• BigTomik

    Ahoj má někdo zkušenosti s tímto kolem?Uvažuji o něm hlavně jako gravel co se týče ceny zřejmě lepší není?

    0 0
    • martello  

      Mám ho v eSku od začátku března, najeto zatím 1200km. Vyměněná sedlovka a představec za delší AliCarbon. Kola předělána na bezduše, originál pneu Hutchinson Overide zatím bez znatelného opotřebení. Brzdy prvních 100–200km nic moc a když bylo jeden den mokro a druhý den ráno mrzlo tak mi zamrzlo lanko v bovdenu zadní brzdy že nešla ani zmáčknout páka. Řazení šlape jak hodinky.

      0 0
    • BigTomik  

      Kolik prosimtě měříš že máš S?Já mám 172cm a asi také se přiklonim k S?

      0 0
      • martello  

        170cm, ale dával jsem delší sedlovku. Origo dodávaná na max vysunutí dovolila 72cm střed-vrch sedla.Představec mám 100mm, originál byl 80mm. Z eSka jsem měl strach že bude malý, ale po přidání +2,5cm sedlo, +2cm představec a předělání na bezduše je to pohodlný a celkem i rychlý kolo.

        0 0
    • BigTomik  

      Triban RC 520 nebo Aura XR3 od Authora?

      0 0
      • Kysky  

        Postni odkazy, hledat to nikdo nebude ;-)

        A napiš tvá očekávání a co s tím chceš jezdit…

        0 0
      • Kurt  

        Triban má lepší výbavu (Shimano 105, karbonová vidle,…) a je levnější. Ale třeba se dá ten Author lépe sehnat, netuším.

        0 0
      • Tom-T45  

        Rozhodně Triban. Oproti Arturovi má jedinou nevýhodu v PM brzdách, ale to je jen estetická záležitost, na funkci to nemá vliv. Kromě výše zmíněného má ještě bezdušové ráfky a lepší brzdy. Pro gravelové použití bude ale potřeba vyměnit pláště, což bych nebral přímo negativně, protože si rovnou koupíš přesně to, co chceš.

        0 0
        • Janes  

          Ale je hnusnej.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • BigTomik  

      Zkusím ten Triban mám 172–173cm a mají velikost S.

      Jsem na hraně S a M.I vzhledově se mi více líbí více…

      0 0
    • BigTomik  

      Jaké máte zkušenosti s plášti na gravel.

      Koukal jsem na https://www.roadbikeshop.cz/…cerny-kevlar

      Půjdou bez problémů nasadit…

      0 0
    • moreplavec  

      Tak jsem si RC520 Gravel včera půjčil v Decathlonu a musím říct, že moc zajímavé svezení. Řeším ještě tlak v pláštích a posed, ale to se podá. Problém je jen s přehazovačkou, ta jednak potřebuje seřídit, ale hlavně za ty páky je třeba vzít jak u staré pumpy na vodu. Snad to půjde dotáhnout do lepšího stavu, aby to fungovalo spíše jako tlačítka než houpačka.

      Jinak k těm velikostem, mám verzi L (od 180cm) a přestože 180cm jsem nikdy neměl, v pohodě to dám a to zbývá možnost zkrátit představec. Tedy o krok větší rám není problém, tu samou zkušenost mám z nákupu kol pro děti.

      0 0
    • Aduldinho  

      Hoj,

      zkušenost mám viz http://bike-forum.cz/…12-sterkolet :-)

      Kolo za ten peníz asi lepší neseženeš, jen se musíš smířit, že ta cena se někde projeví, mám ho třetí rok a loni jsem teda koupil jiná kola, páč ta původní nejsou žádný zazrak, začaly mi praskat dráty a hlavně i zadní ráfek kolem niplů.

      Výbava za tu cenu parádní, samozřejmě, jak si to odvezeš, tak není úplně vše ideál seřízené a dotažené, ale to si buď pošteluješ sám a nebo to hodíš do Dekáča do servisu. Mně už cestou z Brna dom přestal po 40km fungovat přesmyk, stačilo ale dotáhnout lanko, atd.

