• VSLRA

    Ahoj,

    vím že je tady už soupsta takových příspěvků (spoustu jsem jich už pročel, ale stejně z toho nejsem moudrý). Jsem co se týče kola nováček… Má nová přítelkyně hodně jezdí a tak by jsem se do tohoto krásného koníčku také rád zapojil Prohlížel jsem kola od Polgynu a dalších a ve finále jsem skončil zase u Authoru.

    Měřím 180cm, vážím 100kg a hledám kolo kolem 25–30.000,– Vybral jsem asi Authora Instinct 29 (přijde mi tak nějak solidní). Ale chtěl bych znát i Váš názor. Hlavně poradit jestli je zásadní rozdíl mezi modelem 2012 a 2013. Cenově je to o 3000,– ale jeslti se vyplatí koupit raději novější nebo spíš to starší. A nebo dokonce koupit úplně něco jiného.

    Model 2012:

    http://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/

    Model 2013:

    http://jizdni-kola.heureka.cz/…specifikace/

    Všem děkuju moc za rady. A ještě jednou se omlouvám za založení dalšího tématu typu „Nevím co si mám koupit…“

    Vlasta

    0 0
    • Jakobo  

      Ta kola jsou az na par detailu identicke. Stejne, v porovnani s modelem 2010 osazenym X9, Rebou, ktery se ke konci prodaval za neco malo pres 20 tisic je to bida!

      Byt tebou, radeji se podivam na bikediscount.de, nejaky Radon, Canyon, Cube, ramy maji stejny jmenovatel (Taiwan) a v osazeni za ty prachy budes mit minimalne Recona.

      0 0
    • marco  

      Ten výběr nebude špatný. Kola jsou stejné až na drobnosti rozdíl je v brzdách a ty na modelu 2012 mi připadají lepší. Koukni se kolem sebe jsou i jiné značky než Author. A vidlice je úplný základ nelze tedy čekat žádné zázraky, díky tvé dospělácké váze. Profilová fotka nějak zkresluje nebo máš těžké kosti

      0 0
      • pstasek  

        Auriga PRO jsou proti COMP jiná liga a myslím, že mohou těm 446 směle konkurovat. Škoda, že nepíšou, jestli na 2013 dávají nové SLX kvůli řazení, které by mělo mít přepínač na blokování 3. polohy a je tak použitelné i na 2×10 (pokud bys o tom vůbec uvažoval). Trochu bych se při tvé váze možná bál o náboje, které jsou shodné s Novatecem.

        0 0
        • Vilém  

          Tak ten prepinac 2/3 polohy bych bral jako to posledni, muze pouzit i to 3× razeni s tim, ze jednu polohu zablokuje dorazem na smyku.

          0 0
          • pstasek  

            Neni to ono, pak se v „zápalu boje“ ucvakne a vyhodí si lanko z držáků na rámu

            0 0
            • Vilém  

              Tak ted nevim jak to myslis. Ja to myslel tak, ze zablokuje posledni polohu pro nejvesi prevodnik a pouzije jen polohu pro malej a stredni. Na polohu pro velkou ho to nepusti diky dorazu na smyku.

              0 0
              • pstasek  

                Jo takhle… no každopádně přepínač u mých XT blokuje spodní polohu. Proto mé znepokojení, ale takhle by to asi fungovat mělo.

                0 0
                • Vilém  

                  Jo ten prepinac je dobrej, mam ho na XT taky, ale driv jsem to resil tak jak popisuju a fungovalo to.

                  0 0
        • Edwin  

          Mám brzdy Tektro Auriga Comp na Tractionu 29, kil mám taky ke stovce a brzdí to solidně, toho bych se nebál.

          0 0
          • pstasek  

            Jasně, spolehlivé brzdy a když se oželí o trochu menší brzdný účinek, vyšší hmotnost a nemožnost nastavit vzdálenost páčky od gripu, není to špatná volba.

