Zdravím, čím, nebo jak chráníte kolo při převážení na střeše auta?
Zdravím, čím, nebo jak chráníte kolo při převážení na střeše auta?
Omotám do potravinářské fólie.
A dáváš tam také takové ty pytlíky co stahují vlhkost?
Nedávám, to mi už připadá zbytečné.
Já bych to zvážil, co kdyby se to zapařilo.
stejně prý vytahuje vlhkost i syrová rýže, jen nevím jestli je lepší basmati nebo jasmínová, nicméně asi se bude z pod té fólie sypat ven
ale zase zrníčka rýže prý přináší štěstí, svatba nebo převoz kola, to vyjde nastejno
Já bych řekl, že lepší bude parboiled, ta se po uvaření tolik nelepí.
Nechráním ničím,na co? Venku taky jezdím za každého počasí a kolo si na švihu nebalím.Dokonce nesundávám ani tachometr a vydržel zatím všechny deště a rychlosti okolo 140 km/h.
Si najizdis km na nem, co? :-D
Zaměřil bych se hlavně na jistý spojení s autem. Jako malýmu nám uletělo ze střechy asi v 90km/h, protože jsme opomenuli připoutat kola k lyžinám. Případně sundat cokoliv, co může upadnout za jízdy. Ale proč ho chránit, před čím? Vodou? Proč? :)
Kdyz mas dobre nosice, toto resit nemusis ;)
Nijak, je to zbytecny.
Pise ten, co pigluje kolo po kazdem svihu ;-) …
Nechráníme. Snažím se ale jezdit spíš pomaleji, na dálnici nejezdit přes 140.
Nosičem na kouli.
To fakt ochrání kola na střeše?
:D pobavilo
Jsou 2 možnosti. 1) nechceš chápat, 2) nejsi schopen chápat. V obou případech je jakékoli vysvětlování rovno tomu pověstnému házení perel sviním.
Střechu mají na rozdíl od koule většinou všechny auta. Já dost často vozím pět kol a takový nosič na tažné zařízení jsem ještě neviděl. Zato jsem letos viděl frajera co si myslel, že se vejde do stejné mezery i koly na tebou zmíněném nosiči a orubal tím dvě další auta na parkovišti před marketem.
To ovšem nebyla chyba nosiče :)
To jistě nebyla, ale třeba si myslel, že na tomto druhu nosiče je přeprava bezpečnější. ;)
Začínám snít o tom, že bych se chtěl dožít toho, že se nějakej klaun s kolama na střeše někam nevejde. Vím, asi se to nestane, ale co by kdyby…
To zase není tak neobvyklý jev, jen se tím málokdo chlubí. ;)
Můj kamarád sundal 3 kusy jednou ranou :D holt podzemní garáže no :D
Onehdy v servise si jeden pán (údajně řídila manželka) amputoval půlku střechy … zahučel do podjezdu a vyrval s hágusy kus střechy … kola sešrotovaná v Thule ProRide – stále tam držela, nepovolila ;o) …
Jo, to chápu. Koule je takovej zázrak, kterej se nevidí zrovna často.
A pokud si k tomu ještě viděl toho borce, není už vůbec o čem debatovat. To svět prostě neviděl!
Chtěl bych tě vidět skládat 5 kol na střechu něčeho vyššího. To už bych byl asi ze švihu doma.
Když musíš mít vysoké auto, tak to je tvůj boj, nám co stačí nízká auta s tím problém nemáme. Ostatně těch co nedobrzdí není zrovna málo. ;)
Mno…ehmm…hmmm…přechytračils mě. Na tyhle argumenty nemám.
Shrnul bych to tak, že každé má svoje „+“ a svoje „-“. ;)
a ja ymslel, ze koule je jenom na to, aby lidi pri couvani tolik nemuseli davat pozor… alespon tak mi prijde, ze vetsina majitelu auta s kouli funguje…
nám třeba koule zachránila zahraniční dovolenou, když do nás zezadu v koloně najeli dvě auta. Obě odjeli na odtahovce, já jen přišrouboval upadlou spz a pokračovalo se s malým zdržením dál. V čr nám pak pojištovna „proplatila dovolenou“ a na rok můžeme zas :)
Velká myšlenka. Hodně velká!
ne ale vetsi, nez ty tvoje:)
Tak o tom bych si nedovolil pochybovat. Ale tetě Mildred to raději neříkej. Náčelníkovi klidně!
nevim co beres, ale chci to taky:) tady prsi a tak by se mi dobrej matros hodil:))
Buď hodně mizernej oslí můstek, nebo už jsi čistě v tvým světě a tam já nedosáhnu. Promiň.
Parkovací asistent první generace.
A já je chráním převozem v kufru. Však taky proto jsem si pořizoval kombíka… ;-)
Vejdou se ti do kombíka kola nastojato (s vyndaným předním kolem)?