      Koukám, že s tím zamrzáním zadní brzdy mám obdobnou zkušenost, letos v zimě se mi to párkrát stalo, asi se nějako dostala voda do bovdenu.

      Na takové lehké blbnutí po zpevněnkách a zimní pojezd v Moravském krasu, kde se udržují cesty štěrkopískem supr kolo!

      Ale určitý tuning bude zřejmě potřeba, ale za ušetřený peníz toho ještě dokoupíš požehnaně, tak směle do toho!

      0 0
    • moreplavec  

      Ještě využiji vlákno: zkoušel někdo ta kole jezdit jako bezduše? Mělo by to být připraveno, ale chci se ujistit. V hledáčku mám něco jako CONTINENTAL Speed King CX 700×35C Performance kevlar, případně co se vám osvědčilo?

      0 0
      • LM  

        Ráfky jsou tubeless ready, ale bezduš pásku jsem tam musel nalepit sám. Byla tam jen taková žlutá volná plastová dušová páska (tj. jen ochrana proti poškození duše od děr v ráfku).

        A ty CONTINENTAL Speed King CX 700×35C Performance kevlar nejsou bezdušové. Šlo to nasadit rukou (bez použití montpáky) a má to tak tenoučké boky, že je potřeba foukat trochu vyšší tlak, aby se to nežvejkalo. Tj. pohodlí nic moc.

        Teď tam mám Schwalbe G-ONE ALLROUND 35–622 Addix Performance TLE RaceGuard a je to super.

        0 0
        • moreplavec  

          Super, díky za info. Tak dlouho jsem četl popisky různých verzí, až jsem to u tohoto modelu přehlédl. Jsem zvědav o kolik to bude „živější“ na bezduši.

          0 0
          • LM  

            No s těma bezdušema je to hlavně mnohem pohodlnější.

            • Začínal jsem s 28 mm Triban Resist+ (reálně 29 mm) s dušema a ty jsou dobré tak na kvalitnější asfalt. Po snížení tlaku a průjezdu kreativní „trochu terénní“ zkratkou mám trochu obouchané ráfky od šutrů :-)
            • Pak jsem zkoušel ty Continentaly SpeedKing CX 35 mm (reálně 36,5 mm) s dušema, bylo to lepší, ale čekal jsem od toho většího objemu víc.
            • No a nakonec jsem nasadil ty Schwalbe G-ONE ALLROUND 35 mm (reálně 34 mm) bezduše a úplně jsem čuměl, kudy s tím teď můžu jezdit ٩( ᐛ )و
            0 0
        • moreplavec  

          Ještě jsem si všiml, že i ty Hutchinson jsou Tubeless ready. Má smysl tedy vymout duši a nalít mléko? Zkoušel to někdo a případně je pro ně vhodné nějaké určité mléko nebo je to fuk? Nebo tato pneu raději s duší a zvolit jiné pneu?

          0 0
          • LM  

            Klidně ty pláště předělej na bezduše pokud jsi s nima spokojen, ale prvně zkontroluj, zda máš v ráfku fakt nalepenou bezdušovou pásku a ne jen strčenou obyčejnou plastovou vložku, jako se měl já. S tou plastovou bezduše neuděláš (vlastní trpká zkušenost, kdy jsem nabyl dojmu, že tubeless ready kola už mají správnou pásku – ale neměla).

            A krom tmelu budeš potřebovat i bezdušové ventilky. Objednával jsem teď jak ventilky tak mlíko z Decathlonu, tak jsem zvedav :-).

            0 0
            • moreplavec  

              Jo, s tou páskou rovnou počítám. To co tam je jsi vyndaval nebo jsi to nalepil přes ni? Jaký průměr jsi do těch ráfků dával? Ať si to případně rovnou koupím a mohu to zkusit předělat.

              0 0
              • LM  

                Tu žlutou plastovou pásku jsem vyndal, ráfek odmastil a teprv potom nalepil bezdušovou pásku.

                Ráfky mám 17 mm vnitřek a v Decathlonu doporučili 19 mm širokou bezdušovou pásku, což sedí.