            0 0
      • VSLRA  

        Těžké kosti nevim, ale jsem spíš takové svalnaté postavy. Mám teda zkusit mrknout raději po nějakým tom Reconu? A velikost rámu mám brat asi 20 co? Ještě co jsem tak pročítal ty fóra tak si myslim, že docela dobrý budou ty 29 kola. Chci to na to, aby jsem mohl někam po silnico dojet k lesu a tam si pak zablbnout. Zároveň, ale aby i nebyl problém na tom uject třeba 50km po silnici.

        0 0
        • Edwin  

          Ten rám radši ozkus. Mám 198cm rám vel. 21" a přijde mi to, že by se na to vešli lidi i o kus větší. Takže podle sebe si myslím, že by ti ta 20" mohla být i dlouhá. To kolo je podle mě docela škaredý, ale funkčně v pohodě. Osobně bych se podíval hlavně z estetických důvodů po něčem jiným.

          0 0
        • marco  

          Tak klidně 29" asi to nebudeš kupovat hned, ale když vydržíš do dubna budou mít prodejci už asi i něco na půjčení a potom se rozhodneš který rozměr ti bude sympatičtější.

          0 0
          • VSLRA  

            Právě jsem si říkal, že teď přes zimu nemaji prodejci moc prodejů, tak to bude i levnější než před sezónou.

            0 0
            • marco  

              Modely 2013 jsou a nejsou už prodejců, a modely 2012 jsou už skoro vyprodané pokud si prodejce neuváženě neudělal zásobičku na prodejně. Slevu dostaneš na 2012 a starší modely a na 2013 když ukecáš tak –10% bude úspěch nebo dostaneš drobnosti zdarma.

              0 0
              • VSLRA  

                Koukal jsem právě na stránky jak tu psal Jakobo na to bike-discount.de a docela se mi tam líbí tohle:

                http://www.bike-discount.de/

                Psal, že ten Radon je lepší než Author.

                Jde mi o to, aby to fakt bylo v pohodě na těch mých 100kg. Na nějaký to ježdění po lese a pak na cestování po silnici samozřejmě.

                0 0
                • VSLRA  

                  Posílám odkaz ještě jednou: http://www.bike-discount.de/…9er-5–0.html?…

                  0 0
                • Jakobo  

                  Imho ten Radon 6.0 je za ty prachy super. Proti Authorovi je to ve vsem minimalne o tridu lepsi. Reba, kliky s dutou osou (ty jsou stejne), brzdy, osazeni apod., plnohodnotne kolo bez nutnosti casem neco tunit. Ten Radon 5.0 neni spatny, porad lepsi jak Author, ale jestli mas tech 22–23000 Kc, tak je utrat a kup 6.0. Jeste se divam, ze maji za stejnou cenu model na Sramu.

                  0 0
                  • VSLRA  

                    Nakonec jsem se rozhodl asi pro Grand Canyon AL 29 7.9 ale ta cena je hrozná… Zkoušel jsem je ukecat na nějakou slevu a bohužel nic :-/ ani kačku dolu..

                    0 0
                    • Azmir  

                      Cena je hrozná? Si děláš srandu ne? Kolik bys tak chtěl aby stál, 15 tis?

                      0 0
                      • VSLRA  

                        Ne to určitě ne… Poštovný 1500,– takže to vychází na 35… líbilo by se mi tak za 30, resp. líbí se mi i tak, ale 30 by bylo příjemnější! ;)

                        0 0
                      • VSLRA  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                        0 0
                    • Seky  

                      Rozhodně skvělej výběr.

                      0 0
                      • VSLRA  

                        Můžu se zeptat ještě ohledně příslušenství? Já jelikož jsem fakt asi 8 let nejezdil a momentálně ani žádné kolo nemám, tak nevím ani jaké pedály si mám ke kolu pořídit.

                        Mám jít rovnou do pedálů s nášlapem a k tomu ty boty? Nebo mám raději si vzít klasické pedály? Vůbec netuším jak ty nášlapy fungují a nerad bych se hned na tom kole zabil kvůli pedálům.

                        Díky za rady!

