• jiboy

    Rád bych si koupil v lednu své první MTB kolo na jízdu hlavně v terénu. cca 1000 km za sezónu. Chtěl jsem něco ve slevě loňské modely, ale zalíbili se mi v prodejně u nás dva nové modely 2008 GTavalanche 2.0 nebo MERIDA MATTS TFS 100-D oba již na hydraulických kotoučových brzdách sice jenom Tektro. Cenově jsou obě kolem 15–16 tisíc. Raději bych však koupil loňský model kolem 12000, proto také zvažuji GT avalanche 2.0 disc model 2007, který se nechá koupit kolem 11000 Kč. Měřím 183 cm, vážím 98 kg. Co byste mi prosím Vás poradili???????

    0 0
    • simon111  

      Ta Merida, je podle mě ******** předražená. Tady bys měl lepší spíš mechanické kotouče. Třeba BB7. Za těch 16 000 se mi podařilo koupit Meridu 500 D, bylo to na jaře, jenom chtělo napsat do pár e-shopů.

      0 0
    • jiboy  

      jo jenze lonsky model gt avalanche 2.0. ma Tektro Aquila, mechanická disková a nový model stejné brzdy ale hydraulické. Nebo poraďte jiné kolo na mou váhu ve slevě kolem těch 12–13000

      0 0
      • jiboy  

        někde jsem četl že ty hydraulické jsou jen jednopístové, vadí to v něčem

        0 0
        • jiboy  

          tak dík asi půjdu do toho GT model 2008, ještě nemám z těmito koly vůbec žádnou zkušenost jakou mají geometrii a jsou pohodlne?

          0 0
          • Evilcleaner  

            vykašli se na kotouče. je to v tvém zájmu, raději ušetřené peníze investuj do vidlice. protože pokud tam necháš seriovou vidli tak tu výhodů kotoučů oproti véčkám nikdy nepoznáš protože vidle tě zbrzdí mnohem dříve

            www.e-kola.cz/…et-delta.htm toto uvádím jako příklad, uplně v pohodě bajk, jen vyměnit vidlici a můžeš jezdit

            0 0
            • nobody  

              sice odsuzuješ kotouče, ale podívej se na to z jiné stránky. Vidli třeba odrovnáš a za cca 1–2 roky si půjdeš koupit novou, jenže vidlic s navařkama na V-brake je stále míň (např. i Suntour 08) a ty budeš muset investovat do vidle a i do kotoučů a to zabolí (finančně).

              0 0
              • Evilcleaner  

                myslím že vidli vyměníš okamžitě. pokud na tom dotyčný chce opravdu jezdit po lese tak vůbec nemá cenu čekat až ten suntour odejde, ale koupit rovnou novou vidli. a když už člověk kupuje novou vidlici tak koupí vidlici, která funguje a ne jen tu která si na to hraje. takže suntour v žádném případě ne (nejedá-li se ovšem o upravené vidlice od milana). každopádně nebál bych se že vymizí vidlice s pivoty na V-čka. sám jezdím kotouče a k véčkům bych se nechtěl vracet, ale zná mnoho lidí kteří véčka vyloženě chtějí, třeba jenom kvůli jednoduššímu servisu, nebo váze.

                0 0
                • jiboy  

                  chlapy dík za názory, já půjdu asi přeci jen do těch kotoučů, myslím si že pro mé potřeby opravdu tak 40 km týdně toto kolo stačí víc do něj dávat nechci a v této cenové hladině 12–15000 stejně mají většinou všechny kola vidlice prý víceméně podobné, prodejce u nás mi tvrdil že chvíli mi ta vidle vydrží a pak uvidím a je to i v záruce ne? asi půjdu do modelu 2008 – na kotoučích za 15000 ale raději bych ho klidně koupil i na netu nebo teď v zimě ale s nějakou slevou alespoň 10 %, jinak si můžu počkat rovnou do jara a nekupovat ho teď za plnou cenu.

