Tak, jak jsem si to postavil jsem s tím na 100% spokojen a už do toho „hrabat“ nebudu, jen běžný servis/údržba.
(vloženo 5.8.23)
Značka | Cannondale |
Model | Scalpel HT 29" |
Modelový rok | 2023 |
Velikost | M |
Hmotnost | 9,10kg (opravdu zváženo na mincíři s přesností 50 grms) |
Rám | Carbon |
Vidlice | RX SID SL100mm |
Hlavové složení | Cannondale |
Kliky | SRAM XX1 |
Středové složení | SRAM Dub pro Cannondale 83mm |
Měnič | XX1 pro 52z |
Řazení | XX1 |
Převodník | SRAM Xsync 26z |
Kazeta | Garbaruk (10-52z) |
Řetěz | NX Eagle |
Náboj přední | Mavic |
Náboj zadní | Mavic, Instant Drive 360 |
Brzda přední | XTR (BRM9120) |
Brzda zadní | XTR (BRM9100) |
Brzdové páky | XT BRM8100 |
Ráfek přední | Mavic Carbon CrossMax |
Ráfek zadní | Mavic Carbon CrossMax |
Dráty | Mavic - 24 plochých drátů |
Pedály | XTR SPD |
Řídítka | Ritchey Carbon WCS |
Představec | Ritchey Carbon WCS |
Sedlovka | Ritchey Carbon WCS |
Sedlo | Selle Italia Flite 1990 Bullit |
Pláště | Schwalbe Thunder Burt + Rocket Ron 2,1" kevlar |
Máš to malé a takhle zprasit kolo v takové cenovce nemůže být ani pravda…
Evidentně rám je malý, sedlovka do nebes. Nesmyslná délka představce, brzdy úplně kolmo dolů. Moderní geometrie takhle zabitá.
Nespíš hloupě koupeno a proto nevyhovující posed, který majitel kompenzuje představcems délkou z devadesátých let. O kombinaci plášťů už tady pošlu jiní. Takže docela zku.rvený potenciál kola někým, kdo tomu vůbec nerozumí.
Polohu ventilků s nápisema na pláštích by to pro focení příště chtělo srovnat.
Víc fotek je tam prd vidět
Ktomu převodníku, vzpomínám si, když sem si před 15 lety kupoval krosový kolo s převody 26–36–48/ 11–28. A zdála se mi ta 28čka do kopce málo, a nechal sem si tam dát 30ku, stím že mi servisák říkal že tady na Vysočině takový kopce nejsou, já na tom trval, abych mu dal za tejden za pravdu, a zase to nechal předělat na tu 11–28 kazetu.
Majitel jezdí zásadně do kopce v hlíně a písku, připomíná mi to https://www.youtube.com/watch?… :-)
Tak majitel hlavně asi moc neumí jezdit na kole. Proto k té specifické kombinaci gum i neobvyklé kombo brzd :-D
Mě ten převodník 26z přijde teda taky už hodně extrém, záleží co kdo jezdi samozřejmě, ale když si vezmu jak jsem rád, ze jsem vyměnil 30 za 32z, tak si nedokážu představit přejezdy s 26z po cyklostezce nebo silnici, to musí být trochu peklo ne?
Majitel ale vůbec neví, objevuje tady ameriku v několika vláknech týdně. Převodník možná s hódně přimhouřenýma očima budiž, ale Thunderburt na předku je blbost…na 99% do týdne zase něco změní :-D
@Singlespeed: jak dlouho vydrzis kadenci 80 do kopce? jezdim rovinky 34/14 kolem 28–30km/h, ale do kopce tohle tempo dlouhodobe nedavam
Když to tak počítám, tak při frekvenci šlapání 80 ot/min a obvodu plášťů 230 cm je při převodu 26×52 dopředná rychlost 5,5 km/h, což je v těžkém stoupání naprosto ok.
Převodník 26 zubů už je extrém. Při nejlehčím převodu už bych se vyvrátil, :-). Majitel ví, co si osadil, možná je hodně frekvenční jezdec. Převodník se dá jednoduše vyměnit, takže pohoda.
Piteel: Z příspěvků majitele jsem vyrozuměl, že jezdí i ve vyšším věku rád v kopcích, takže je složení převodů více než pochopitelné. Pro mě je to určitě lepší řešení než si pomáhat elektromotorem.
Majitel s tim asi jezdi po zdech, jinak si ten prevodnik neumim vysvetlit..
Takova raketa a 26z :-0. 2,1 plaste? Proc ne, ale predek silnicni thunder a na zadek vodivy rocket ron :-0. No… neobvykle to poskladany bike.