                Když jsem to pak ještě nafouknul s duší, aby se ta bezdušová páska pěkně vytvarovala, tak ji to zamáčklo víc do žlábku uprostřed a odtáhlo pásku zhruba o 2 mm od kraje ráfku, takže páska 21 mm by mohla být lepší, ale asi se to bude hůř lepit (ta 19 mm byla při lepení pěkně od kraje ke kraji ráfku).

                0 0
            • Lišák  

              Ty ventilky jsem dával na svoje první bezduše minulý měsíc. Naprosto v pohodě.

              0 0
      • kucka7  

        Nevim zda jsou na 500 stejné ráfky, ale jezdím je jako bezdušové už od začátku. Taky jsem nalepil pásku a dal ventilky.

        0 0
    • Edwin  

      Tak jsem se stal taky pyšným a majitelem a jelikož je to moje první silnička, tak prosím nějaké tipy na pohodlné plášťě (ideálně i s rozměrem). 90 % středočeský asfalt + hezký polňačky. Do terénu mám fulla. Mám cca 105 kg a budu mít bezduše.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • milan.v  

        A v příslušných vláknech?

        0 0
        • Edwin  

          Vláken je tu bambilion a jsou kilometrový. Chtěl jsem to držet přímo u modelu, když už je tu k němu vlákno. Nemám se silničkama žádnou zkušenost, tak se možná budu ptát na vícero detailů ohledně tohoto kola.

          .

          0 0
          • brtníček  

            Kašli na Milana. Každé vlákno je tu zaplevelené spoustou nesmyslů a tady vadí když se někdo baví co obout na konkrétní kolo.

            0 0
          • Edwin  

            Nerozebíral jste někdo pedály? Netoci se hladce, tak bych je chtěl nějak promazat.

            0 0
            • Jakobo  

              Co tam jsou za pedaly? Ono i pokud budou rozebiratelne a bude to system konus kulicky (Shimano), tak je to pomerne narocne casove i technicky. Prvne bych do pedalu nakapal normalni motorovy olej.

              Kolo muzes polozit na stranu at olej dobre zatece. Maz hlavne od osy, tam to nejspise zarezne. Pokud je z vnejsi strany krytka, tak ji vyloupni a najelj olej i dovnitr. Obvykle to pomuze na hodne dlouho.

              0 0
              • Edwin  

                Díky, krytka tam je, ale žádný vstup. Tak nevím, jak ji vydloubnout.

                0 0
          • Edwin  

            Vytáhl jsem starý kola Fulcrum Red Power 29 xl, hodil na ně gravelovy pláště, že to dneska vyzkouším a nejde mi tam nasadit 11sp kazeta Microshift origo z Tribanu. Poslední pastorek se mi nechytne do profilu a protáčí se. Chybi tak milimetr. Nevíte, čím to? Na trenažéru byla v pohodě.

            0 0
    • shodanek  

      zdar, mam ho a mam nalitano pre 11 tis… za tu cenu best! jediny co jsem nechal menit bylo predni lozislo a ted budu delat zadni naboj.. jezdim ho do prace a celou zimu, tak dostava v tech srackach zabrat, nemyslim, ze by jine drazsi kolo vydrzelo to same! zamrzani zadni brzdy budu resit upgradem – potahnu bowden od brzdy az ke trmenu, proste tam ze spoda tece voda a pak to zamrzne.. coz je pro zimni jizde dost vodrzku :) ale jinak nemam co vytknout! Tribanu zdar

      4 0
      • shodanek  

        kdyby někdo chtěl, tak tady je inspirace a řešení zamrzající brzdy.. později potvrdím učinnost, každopádně už ted jde zadní brzda jako samet.. novější triban 520 (gravel) to už má takto řešené od výroby!

        0 0
        • martello  

          U Gravel Tribana koupeného 02/2021 je pod spodní rámovou trubkou lanko v bužírce a stejně umí brzda zamrznout. Ale zamrzá lanko u třmenu, protože je z kopce směrem k bovdenu a zatýká tam po lanku. Po 20Km cestou do práce je pak překvápko zjistit že je zadní brzda tuhá.