                  0 0
                  • Lenka.05  

                    Myslíš tohle kolo? www.mtbs.cz/…val2_cl.html Na mně je sice kombinace LX/Alivio/Acera docela divoká…ale co, funkční to bude a na 40km týdně? Určitě v pohodě. A co nebude stačit, časem vyměníš.

                    0 0
                  • pepino  

                    Nebo: Bikestore.cz, Mongoose Amasa Comp 2007–11.990kč, SR Suntour X120, 120mm zdvih, Lock Out – zeptat se na výměnu za Manitou Splice 100–130mm (2.790kč), brzdy to má Hayes MX-4, zeptat se na výměnu za BB-5 nebo 7, event. hydry podle ceny. Ale je to těžší kolo.

                    0 0
              • Blabas  

                u vidlí si dnes můžeš vybrat verzi. A jestli fakt vážíš 98 kg, tak jakákoliv pružinovka OEM bude měkká. U koupě přemýšlej, jestli hned měnit péra, nebo se mrknout na kola se vzduchovkou. Tu dofoukáš. A můj názor na kotvy v téhle cenové relaci nechtěj ani slyšet.

                0 0
    • Naaca  

      Takže,,,jesli chceš dobrou radu: Gt avalanche sem zkoušel 2 dny a je total shitbull ,,vidle stojí za howno nechápu jak jí tam mohli dát !!!měkká jak týden staré máslo ,takže na tvoji váhu to nebude ani omylem,,kup si radši něco jiného ,,,O Meridě nits nevíím ,,, Já šel do Pells Thor Pro takové krásné kolo na drsnější xc PS : a to že mají hydry bych moc nevzvírazňoval ,,,protože za tu cenu to prostě fungovat nemůůůůže … Toť fše :) Krásný Den a brzké jaro přeji

      0 0
      • pepek  

        A tož tys to tady konečně vyřešil, ogare…:-)

        0 0
        • Evilcleaner  

          no nevím no…:D celkem jsem se zesmál, podle mě avalanche bude docela v poho.. ale než 2.0 s hydrama tak raději 1.0 s večkama. Rozhodně je to kolo uplně o něčem jiném. na 2.0 je celkem na nic ten mix, třeba kazeta je snad ig-31.. ted is nevzpomenu na přesné označení, každopádně je to kus vyřezaného plechu, bez jakkoli domyšlených náběhových zubů… prostě vyloženě shit. já mám raději celé sady… takže kombinace Altus až LX mi moc nesedí.

          0 0
          • Lenka.05  

            kazeta bude Acera HG30 za tři kila. Jestli bude jezdit co píše, tak mu chvilku vydrží a pak ji může vyměnit. Přesmyk a řazení taky žádná slávie, ale když to časem hodí třeba do deorka, tak řazení má za 650, přesmyk za tři kila…moc bych to teď asi neřešila. Hlavně, když pro něj bude kolo pohodlný, sedne mu geometrie. Vidle je trága u všech kol týhle cenový kategorie. Zase znám spousta lidí, co maj vidli šílenou, ale neřeší to, jezdí okolo 5tis ročně a jsou v pohodě (polňačky, lesní cesty, lehčí terén)

            0 0
    • madcat  

      A co ten PELL'S, co teď o něm píšou na MTBS? Mi připadá za ty peníze celkem fér:

      www.mtbs.cz/…Pro_prw.html

      0 0
      • jiboy  

        díky za názory, tak teď už vůbec nevím co tedy koupit, píšete že gt je totální šrot, kde výbava už od altusu po lx, já myslel že nejhorší je tam alivio, ale to ostatní shimano, kde byli jen čísla neznám tak jsem to nevěděl. Co my tedy radíte. Teď jsem četl toho Pellse a je hodně slušně vybaven, ale přeci jen bych chtěl když už tento model tak kotoučovky i když mechanický avid, kde je cena kolem 16500 a pokud by mě ježdění chytlo tak tam vždycky dokoupím časem lepší vidlici a případně hydraulický brzdy. Co vy na to, a nechá se toto kolo koupit třeba někde na netu levněji než za katalogovou cenu 16500? Nebo jaké mi poradíte. Strop bych viděl opravdu tak na těch 14000 a časem během roka třeba něco vylepším.