                        0 0
                        • Seky  

                          Tak než se s nášlapama naučíš tak si 100% několikrát usteleš. Budiž ti útěchou, že skoro vždy to bude na konci vyjížďky, když přijedeš domu a budeš chtít sesednout tak zapomeneš, že máš nášlapy, takže zastavíš a skácíš se ke straně :-)

                          Nášlapy si kup někde tady v čechách a chtěj Shimano PD-M520 Dražšíma si nijak zvlášť nepomůžeš a jiná značka jako například Crank Brothers, nebo Look, jsou pro začátečníka naprosto nevhodný. U Shimana jde totiž nastavit síla vypnutí, u výše uvedených ne. Pro začátečníka zásadní věc. Tretry pro začátek jakýkoliv co ti budou sedět. Sportovci vozí s co nejtvrdší podrážkou pro maximální přenost síly do šlapání, turisti zas měký jako normální boty, aby se jim v tom dobře tlačilo do kopce. Kvalitní boty začínj někde kolem 2000,–

                          Takzvané přechodné pedály, z jedný strany obyč platforma a z druhý nášlap si nekupuj, protože jednou spadneš a už se nikdy nedonutíš jezdit s nášlapama. Pokud se nášlapů bojíš a nechce se ti to zkoušet tak super pedály jsou třeba tyhle S nášlapama, až se to naučíš se šlape, ale o dost líp než na platformách.

                          Co se týče dalšího příslušenství je dobrý sebou vozit náhradní duši, plastovou montpáku, samolepící záplaty, mini pumpičku, spojku na řetěz, základní nýtovač, mobil, stovku na vlak nebo autobus, na jaře a na podzim když se brzo stmívá aspoň přední a zadní blikačku. Jo a to nejdúležitější helmu a přes léto jsou dobrý brejle proti otravnýmu hmyzu a slunci.

                          0 0
                          • VSLRA  

                            Ty jo děkuju moc za vysilující info! Jdu to všechno prozkoumat a pak se ozvu opět na radu :-)

                            0 0
                            • Seky  

                              Jo ještě jsem zapoměl na rukavice. Aspoň si neodřeš řuce až se budeš sbírat s chodníku před barákem :-)

                              0 0
                          • VSLRA  

                            Ještě se zeptám, když budu jezdit třeba hodně po lese a tak, nezabiju se na tom s těma nášlapama? Jak se z toho vůbec vyndavá noha?

                            0 0
                            • Seky  

                              Když se na tom člověk naučí tak je to jistější než s platformama, ale je potřeba překonat ten prvotní strach. Někdo to svede někomu ten strach zůstane. Noha se z nášlapu vandavá tím, že vyhodíš patu do boku, jak by ses na tom pedálu chtěl otočit na špičce, nevím jak to líp popsat. Ze začátku, když si nastavíš pedál na co nejmenší sílu tak jde noha vyškubout prakticky jakýmkoliv směrem.

                              0 0
                            • Azmir  

                              Taky jsem měl z toho strach, ale jezdím už na PSD rok a ještě jsem ťukťuk díky nim nespadl, vůbec se toho neboj, překonej se a jdi do toho, na začátku si povol co nejvíc šrouby at ti jdou lehce boty vyndávat a pak postupně utahuj jak si budeš jistější.

                              0 0
                              • VSLRA  

                                Tak jsem si to tak nějak procházel a asi to teda zkusim no…

                                Našel jsem zajímavé stránky kde maj toho spoustu.

                                Pedály jsem našel tyhle:

                                http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

                                nebo je tam i ta 520:

                                http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

                                Rukavice:

                                http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

                                nebo

                                http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…

                                No a helmu atp… musim ještě pokoukat. Nebo máte nějaké jiné tipy? Chtěl jsem aby to tak nějak ladilo k tomu kolu no… bílo modré

                                0 0
                                • Azmir  

                                  Pedály vem klidně 520ky, bohatě stačí a fungují skvěle, rukavice bych být tebou si zašel do kameňáků a odzkoušel co a jak ti sedí, jaká vellikost, polstrování dlaně atd. a popřípadě až potom koupil někde na netu. Jinak ani jedny z rukavic co jsi postnul nevypadají moc jako XC, vypadá že jsou spíš na tvrdší zacházení, s tím bude souviset i prodyšnost a podobně, tak bacha.

                                  0 0
                                • Vilém  

                                  520ky jsou v pohode. Kupovat je na CRC nema smysl, tady je sezenes levneji.