          0 0
          • ghostik  

            U gravel 520 koupeného 12/2021 je to taky v buzirce. Btw- jakou máte pátku? Tu placatou nebo „3D“ s dírou ?

            0 0
          • shodanek  

            Tak to bude chcit nejaky samo domo udelatko.. Napada me tam za třmen dat smrstovaci buzirku a na horni straně zatavit aby byl prostor pro pohyb a na druhé straně to vyrobí kryt?… Zkusím

            0 0
            • shodanek  

              něco takového…https://w­ww.global-sport.cz/koncovka-bowdenu-ph-4×23mm-10ks, vyzkouším

              0 0
          • shodanek  

            jo ale je tam lanko delene nad stredovou osou… tam caka voda a bordel nejvic… tak to vyzkousim a dam vedet… samozrejme kdyz bude prset, tak to po tom lanku taky zatece…

            0 0
          • Lišák  

            Nebylo by tam místo dát koncovku s brčkem (zkráceným a gumovou návlečku (zkrácenou)?

            0 0
            • shodanek  

              jj uz mam objednanou prachovku s tim brcekm a nove jsem nasel (uz jsem to mel na silnici) takovou super pruznou prachovku co drzi pevne kolem lanka a nepusti nic.. tak pak nafotim

              0 0
          • kucka7  

            Mám na 500 natažený celo bovden a stejně mi zamrzala. U třmenu je bovden nahoru a zatéká do nej voda. Vyřešeno nacpanim vazelíny do koncovky a je klid, občas zkontrolovat zda tam ještě je a případně přidat.

            0 0
            • shodanek  

              jj vazelina to jisti taky… kazdopadne to protazeni bowdenu doporucuju pro hladky chod zadni brzdy… je to veliky rozdil… TAKZE TRIBANU ZA TY PRACHY ZDAR 

              0 0
              • Aduldinho  

                To zamrzání mě též již třetí zimu irituje, respektive letos je to nejhorší, vždy se mi povede jeden den vyjet do mokra a další třeba za sucha při mrazu :-(

                Tu vazelínu mám nacpat kam přesně??

                Do budoucna bych určitě chtěl natáhnout i ten bowden vcelku, jinak než s těmi tvými udělátky to asi nepůjde, což?? ;-)

                Dík za každý další postřeh!

                PS : Kolo velice vděčné, až na kvalitu původních zapletených kol, ty taky nejsou zrovna výhra ;-)

                0 0
                • shodanek  

                  kola jsou proste obyc no… ale jako i dratzsi kola maji stejnou kvalitu i hur.. zitra fotnu udelatko… uz to mam hotove… jinak „novejsi“ triban uz ma „lepsi“ kola.. no nejak tu cenu musi srazit :)

                  0 0
                • kucka7  

                  Mám tam prachovku z V brzd a pod ní cpu vazelínu

                  Bovden jsem vyřešil zvětšením díry v úchytu a protažením a pak svázáním s bovdenem od hazky. Dole to je přichyceny bzzz páskou

                  0 0
                  • Aduldinho  

                    Jen takovej lamovskej dotaz, čím zkracujete bowden, baznechtíkem na hadice to nende, a štípačky i kombinačky jsou na něj též nějaký krátký :-(

                    To je zase potřeba nějaký spešl kleště?? :-(

                    0 0
            • shodanek  

              Tak to jest moje udělátko… prachovka super měkká a pružná přetažená přes závit šroubu a dole a zajištěno vazelínou :) prachovku jsem videl tady.. prachovka

              0 0
        • Aduldinho  

          A tohle si sehnal kde, kámo?? Taky kupkolo?? :-) Já spíš beru z koloshopu a kolokramu :-)

          0 0
          • shodanek  

            nasel jsem to v jinem obchode, je to stejny… bud vybrousit vetsi diru do toho puvodniho „lanovodu“ nebo tohle…