        0 0
      • MITY  

        souhlas! ten pell's se super dělo za málo peněz

        0 0
    • dancing dog  

      www.librakola.cz/shop/?…

      nedávno sem ho viděl u Jysku v Chebu, docela se mi líbil a za tu cenu mi nepřijde špatnej, ale neseděl sem na něm… rozhodně je to šlušnej základ na další vylepšování časem co kapsa dovolí..na jibozyovo ježdění by i v tomhle osazení mělo v poho stačit, výměna opotřebené kazety je podle mě to nejmenší, aspoň finančně…vidle pak časem, ale zas bych jí tak úplně nezatracoval, na 1 bajku ji má soused a zase taková hrůza to prej není…pokud nemá člověk metrák…

      0 0
      • Grinch  

        take bych se stavel na stranu toho GT 2.0 disc…pokud s kolem zacinas,tak teprve prijdes na to co chces jezdit a hlavne JAK to chces jezdit…toto kolo planuu tedka koupit na sezonu brachovi, ovsem hned se meni kazeta a razeni…8 speed uz je v teto dobe doopravdy prezitek:D diky LX prehazce se tak veskera vymena bude smerovat rovnou do LX sady, to na „zacatecnicke“ jezdeni bohate staci…pokud bys ho kupoval, zkus si v tom obchodu rovnou domluvit vymenu treba i za to LX, minimalne vsak kazetu a razeni…presmyk je sice taky out, ale to je komponent, ktery pokud chodi, tak chodi dokud se neznici…navic LX presmyk je uz nyni taky zalezitost „par kacek“…dle meho soudu Ti musi hlavne sedet designem ram a geometrii! zbytek uz si postupem casu vymenis jak chces dle sebe…spousta lidi tady ma sve vyhrady ke znackam kol, ale spousta lidi na necem zacinala…a vetsina urcite na necem co melo altus taky:) kazdy se nekam postupem casu vypracoval a prisel co chce na kole mit…ja zacal na kellysu,presel pres missiona od meridy a tedka cekam na pEpica (takze ztm bez kola do brezna:((( ) a komponentove od celych sad Sh Deore, XT tedka cekam na komplet Sram…na Sh nedam dopustit a cekam jaky bude ten Sram:) Kolo je zalezitost osobnosti, kazdy si jej dela k obrazu svemu, ale nic proti nicemu se optat a nechat se pranyrtovat tady na BF:)

        0 0
        • jiboy  

          tak teď nevím, na toho pellse nikdo nenapsal svůj nazor, takze kdyz koupim gt 2.0, tak časem budu muset měnit kazetu, řazení apod. Taky nabízí Martin0004 GT Expert, kolik máš na něm najeto a proč ho budeš prodávat, koukal jsem to je výbavou už zase někde jinde. Ještě by mě zajímalo jaká je tedy nejlevnější funkční vidle, kolik by měla stát, když původní je šrot??? Pročítám různá fóra a študuji dále cyklo techniku. Letos jsem jezdil na favoritu speciál právě vše v terénu. Dřive jsem jezdil dost po silnici ale dnes už ne, hustý provoz, vše chci jezdit pouze terén cesty pole apod. Na favoritu jsem musel občas i tlačit – hrozný kameny a proto chci na jaře vyjet už na svém novém horském kole.

