• p3pin0

    Ahoj, mám takový problémek koupil jsem nové kolo Cannondale cca 1měsíc a vidle po dofouknutí na optimální tvrdost vydrží tak týden a je zase jak bláto. Jestli můžete poradit je to normál? Servis tvrdí že ano ale já si tak jist nejsem. Moc díky za názor

     
    0 0
    • jonys  

      Mě by zajímalo,čím ti servis zdůvodňuje,že je to normál…

      0 0
    • chico*  

      reklamovat

      0 0
    • pavlix  

      Mam foxku a jak ji nafoukli v obchode (19.12.07) tak drzi do dnes. Nepozoruji zadny unik.

      0 0
      • Nainen  

        Stejná zkušenost s RS Tora… potom co jsem zjistil jaký tlak je pro mě optimální už pumpa na vidli jen leží ve skříni…asi spí ;-)

        0 0
    • kubad  

      normální to rozhodně není – reklamuj to.

      moje Lefty drží tlak v klidu  foukám tak 2× – 3× za sezonu spíš prevenivní kontrola

       
      0 0
    • karel*2  

      Měl jsem Lefty min. 6 let. Nebylo ji potřeba nikdy dofoukávat. Určitě není to normální.

      0 0
      • pepek  

        A chodila eště vůbec ? :-) Tys vlastně prodal vidlu za 6 let eště s origo americkým Cannon-vzduchem – to chtělo eště tak 2000 přirážku za originální náplň.

        0 0
    • yetti  

      Mam Fatty Ultra DLR a mam podobny problem s tim, ze mne vzduch utika pouze za jizdy a nikdo si s tim nevi rady. Mel jsem to ve trech servisech a vysledek zadny, ale nedavno jsem dostal info od znameho, ktery Cannony prodava, ze nejsem zdaleka sam, kdo ma tenhle problem a ze se to vyskytuje u vidlic, ktere maji uvnitr cartridge od Foxe (zrejme nejaka vadna serie) a jedine cim se to da vyresit je tu cartridge celou vymenit, ale doporuceny postup pro servis je vidlici pretesnit novou origo sadou tesneni, coz u mne bohuzel nezabralo :-( Problem je prave v tom, ze kdyz kolo stoji v klidu, tak tlak drzi, takze kdyz ji v servisu pretesni a nafouknou, tak tam muze stat klidne pul roku a neujde z ni nic a primet treba Vokolka aby se s tou vidli jel projet na 100km do terenu je nerealny. Takze si budu muset nejspis sam zaplatit novou cartridge, coz mne pekne s…

      0 0
      • kubad  

        u nás je přístup k reklamaci u dovozca katastrofa.

        Doporučuji sepsat dopis a s kopiíí dokladů poslat přímo do Cannondale USA

        pak nastane jiný cvrkot – ověřeno :-)

         
        0 0
        • přišlapávač  

          a to se Vokolek pořád bije do prsou, jak uz ma cannondale dlouho a jak je jsou jeho služby nadstandartní :-)

          0 0
          • rass  

            asi tak, a to neni jenom problem vokolka, ale CZ obecne, pfej :(

            prodavat to by jim, ale neprijemny veci se jim resit nechce :(

            0 0
            • rass  

              to by jim slo

              0 0
            • přišlapávač  

              a pak se diví, že od něj nikdo nekupuje ritchey a oháním se tím, že všechny e-shopy je maji zaručeně neravé…na reklamace se.. tak si pak radsi lidi koupej i komponenty za pulku jinde…holt sptanej obchod, holý nestestí :-)

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • CraObs  

      otazka trochu OT..

      co potrebujem ak chcem lefty na normal bike? vsade sa spomina nejaky adapter.. wtf?

      0 0
      • kubad  

        spesl adapter, pak zalezi jekou Lefty a na jak velky ram

        0 0
        • CraObs  

          padla mi do oka LEFTY MAX 130mm, na ram Ibis MOJO XL :P

          zaujimava vaha tej lefty 1530g + adapter? bude to lahsie ako ktorakolvek ina vidla ak dobre ratam.. btw dostanem tam normalny predstavec alebo jedina moznost je ten od CD..

           

          a neviete niekto nejaky USA online shop kde zozeniem lefty? nasiel som belgicky za 1400eur cize v USA cakam ze cena bude tak 1000–1200dolarov?

          0 0
          • kubad  

            adapter maš třeba tady a vidlic na e-bay najdeš celkem dost

             
            0 0
            • CraObs  

              uz som pozistoval vcera co je adapter atd..

              a na ebay ich praveze tolko neni.. a ja pokukujem po novej 2009.. a kedze nemam problem s dovozom z USA tak ma to cenovo dost laka..

              teda neviem ako to je s vahou skutocne ale na stranke CD je uvedena vaha 1530g.. stare MAX mali okolo 2kg co je celkom dost..

              http://www.cannondale.com/…9/index.html

              0 0
              • kubad  

                reálnou váhu neznám, ale pokud to tam tak píšou :-)

                Ta váha je bez trubky co spouje můstky, ale ty dáš stejně ten adapter

                0 0
              • kubad  

                u carbonové Lefty je ještě jeden problém – je pevně daná vzdálenost těch dvou přírub přes které

                se vildice uchytí k rámu na rám větší než L to nedostaneš !!!

                Cannon to má pro všechny rámy stejné – měřili jsme to na Scotta XL a bez šance.

                 
                0 0
                • CraObs  

                  hmm a na klasickej LEFTY MAX (nekarbon) je to mozne posunut?

                  pripadne nevies rozmer prirub? head tube by som mal mat 145 co neni vela.. scott mava 160 myslim pri XL

                  0 0
                  • kubad  

                    z hlavy ne, ale odpoledne mužu změrit

                    některé Lefty to mají posuvné, ale nejsem ti schopný říct u modelů 2009 kde to je lepené a kde šroubované a tím i posuvné,

                    0 0
                  • Žigo  

                    Na Speed carbon DLR 110 som nameral 147mm, 130mm ale doma nemam, takze tu ti uz neporadim. Alebo teda poradim- pockaj si na karbonoveho Mavericka :-)

                    0 0
                    • kubad  

                      je to na všech stejně – Cannon má na všech velikostech rámu stejnou hlavovou trubku

                      +/- 145mm sem naměřil já, ale v namontovaném stavu se to blbě měří

                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
    • Mutant Marana  

      Reklamovat=vymenit cartridge

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.