Pláště na silničku na horší povrch

101 nepřečtených
  • mersault

    Ahoj,

    chci si koupit nové pláště na silničku. Nejsem nijak těžký (70 kg), ale často musím jezdit na špatném asfaltu (rozbité okresky ve Středních Čechách) a navíc nejsem žádný závodník. Důležité pro mě je, aby byly pláště co nejpohodlnější.

    Takže asi průměr 25 mm? Se širšími by už mohl být problém s kompatibilitou silničního rámu?

    Tady jsou moje tipy:

    Vittoria Zafiro (cca 200 Kc): hodně levné, ale nenašel jsem jev 25 mm, takže by to s pohodlím asi nebylo nic moc

    Michelin Dynamic (cca 300 Kc): taky levné, dělají se v šířkách až do 32 mm

    Michelin Orium (cca 300 Kc)

    Michelin Speedium (cca 250 Kc): dobra cena, ale asi jenom 23 mm

    Michelin Speedium 2 (cca 450 Kc): prodávají se i 25 mm…

    Co byste mi doporučili? Nebo máte jiný tip?

    Myslíte, že na 25 mm pláštích se dá příležitostně projet i stěrková cyklostezka, nebo si na tohle mám radši nechat zajít chuť?

    Díky,

    David

    0 0
    • michals1  

      Zkusil bych posledni verzi Vittoria Rubino Pro. Ty toho vydrží hodně i na štěrku. Šířku bych vzal 23mm. 25-ky se dělají sice taky, ale jsou už poměrně těžké.

      0 0
    • Zdenda CUBE  

      Taky si myslím, že ty 23ky by měly bohatě stačit, z tvého seznamu bych volil Michelin Speedium 2.

      0 0
    • Lubor  

      Jak dosáhnout „nejpohodlnějšího“ pojezdu na silničce? Zkrátit utrpení, takže nebrat nejpohodlnější, protože nic takového na běžně se vyskytujících cestách neexistuje, ale ten nejrychlejší plášť.

      0 0
    • jerryx  

      Mno… komfort silnicnich plastu kdovijak porovnavat nejde. 25ky jsou urcite o trochu pohodlnejsi nez 23ky, ale to hlavni, cim dosahnes pohodlnejsi jizdy, je tlak, na kterej je foukas. Pri tvy musi vaze si muzes dovolit jit i na dolni doporucenou hranici.

      0 0
    • juris3  

      Jezdím na Vysočině na Michelin ProRace3 + Fizik Niesene sedlo a je to celkem pohoda. Jinak na Vysočinu preferuji 36 zapletených drátů. V této kombinaci nemám defekty ani nemusím centrovat kola nebo řešit praskání drátů po projetí výtluku. Když za tebou jede kamion a díra před tebou, tak ji hold musíš projet nebo skočit. Občas mám strach , že to ta čínská uhlíková vidle od Pells nevydrží a prdne.

      0 0
    • Flinker  

      Za mna jednoznacne Vredenstein Fortezza (25mm) – je po parada, je trocha drahsi ale „Worth every penny“. Da sa jazdit nizsi tlak (vpredy 6–7, vzdadu 7–9 barov), a pohodlie dokonale vyvazi male straty kvoli vyssiemu valivemu odporu.

      Bol mi priamo doporuceny miestnymi borcami, ako velmi vhodna volba na bezne jazdenie a obcasny amatersky pretek.

      Tu v Holandsku je spusta ciest s „pave light“ takze preto taketo plaste. Ked sa vyberiem dalej, na ine okruhy tak potom je povrch dobry a tak prifuknem na 8 vpredu a az 10 vzadu, vyssie sa mi ist nechce. Aj ked mam karbonovy ram, tak pri vyssich tlakoch mi obcas zvoni az v zuboch. Zajtra budem priam fyzicky trpiet pri priamom prenose paris – roubaix :-)

      0 0
      • Flinker  

        Este som zabudol dodat ze maju vyborny grip na suchom aj mokrom povrchu :-)

        0 0
    • Peslezedirou  

      Vozím tyhle : Vittoria Rubino Pro 25mm, nejsem závodník, tak mi je jedno, že jsou o něco těžší a asi i pomlejší než 23mm. Jakou mají životnost netuším, mám je fakt krátce.