          0 0
          • jiboy  

            už jsem ho našel na netu i za 13500 z 10 % slevou

            0 0
            • Grinch  

              ktery si nasel na netu aj se slevou? gt bo pells?…no,ke kolum pells, nechci se nikoho dotknout, proti kolum vicemene nic nemam, ale…spousta lidi se kterymi sem se o tech kolech bavil si spise stezovala na pristup autorizovanych servisu a hlavne vyrobcu pells, nekteri zminuji nadutost, neschopnost ci pohrdani pokud podotknete ze JEJICH kolo ma problem ci zavadu…sice to jsou Brnaci, lec nvm…mym favoritem je to GT, a za zmenu osazeni…sel bych do toho hnedle, vymenit hned pri koupi, alespon mala castka by se odecetla od ceny novych komponentu nehlede ze vetsina prodejcu rada komponenty vymeni a to zdarma…a vidlici? zalezi na tobe…pokud zacinas s MTB,tak si myslim ze bohate staci zdvih 100mm…pokud jde o to zda pruzinu ci vzduch…pruzinove vidlice jsou citlivejsi na mensi nerovnost,lec levne pruzinove stoji vicemene za prd a dobre pruziny stoji mrte penez:( tak bych volil kompromis mezi komfortem a cenou…tedy vzduch (pokud vezmes v uvahu aj pumpu na vidlici, kt stoji cca kol 500, le vyplati se) vzduh si nastavis dle sebe, coz u levnych pruzin jde malokdy…cena? myslim ze pro zacatecnika je vidle v cene tak 3–5tis postacujici, le na vidle expert nejsem, at potvrdi ci vyvrati ma slova jini, rad se priucim…jinak pokud jsi docetl az sem, tak Te obdivuji:D

              0 0
          • Martin0004  

            Kolik mam najeto nevim. Nemam computer – nechrtim ;) Ohadem tak mezi 1500–2000, fakt strilim, nechci kecat.

            Duvod proc prodavam je ten, ze jdu do fulla. Konkretne na 85% Norco Six 3, na 10% RB Monster EN, na 5% nejakej jinej EN-FR bike. Uz jsem to tu diskutoval v nejakych threadech.

            Co se tyce vidle na tom Expertovi (Rock Shox Tora 302), vazim ted o vanocich 88–90kg – moje maximum ;) a nemam s vidlou sebemensi problem – a rebound mam spis k zajicovi, nez k zelve :)

            Hlavne to moc neres (ted nemyslim moje GT). Byl jsem ve stejny situaci a vidis kde jsem dneska. GT je super kolecko (porad uvazuju ze bych si nechal dve) ale chci jezdit neco jinyho. Jsem stastnej, ze jsem si tenkrat nekoupil cisty XCcko – GT byla asi nejlepsi volba v pevnakach (jeste jsem zvazoval Pells Thorr). Ja si treba kupuju Sixe v nejhorsi vybave s tim ze my kamaradi (nebo tady na BF) poradej, co vymenit a proc. Dulezita je geometrie a zamereni kola, treba casem zjistis, ze chces jezdit neco uplne jinyho a budes za pul roku prodavat jako ja :)

            0 0
            • Grinch  

              Presne, sehnat libivej ram kterej te chyti za ko*le a kterej si pak uz jenom postupem casu jak budou love prichazet,a odchazet:), vytunis komponentove…dle meho soudu stale vede GT:)

              0 0
              • jiboy  

                díky za rady,zkusím tedy posadit se teď po novém roce na to gt a zkusím vyjednat změnu komponentů, co je tedy třeba, radíte výmanu kazety a řazení a případně přesmykáče na LX, kazeta je ale devítikolečko tak bych musel dát i nový řetěz ne? a to by pro začátek stačilo a vše by bylo v lx výbavě ne? jinak za 13500 jsem našel ve slevě právě to GT. Do toho pellse asi nepujdu ten u nás ve městě nemá zastoupení.

                0 0
                • Grinch  

                  No rikam 8speed je v tehle dobe uz docela prezitek:) kazdopadne vymena kazety,tedy aj razeni, to je dle meho nutnost…pokud jde o presmykac…rikam to jekomponent kterej kdyz slape,tak je jedno na znacce a kvalite (pokud ti nejde o vahu),kdyz se o nej budes starat a cistit ho od bordelu po jizde tak ti vydrzi dokud nedostane sutrem bo dokud se v nem nebudes rypat…na druhou stranu mam vlastni zkusenost (z leteho jezdeni sady XT), ze pokud jsou komponenty JENOM z jedne sady,slape to daleko plynuleji…le to zalezi na tobe…dle meho urcite kazetu a razeni…s tim retezem…zkus se poptat…z 8 na 9 kazetu bude rozdil v delce v ramci treba 2–5 dilku…treba se jim nekde valeji v dilne, tak at ti je tam prinytuje (pokud je to servisak kterej vidi ze by zrovna on mohl byt tvym vyvolenym servisak u tohoto kola,udela to bez remcani)…co se tyce vidlice,nvm jaky jsou tvy rezervy..pokud mas do tech 15k, tak bych se zkusil pozeptat,jakou vidli tam ma na sklade (opet,vymena za tu co tam je + doplatek)…myslim ze ybses mohl nejak slusne vejit,ok?

