výdrž plášťů(seznam) - typy a jejich výdrž v km

24 nepřečtených
  • xtomas

    Co to tady sleduji, každý se ptá na výdrž plášťů jakékoliv značky a typu. Rozhodl jsem se zavést vlákn se seznamem jednotlivých plášťů

    Prosil bych tedy, aby jste zde napsali ZNAČKU PLÁŠTĚ, TYP + VÝDRŽ v km + doplněno o terén a umístění pláště. 

    Vyvarujte se jakékoliv diskuze mimo téma, o tomto tohle vlákno není. Myslím, že tohle vlákno pomůže mnoha lidem v rozhodování, kdy chtějí vědět co učitý plášť vydrží. 

    Kdo nechápe podmínky tohoto vlákna a napíše zde něco mimo mísu, pak by se měl nad sebou zamyslet a znovu si přečíst zadání…

    Děkuji a zároveň níže uvádím první příspěvek jak by měl vypadat.

    0 0
    • xtomas  

      Maxxis Dynomite – výdrž 1930km, 40% silnice 60% terén, zadní kolo

      0 0
    • gemini  

      Technická: ještě bych uváděl hmotnost jezdce a to, jestli je plášť ježděn na fullu nebo HT…

      0 0
      • MlokCZ  

        Tady ještě doplním, že ještě navíc bych uváděl, v jakém stavu je plášť měněn. Tohle je zcela zásadní věc, někdo sjíždí vzorek úplně do mrtě a jiný mění třeba v polovině vzorky, když plášť začne ztrácet svoje vlastnosti. A rozdíl těchto dvou případů může být klidně i trojnásobná výdrž pro stejně těžkého jezdce a styl jízdy.

        0 0
        • MlokCZ  

          A ještě jeden důležitý faktor a to tlak, ten také velmi ovlivní výdrž.

          0 0
    • Hejdik  

      Hutchinson Python 2,0 – Levná verze:4000km běžné XC ježdění. Předek /zadek.75kg-jezdec

      Jinak si dovolím poznámečku,že zakládáním vláken ohledně plášťů nezabráníš,možná na chvilku omezíš.Asi to bude mít stejný osud jako vlákno ohledně výběrů kol.Ale snaha se cení:-)Jinak na tohle je asi spíš recenze…

      0 0
    • krokus  

      WTB Nanoraptor 2.1 kevlar

      50 procent silnice, 50 procent terén, zadní kolo, cca 5000 km. Vážím 65 kg. Přední má taky 5000 a myslím, že ještě dlouho vydrží:-)

      0 0
    • bikerskrnov  

      Hutchinson Python MRC hight – 4000 Km – 20% silnice, 80% terén- přední kolo

      0 0
    • karliner  

      pláště: Schwalbe Racing Ralph 2008

      ujeto: asi 3.000 km, furt to ujde

      kolo: full

      poměr: asfalt nebo beton tak 30% odhadem, zbytek polní cesty, hlína, bahno, štěrk, kamení, listí, jehličí, písek, skály

      váha jezdce: +/- 85

      umístění: vpředu i vzadu

      defektů: pár, asi 3

      styl jízdy: od poklidných vyjížděk s dcerou, přes opilecké návraty z hospody po kamikaze styl při závodech

       

      Snad jsem ***** nenapsal nic mimo téma, nerad bych vypadal jako nějaký ignorant, co je totálně mimo mísu :-)

      0 0
      • karliner  

        jo, sorry, ještě jsem zapomněl napsat, že jsem občas jel i po trávě

        0 0
    • hribik A1  

      noname plast s kockatym vzorom kupovany cez longus za 200 korun – zadny 5000 km, predny 30000 km – cesty, zasnezene cesty, trojky plne zimneho strku, lesne chodniky

      0 0
    • kcvalin  

      Bontrager Jones (a dal nevim, byl puvodni na Treku 8000) – 1plast/2retezy – takze odhaduju tak 2000km, 90% teren, zadni, HT, vazim tak 85kg. Asi bych si ho uz nekoupil.

      0 0
    • bagr84  

      WTB Exiwolf v dratu – cca 2000 km vzadu (vzorek tam byl, ale uz me nebavilo lepeni), ve predu nemizi.

       

      Tehdy hmotnost od 115 – 107 kg. 40% silnice, 45% rychlej povrch – teren, 15% zbytek.

        
      0 0
    • michals1  

      Continental Town & Country

      • momentálně mám na něm najeto asi 8000km a stav viz. foto, předpokládám, že dalších 8t zvládne, 80% silnice 20% terén na zadním kole
      0 0
    • ravag3r  

      Kenda Karma 2.2 60TPi, kevlar – po 2500km na 85%, váha ±77kg, 90% těžší terén, P+Z, 0 defektů

      0 0
    • jezura  

      Ritchey Z-Max Millenium 2,1 drát.

      2000km-předek:vzorek je stále cca 85%,zadek cca 75%.

      Terén-30% silnice,70% terén(polní cesty,lesní cesty občas nějaké to kamení a kořeny.

      Defekty-0(hurá)

      Cca 300km bylo na maratonech.

      0 0
    • TheIF  

      Schwalbe Racing Ralph 2008 (2,25 kevlar)

      ujeto: 7200km FOTO kolo: HT poměr: asfalt 95 %, zbytek polní cesty, hlína, bahno, štěrk, kamení, listí, jehličí, písek, skály váha jezdce: +/- 80–90 umístění: vzadu defektů:tlak: Netuším ani přefouklé ani měkké asi tak 30–35 psi

       

      Schwalbe Nobby Nic 2008 (2,25 kevlar)

      ujeto: 10.200km sjetej tak z 25%  kolo: HT poměr: asfalt 95 %, zbytek polní cesty, hlína, bahno, štěrk, kamení, listí, jehličí, písek, skály váha jezdce: +/- 80–90 umístění: předek defektů:tlak: Netuším ani přefouklé ani měkké asi tak 30–35 psi

       

      Schwalbe Racing Ralph 2008 (2,1 kevlar) 

      ujeto: 3000km sjetej tak z 15%  kolo: HT poměr: asfalt 95 % ale polovina na sněhu a ledě !!!!, zbytek polní cesty, hlína, bahno, štěrk, kamení, listí, jehličí, písek, skály váha jezdce: +/- 80–90 umístění: vzadu defektů:tlak: Netuším ani přefouklé ani měkké asi tak 30–35 psi

      0 0
    • Luma  

      Continental MountainKing 2,2 supersonic,20% silnice zbytek terén,Foukáno 30–35Psi,váha jezdce cca 75kg se vším,kolo HT.Výdrž viz foto-ten zadní nejvíce sjetý by se ještě dal použít na silnici apod.

      0 0
    • Wojtek  

      rytchey z-max 1.9,na předním i na zadním výdrž přes 5000,přibližně40%as­falt

      0 0
    • l-e-t-o  

      Typ: Ritchey Z-Max 1.9, drát

      Výdrž: asi 4000 km

      Terén: 60% les, 40% asfalt

      Umístění: předek i zadek

      Poznámka: trochu pomalejší na asfaltu, ale vzorek dobře drží na měkkém podkladu

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.