      23mm bych nechtěl, občas mám pocit, že kdybych měl pláště 30mm tak je to málo.

      0 0
      • Marskatin  

        dal jsem 25, u skládacích jsou ty váhy myslím zanedbatelné. Současné 25–622 váží 221g. Myslím, že na tom může jezdit každý kdo nezávodí.

        0 0
    • RomanH  

      Ja mam Continentaly Ultrasport ve 23, a docela me prekvapilo, kolik toho ty plaste vydrzi – u nas byl po celou zimu posledni cca 1km neustale posypany drobnymi kaminky a zatim bez defektu. Ale jsou to moje prvni plaste, silnicku mam teprve od leta, tak nevim, jak je to moc relevantni.

      0 0
    • winter78  

      Vôjdu do cesťáku plášte širšie než 700×28 ??? Alebo to už bude drieť o rám ???

      0 0
      • nooski  

        To záleží na konkrétní silnici a vidlici. Do mé jednice se 25 vzadu vejde jen s obtížemi, ale do Forta by nebyl problém i s větší šířkou.

        0 0
        • winter78  

          OK, zatiaľ vďaka chlapi (aj Honzis). Vidím to zasa na dlhé noci pri výbere môjho prvého cesťáku (okrem favorita spred 18-rokov :-)) ).

          0 0
          • nooski  

            A proč 28? To budeš jezdit Paris Roubaix? 25 musí stačit v klídečku. Jinak si myslím, že právě nějaký Specialized Rubaix by tohle měl umět pobrat, když má zadní stavbu jak kamión. Nebo sehnat cyklokrosku ;-)

            0 0
            • winter78  

              Kdeže, žiadna cyklokroska neprichádza do úvahy ;-). jazdím len cestu tak bude klasický cesťák. Na mojom crosse som mal obuté 700×28 a občas ma poriadne vytriaslo.

              0 0
              • nooski  

                Nesmíš být máslo. Jezdím na nabušených 21-kách i po hodně rozbitých cestách a výběrem dobrých věcí okolo se dá docela dost pomoct pohodlí. A to mám ještě jo tvrdý a tuhý rám, který pohodlí moc nepřidá.

                0 0
              • t29  

                Jediná silnička, která pobere dostatečně pohodlné pláště, je Kona Sutra, se sundanýma blatníkama se tam vlezou 29ery :)

                http://ologos.net/…IMG_0333.jpg

                Pokud chceš rychlou stíhačku, zapomeň na pohodlí, pro dobrý pocit obuj 25ky a jeď.

                Nebo CX, nebo zakázková stavba.

                Mimochodem, u objemnějších plášťů než 622×28 očekávám problém krom průchodnosti rámem taky v tom, jak objemný plášť se vleze mezi silniční brzdové čelisti…

                0 0
                • winter78  

                  Jasné že budem rád keď to bude letieť,však preto idem do cesťáku ;-). OK, nebudem nič vymýšlať, žiadne širšie plášte (to ma len tak napadlo obuť ich na začiatok, aby som si na to (ne)pohodlie zvykol ;-)) ).

                  0 0
      • Honzis  

        jak do kterýho, v monostay bývá méně místa, někdy může být problém u objímky smyku, vepředu většinou jde i 28mm, ale největší problém nastane při rozhození výpletu, kdy plášť vydře zadní vidli, to je pak na taxík nebo s sebou vozit centrklíč pro jistotu.