Právě to byl jeden z důvodů, proč jsem nakonec pořídil Roomster. Sice žádná krása, nikdo u toho obdivem neomdlévá, ale já to nepořizoval na přehlídky, nýbrž na převoz rodiny a trochy věcí včetně kola…
Jedna z hlavních věcí, proč jsem se toho vzdal – jedeš někam pojezdit, uděláš z toho bahnivou kouli a mýt to budeš až doma … to bych prostě do auta dát nemhol, střechu spláchnu vapkou, když na ni napadá trochu bahna (sklo … ).
Ty to řešíš jak?
Bordel v kufru prostě neřeším, mám tam na podlaze karton, občas to vyklepu. Auto je od toho, aby sloužilo ;-)
chápu, takhle se nato nedívám … tak možná proto je to pro mě nereálný :)
Když už někam vezu kolo autem, je to silnička, u které je minimální (spíše nulový) předpoklad, že se z kola stane blátivá koule. Drobný sajrajt v případě, že mě chytne déšť, spolehlivě odfiltruje stará deka, kterou stačí jednou za čas vytřepat…
Já vozím i MTB a když čekám bláto, tak vezu přenosnou wapku. Napájená je z auta. Zásobník na vodu stačí tak na 2 kola.
Kola mám ale stejně v ušitých obalech. Nechci mít zavazadla špinavá třeba od řetězu.
Plachta na zahradní nábytek od švédského nábytkového giganta. Nepropustné, se stahovací gumou po celém obvodu, nic se nedostane dovnitř ani ven. Nejlepší kup na kolo za hodně dlouhou dobu.
Máš někde na to nějaký odkaz?
Nemám. Mívali to přes sezonu v oddělení venkovního nábytku.
Tak to jo, teďka to tam nemůžu vůbec najít.
Já takhle kola vozím v Jazzu a je to OK. Pomalu se rozhlížím po novém autě a je to docela problém. Menší auto s dostatečně dlouhým kufrem, s rovnou podlahou a výškou ke stropu 1 m se hledá špatně.
O Roomstru uvažuju až jako poslední možnost. Ten design je pro mne velká překážka. :-(
Jo, Roomster rozhodně neohromí krásou, to souhlasím. Když jsem vybíral nový povoz, byl Jazz jedním z hlavních favoritů – chtěl jsem relativně malé auto – tak do 4,2 m na délku – do kterého dostanu rodinku, nějakou tu bagáž a kolo, pokud možno bez nutnosti ho rozložit na prvočinitele. Rozhodla cena – Škodovka mezitím přišla na to, že za původních cca 400.000,– už to auto žádnou díru do světa neudělá, a srazila cenu na úroveň o pěkných pár desítek tisíc níž, než v té době stál Jazz – a pak také o něco větší kufr. Zatím nelituju…
Taky jsem hledal co nejmenší (a nejméně žravé) auto, kam by se ještě vešla kola. K Roomsteru byl i originální držák kol do kufru. Jazz byl relativně dražší, ale vhledem k výbavě a variabilitě mi to přišlo OK. Druhá generace už se mi tak nelíbí.
Od Škody by se mi líbil Yeti, ale ten nemá rovnou podlahu. Nadějně vypadal Golf Sportsvan. Zvenku vypadá velký, ale uvnitř velké zklamání. Způsobem sklápění zadních sedadel to totálně zabili. Podlaha kufru je hrozně vysoko. :-(
Osobně jsem zvolil Toyota Verso, vcelku prostorné auto s velmi „nežravým“ motorem (1,6 benzín s upravou na E85).
Jak je na tom s možností převážet kola uvnitř? Dá se bez vydavání sedlovek?
Starý Volva :))
Novy Roomster ma byt pristi rok a vychazet z noveho VW Caddy.
Ano, vejdou. „Rekord“ jsou čtyři kola (3 x bajk, 1 x cyklokroska – sundaná přední kola a sedlovky), tři lidi plus bagáž. Škoda Octavia Combi („jedničková“).
Tomu sundavání sedlovek bych se právě chtěl vyhnout. Na silničních kolech se musí povolovat inbusem a na MTB je zase namazaná kvůli zajíždění do rámu. :-(
Zeptám se možná blbě, proč nastojato? To kvůli hydra brzdám? Nebo je jiný důvod?
Na ležáka už tam nedáš moc věci (do kufru) a musíš dávat pozor na hazku a celkově se to tam hůře dává. Na stojáka je to prostě komfortnější ve všech ohledech mi přijde. Navíc dávat na sebe na ležáka 2–3 kola je maso :)…
Přesně.
Vozím 2 kola nastojato po stranách kufru a uprostřed je dost místa pro zavazadla. Na kolech se nic nemůže ohnout nebo poškrábat.
Mega kombajn ne? Ja musim vyndat predni kolo a i tak by to chtelo vyndat i zadni, coz uz mi prijde jako opruz → kolo na strese.
Dvě kola tam dám i bez sundaných předních kol. Prostě jen „vsunu“ a jedu. Pochopitelně sklopené zadní sedačky… ;-)
V autě jsem s kolem uvnitř i několikrát spal…
fetisisto ;-)
No možná trošku… :-DD
sáčky na psí hovínka na gripy, , páky, kliky, sedlo, a přehazovačku a jsi v pohodě.
Nic. Jen pak musim jezdit hodne rychle, aby opadaly musky…