            0 0
      • Rincewind  

        Bovden prohnutý dolů tak, aby voda stékala po lanku je naprosto pitomej design. Bohužel, žabožrouti to tak dělají i u aut. Mě osobně se týká zamrzající bovden ruční brzdy u Peugeotu 308 (a dřív i 307). A auto, narozdíl od kola, v zimě jezdit musí. Na konci lanka je sice prachovka, ale ta se časem rozpadne a začne tam téct. Nasadit nová moc nejde. Tadyhle https://www.peugeot-club.com/…rzda-v-zime/?… to jeden týpek řešil nalitím fridexu do toho bovdenu. Voda se tam dostane stejě a takhle to alespoň nezamrzne :-)

        0 0
        • Aduldinho  

          Já zkoušel do těch bowdenů nastříkat rozmražovač a nic platný, pak mi to zamrzlo naštěstí už u páky, takže se mi nehryzalo zadní kolo, ale brzdit jen přední a ještě v zimě, taky žádnej med ;-)

          No žabožrouti asi v zimě na kole a ani autem nejezdí ;-)

          U služební Dáčky zatím cajk, snad mě taky něco takového nepotká :-( To pak jako odbrzdit, když máš auto venku?? :-(

          0 0
          • Rincewind  

            Tvl, jak se ti dostala voda do bovdenu až k páce? To jde? Nemám silničku, tak se ptám možná blbě.

            Co se týká auta, tak první zamrznutí bovdenu jsem řešil jeho opatrným nahřátím horkovzdušnou pistolí. Naštěstí jsem věděl o co jde. Pak jsem ty bovdeny nechal vyměnit, ale stejně jsem už ručku v zimě nepoužíval. Teď se mi to o Vánocích stalo u dalšího auta a našel jsem rychlejší způsob – přes dřevěný špalík vytlouct tu brzdicí páčku za kterou tahá lanko, do polohy odbržděno. Asi to nebylo zamrzlé moc, tak to šlo. Zamrzla jen jedna strana – tam kde je roztrhaná ta prachovka.

            0 0
            • Aduldinho  

              No páč ten bowden je přerušovanej a aktivně jsem ten rozmražovač nastříkal i do ty horní části bowdenu ;-)

              0 0
    • shodanek  

      Placatou…

      0 0
    • cyklista86  

      Ty mechanickohydrau­licke brzdy by me vytacely k nepricetnosti. Zlate rafkove brzdy. Proboha…

      0 0
      • shodanek  

        ty brzdy jsou naprosto paradni… maj super chod a vlastne zadnou udrzbu.. za me neni duvod se vytacet… neresis zadne hadice a zavzdusneni…

        0 0
        • Jakobo  

          Pockej, jestli to je hydromechanika tak olej tam je. Pak kombinace nevyhod obojiho (lanko v bowdenu v mrazu zamrza, je reba odvzdusnovat). Jedina vyhoda – lze pouzit s normal pakama. Nebo je to ciste mechanika?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Hnoj  

        Děkujeme za příspěvek. Posíláme klíčenku.

        0 0
    • shodanek  

      Jj je tam olej.. Myslím to ovzdušneni neni tak casty jak u paky a trmenu na klasikach… Právě ze jsem byl překvapen jak to jde hezky plynule

      0 0
      • Aduldinho  

        Za mě taky supr, proti klasickej ráfkovkám jsem byl překvapen, jak to pěkně brzdí. Za sucha ráfkovky u jednice špica, ale v zimě jsem rád za tyto semičky a samo i za širší pláště. Na jednici narvu jen 25mm a mám z toho i slušně ohoblovanej lak na rámu :-) Letos po 3 letech ovzdušňovačka a klapla celkem na pohodu + dotažení lanek a výměna destiček a brzdí to parádně, jen to zamrzání mě irituje.