        0 0
    • Honzis  

      rozdíl 23 a 25 v pohodlí poznat lze, Mišelinka v 25 má v sobě možná 2× tolik vzduchu než Schwalbe ve 20tce. Mich Speed 2 klouže na mokru, lze foukat max na 7 a dost se sjíždí, má jen 33tpi, jeden jsem už prosek durch. Pocitově to není žádnej rychlík, ale za ty prachy se to odpustí. Mám dobré zkušenosti se Specialized All Condition, vydrží fakt dost, třebas letošní Tour de Brdy :-) Akorát ve skládačce tak 600Kč. Ty další obyč mišeliny jsou fakt spíš teď na zimu, drátový 25/28 plášť má s klidem 350g, já to jezdím do práce z důvodu odolnosti, ale na lepší rám bych to nevozil. Zaffira v 25 budou, ale dovozci je nenaskladňujou, v 25 se dají splašit občas Continentaly, na kolokrámu byly Mich Pro Racy, ale dá to práci najít.

      0 0
    • tigermoth  

      Budeme recyklovat.

      Nevíte co tak obout na silničku v profilu? Chtěl bych něco širšího než 20 mm co tam je teď a hlavně se vzorkem, co by se snesl i s lesníma cestama a šotolinou. Marná sláva, jenom po silnici mě to nebaví, jak jsem zjistil.

      Limity kola: zadní stavba 48 mm, vidle 38 mm, ráfky vnější 19, vnitřek myslím 15. Ortodoxním silničářům se omlouvám.

      0 0
      • jonti  

        Vzorek to neni nic moc, ale drzi docela dobre nejake levne skladaci Continental 28mm UltraSport.

        0 0
        • zdenal8  

          Ty mohu doporučit. Jezdim na nich běžně šotolině a v pohodě. Ale vozim klasický 23.

          0 0
        • Hroch obojzhivelnyj  

          Kluk ma UltraSporty na mestaku a ma to pichle kazdou chvili, pripada mi ze to nejak pritahuje stripky nebo co.

          0 0
      • tromboonen  

        Neco kolem realnych 27 mm, co nejmekci smes, co nejvyssi TPI

        Ja nedam dopustit na Challenge Strada Open 25 mm (na 19mm rafku realnych 27), vzorek sice mikroskopickej, ale dokud neni mokro drzi to i v terenu, jezdim od hnusneho rozpadleho asfaltu pres ostrou sotolinu, kostky az po polni/lesni cesty.. pak jeste Challenge Parigi Roubaix 27 mm

        Disclaimer: par lidi na fotu melo s plasti od Challenge problemy (jine modely), nekdy vetsi tolerance co se sesly, nebo rozlepeni vrstev, je to rucni vyroba holt, ja mam asi stesti, mam je i na CX a OK… v pripade problemu se daj reklamovat..

        0 0
        • mr.ricardo  

          dej uz pokoj s tema Challengema :) jak kdybys je prodaval. Za ty prachy se daji koupit spolehlivejsi plaste, nejspis tem taiwancum, co to lepi spatne platej. Schwalbe a Conti jsou taky rucne delany a je to sazka na jistotu. Pokud bys trval na lepenych, tak nejvyssi Vittorky nebo Veloflex.

          Na jezdeni po nezpevnenych cestach bych doporucil Conti 4season 25 nebo 28, maji lehky vzorek a hlavne ochranu i z boku. Jen ta cena neni moc lidova.

          0 0
          • tromboonen  

            Neprodavam je ani nic jineho na kola, jen spokojenej uzivatel.. To tady snad delame vsichni, ne? Jede to podstatne lip nez cokoli jineho, nikomu to necpu, vzdycky uvadim negativa, at se kazdej rozhodne podle sebe a recenzi

            0 0
            • mr.ricardo  

              Nejedou lip nez Schwalbe One nebo GP4000S/II, jsou jen o neco pohodlnejsi (castecne proto, ze jdou min hustit). Jenze taky jsou o dve kila drazsi, a kdyz ctu, co s nima je za problemy, tak to za to nestoji. Nerikam, ze se na nich nejezdilo dobre, ale kdyz se ti za jizdy vyvlikne plast z rafku, tak jde veskera spokojenost stranou.

              Jeste me napada, ze by mohly vyhovovat Tufo Calibra 25mm, ta verze, co ma na boku vrstvu navic. Je levnejsi nez ty Conti a podle ohlasu taky neco vydrzi.

