      Na novém kole na vnější straně zadního kotouče Shimano XT sm-rt86 po najetí 100 km jsem po lehké vizuální prohlidcec našel tyto 2 rýhy. Nevíte co by to mohlo být nebo čím? Má to kdyžtak na něco vliv? Jsou po celém obvodu. Foto přikládám. Ten odraz je od světla.

      0 0
      • JachymP  

        Máš bordel v destičkách, buď na ně můžeš mrknout a vyčistit nebo to neřeš.

        0 0
    • marshalll  

      Zdar, od jara mám problém s předním SM-RT76 kotoučem (203mm). Vloni byl úplně zticha a letos při delším prudším brždění se kotouč jakoby v celém obvodu ohne dovnitř (viditelně se dotýká, tlačí na vnitřní brzdovou desku) a při puštěné brzdě to dělá brutální kravál, skoro jako mokré brzdy, dokud to trochu nezchladne. Normálně je ten kotouč vystředěný mezi destičkami. Kupoval jsem ten kotouč s tím, že je tam vcelku velký unašeč, tak to bude právě na kroucení imunní, ale je to zjevně spíš naopak… Desky jsou první a jsou zhruba v půlce (ale točí se na tom dvoje záplety), kotouč je taky v polovině, cca 1.65mm.

      Nemá s tím někdo zkušenost? Ideálně, než to vyhodím, bych rád zkusil celý ten kotouč naohýbat na jednu stranu, jestli to nepomůže. Ale tak nějak si nejsu jistý, na kterou by to mělo být…

      0 0
      • Tomcat  

        I 2×x kotouč lze upéct a zakalit…

        Jde o to jak ho zatěžujete , co tam máte za destičky a třmeny. Ten unašeč tam není primárně proti kroucení ale chlazení.

        0 0
        • marshalll  

          Třmen M7120 s chlazenejma origo organikama. Tady jse prostě o to, že to dělá po puštění brzdy, kdy je ten kotouč viditelně v kontaktu s deskou, ač je normálně na střed se standardníma mezerama. U druhý sady kol s CL kotoučema jsem tenhle problém nikdy nepozoroval.

          0 0
          • Tomcat  
            • jedna k bych to vyměnil za metaliky
            • pokud se to kroutí k jedné straně, není vysunutý jeden pístek vic? nebo se mín hýbe( zatuhlý) ono to je mezi destičkami muže být na prostředku ale jeste jaká je osa třmenu nebo po zmáčknutí.
            0 0
      • JachymP  

        Vycentruj třmen, odmasti kotouč a vyměň desky. Tady fakt není příčina v kotouči.

        0 0
        • marshalll  

          Vozím druhou sadu kol s CL kotoučema a tam je to v cajku. U obojího je kotouč na střed. Dělá to po puštění brzdy, tak nevím jak by tomu odmaštění, nebo nový destičky pomohly. Měl jsem už minimálně patery Shimana a nespočet desek a kotoučů a nikdy žádnej problém…

          0 0
      • JakeF  

        Nebylo by lepší posunout třmen, než ohýbat kotouč?

        Shimano kotouče vozím roky na x kolech snad ve všech existujících rozměrech a umí zahřáté lehce škrtat, ale aby dělaly vyloženě bordel jako za mokra, to bude problém jinde.

        2 0
        • marshalll  

          Ale kam ho posouvat? Jak jsem psal, kotouč je normálně na středu, při zahřátí se posune minimálně o tu mezeru plus ještě asi o něco víc, protože to fakt jen neškrtá, ale brutálně řve. Mám druhou sadu kol s levnějšíma CL kotoučema a tam je to v pohodě (nevím zda to dostávám na stejnej limit ale nikdy to ani nekviklo). Proto ideálně potřebuju mít ty kotouče na středu.

          Otázka čím by to mohlo být jiným, leda že by destičky na jedný straně přestaly vyjíždět na jedný straně při vyšší tepelný zátěži, ale to mi snad přijde ještě míň pravděpodobný. Od oka se mi zdálo, že jak na tý jedný straně mezera chybí, tak ke druhý destičce je o dost větší, než když je to na střed…

          0 1
          • goofy  

            Nevím kde máš problém, ale SM-RT 76 jsem vozil a vozím cca 12 let na různých kolech, a s tímto jsem se ještě nesetkal. A to ty kotouče dostaly zabrat v Alpách s mou jateční váhou atakující metrákovou hranici. Ano umí se teplem rozvlnit, a pak chvíli cinkají, ale že by se celé vyhnuly jsem nezažil, ani když jsem 2× upekl sintrované desky. Buď jsou ty kotouče po smrti, nebo to jsou nějaké vadné kousky, nebo je problém někde jinde…

            0 0
            • marshalll  

              Je divný, že sezonu zpátky to nedělalo a po zimě hned začalo. Párkrát jsem ten kotouč mezitím rovnal, tak nevím zda se nedá tím rovnáním právě nějak celý blbě posunout. Proto hledám jak z toho případně ven, nějakou jednodušší cestou, než kupovat novej kotouč (to bych musel koupit i na druhý záplety, aby ty šířky jakeš takeš seděly).

              0 0
              • goofy  

                No tak pokud si ho několikrát rovnal, tak bude problém asi tam. Kdo ví jak se teď vlní. Jinak mám zkušenost, že když jsem 76 začal rovnat, tak už jsem to prakticky nikdy nedorovnal. Vždy se to vrátilo, nebo zkroutilo jinak, a v podstatě to indikovalo, že jsou kotouče v klinické sm-rti. 1,6 už není tak moc, a pokud tak blbne, tak bych ho vyměnil, a budeš mít klid.