                                  0 0
                                • Seky  

                                  Kup 520, přoč to nakupovat na Chainu, když se to dá v Čechách koupit skoro o 100 levněji ??? Rukavice a helmu je potřeba ozkoušet, přeji hodně štěstí až jim to budeš do Anglie posílat zpět, že ti nesedí velikost.

                                  Co se týče helmy osobně jezdím Giro Hex ale důležitější než aby se ti líbila je, že ti musí sedět, jinak tak trochu strácí smysl.

                                  Rokavice to je to samý, na XC to chce opravdu něco prodyšnějšího, já vozim Enduru, ale třeba i Giro nebo i jiný značky nejsou špatný.

                                  0 0
                                  • VSLRA  

                                    Jasně, máte pravdu. Obejdu nějaké obchody tady u nás v ČB.

                                    0 0
                                    • Seky  

                                      No příslušenství, jako pedály, pumpičku, duši atd, osobně nakupuju na netu, třeba na tom kupkole, protože kameňáky tyhle drobnosti mívaj kolikrát i dvakrát tak drahý a ono když to sposčítáš tak i na tom e-shopu za to dáš 1,5–2 tis.

                                      Věci co se musej vyzkoušet tam jiná možnost moc není.

                                      Nenní nad to si obejít 3–4 cyklo prodejny a ozkoušet si různý značky helem.

                                      0 0
                                      • VSLRA  

                                        Tak už je objednáno Grand Canyon AL 29 7.9

                                        V balení je zdarma iridiová pumpička a momentový klíč.

                                        Dorazí začátkem února, tak jsem na to zvědavej :)

                                        0 0
                                        • Seky  

                                          Momenťák, hmmm, to je super ten stojí normálně 1000,–

                                          0 0
                                          • VSLRA  

                                            Měl by jsem malý dotaz… koukám teď po náhradních duších do kola, aby byla nějaká ta základní výbava.

                                            Našel jsem Fossu, ale nevím co znamená galuskový ventil… bude to sedět do

                                            Schwalbe Rocket Ron 29" 2.25“ / Racing Ralph 29" 2.25“ Evolution

                                            http://www.kupkolo.cz/…ntil_z92253/

                                            0 0
                                            • chroust12  

                                              na pláště to sedět bude, otázka je co je za díru na ventilek v ráfku, tyhle duše nemaj takovou tu matici na chycení ventilku, měl bych strach, kdyby tam byla díra na autoventilek, že to bude děla neplechu. ale jinak to nejsou špatný duše, dokonce se fakt zatáhnou když píchneš, není to jako bezduše ale aspoň něco

                                              0 0
                                              • VSLRA  

                                                Je tam ráfek MAVIC Crossride 29, ale těžko říct co tam bude za díru na ventilek…

                                                0 0
                                              • VSLRA  

                                                Zjistil jsem že tam je ventilke „8,5 mm with pop off reducer“ Ale už jako laik nevím jestli to je ten galuskovej nebo ne…

                                                0 0
                                            • Seky  

                                              Galuskovej ventilek ti do toho půjde to je OK. Já osbně vozím jako rezervu Rubenu je neskutešně lehká a tak nezabírá v dresu/batohu tolik místa. Vloni jsem jí nepotřeboval ani jednou :-)

                                              Co se týče duší Foss, tak tady jsou nějaký zkušenosti

                                              1

                                              2

                                              3

                                              Osobně jsem fossy nezkoušel, ale zchrnutí z těch vláken, je to tuhej igelit co se špatně vytvarovává do pláště z toho důvodu to moc nejede, naopak zacelování zapalovačem funguje celekm OK, jen je potřeba sebou ten zapalovač vozit. Takže jako nouzovka asi dobrý, jako primární duše bych to rozhodně nevozil. Osobně preferuju bezduše.