              0 0
              • tromboonen  

                Tak to nevim, jestli bych si troufal tvrdit (ze nejedou lip).. recenze a srovnani valiveho odporu rikaj neco jineho, plus kombinaci toho nizkeho valiveho odporu a pohodli, respektive zehleni spatneho povrchu je to podle me znatelnejsi… svlikly se mi jenom kdyz mi v nich praskly Challenge latexky, od te doby co mam zelene Michelinky neni problem..

                A s tou rucni vyrobou treba Conti to neni uplne to samy, Conti jsou vulkanizovane, Challenge ne, z toho plyne ten rozdil ve vlastnostech

                Ale jak rikam, mam na ne stesti, rozmery Ok i kdyz sly poprve velmi tezko nahodit a drzi, ani defekt jsem na nich nemel.. a hlavne bezove boky zvysuji prumernou rychlost o 2km/h, to prece kazdy vi :)

                0 0
                • mr.ricardo  

                  Ja se nechci hadat o desetinky, protoze pro nas, obycejny smrtelniky, je uplne jedno, jestli ma plast odpor 12 nebo 13 watu. Schwalbe One v-guard ma 12.8 watu a neverim, ze Strada je na tom lepe, nikde jsem na nej testy nenasel. Dulezita je spis odolnost a spolehlivost, defekty jsem na nem mel myslim 3 za sezonu, takze normalka a spolehlivost tu ted resime, nic moc. Rozdil vulkanizovane/ne­vulkanizovane jsem nezaznamenal, na suchu i na vode drzi stejne. Posekanej byl Strada znatelne mene nez Conti, asi to dela ta mekci smes. Ale Schwalbe One je po 4 tis. na predku jak novy, bez jedineho zaseku, ale pritom ta smes neni tvrda a sedi jak pribity. Kvalita vyroby, jeste ani jeden Conti ani Schwalbe mi nehazel, nasadim a jedu, Strada hazel od zacatku a postupne stale vic, jak se ukazalo, rozlepil se. Zkratka za me uz ne, momentalne mam favorita Schwalbe, za ty penize se zda uplne super. Dokud neprelezu na bezduse :)

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Jasne ze desetinky nepozname, leda jako placebo efekt :)… me bavi hlavne ta kombinace pohodli a tim pohlcovani bordelu/nerovnosti bez snahy o zastaveni kola, prilnavosti a odporu… dohromady to jede lip nez cokoli jineho co jsem zkousel, s mensi zivotnosti jsem smirenej, defekty proste nemam a rozlepeni nebo hazeni se mi vyhlo… Schw one jsem nezkousel, jako drzaky budou urcite dobre..

                    BTW to rozlepeni nebo hazeni bych klidne reklamoval i po nejake dobe, pokud to neni zpusobeno nejakym spatnym pouzitim, coz asi neni, meli by se za to postavit..

                    0 0
            • jecnak  

              Prosimte, kolik jsi tech plastu zkusil? Lip nez cokoli jineho? To ani nahodou.

              0 0
              • tromboonen  

                Disclaimer 1 už byl..

                Disclaimer 2: líp než cokoli co jsem zkoušel (vč Contiku GP4000, ktere co jsem tak vyčet lze považovat za etalon), ale je to jistě subjektivní..

                Disclaimer 3: mluvím spíše o kombinaci pohodlí, přilnavosti a odporu než o odporu samotném, a většina toho je samozřejmě „měřena“ pouze pocitově

                Disclaimer 4: roli hraje i to jak a co jezdím a že se mi tím pádem hodí reálný rozměr 27 mm, co maj na mých ráfcích, kdybych jezdil extra rychle na dobrým asfaltu a na rovině nebo zvlněnejch brdkách, asi by bylo lepší něco jinýho

                Stačí?

                0 0
                • jecnak  

                  Takze jako obvykle.