        Na AXS jsem měníl rodla a teď mám problém ty hydrauliky odvzdušnit, 2 pokusy zatím neklaply, všechno má své :-)

        0 0
        • Prasopes  

          musíš u těch brzd taky dotahovat lanko, jak se opotřebovávaj desky? Já čekal, že u těhle to pořeší ta hydraulická část, ale nevypadá to, dost mě to s..e. Oproti hydrám na mtb zatím rozhodně bída, v tomhle:-( Brzděj pěkně, nějakou dobu po dotažení, ale potom se to vždycky rozjebe:-( Nevím jestli to není nějaká chyba u mě, ale dělaj to obě

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • shodanek  

            tak jak se desky ztenčují, tak to zabírá později… ale většinou to řeším výmenou desek včas, nečekám na uplny maximum… hlavne v zime to dostane na prdel..

            0 0
            • Prasopes  

              jenže to bych ty desky musel měnit skoro nesjetý, dotahuju téměř od začátku, tak po 200km musím znova:-/ teď už víc utáhnout nemůžu, přičemž z desek zbývá ještě tak polovina. Jestli třeba tam není málo oleje, nebo tak něco?

              bral jsem to jako vlastnost, ale jestli vy to tak nemáte, bude asi čas na youtube studia:-)

              0 0
              • shodanek  

                samozrejme tam muze byt mene kapaliny.. tak dolit a seridit… neni tenci kotouc? :)

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • PedroIII  

      Ahoj. Doteď jsem měl pouze 26" horské kolo, které sice bylo už trochu směšné, ale vymáčknul jsem z něho maximum:) Ale když jsem si uvědomil, že vlastně 10 let jezdím 90% asfalt, a že jedu na Praděd 180 km čistě asfalt, říkal jsem si, že se poohlédnu po levné endurance silnici. Nikdy jsem neměl silnici a podařilo se mi koupit úplně novou RC520 za 16,5k jen na zkoušku. A jak jsem si na to sedl, tak ten rozdíl byl brutální a úplně mi vyhovuje i geometrie, takže mě to hned chytlo a už se s mým metrákem+ vidím někde na Stelviu:DDD No nechápu, proč jsem to zkusil až ve 40 letech:D Akorát chci mít dvoje kola s tím, že na jedny dám plášť 25 nebo ten 28 mm bez vzorku a na druhé dám 35 mm se vzorkem. Jenže vzhledem k absenci pevných os není prakticky žádný výběr zapletených kol v kombinaci RU 5 mm a nábojů na kotouče. Jsou nějaké redukce z pevné osy např. 12 mm na RU? Něco jsem viděl, ale nevím, jestli je to pro tohle použití. Kdyžtak skočím zítra poptat do servisu. Zároveň bych nechtěl, aby ty kola byly dražší než samotné kolo. Díval jsem se na nějakou základní řadu od Navíc, Fullcrum…nebo si nechat vyplést…? Otázka 2, je na silnici velký rozdíl 35 mm s lehkým vzorkem a 25 mm hladší? Díky, Peťa

      0 0
      • LM  

        Záleží jak „kvalitní“ máš v okolí silnice.

        Měl jsem podobnej nápad a koupil k originálním ráfkům s 28 mm hladkejma pláštěma (s dušema) ještě bazarové širší ráfky z Triban gravelu. Na ně jsem nahodil 35 mm bezduše s lehkým vzorkem, kazetu s trošku lehčími převody a vyzkoušel to.

        Nepřekvapivě byly ty hladké užší pláště lepší jenom na hladkém asfaltu, který tu v okolí téměř není. Všude jinde jsem s tím musel jet opatrněji, takže to rychlostně vyšlo skoro stejně jak ty 35 mm bezduše se vzorkem, které jsou ale mnohem pohodlnější a můžu s nima jezdit i polní/lesní zkratky. Long story short: jezdím jen ty bezduše, užší ráfky a pláště asi prodám :-).

        0 0
    • Markony  

      Dt 350 děla redukce, nechal bych si zaplést ale pak s dostaneš na 2/3 ceny kola když zvolíš dobré ráfky + naby ale stojí to zato, otázka č 2 rozdíl bude , Dvoje kolo no nevím zbytečná komplikace .

      Spiš vyzkoušet a pokud chytne koupit lepší kolo .