                  0 0
                  • jiboy  

                    no to právě ne, když koupím kolo za 13500 tak lepší řazení je myslím o cca 1000 kč dražší LX, kazeta nevím 300 a přesmykač také cca 300 LX, nevím jen tápu a někde jsem to porovnával ty ceny, tak jsem na 15000 a vidlici už nevylepším, prosím poraď ještě jakou tedy vidlici, ta SR Suntour XCR LO jsem někde našel za Kč 2500,–- v akci na www.kupkolo.cz za 1900 kč tak jakou lepší tam dát z doplatkem třeba 1000 Kč???? apod. na mou váhu 98 kg

                    0 0
                    • jiboy  

                      třeba tady jsou docela zajímavé ceny www.kupkolo.cz/…/seradit_4a/

                      0 0
                      • jiboy  

                        nebo ta rock shock tora ktera je o 1500 kc dražší a případně se na ostatní zatím vykašlat, co je přednější vidle nebo zbytek výbavy, možná vidlici a řazení a zbytek časem

                        0 0
                        • Lišák  

                          Vidlice je po geometrii rámu (která ti musí padnout) to nejdůležitější. Pak ještě brzdy. Na řazení bych se zatím vykašlal. Jezdím osmičku na dvou kolech a nemám potřebu měnit na devítku. Rozhodně ti na radosti a pohodě jízdy přidá víc funkční vidlice, než jeden převod navíc.

                          0 0
                    • pepino  

                      Kup za 20 celopéro s hydrama e-shop.quin.cz/de­tail.pl?f=0&v=12­03&bigo=1&z=591&b­=0&c=1021

                      0 0
                      • pepino  

                        Koukam, že maj pevňáky s BB5 a hydrama za 13–16000, ale vidlice a váha, XC to není.

                        0 0
                        • jiboy  

                          20 do kola nedám, zatím mám 7 tisíc a ještě asi 7 přibyde během 1,5 mesíce a jsem ochoten maximálně tech 15 a pak už mám zase jiný výdaje

                          0 0
                          • pepino  

                            Jasan, já hledal Marzocchi EXR Pro Coil 120 2004, byla za levno, ale už jsem odkaz nenašel a klik jsem na tohle. Jinak ta manitou splice za 2790 by měla na 98kg měkký pružiny.

                            0 0
                            • Grinch  

                              S tim Fullem za 20 si delas pr*el ne?:) videl si tu vahu,on chce jezdit kombi teren a spis rekreacne, uz te vidim jak se budes tahat s 16kg masinou…Vidlice je dulezita tj, bohuzel dle meho soudu bych tedy radeji nasetril a vymenil stejne komplet to co sem rikal a jeste tu vidli…vidle je super kdyz slape, to bude ale ta co tam je ztm nejaky cas taky…ale hadat se po kazdym drncnuti s razenim jestli tam ten pastorek skoci bo ne…to je nad my sily:) Po vidlich juknu az bude krapet casek ,ted nejak nestiham:(/ jinak jukni na levny varianty Suntour,RST a Rock Shox…jiny znacky delaji dle me kvylitni drahy vidle a sunty levny…ale tyhle maji pri nizke cene docela zajimavy vlastnosti,ted me tady ukamenuji:D, Dobrou vidli sezenes uz mezi 3–5tis…nema cenu za ni davat min, protoze pak to budou vyhozeny penize..dle me tedy do 15k vymenit osazeni a az nasetris 5k tak jinou novou a dobrou vidli!