                  0 0
                  • ememem1  

                    tak zas ale nemozes niekoho dzubat za to, ze ma inu skusenost jak ty. napr. tu kazdy spieva k odolnosti a vydrzi gp4000s a moja skusenost je dost opacna. aj ked zohladnim ze je to zavodna guma. o kvalite vyroby schwalbe (minimalne o tubeless prevedeni) -aj ked je to inak super guma-si tiez myslim na zaklade skusenosti svoje. fusion tubeless, ktory kazdemu vydrzi neviem kolko, imho v teple- obzvlast ako bolo vlani- mizne jak guma na ceruzke. zatial sa mi z hladiska cena/hmotnost/jaz­dne vlastnosti/odol­nost/vydrz najviac osvedcili maxxis padrone tubeless 25. nakolko je to objektivne povedat neviem.

                    0 0
                    • jecnak  

                      No narazel jsem na ten srovnavaci test latexovych dusi v kombinaci s prechodem z nejakych nejlevnejsich dratenych Schwalbe na ty Challenge Strada. Ono zrovna nedavno jsem videl Challenge po x letech v testu a valivy odpor nebyl nic extra super, kdyz si k tomu pridam ruzne potize co s temi plasti jsou.

                      Jinak mas ale pravdu. Tezko se da nekdo ***** za to, ze ma jine zkusenosti. Nejde jen o subjektivni pocity, ale i o to, ze kazdy je ma na jinem kole, jezdi jiny asfalt a treba i za jinych teplot – viz tve pozorovani. Navic jeste bych se uplne nebil v prsa za ty ruzne mereni valiveho odporu provadene na velkem rotujicim a zcela hladkem valci. Uz jsme to tu resili nekolikrat a nekterei ani nesouhlasi s tim, ze je mozne plaste timto zpusobem porovnat aspon vzajemne, kdyz uz vysledna cisla nejsou prenositelna vuci jinym testum a ani vuci realnemu valivemu odporu na asfaltu (absolutnimu cislu).

                      Uznavam, ze moje averze vuci Challege (Forte Open a Elite Open) je hodne subjektivni a zalozena na defektech a explozich plaste z patky, ale v tomhle pripade nejsem sam. Tak proto pristupuju k jejich pozitivnimu hodneceni hodne s despektem, byt jsem primo Stradu nevozil.

                      0 0
          • zarkow  

            Conti 4season v28 má přitelkyně na „fitnesce“ a je spokojená. Pravda ono to moc neřeší, ale já jsem ji je tam dal a je to myslím OK :-) Dělají se i 25, ale cena je pravda už poměrně vysoká…

            0 0
            • vladaza  

              Conti 4 s /28 mm/ jezdím taky, nově by se měly dát sehnat i v šířce 32, cena vysoká, kvalita ovšem taky, ochrana boků Vectranem je vynikající, prakticky bez navýšení hmotnosti.

              0 0
        • tigermoth  

          Dík za všecky postřehy, pánové. Ty contíky vypadají zajímavě.

          0 0
    • Martinson  

      Pro těžký váhy http://www.bikesport.cz/…vlarovy_2727, jezdím ho vzadu. Je těžký ale nezničitelný. Je to plášť doporučovaný na festky.

      0 0
      • Cryzyy  

        Je těžký, nedrží, nejede, ale nezničitelný není, už jsem ho 2× říznul na zimním posypu, na zadním kole má zatím cca 4000 km, tak 3000 odjel na předku a řekl bych že víc jak dalších 2000 nedá, pokud dřív nebude jak cedník. Ale vydrží víc, než pláště co stojí podobně, to zase jo.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Breakpain  

      .

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Hutch  

      Tuto Calibra

      0 0
    • HonzaRez  

      Tak nevím, jestli se posmějete, ale já už půl roku (cca 1000Km) mám Schwalbe Lugano zcela bez defektu. Předtím jsem zkoušel GP4000 a furt jsem lepil, takže pro mě je ten půlrok důležitá zkušenost, koupím je zas…

      0 0
      • Jezevec70  

        Proč? Ony ty levné pláště vydrží celkem dost. Vozil jsem Vittoria Zafiro, taky levný dráťák, a bez defektu i v zimně, po štěrku a jiném bordelu.