      0 0
      • PedroIII  

        Ok. Díky. Právě díval jsem se i na nějaké starší sportovnější silničky z druhé ruky, třeba Stevens Izoard, ale to zatím uvidím do budoucna, jestli budu čistě asfaltový. Ale tady se mi líbí to univerzální použití s průchodností většího pláště a to pohodlí mě překvapilo i na těch obyč. Decathlon. Vím, že s Tribanem parádu asi neudělám, ale mě se to kolo fakt moc líbí a super se mi na něm jede. Ale někdy se chci projet po nějaké šotolince a naopak když pojedu třeba na Lysou čistý asfalt, tak si chci užít, jak to jede…proto přemýšlím o měnění kol. Ikdyž po mém 26" MTB je i toto objevení Ameriky:D Přesto že už 25 let vášnivě sleduju TDF:DDD

        0 0
        • milan.v  

          Na parádu se vyprdni, super vstupní kolo do světa silniční cyklistiky a až v tom budeš úplně, holt koupíš další… :o)

          1 0
        • Aduldinho  

          Já vyměnil původní šlupkózni kola za toto: https://www.koloshop.cz/…mm-2021.html

          A po cca dvou letém používání spokojenost, u původních mi praskaly dráty a na zadním ráfku mám puklinky u niplů :-(

          Já šel opačným směrem, mám Tribana jako doplněk k celkem kvalitní silničce, taky mě baví ta univerzálnost, ideál kolo do bordelu a na zpevněné cesty, jen to zamrzání zadní brzdy a kola jsou na pytel, ale za ty prachy, co bychom chtěli ;-)

          1 0
          • Krutas  

            Taky bych se chtel zeptat na nove zaplety. Mam RC520 subcompact. osy jsou Zadní osa s rychloupínákem 9×135, přední osa 9×100. Pujdou mi tam ty Mavic kdyz se tam pise přední 5×100 mm RU a zadní 5×135 mm RU. Nebo si necham poradit klidne i jine, cena tak do 8k±. 700×23c

            0 0
            • Wilhelm  

              Ano, ženě jsem kupoval na stejné kolo (dámskou verzi) Mavic Ksyria a bez problémů. Posun v jízdě (pocitově) opravdu velký, tím se už tak za ty peníze výborné kolo, hodně posune …

              0 0
    • ghostik  

      Nové Tribany (naštěstí včetně mojeho) už by neměly mít problém s obouvání plastů. Potvrzuju, u mě to zatím šlo jak po másle, i nahození bezdusi bylo úplně bez problémů.

      https://youtu.be/Xktrz2Yja3w

      0 0
      • Aduldinho  

        Pecka, hlavně, aby nepraskaly dráty, já už mám beztak Mavicy, ale i tam je to nasazování celkem porod ;-)

        0 0
    • vsevcajku  

      Kdyby nekdo mel zajem prodavam na cykolobazaru velikost xl cena 16000kc

      0 0
    • Sla  

      Ahojte. Jaké nejširší pláště jdou dostat na kolo? Uvazuju o Tufo speedero 40. Díky

      0 0
      • Aduldinho  

        Citace ze stránek Dekáča: Nový rám Triban Evo z hliníku 6061 T6. Geometrie zaměřená na pohodlí při jízdě s odpovídajícím slopingem. Hmotnost: 1780 g ve velikosti M. Odolný univerzální rám, inserty na nosič a blatníky, kompatibilní s plášti o šířce až 700 × 36 či 650 × 40.

        Viz: https://www.decathlon.cz/…_/R-p-301734?…

        0 0
        • Sla  

          Ano. To samozřejmě vím. Ale taky jsem někde četl, ze tam jdou dostat i širší. Zajímá mě reálná zkušenost. Díky

          1 0
          • Aduldinho  

            Vozím pouze 700×35, i tak musím opatrně zatáčet, musím si dávat pozor, abych občas nebrnkl špičkou tretry, takže já bych tam osobně nic většího necpal, ale třeba máš jinak nastavené kufry a menší nohu, tak snad ti někdo poradí lépe ;-)

            0 0
      • Marskatin  

        Podle mě ne. Speedero je poctivá 40, možná i trochu vyžraná, rozhodn ne podvyživená.

