Baterie včetně ochrany proti nepřízni počasí a přízni slunce.
Díky dlouhé páce uchycení baterie, nosič, představec, je baterie vlastně odpružená, krásně kmitá na nerovnostech. Tím se náramně ulehčilo přednímu kolu, protože původní olověné akumulátory seděly pevně a každý výmol šel tvrdě...
Pojistka pro případ únavy materiálu nosiče.
Stupačky / řidičky
Sklopné
Zpevnění
Ve výhledu nic nebrání
Obrácená alumatka, nejlepší svetr
Přestavba kriplkáry z olova na Li-ion, plus instalace stupaček – duální řízení (možno řídit i jen pomocí nohou, výhoda při čištění nosu, či ovládání Spotify v mobilu, prostě skutečné handsfree)
(vloženo 5.5.22)
Ano vím, myslel sem ale ugrilovat něco pro Vaše potřeby. Takzvaně keto friendly.
Všem moc děkuji.
Již negriluji, ačkoli zrovna kriplkára umožňuje vozit prakticky cokoli. Místo grilu tedy vozím komplet V60.
Mistře fandím a závidím to nadšení! K dokonalosti chybí už pouze ten grill.
Mistře!!!
To je krása a nádhera. Vidět, že zase jezdíte na výlety. Mám radost.
Druhá baterie objednána, bude v batůžku na podvěsu. Nyní v lehce kopcovitém terénu zvládnu zhruba 70km, většina trasy bez přípomoci, zapínáním jen ve větším stoupání. Až budu mít druhou baterii, plánuji až 150km na jeden kriplšvih.
Děkuji!
Mikikuba – již jsem jezdil na svém vysokofrekvenčním kole. Bohužel nedávný zásah nezvaného zachránce moje chatrná kolena nevydržela.
Kdyby stejnou energii věnoval rehabilitaci a léčení tak už dávno jezdí na normálním kole…Ale podle mě je to jen hec a dělání si srandy z okolí…
Mistře napadlo mě, vy byste potřeboval za ten peklostroj připojit nějaký vozík na který by se ty baterie naskládaly.
Mistře, klobouček! Líbí se mi jak je to vytuněné k dokonalosti pro určitého jedince a jeho potřebám. Parádní peklostroj! Stupačky jsou nejvíc:)
Podle posledního příspěvku jsi hbitější na tomhle vehiklu než kdejaký cyklist pozdně středního věku..
Pěkné, ale úchyt k vozíku nepraktický. Musel bych do toho zasouvat nohy shora, a měl bych je tam jako ve vězení. Již mnohokrát mě zachránilo, když jsem v zatáčce překlápějící soupravu vyrovnal odstrčením nohy, plus druhou nataženou ven skrze balanc.
jako pokus dobry ale osobne to nechapu.. zvlast po tom co tady padlo ze to je „lepeny“ jak vlastovci hnizdo paskama a buhvi cim…
existuje prumyslovy reseni na rucni pohon + elektromotor.. byvalemu kolegovi jsem menil vepredu bidnou mechaniku za hydraulickou Saint brzdu a davali jsme 200 kotouc aby to poradne brzdilo…
Neni to tenhle konkretni pripad ale bylo to podobne konstrukce, zaves na bezny typ invalidniho voziku (znack uasi uz z hlavy nedam)
Děkuji! A zdravím ze švihu na Domažlicku. Dnes to bude jistě 60+
Pane Crazyme, výborný nápad sucháče! No jistě! Děkuji
První dojem z obrázků byl trošku šok, co si budeme povídat…
Po přečtení popisů a diskuze níže musím konstatovat jistou dávku dávku obdivu:
Přes opakované vzdychy do diskuzních vláken vlastně lze ocenit nezdolnost pana Onuce, který přestože handikepován neuhnul od svých stejkových výletů a prostě se přizpůsobil pořízením a vytůněním „vhodnějčího“ stroje na kterém vyráží.
Jeho neotřelá řešení vylepšování tohoto šelmostroje, např. připevnění baterypacku představcem a nosičem určeným na sedlovku je jistý záblesk geniality hodný slavného pořadu Přemka Podlahy.
No což, účel světí prostředky v rámci daných možností (bez dílny).
Jezdit bych na tom nechtěl, natož 60km (naštěstí zatím mohu na kolo bez baterek), ale přesto popřeji ať slouží !
6.5.22 10:30
Přijímám nabídky ;)
Jinak absence svářečky se mi dnes hrubě vyplatila. Díky tomu, že místo svárů používám hadicové spony, řetězy… Prostě ulomil se mi držák chrániče řetězu, a kdyby byl přismrknutý, musel bych otočit. Takto jsem na místě opravil jen za pomoci cyklonářadí.
Ale potřeboval bych poradit. Totiž tip na nějaké rychloupínací pásky pro uchycení baterie, místo provizorních bindrů. Chci koupit další baterii do batohu, tak abych mohl přehazovat.