        0 0
    • Jezevec70  

      Máte někdo zkušenosti s plášti Continental SuperSportPlus 28–622?

      http://www.bikesport.cz/…dratovy_2453

      Je to postivý kus gumy, mohly by něco vydržet.:-)

      0 0
      • Cryzyy  

        Vyse jsem k nemu psal v sirce 25 se skladaci patkou, ve 28 a dratu to bude uz hodne ingot a pohodli ta sirka podle meho taky uz moc navíc neprinese, protoze jak pises je to kus gumy :o)

        0 0
      • vladaza  

        Mám s ochranou „Plus“ /vložka mezi kostrou a běhounem/ jiné pláště Conti, ale moc s nimi spokojený nejsem. Protože:

        • ochrana je jenom pod běhounem, boky nejsou nijak extra chráněny
        • pláště se musí hodně tlakovat, jinak se prolamují /praskají/ boky a vznikají trhliny, přijdou mi abnormálně nepohodlné
        • vysoká hmotnost daná vložkou , logická daň za nepropíchnutelnou vložku.

        Už bych si je nekoupil, ale fakt je, že defekt propíchnutím neznám.

        0 0
        • Cryzyy  

          Všechno souhlasí, jenom ta „nepropíchnutelná“ vložka mi poslední dobou přijde celkem dost popíchnutelná :) A já se pořád nějak nedokážu rozhodnout jaké bezduše pořídím a to už to začíná být dost hrana :o)

          0 0
        • Jezevec70  

          Koupil jsem ho více-méně omylem. Chtěl jsem plášť 28mm a nějak jsem si nevšiml toho „plus“. Zatím najeto pár km, ale nasadit šel dost těžko a vůbec nejede. Tak mě zajímalo, jestli aspoň vydrží a nebudou defekty, protože měnit duši bude asi dost opruz.

          0 0
          • Cryzyy  

            Mam na nich cca 6k km tak v pulce jsem prehazoval predek/zadek – defektu bylo 5–6, z toho jednou skleneny stripek, potom tenkej dratek a zbytek inert – nekde kolem sypou drcenej cedic, nebo co to je, coz je skoro jako sklo.

            Kevlarova patka se casem vytahala s dratenou zkusenosti nemam.

            0 0
            • jecnak  

              Jezdim ted Schwalbe One, ktere jsem dostal uz hodne jete a zatim dobre. 3× strikalo mliko, ale vzdy jsem v pohode dojel a nasledne nafoukal na plny tlak. Jezdim zhruba v tomtez co popisujes.

              0 0
    • jenda95  

      zase obnovim: stejny dotaz jako z roku 2010 – potrebuji na krosku plaste na horsi asfalt a sotolinu (jako treba na mych oblibenych Visalajich: https://mapy.cz/turisticka?…)

      Videl bych to na min 28, radeji 30–32, nemusi byt vylozene do terenu (to jezdim Schwalbe Rocket Ron – Performance), nemalou cast najezdim na beskydskem asfaltu, ktery je taky nekdy vyzivny.

      diky za tipy!

      0 0
    • Dvojan1  

      Ahoj,máte někdo zkušenosti s tímto pláštěm.Vypadá dobře na občasnou jízdu po šotolině a cena přijatelná.Díky za názory.

      Maxxis Relix 700×25 silniční plášť kevlar

      http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

      0 0
    • jIrI___  

      Léto se pomalu blíží, tak je na čase vytáhnout vlákno o pláštích :-). Dosloužily mi Schwalbe S-One, které byly super, ale na můj vkus se rychle sjely. Hledám tedy pláště podobných vlastností, použití bude na asfalt, šotoliny, polňačky, tzn. hledám spíše rychlejší pláště než terénní držáky. Šířku bych chtěl 30–32 mm, cenově ideálně do 700 Kč/ks, hmotnost neřeším. Nějaké tipy, zkušenosti, doporučení?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • khonza  

        Mám velmi dobré zkušenosti s Challenge Paris-Roubaix. Ale pokud bys rád širší tak Strada-Bianca. Vzorek mají úplně mikroskopický, ale fakt jsem čuměl jak drží i na mokru, trávě nebo šotce. Doporučuji.

