mazelbike

Přidat foto

první západ slunce

Po 3/4 ročním čekání konečně doma :-)

Super svezení …

Terén většinou kopce baterie max 60 km.

Nedostatky: neleze používat bez baterie kryt baterie se propadá do rámu.

Přední pláš vůbec na trajlerech nedrží …(viz, dnešní držkopád)

Šroubky a matičky se docela povolují cca co 40 km :-)

Nelze propojit Bosch s Garminem (snad prozatím)

(vloženo 2.8.22)

KTMbiker
Ohodnoť bajk: (1.9  / 49 hlasujících)
Značka KTM
Model Macina Kapoho Elite space galaxy matt
Modelový rok 2022
Velikost L/48
Hmotnost 26 kg bez batt. 22 kg (4,25kg baterie)
Rám Dimmix Perf. Carbon SLL-LTE 160mm UDH; PT750 Bosch Gen.4 / M-2246
Vidlice RockShox 35 Silver TK 29" 160mm
Tlumič FOX Float X Performance 250x70
Hlavové složení Acros AICR internal 1.1/8>1.5" angle limit
Kliky KTM TRAIL ISIS 160mm Q16
Středové složení Acros AICR internal 1.1/8>1.5" angle limit
Přesmykač -
Měnič Shimano Deore X T M8100-12 SGS shadow+
Řazení Shimano Deore M6100-12
Převodník FSA steel 36T Direct Mount
Kazeta Shimano Deore M6100-12 / 10-51
Řetěz Shimano M6100-12
Brzdové páky Shimano M4100 / MT420 4-Piston
Pedály budou
Řídítka KTM Team Trail35 rizer25 800mm
Představec KTM Team Trail35
Sedlovka KTM Comp dropper internal
Sedlo SELLE SAN MARCO GND Supercomfort
Pláště Max xis Minion DHF 3C-Max xTerra/E XO/ TR 63-622+Max xis Minion DHR II 3C-Max xTerra/E XO/ TR 70-584

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
MilanT
MilanT

5.8.22 18:07

Tak že by sramácké kotouče nebyly to pravé na éčko?

Reagovat
Pepa Hrabačov
Pepa Hrabačov

5.8.22 15:02

Jen k těm brzdám. Jezdím dvě sady kol . Na každé mám jiné kotouče a rozdíl je dost značný. Takže za mě kvalitní kotouče.

Reagovat
abel
abel

5.8.22 11:17

jestli ti minion dhf maxterra, jak píšeš: vůbec nedrží, nehledal bych chybu v plášti, ale v jezdci nebo v nastavení. třeba ta vidlice, vzhledem k ostatním komponentům, je min. o třídu níž.

Reagovat
MilanT
MilanT

4.8.22 22:05

Kouba_2005 – nějak bych řekl že to šumák není.

Je tedy ještě možné že ty brzdy nejsou nic moc,ale přeci jen čtyřpístek a sintry?

Nikdy jsem code neměl,hodnotím dle shimano slx,level TL apod. co mám na jiných svých kolech.

A všechny ostatní brzdy brzdí lépe na mých kolech než tyhle cody na levu..

A to éčko je v mém případě těžší o 10 – 13kg než moje ostatní bajky.

Reagovat
Kouba_2005
Kouba_2005

4.8.22 19:40

Já si teď pořídil Levo se sram code R brzdami a nějak musím to brždění drobet předvídat.Asi jak je to těžký ,tak bych řekl že to neubrzdí tolik jak na normálním biku.

Nějak pořád nechápu, proč by měl bejt hendikep pro brzdy to, že je to o pár kilo těžší éčko. To je přece úplnej nesmysl. Je to stejný, jako rozdíl, jestli na normálního bajka sedne 60kg člověk nebo 80kg člověk. Pořád se musí brát v úvahu soustava jezdec + kolo, kterou to musí zastavit, takže jestli to kolo váží 25kg nebo 15kg, je úplně šumák.

Reagovat
MilanT
MilanT

4.8.22 15:55

esmo – máš pravdu,moc jsem to zevšeobecnil pod dojmem čtení i jiných ohlasů na éčka zde na fóru.

Omluva.

Ale s tím ublížením ,alespoň u sebe, nesouhlasím neboť jsem dostatečně omlácený životem abych se cítil ublížený při jakékoliv situaci včetně éčka :-)

Když éčka začali tak se mě zdály divné,ale jak se vyvíjely a zlepšovaly už to vidím jinak.

Dnes je to docela pěkné a funkční sportovní nářadí.

Reagovat
esmo
esmo

4.8.22 14:23

MilanT: Paradox je, že tohle kolo tady žádnou sodu nedostalo, ale stejně jste všichni éčkaři ublížení … už jen z principu :D

Reagovat
MilanT
MilanT

4.8.22 13:24

Tak KTM se mi už delší dobu moc nelíbí,ale tohle je povedený kousek.

Na nepřející či odsuzující a moralistické řeči nedej,byly to Tvoje peníze a Tvoje zábava.

Jaké máš zkušenosti se shimano brzdami M4100?

Já si teď pořídil Levo se sram code R brzdami a nějak musím to brždění drobet předvídat.Asi jak je to těžký ,tak bych řekl že to neubrzdí tolik jak na normálním biku.

Ještě k těm různým názorům zde na BF,já si radši zatím éčko do profilu nedávám,třeba bych to psychicky pak neustál :-)

Nemám potřebu obhajovat svoje rozhodnutí,kloubok dolů s Tvou trpělivostí při vysvětlování na co to chceš,jak to používáš apod.

Reagovat
cyborg
cyborg

4.8.22 10:37

vidlu upgraduj na Lyrika nebo idealne Zeba a myslim ze i prechod na 170mm by to sneslo…Predni plast je dobrej, zkus dat mensi tlak a idealne nejakou vlozku.. U éčka je důležitejší údaj převýšení než dojezd ale z vlastni zkusenosti s o neco mensi baterou(625W) tech 40–60km a cca 1500 prevyseni baterka zvladne. …Hezkej bike i brand, skvela geo. Umim si predstavit ze bych po treti sezone vymenil svy ecko za neco podobneho :) At slouzi

Reagovat
KTMbiker
KTMbiker

4.8.22 06:51

:-) to já samozřejmě taky na svém Spešlu stumpjumperu vydržím déle, ale při 110kg v terénu 60 km (nepočítám samozřejmě sjezdy, ale jen výjezdy) je až až dosti a kde máš napsáno, že to bez baterky nejede ?? Však je to jen bajk a né auto … (neútočím) 8-)

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

3.8.22 14:41

výdrž 60km v kopcích je zoufale málo. já bez baterky vydržím víc.

Reagovat
roman 3D
roman 3D

3.8.22 10:42

pěkné éčko

Reagovat
esmo
esmo

3.8.22 07:47

Docela mě překvapuje kombinace osazení docela dobrýho tlumiče a vidlice která je … no naprostej základ :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Kubánec 6
Je3y 1
myreczech 14
zoran 2
kubis87 20
LuC4s 1