Na vyjížďce
Pravobok
Levobok
Kokpit
Páky s ukazateli
Pila ve stříbrné
Doplněn antipadač
12-30 10speed
Detail vidle
Tovární čelisti
2020 upgrade na kola Fulcrum Racing 4 C17 a pláště Specialized Espoir Elite 700×25.
Cílem bylo co nejlevněji nahradit vysloužilý Favorit. Bazarový bicykl podstoupil komplet rozborku, vyčištění, namazání, výměnu kabeláže, nové pneu a pedály. Dle stavu rámu a mechanických komponent kolo mnoho nenajezdilo.
(vloženo 6.1.19)
Značka | Scott Speedster 30 |
Modelový rok | 2012 |
Velikost | 52 |
Hmotnost | 9,48 komplet jak je na fotkách |
Rám | Alloy 6061 |
Vidlice | Speedster Carbon/Alloy, 1 1/8“, Alloy steerer Integrated |
Kliky | 172,5mm |
Středové složení | Shimano Tiagra BB-4600 |
Přesmykač | Shimano Tiagra, FD-4600 |
Měnič | Shimano Tiagra, FD-4600 |
Řazení | Shimano Tiagra, FD-4600 2x10 |
Převodník | Shimano Tiagra Compact new, FC-4650, Hollowtech II, 50 x 34 T |
Kazeta | Shimano Tiagra, CS-4600, 10 Speed, 12-30 T |
Řetěz | CN-4601 |
Náboj přední | Scott Comp 20H - konus |
Náboj zadní | Scott Comp 24H - konus |
Brzda přední | Scott Pro SCBR-525 |
Brzda zadní | Scott Pro SCBR-525 |
Ráfek přední | Alex Race 28 Aero Profile, 20 Front |
Ráfek zadní | Alex Race 28 Aero Profile, 24 Rear |
Pedály | M520 |
Řídítka | 420mm |
Představec | 110mm |
Sedlovka | 31,6x300 offset |
Sedlo | Scott Road Team |
Pláště | Tufo Comtura Duo 700x25C, kevlar |
tuhle tiagru vozím taky, doteď jsem nepochopil význam těch ukazatelů zařazenýho převodu, na klikách se mi povolovaly šrouby převodníků tak jsem je obměnil a už dobrý, máš to pěkně čistý.
tromboonen: Scusi, Matteo, ale nová Tiagra má stejně rychlostí jako stará, čili 10 – na tom kole z tvého odkazu je nová Sora…
Mě se to líbí,máš to za 5 bodou:)
OK, to zní fajn, na pláštích bych osobně nešetřil, něco kolem 1000 Kč/Kus plus latex duše Michellin z Dekáče udělají z každýho kola o třídu lepší, levné někdy bejvaj starého data/zteřelý mat. (ne na pohled, ale na vlastnostě/valivý odpor). Tipů tady bylo spousta, od Conti GP 4000 přes top Vittorky nebo Strady (vysoké TPI, kvalita/jiný materiál než levnoty, lepší odolnost protí píchání), ale uvidíš časem. Tufa bejvaj tvrdý a brzdící, prej, už na omak.
Na necelou devítku to vyšlo vč. nových pedálů a plášťů. Koupí levnějších plášťů bych ještě něco ušetřil, ale nechtěl jsem dávat úplně to nejlevnější.
Doufám, že to na tom bazaru bylo hodně levný, tady je ta velikost (S/52) nová za pod dvacku, s trochu lepším osazením (2×9, ale nová Tiragra a rok výroby prej 2018, počty zůbů taky vypadaj slušně) https://www.cyklovape.cz/…018-p223193/?…, plus všechno funglovka…
A tady alternativy z jiných let blíže než 2012 (nevím jaké velikosti a ceny) https://www.google.com/search?…