        0 0
        • plzakj  

          +1. Akorat se docela rychle sjizdi a moc odolny nejsou.

          0 0
        • tromboonen  

          Taky, napřed Strada Open (25mm), teď Strada Bianca (vzadu, 27 mm, máš to naopak), příště bude i vepředu. Chce to ale ty verze s co nejvíc TPI (300), pak to i něco vydrží a dobře to jede, challenge je to poprvý nasadit, ale dá se to zvládnout a pak se to roztáhne.

          0 0
        • jIrI___  

          Na 30 mm Strada Bianca jsem se díval, v podstatě něco takového bych si představoval jako ideál. Ale cena je tak dvojnásobná, než jsem ochoten vysolit :).

          0 0
          • tromboonen  

            27 stačí, je to většinou v závislosti na ráfku malinko širší. Mám jej z netu za cca 1200?? To není tak střašný, všechny dobré pláště stojí kolem nebo přes 1k.

            0 0
          • nitraq  

            Paris Roubaix Open pár za 1500?

            https://www.planetx.co.uk/…folding-tyre

            0 0
            • tromboonen  

              Bikeinvest, nevím, jestli to tam ještě maj, ale Strady i PR byly v té high TPI verzi za těch cca 1200… podle majitele dělali tenkrát (dva roky a rok) jednoho z prvních prodejců. Ale o galuskách Challenge mi nebyli schopní potvrdit detail, jaké nabízej (neměli to v popisu).

              0 0
              • nitraq  

                V Bikeinvestu 1200 kus, u Anglánů 1500 pár;)

                0 0
                • tromboonen  

                  Aha, sorry, ten pár jsem nezaznamenal. Ale není to ta levnější verze s menším TPI u těch Anglánů, nebo starší?

                  0 0
      • Martin  

        A co Triggery? Ve 33 mm jsou relativně lehké, ale za dobu, co jsem měl 33mm Trigger vzadu, jsem měl akorát dva defekty a obé řezanec o celkem velký šutřík.

        0 0
      • Tom-T45  

        https://www.vittoria.com/…raining.html

        Recenze drátové verze: http://bikepacking.cz/…ou-necestou/

        Mám rozměr 32c a na 15 mm ráfku má šířku přesně 30,5 mm.

        0 0
      • jIrI___  

        Máte někdo zkušenosti s Maxxis Re-Fuse ? Na MTB mě Maxxisy nikdy ničím nenadchly, ale jak je to u silničních plášťů netuším.

        0 0
    • doubeq  

      Do bordelu a lehkeho terénu mám Continental cyclocross speed 35–622 , jedou celkem svižně, na 98kg koukám 3,8–4,8 bar dle potřeby. Trvanlivost zatím nevím, ale jdou z nich občas od patky špagety, daň na dobrou váhu…

      0 0
      • Martin  

        U CX Speed se mi po pár stech km utrhla patka…

        0 0
    • teffe  

      Podobně jako zakladatel vlákna uvažuji o nových pláštích. Nejvíc se mi líbí Challenge Paris-Roubaix v bezdušové verzi. Našel jsem nějaké recenze, https://road.cc/…en-road-tyrehttps://www.cyclingweekly.com/…oubaix-tyres

      Ty se ale týkají verze s duší. V recenzích mi přijde trošku rozdílné hodnocení na vhku/mokru. Zajímalo by mě, jestli s nimi má někdo zkušenosti. Díky.

      0 0
      • plzakj  

        Vozil jsem vulkanizovanou verzi dusovou a za mne super. Rychly, vydrzi opatrne i polnacku. Jsou krasne pohodlny a defekt jsem mel jen jeden – seknuti ostrym sutrem na kesni pesine. Pocitej s vetsi sirkou 29–30mm podle rafku.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.