                                              U galuskovách ventilků (dneska asi nejrozšířenějších) je potřeba dát si pozor akorát při koupi pumpičky. Buď si pořiď pumpičku s univerzální hlavou, nebo si k pumpičce dokup redukci na automobilovej ventilek. Osobně bych ti doporučil si jí koupit i tak. Já jich koupil rovnou několik, abych mohl na cestě případně dofouknout u benzínky a doma abych mohl foukat kompresorem. Ty redukce jsou malý a rády se ztrácej :-)

                                              0 0
                                        • pepek  

                                          iridiová pumpička – foukáš tak rychle, že duralovou/ocelovou bys roztavil?

                                          0 0
                          • VSLRA  

                            Zeptám se jaký tretry mám vybírat k Shimano PD-M520? Je to nějak rozdělený podle typu?

                            0 0
                            • Seky  

                              Typově se dělají 2 druhy treter, na silnici a na MTB. Tak ty silniční si prosimtě nekupuj. Rozdíl mězi nima je, krom teda použití a toho, že silniční nemaj podrážku pro chůzi, jiný rozteče pro přichycení šroubů. Ono i silniční pedály vypadaj krapet jinak něž MTB, stačí prohlídnout nějaký e-shopy a z obrázků to pochopíš.

                              U MTB treter jsou další 2 základní druhy, turistické a sportovní. Turistické vypadají jako normál boty a taky mají cca stejně tuhou (respektive měkou) podrážku. Spotrovní josu naopak tvrdý pro maximálně efektivní přenos síly. Dražší sportovní mají karbonovou podrážku pro maximální tuhost a minimální hmotnost.

                              Já osobně mám sportovní tretry Lake za cca 2500,–. V týhle cenový kategorii jsou dobrý, Shimano, Specialized, Mavic a co já vím je toho ještě mraky. Hlavní, že bota musí sedět. Osobně si další tretry budu vybírat takový co budou mít víc vyztuženou špičku. Už jsem totiž dostal párkrát kamenem odlítnutým od předního kola, do palce na noze a to je neskutečná bolest, chudáci ty co vozej Sidi.

                              0 0
                              • VSLRA  

                                Doslechl jsem se, že existuje i u kola nějaká garanční prohlídka po 100km. U Canyonu udávají, že garanční prohlídka není podmínkou pro záruku a že pokud chci, že ji mohu provést v jakémkoliv kvalitním servisu…

                                Co si pod tím mám představit? A co vůbec na tom kole dělaj?

                                0 0
                                • Seky  

                                  Garanční prohlídku si klidně uděláš doma sám. Protože díly si po zajetí trochu sednou, tak se po 100–200 km provádí kontrola. Takže na garanci ti to kolo v lepším servisu umyjou, dofouknou gumy, namažou řetěz a silokonem kluzáky vidlice + vezmou za každej šroubek a zkusí jestli není povolenej, seřídějí řazení (pokud je třeba). Garanční prohlídky se dělakí na počkání, tak co myslíš, že tam asi tak těch 10 minut dělají :-)

                                  0 0
                                  • pstasek  

                                    Především garanční prohlídku potvrdí v záručáku a je to většinou podmínkou pro uznání další případné reklamace. Napadá mě doseřízení hlávka, které když se neprovede správně, povede k jeho destrukci, asi si zaslouží zkontrolovat kliky, doseřídit řazení, že si sednou koncovky bowdenů, případně doseřídit náboje, pokud je třeba.

                                    Já třeba nikdy na kole nic nereklamoval, kolo dostává zabrat a pokud něco odejde, považuju to za provozní opotřebení, ale pokud se v kole běžně nevrtáš, rozhodně nedoporučuju kupovat ho přes e-shop, kde ztrácíš výhodu místního servisu.

                                    0 0
                                    • VSLRA  

                                      Z Canyonu mi napsal pán toto:

                                      „Garanční prohlídka, servis, reklamace – Garanční seřízení (po cca 100 km) není vyžadováno pro uznání záruk a je tedy jen na Vás zda si jej necháte udělat či nikoliv.

                                      Klasický či pozáruční servis můžete svěřit kterémukoliv kvalitnímu servisu ve Vašem okolí – na našich kolech není nic nestandardního, s čím by si neuměli poradit.