Bylo by dobrý vyhradit místo na reklamu…placenou
To by byl dobrý přivýdělek …a tento stroj určitě přitahuje pozornost
Nějak nechápu smysl „kotoučovky“ a zároveň i „véčka“. Jinak docela psycho. A té vidlice bych se docela bál. Možná jsem něco nepochopil, nebo mi něco uniklo, ale děs stíhá hrůzu. toť můj subjektivní názor.
Potkat Paní Columbovou Bikefóra, tak jsem do konce života spokojený člověk :D.
Ano, je to možné. Odpovídal jsem kývnutím. Zrovna jsem měl na sobě ten alumatkový svetr, protože mě cestou zachvátila bouře a byl jsem celý mokrý.
A děkuji
Něco takovýho jsem dneska viděl v cca 14:45 před Dobřanama, je to možný? (silnice od Šlovic, mával jsem ze zeleného gravelu)
Jinak super peklostroj :)
:-DDD
Přesně tak, takovouto argumentaci zde nesmíme připustit. To by pak mohlo někoho napadnout vyhánět ze silnic i konvenční cyklisty.
Účel světí prostředky, jinak se mi to samozřejmě vůbec nelíbí ;-) Ať slouží i nadále k absolutní spokojenosti!
Po silnicích nejezdím zbůhdarma, ale proto, že na chodnících je spousta nerovností, plus přejezdy ulic s obrubníky. A veškeré otřesy pobírá páteř. A páteř mám bolavou.
Trocha pochopení by se šikla.
Foose: Jo fakt to existuje. Párkrát už jsem to potkal jako safety car na hlavní ulici ve městě. Sice to jde objet spoustou jiných cest, ale proč nena…t pár řidičů. Kolikrát si říkám, jestli si těm nadávkám od řidičů, kde ho nazývají jak říká údem, nejde mistr tak trochu naproti.
Ono to fakt existuje? To není trolling?
Ano, to by bylo efektní. Bohužel nejsem schopen něco takového vyrobit.
Aerodynamicky by to smysl nemělo. Všimněte si pohledu od madel. Vůbec není krabice vidět, neb je šikmo dolů těsně nad kolo. Již jen tou šikmou plochou je pak krabice vlastně aerodynamická :)
Ne, protože se chci pohybovat vlastní silou. Elektropohon používám jako zrychlení v dopravním provozu, do prudšího kopce, na usnadnění nákupů. A že toho navozím! Když vše vyložím, auto by se nemuselo stydět. A do Tesca to mám tam i zpět třicet kilometrů.
Mistře jsem si říkal že jste dlouho níc neprezentoval ze svého tuningového umění. Vždycky jsem ohromen. Palec nahoru.
Kdyz si vezmu, kolik Vas to stalo prace, usili a penez, tak nebylo by lepsi koupit elektroskutr?
No, víte, ono totiž v tomto případě nelze jinak. Taková kriplkára vždy bude vypadat poněkud bezdomovecky. Nějakou eleganci, či ladnost, těžko vnést.
Pokud však máte nějaký konkrétní nápad, sem s ním.
Problém není v chybějící svářečce nebo svěráku, problém je v tom, jak je to nastrojené a že to vypadá jak bezďákův kočárek.
Hlavně bez dílničky, tedy bez svěráku, svářečky a vůbec
Místo svárů hadicové spony a vázací drát.
Jsem v neschopnosti na pracáku. A více bych to nechtěl rozebírat, nebaví mě tyhle sociální peripetie.
No, ale zase v tomto stavu asi máte mistře důchod, takže nemusíte chodit do práce, takže něco za něco.
Děkuji!
Jo a uvědomil jsem si, že na poslední fotce vypadám tlust. Skutečnost je taková, že opak naštěstí pravdou, a to právě díky pravidelnému veslování na kriplkáře. A díky keto. Vážím 75kg při 193cm délky.
Čistě na elektro opravdu málo. Jednak stroj je celkově dost těžký, ale hlavně 24V baterie nelze sehnat značková, tahle China je kapacitou na úrovni původního olova, tedy tak maximálně dvě třetiny deklarované. Švihy dělám zatím kolem 60km. Chci více. Jinak celkově mám najeto 4500km.
Ja na to cumim a nestacim se divit. Nevim jestli se smat nebo koukat s otevrenou pusou.
Preji dlouhou zivotnost kontrukce. Kolik to ma dojezd ciste na elektro?
Děkuji. Momentální můj stav je takový, že na kriplkáře jsem závislý. Bohužel mimo kolen mám postižený i loket, proto Liion, a proto bohužel svatý Jakub padl.
Trochu velká baterie na dobíjení mobilu na cestách, každopádně na cestě do Santiaga de Compostela se bude hodit.
E.Musk a se-se blednou závistí.
Co na to nákladní výtah? Děkuji.
Ta vidlice, vyrobená z rozpláclé trubky, určené pro dětskou postýlku, se mi zdá být poněkud poddimenzovaná.
Nářez! Je to definitivní mašina nebo bude možný i návrat k normálnímu kolu? Kde to parkujete?
Pokud mi něco uniklo, tak se omlouvám.