                              0 0
                              • pepino  

                                S tim fullem jsem si prdel dělal, ale když chce za sezonu najet 1000km, tak ho 16kg nezabije (mam 16,5kg pevňáka). Splice stojí 4.990, ze 2700 je ve slevě.

                                0 0
                              • pepino  

                                Mimochodem, jsou tu ženský s celopérem 17kg, co na něm najedou přes 100km, tušim:-)

                                0 0
                              • Lišák  

                                „ale hadat se po kazdym drncnuti s razenim jestli tam ten pastorek skoci bo ne…“

                                Myslím, že řazení Alivio a šaltr LX nebudou mít tento problém, pokud budou seřízeny a čisté. Ta osmičková kazeta snad bude mít solidní náběhy, no a pokud ne a budou problémy, tak řešení není moc drahé:
                                www.kupkolo.cz/…850_523.html

                                0 0
                                • nobody  

                                  tu kazetu jsem měl na starém kole a fungovala úplně vpoho, i po jízdě v blátě apod. To že 8-čkové řazení nebude fungovat je blbost a raději investovat do vidle než do řazení. imho fascinují mě názory, že pokud to není LX je to shit, já poznám XT přehazku proti alivku podle chodu i poslepu apod :)

                                  0 0
                                  • jiboy  

                                    díky za názory ještě to promyslím a po novém roce proberu přímo na místě v prodejně, ještě by mě zajímala nějaká tedy jakž takž vidle na mou váhu, a nikde není dáno pouze 1000 km, třeba mě to víc chytne a najedu i 2000 km

                                    0 0
                                    • Lišák  

                                      Epicon koupený od www.tuning-test.cz/

                                      Je to v dané cenové relaci nejlepší vidlice. Napíšeš si Milanovi, že ji chceš naladit na 100kg a budeš mít solidní vidlu za solidní peníz. A na tvoji váhu bude fajn, že má 32mm vnitřní nohy. Případně Toru, ale asi bych bral (být tebou) vzduchovku (ta bude ale asi dražší, než pružinovka), protože výměně pružiny by ses nevyhnul.

                                      0 0
                                      • dancing dog  

                                        Bych mu mohl nabídnout za 10–12 svýho Cube s ještě čerstvym skvěle chodícím Epiconem od Milana .-) Sem eště těžší, rám je držák, slušný osazení a k tomu ten novej Epicon..

                                        Jinak- to jiboy: v dané cenové relaci-vážně ten Epicon, za tu cenu velmi dobrá vidle, vzduchovka s možností dofouknutí dle potřeby a Tvé váhy, dostatečně pevná a tuhá.. asi vše. dog.

                                        0 0
                                        • Lišák  

                                          Přihoď obrázek, ať si může udělat obrázek :-)

                                          0 0
                                          • dancing dog  

                                            smrdim v práci, takže dneska asi ne a nejdřív na Novej rok a to eště jen z mobilu, foták eště porád nemam :-( nechci tu prudit viz desatero, ale to kolo by zrovna bylo možná něco tak akorát pro něj.. ale „jen“ na Včkách…

                                            0 0
                                            • simon111  

                                              já bych se taky rád mrknul..

                                              0 0
                                              • dancing dog  

                                                O.K., snad nezapomenu a dostanu se k tomu.. chudák kjubiček stojí už tejden v garáži, v staronovym bytě eštěpro něj není místo..kdyby šel z domu, tak bych asi i slzu uronil, ale full se snad blíží, cross a silnička postačí… asi ho dám do bazaru- zde i jinde :-(

                                                0 0
                                                • jiboy  

                                                  díky moc za rady v těch vidlích, ted jsem pročítal ty stránky a u té vidlice která je standartně SUNTOUR XCR LO u toho gt avalanche 2.0 je prý maximálně do 70 kg, teď mě zajímá když to kolo koupím tedy tak jak je a prodejce mi určitě nebude nějak tu vidlici tunit, zda jí můžu nechat tedy upravit jak píšete u Milana na svou váhu apod a kolik to tak vyjde, nebo musím jí vyhodit a koupit rovnou epicona co mi radíte, díky moc za odpověď