        A když vidím v galerii u kola na strankach decathlonu,kolik je tam mista s cross bossem 700×35…

        0 0
      • PucalkovicAmina  

        Dopředu se asi vleze, viděl jsem fotky, kde to stím borec prodával, ale vzadu už to muselo být teda na hraně. Já bych tam osobně dal 36mm, mám tam Thundero a je to ok.

        0 0
      • kucka7  

        40 dáš, můžu nafotit na 500, ale blatníky se už nevejdou, proto budu dávat užší .

        1 0
        • Aduldinho  

          Nafoť, chcu to vidět a nebrnkáš třetrou o přední kolo při zatáčení? ;-)

          0 0
        • ghostik  

          Nafoť prosím. To si moc nedovedu představit, v zadu dole mám i s továrníma 35mm dost málo místa.

          0 0
        • kucka7  

          Neškrtá to, ale bláto už dělá problém. Tretrou si občas škrtnu, ale škrtal bych i s menším pláštěm.

          1 0
    • Sla  

      Díky za info i foto. Takže výsledek je, ze objednam Tufo thundero 36.

      0 0
    • ghostik  

      Nefungovala mi na TRP HY/RD korekce sjetí destiček. Poprvé sem neměl čas to řešit, ani dotáhl lanko. Po druhé, už sem chvíli měl a zkoušel. Po tom co jsem udělal nastavení výchozího bodu dle sekce „Barrel adjustment“ v jejich ofiko videu, to vypadá, že už přepouštění a korekce ojetí destiček funguje jak má.

      https://www.youtube.com/watch?…

      0 0
      • BSA  

        To jsem úplně nepochopil – jak přesně se to má nastavit? Tu pozici pístu vůči dírce tam pořádně neukázali. To jako měl pístek moc vysunutej od páky? Já bych nečekal, že něco takovýho by měl uživatel nastavovat.

        0 0
        • ghostik  

          Seridil sem to tak, at ta paka jde zajistit tim servisnim sroubkem bez toho ani by se pohla. Predtim to s povolenym lankem bylo tak, ze ta paka byla trochu dal. ± je to je to v case 2:05. Taky bych cekal, ze to z vyroby bude spravne ale…

          0 0
    • myscho  

      Hoj,

      Zvažujem Tribana RC520 a narazil som na prácu zlatých českých ručičiek.

      https://www.cyklobazar.cz/…m-164-176-cm

      Tribana by som bral za rovnakú cenu (v SR je za 1000e).

      Má zmysel rozmýšľať nad RB s horším osadením a vidinou lepšieho rámu. Alebo nás veľkovýrobca prevalcoval? :D

      Budú to moje prvé barany, prechod z XC. Tribana si plánujem na deň požičať, takže tam budem vedieť do čoho idem.

      0 0
      • strongpajda  

        nechci ti kazit radost, ale RB je v tuto chvíli v útlumu. Pan Bartosz se snaží firmu zachránit. Ale osekali výrobu na pouze pevňáky a nikdo netuší co bude dál.

        zkus si pročíst tohle vlákno a jeho předchůdce https://bike-forum.cz/…b-majitelu-4<br />

        každopádně sám jsem měl několik RB a byly super. Teď mám Tribana a jenom jezdím a měním spotřebák. Je mi jedno, kde ho opřu a tak. Sůl, bláto neřeším. RB by mi bylo líto jezdit v hnusu.

        0 0
        • myscho  

          O tom som počul. Spolieham skôr na to, že by som bral tento konkrétny kus, ak existuje :D

          0 0
      • Synnex90  

        Vzal bych Tribana, Je to dobrý kolo.

        0 0
      • myscho  

        A ešte tu mám jedného kandidáta.

        https://www.cyklopoint.cz/…_d75053.html

        Za 27 grx, hydrauliky. Len neviem čo rám.

        0 0
    • Simpi  

      ahoj, nevíte, jaký offset má origo sedlovka? nedaří se mi to na webu decathlonu najít. díky

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.