• vsn

    Ahoj,

    poraďte zda jsou nějaké změny od 2014.

    právě se mi rozbil tel. v prvním půl roce co je zakoupený.

    Jak postupovat při reklamaci (O2) … musím do protokolu uvést, že chci opravu formou výměny za nový kus? … možnost vrácení peněz asi uzákoněná není? (novější typ tel. když už)

    díky

    0 0
    • RacerX  

      oni ti tak dají nový telefon…při první reklamaci…

      0 0
      • vsn  

        je to v prvních šesti měsících … takže zákazník si defakto určuje jak se bude reklamace řešit … ale nevím jestli tam není nějaká změna od nového roku.

        0 0
        • jeffino  

          no oni se často tváří, že o nějakých prvních šesti měsících vůbec netuší a hrajou na tebe 30ti denní lhůty nebo se ti budou snažit vysvětlit, že v tvém případě se to na to vůbec nevztahuje, tímto zdravím fešáky u svorady:-/.

          0 0
          • vsn  

            tak se netvářili … :) u O2 věděli … zašktl tam políčko, dal razítko a podpis … tak uvidím. Ono by jim to mělo být na tý prodejně jedno.

            0 0
    • Soreno  

      Pokud si telefon koupil v roce 2013 tak se na tebe vztahuje původní úprava občanského zákoníku.

      Podle nové úpravy jsem na netu koupil dětskej spacák, když přišel zjistil jsem puštěný oko na zipu poslal ho zpět na reklamaci a vyměnili mi ho hned za nový naprosto bez problémů. Prostě dobrej přístup.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.