                                                  0 0
                                                  • dancing dog  

                                                    No nebál bych se do nějakejch 80kg při běžnym provozu…problémem je, že tuto vidli Ti nikdo zřejmě nevyladí na vyšší hmotnost jezdce, to snad ani nejde..i Milan, myslim, ladí citliost a chod vidle, případně mění zdvihy, ale neupravuje pevnost, to snad ani nejde, teda nejde- doporučuje i vidli podle váhy už před pořízením- proto frčí dost ten Epicon, pevná odolná vidle v tuningovém provedení skvěle citlivá a funkční c, něco vydrží- drsnější zacházení či těžké jezdce..todle XCR LO Ti asi nikdo nevyladí, protože to prostě nejde, je to materialu, ze kt. je vidle vyrobená, nebo by to třeba šlo, ale vyměnilo by se toho tolik, že by to bylo dražší nežnová jiná vidle..blabla­blááá…pokud trváš na kotoučích a tomto kole, počítej s další investicí – s Tvou vahou, která je o něco nižší než moje /proto Ti dobře rozumím/ jiná vidle je nutností, v dosažitelných cenových úrovních právě Epicon, nejlíp od Milana / cca něco nad +5ooo / nebo RS Tora, ale to už tu asi bylo… bytelnej slušně osazenej rám se skoro novym vytuněnym Epiconem asi budu prodávat a lacino, ale je na Včkách / to už sem tu vlastně už psal /, takže Ti ho cpát nebudu…

                                                    Tak sem Tě te´d asi právě zklamal…ale na Tvou váhu by ta vidleasi fakt nebyla, ikdyž to zase není tak celkově hrozný, ale pro někoho, kdo se převlíkne za bičem…

                                                    jo a tu vidli nevyhazuj, nikdy nevíš kdo si jí za symbolický peníz koupí nebo komu ji dáš jako dárek ale by ji ocenil .-)

                                                    0 0
                                                  • jiboy  

                                                    no a tak ten epicon nevyladěný prodávají přeci taky běžně tak při koupi si můžu nevím 1500–2000 tedy přidat a koupit rovnou epicon akorát není vyladěný – je to třeba? a vylepším osazení časem, nebo to řazení a kazetu hned to ještě uvidím, teď tedy ještě zakladní levnější vidli pro mě takže radíte TORA nebo EPICON, to si přeci za příplatek můžu také koupit, tora je nějak víc druhů myslím 302 a 318 ne? dej fotku a osazení tvého kola, o kterém jsi už psal mkrnu na něj a myslím že ne jenom já

                                                    0 0
                                                  • jiboy  

                                                    koukám na toho epicona tak je dražší o 2000 tak kdybych koupil kolo za 13500 a k tomu dva přihodil za epicona tak jsem na 15500 a na vybavu zatim kaslu, a mělo by to pro začátek stačit ne? nebo nechat ještě upravit v tuning-test.cz v čem se tato vidlice potom ještě zlepší???

                                                    0 0
                                                  • dancing dog  

                                                    Epicon originál asi není na cenu sám o sobě špatný, ale Milan Slanec z něj udělá úpravou skutečně dobrou vidlici, mění systém mazání a nevím co všechno, ta vidlice je vážně supr. Posoudit rozdíl nemůžu, protože sem netuněný epicon nejezdil, ale ten od Milana je vážně o.k.,Epicon od něj je něco málo přes 5ooo nebo aspoň byl, úpravu vlstního dělá za 800 nebo 1000, te´d už přesně nevím…no, určitě Epiconem oproti XCR LO neprohloupíš, vytuněním získáš další muziku za málo peněz…asi vše, už bych se jen opakoval eště víc..