                4 0
            • Tomcat  

              nerovnoměrný vysunutí pístků, jedna destička zamaštěná druhá ne.

              0 1
              • marshalll  

                Na druhý sadě kol s jinemjma kotoučema se nic takovýho neděje…

                0 0
                • lubosalbi  

                  Od tý doby, co je SMRT 76 made in China a ne Japan, jak to bylo dřív, stojej za starou belu. Nahradil jsem je Magura Storm HC kotouči a je klid

                  1 0
                  • marshalll  

                    Vozíš to se Shimano brzdama? Asi bych se, pokud bych kotouče měnil, poohlídnul jinde…

                    0 0
                    • lubosalbi  

                      Ano, se třmeny SLX 7120

                      0 0
                      • marshalll  

                        Za tu cenu to vypadá symapticky. Přišla mi hrozná výhoda ty unašeče, ale pomalu to začínám přehodnocovat ;)

                        0 0
                        • Vilém  

                          Vyhoda v cem?

                          0 0
                          • marshalll  

                            Právě nějaká tuhost kotouče, odolnost proti zkřivení, ale vidím, že je to jen chiméra ;)

                            0 0
                            • goofy  

                              Za mě byly SM-RT 76 super, bohužel poslední přišly už lisované z Číny místo vyřezávané. Funkčně mi pořád přišly ok, a neměl jsem problém, ale na fullu odjely málo. Z principu, že to začali ojebávat jsem je hodil na pevňáka a na fulla koupil MRDky. Na pevňáku zatím bez problému…

                              Nevím, jestli začali mít i nějaký problém s lisovanými spoji, ale za mě bude hlavní rozdíl v tom, že ty brzdové plochy už nejsou vyřezávané, a vzniká tam taková oblá plocha. SM-RT 86 jsou pořád v cajku.

                              0 0
          • kovar  

            Tento typ kotoučů, kde unašeč je přinýtovaný dál od středu, se po brždění vyhnou dovnitř zcela přirozeně a běžně, pak to může vydávat na chvíli zvuky, holt dilatace, protože z té strany, kde je přinýtovaný unašeč, se to ochlazuje vedením více, tudíž ⇒ rozdíl teplot, tak se to prostě musí vyhnout, než se teploty srovnají a srovná se i kotouč. Pokud Ti to vadí, tak kotouč bez unašeče, třeba obyč. jednomateriálový centerline a podobně.

            7 0
            • enjoy  

              Tohle je pro mě hodně zajímavé info, protože po tom, co jsem si dopřál XT kotouče, tak pořád žasnu, jak to vůbec neškrtá, ale po každém ostřejším brždění to škrtá jako prase, což se ale samo za chvíli uklidní:-)

              Chápu rozdíly materiálů atd, ale přiznám se, že jsem to u takové cenové relace vůbec nečekal a nepřisuzoval jsem to tomu.

              0 0
    • honzabike  

      Kluci, když už je řeč o kotoučích, měnil sem obyč kotouče SM-RT54 za SM-RT64 (měnili si teda i zapletena kola) a při brždění to vydává z předního kola takovej zvuk jak když se prdí. Nevíte čím by to mohlo bejt. Předtím mi to nedělalo.

      0 0
      • Vilém  

        Tak to bud rad ze ti jeste nekmita vidlice.

        0 0
        • honzabike  

          Nerozumím čím to může teda být. Říkal sem si jestli třeba nějak vzduch v brzdové hadiččce Nebo nějaká rezonance kotoučů. Podle mě tam ten zvuk nepatří.

          0 0
          • Vilém  

            U techto kotoucu si obcas lidi stezuji prave na vibrace pri brzdeni, ktere jsou s nejvetsi pravdepodobnosti zpusobeny tvarem kotouce.

            0 0
      • enjoy  

        Hele, já jsem třeba teď dvakrát vyhodil peníze za vychvalované Galfer desky. Nejdřív klasické černé = strašné kvílivé zvuky, že se stydíš brzdit). Tak jsem koupil zelený a úplně totéž.

        Vrátil jsem originály(sice to brzdí trošku míň), ale je ticho. Mastný to není, to není ten zvuk. Jak to jakoby brzdilo víc, tak to chytalo nějaké asi rezonance nebo nevím. Ale dělalo to i na obyčejných kotoučích, ne jen na XT.

        Opět a znovu se mi potvrdilo „neopravuj, co funguje“. Ale já si nedám říct:-D

        To „prdění“ bude ale spíš nějaké kmitání.

        0 0
      • JakeF  

        To bude ABS, nebrzdis moc prudce?

        1 0
      • dědek mohy  

        Neumím si teda představit ten zvuk =), ale nemůže to být jen tím, že nový kotouč může mít někde lehce zvýšenou hranu? Takhle mi to taky u nového kotouče chvíli dělalo, než se to ojelo. Asi bych ten zvuk ale prděním nenazval, možná trochu vzdáleně=)

        0 0
      • Stavel  

        Zkus povrch kotouče přebrousit. Mně to trochu pomohlo, ale nakonec to stejně skončilo výměnou že centerline. Potom klid.

        0 0
    • honzabike  

      Asi to bude opravdu téma vybracema kotoučů. Můžete mi tady doporučit nějaké dobré levné kotouče? Předtím sem měl rt54 a byl sem snima spokojen, destičky používám organický. Úchyt centrlock.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.