                                      Veškeré záruční opravy a reklamace pak řešíte vždy přímo se mnou, kdy si od Vás vyzvednu kurýrem zásilku s reklamovanou součástkou nebo celým kolem a reklamaci řeším s lokálním zastoupením značky komponentu. “

                                      Takže asi pohoda, ale i přesto si někam na tu garančku zajdu

                                      0 0
                                      • pstasek  

                                        Jasně, jen počítej s tím, že nebude zadarmo, jako na kolo z kameňáku. Pokud bys dokázal sehnat to konkrétní kolo v místě, věřím, že prodejce by se dostal na podobnou cenu. Pokud ne, nic jiného ti asi nezbude.

                                        Kolo z e-shopu si taky budeš muset „dodělat“ (nasadit kola, řidítka, sedlovku, pedály) Dej si bacha na rozumné dotažení šroubů, abys je neztrhl a zároveň si někde nerozbil hubu. Není to nic těžkého, ale pokud jsi to nikdy nedělal, nech to po sobě aspoň někoho překontrolovat.

                                        0 0
                                        • Seky  

                                          Složit kolo krabice je hračka, na rozumné dotažení tam přibalujou momenťák. Ale chápu že ta garanční prohlídka co stojí normálně 3–400 je pro někoho argument, že jí dostane zadarmo.

                                          0 0
                                          • pstasek  

                                            Dneska je v seriózních obchodech dokonce servis v záruční době zdarma. Platíš pouze případný materiál, pokud nejde o záruční výměnu. Ty 3–4 stovky může být právě ten cenový rozdíl mezi kolem z e-shopu a v kamenném obchodě. Doba se už celkem změnila a jen říkám, že bych si udělal před koupí obrázek o trhu v místě.

                                            0 0
                              • VSLRA  
                                Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
                                0 0
                            • pstasek  

                              Pokud ti budou dobře sedět, chybu asi neuděláš se SH-M087 Chce to ale vyzkoušet.

                              0 0
                              • VSLRA  

                                Je blbý, že na eshopu si je nevyzkoušim… Ale zkusím obejít nějaký krámy. Zrovna dneska jsem koukal že v jedné prodejně kde maj Leader Foxy mají výprodeje, tak tam zajdu po cestě z práce mrknout.

                                Ten momenťák je super. Alespoň nějakej bonus navíc :)

                                0 0
                    • marco  

                      Ukecat cenu to snad u tohoto výrobce ani nejde proto mají tak skvělé ceny, že nedělají na sklad. Vyrobí jen to co si u nich lidi objednají a těch pár rámů koncem roku ve výprodeji pochází z vrácených kusů. A vynaložených drobných nad limit nejde litovat je to rozdíl si připlatit.

                      0 0
    • john75  

      Volil bych Ghosta. Jejich 29ka vyhrála min rok myslím i test ve Velu.

      Líbí se mi např. nové uchycení přesmykače a hodně krátká zadní stavba. Jezdil jsem na nem na Velo testcampu a byla to nejlepší 29ka co jsem jezdil.

      Author je už pase, jak technicky, tak už to je taková stará nostalgie.

      http://www.ghost-bikes.cz/…te-grey-2013

      tech modelu tam mají ale vic..

      0 0
    • marco  

      Koupit si kolo na který máš rozpočet je první co si koupíš a utratíš vyčleněná peníze a následně zjistíš, že další výbava tě z peněženky vytáhne další peníze. Když koupíš základ pedály, tretry , pumpičku, computer, rukavice, přilbu a něco do začátku např. oblečení zjistíš, že i když jsi si nevymýšlel luxus tak to na takových dalších 8 tis. výjde.

      Počkej až to kolo budeš mít doma uvidíš co je priorita a co může počkat např. do akce typu FORBIKES počátkem dubna kde se dají sem tam najít pěkné kousky z toho příslušenství za výprodejové ceny.

      0 0
      • VSLRA  

        Už jsem něco málo nakoupil (tretry, pedály, computer, pumpičku, duši, záplaty, plastové montpáky, zámek, blikačku, světlo, brašnu pod sedačku a držák na flašku)… investice další 4 tisíce k ceně kola. A to ještě potřebuju oblečení a helmu… Musím říct, že docela náročnej koníček :) FORBIKES je co jestli můžu mít dotaz? Nějaký anglický eshop?

