Velikost | 19,5 |
Hmotnost | 11,4 |
Rám | Alu AN6 Superlight, VPP |
Vidlice | Marzocchi CORSA Superleggera LR |
Tlumič | FOX FLOAT RP23 |
Hlavové složení | Mortop HS-65 |
Kliky | Shimano SLX |
Přesmykač | Sram X.9 |
Měnič | Sram X.9 |
Řazení | Sram X.9 |
Kazeta | Shimano XT |
Řetěz | SunRace M99 |
Náboj přední | Remerx light |
Náboj zadní | Remerx light |
Brzda přední | Avid Elixir CR |
Brzda zadní | Avid Elixir CR |
Brzdové páky | Avid Elixir CR carbon |
Ráfek přední | Remerx Magic |
Ráfek zadní | Remerx Magic |
Dráty | Sapim CX Ray Aero |
Pedály | BBB Mountaingo BPD-11 |
Řídítka | Race Face Evolve |
Představec | Race Face Deus Turbine |
Sedlovka | Race Face Evolve |
Sedlo | Prologo Zero Ti |
Pláště | Maxxis Crossmark Exception 26x2,1 kevlar |
sundat nálepky z kol a hned by se mi líbílo víc :-) pěknej kousek, ať splní účel
maajkee: uděláme test, co je lepší – navrhuji Kamenický maraton nebo Tři vrchy vysočiny, to máme podobně daleko
Ale houby jezdiči od hospody k hospodě, jak už jsme napsal, 2 láhve na bajku dneska jezděj už jen zaprděnený starý strejcové, ti ostatní jdou s dobou a vozej camel ;)
s Manitou R7 na XT 4,7 tis. CHF (přes 90 tis. Kč). Aktuální stav na našich e-shopech je omezený výprodej x-té jakosti, mně poslali až třetí rám (dva se nedaly použít) a stejně má třeba ošprtané imbusy na čepech, ale za ty prachy…
bluma: ten test byl z roku 2005, kdy Singlerider začínal, s Blurem byl cenově srovnatelný (samotný rám stál 2090,–CHF, tedy přes 40tis. Kč), tohlůe je z roku 2010, kdy výroba končila, kolo s Foxem na XTR stálo 6 tis. CHF (120 tis. Kč)
Jinak by mne docela zajímalo, ja to mají s licencí na VPP, žil jsem v domnění, že VPP může používat jen Santa Cruz a Intense, a tohle je docela zavedá švýcarská značka, ne nějaký China Kung-fu bikes, na to, aby to neřešili.
Tohle je normální VPP systém, stejný jako třeba u toho Santa Scuz Blur, takže podle mne je opravdu přesunutý dozadu kvůli držákům na láhve, je to maratonský full. To ale jezdiči od hospody k hospodě fakt nepochopí :-)
Neřekl bych, že tenhle tvar vymýšleli kvůli tomu aby tam šly dvě flašky, to si možná uvědomili až když jim vylezlo tohle :) Kdo by dneska na fullu vozil dvě flašky, když existujou camely… Ale starýho psa asi nový kousky nenaučíš :)
se mi ten rám líbí, i když při pohledu z blízka a představy čištění zároveň děsí. každopádně neokoukaný, rám i vidle…
Kvůli dvěma flaškám vymyslet tohle, to musel bejt dobrej matroš… je to ale zajímavý no…
Věřím, že za ty peníze to nějak fungovat bude, ale srovnávat to s Blurem…
Funguje dobře, např. v testu magazínu Bikesport byl tenhle bike srovnatelný se Santa Cruz Blur (83/84 bodů ze 100).
Blatníčky asi nebudou, do bahna mám dost jiných kol se snadnou údržbou. Zadní stavba vypadá divně, je to maratonský full, konstruktéři chtěli prostor pro 2 držáky na pití.
Snad to peklo vydrží i nějaké to pekelné zacházení :)
PS: Vyloženě si to říká o výrobu blatníčku k tomu hornímu ramenu. A ke spodnímu asi taky :-D
Nechtěl bych odhalovat lupání v čepech :-), ale líbí.
zajímavý
rám se mi zatím jeví super, komplikovaná konstrukce plní účel, u kol ještě nevím, jestli tam zůstanou (zkouším je), pokud jo, polepy budu řešit
No ještě že jsem do toho rámu nešel :) Jinak polepy z kol bych dal jednoznačně dolů, vypadaj k tomu decentnímu designu rámu hrozně.
nevím co napsat :) možná jen, že bych to nechtěl čistit po blátivým švihu
Na pohled se mi to líbí, ale ta zadní stavba bude v blátě asi docela peklo…:)
na nejspodnejšim čepu je fakt normální matka… jako fakt normální matka? ;-)
Kazdopadne originalni konstrukce. Zajimala by me stranova tuhost zadni stavby, kdyz to je ve zdvihu.
proč to dělat jednoduše, když…ale jinak se mi to celkem líbí :)