        Jak to řešíte s hlídáním kola, když jdete někam třeba na oběd? To by mě asi šlehlo, kdyby mi to kolo někdo ukradl… Máte i VINko kola registrované třeba na policii?

        0 0
        • marco  

          For bikes je jarní výstava kol v Praze na PVA Letňany. Kola se hlídají nejlépe obkročmo u výčepu. Zásada je nenechat kolo bez dohledu a tak takové to zamknutí před hospodou a spokojená konzumace uvnitř nepřipadá v úvahu.

          0 0
        • Azmir  

          Když jdu někam na oběd, nebo kamkoliv s kolem, tak si sedám tak, abych ho nespustil z očí, většinou na zahrádku a pokud musím dovnitř, tak požádám obsluhu jestli kolo může se mnou, pokud ne, jdu o dům dál, kolo nespouštěj z očí, to je základ, žádný zámek tě nezachrání a to že ses otočil i kdyby třeba jenom na minutku, zaplatíš pak za to svým kolem.

          0 0
          • VSLRA  

            To je hrozný… já si myslel, že to tak nějak bude.

            0 0
        • Seky  

          Jo jako skoro každej koníček. Kromě kola hraju ještě paintball, taky další levnej koníček :-D , kolikrát si říkám, že to kolo je v porovnání s tímhle za sranda peníze. Ale co je to proti tomu jezdit třeba motokáry, tam mi říkal známej, že do synků narve ročne mega.

          Kámoš hraje tennis trošku víc, než jednou za 2 týdny si jít zapinkat s kamarády a těch peněz co do toho narve, to je taky síla. Můžeš třeba běhat, ale slušný boty taky začínaj na 3 tis. a to je jen základ. Kolem baráku se taky dá jezdit na kole za 5 tis. :-) Ale když z toho chce mít člověk radost, tak ty věci musej fungovat. A věci co fungujou nejsou levný :-(

          Jestli chceš levnej koníček zkus šachy :-)

          0 0
          • VSLRA  

            S tím souhlasím. No mě včera dorazily věci z kupkolo… samozřejmě mi bohužel tretry sice jsou, ale ne úplně jak bych si představoval, takže je dneska pošlu asi zpět…

            Jelikož, jsem kvůli přítelkyni prodal motorku, tak jsem se rozhodl si pořídit právě kolo jako náhradu. Koníčky jsou drahá věc… ale krásná! :) Já jsem vždycky byl názoru, raději si koupím 1 věc a pořádnou než 3 nekvalitní.

            0 0
            • Seky  

              Jo mám to stejně, taky si pořád řikám, že nejsem tak bohatej abych si mohl kupovat levný věci :-)

              Jinak vyměnit motorku za kolo kvůli holce … hmmm … to musí bejt, ale kočka :-)

              0 0
      • VSLRA  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • Karel Rebel  

      Ahoj Vlasto kolo už sis jistě koupil. Já nechci zakládatdalší téma tak se přidám k tobě. Jen to mám trochu naopak. Já jezdím na kole x let a letos jsem si udělal radost a koupil jsem si tohoto krasavce: http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…27–2014.html. Já vím že to určitě není top ale měl jsem autoraroky a tak jsem zůstal u mnou prověřené značky. Na kole jezdí i můj syn, má 9 a moc ho to baví. No proč se vlastně přidávám k tomuto tématu. Sem rozveděný a mám novou přítelkyni. Rád bych ji zapojil do našich výjížděk na kole, ale kolo nemá a chtěl bych ji překvapit. Jen nevím co vybrat. Říkám si že vrážet do kola desetitisíce když nevím zda ji to bude bavit je blbost…a jen proto abych ji ohromil že jsem jí koupi drahé kolo? Na to nemám buňky… No a rozhoduju se mezi těmito:

      http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…27–2014.html

      http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…sl-2014.html

      Jo a proto, že jsem se dočetl různých obav z nějakých reklam, tak fakt o reklamu nejde jsem Brňák a mají servis, kupoval jsem tam svý kolo, kolo pro kluka tak ho tam chci koupit i přítelkini…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.