                                                    0 0
                                                  • dancing dog  

                                                    jo eště k dotazu- zlepší citlivost, pružení i tlumení, dokáže změnit zdvih, nastavit vidli dle váhy jezdce ještě k možnosti nastavení tlaku vzduchu v patroně… už končim, zkusím ulovit v rachotě trocha spánku..čus, hodně štěstí s výběrem a rozhodováním a hlavně ať Tě to baví a těší..dog

                                                    0 0
                                                  • Lišák  

                                                    Myslím si, že ta hodnota 70kg je pro pružinu, nikoliv jako limitní pro váhu jezdce. Do 70kg se nedělá ani SID a to je proti XCR o dost subtilnější vidlice. Kontaktuj Milana a domluv se s ním, zda by mělo smysl XCR poladit.

                                                    0 0
                                                  • jiboy  

                                                    dobře zkusím mu napsat a zeptat se, ale nechce se mi dávat 5 tisíc do vidle to je třetinová investice do kola, a co tam dát třeba tu rock shoc dart 3 nebo podobně ta je tak kolem 3 tisíc myslím 2600 na kupkolo.cz

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Buď tam nech tu XCR a nech si ji upravit (pokud máš do těch 70kg, abys nemusel měnit ještě pružinu) nebo připlatit na Epicona. Nějaké výměny za dart 3 jsou zcela vyhozené peníze.

                                                    0 0
                                                  • dancing dog  

                                                    RS Dart je na Tvou váhu celkem shit… na kotoučích seTi bude kroutit a určitě budeš muset vyměnit pružinu…

                                                    0 0
                                                  • MlokCZ  

                                                    Upravit XCR určitě smysl má pokud má kolem těch 65–70kg, tak to bude chodit po úpravě slušně. Milan má teď na stránkách nově udělaný pěkný přehled, kde je pěkně vidět, jaké vidlice je vhodné upravovat.

                                                    0 0
                                                  • jiboy  

                                                    dobre dík napíši mu a zeptam se ho pokud ta původni nepůjde vylepšit zkusim ho tedy koupit nekde s nejakou slevou a dat tam vydli tu epicon s doplatkem do 2 tisíc a časem případně nechat upravit, takže počáteční investice bude 15500 + by to chtělo ještě 1500 na výměnu toho řazení a kazety a přesmykače, uvidím jak to bude s penězma a nějak to udělám. Díky moc chlapy za vaše reakce, kdyby jste měli ještě nějaký třeba uplně jiný kolo treba trochu levnější dejte vědět JIBOY od Jihlavy cestující po celé ČR pracovně

                                                    0 0
                                                  • pepino  

                                                    Myslím, že výkřiky „s 8 kolečkem už se dneska nedá jezdit, atd..“ bych teď být tebou neřešil. (ale marketingoví dohazovači si mnou ruce :-) )

                                                    0 0
                                                  • jiboy  

                                                    dobře vyhodím hlavně vidlici a zbytek možná chvíli nechám a časem vyměním, prodejce by stejně asi nebyl ochoten mi dát slevu a zárove¡n vyměnit tolik věcí na kole

                                                    0 0
                                                  • xentar  

                                                    www.tuning-test.cz/index.php?… epicon s lock outem na vidli je za 4700. otázka je, kolik to bude po novém roce. Já koupil kolo za 16000 – Author Context a předevčírem jsem posílal milanovi objednávku právě na epicona. i s tou novou vidlí mě kolo přijde v podstta ěna ceníkovou cenu contextu a na bikeforu všichni tvrdí, že výměnou vidle se to kolo dostává o dvě třídy výš…

                                                    Kazetu a přesmykač byhc na kole klidně nechal, dokud neodejde, takže 1500 ušetříš tak jako tak :)

                                                    0 0
                                                  • dancing dog  

                                                    Ten Epicon od Milana je vážně dobrá vidle, zvláště poměr cost/benefit je o.k., já Ti to taky potvrdím…

                                                    0 0
                                                  • xentar  

                                                    mně už nemusíš, já už jen čekám na potvrzení termínu a možnost instalace :-) jen se bojím, aby se teď po novém roce moc nezvedla cena.

                                                    0 0
                                                  • dancing dog  

                                                    snad ne, přeju hodně spokojenosti a zábavy, Milana pozdravuj…

                                                    0 0
    • jiboy  

      dobře proberu s prodejcem u nás kolik musim doplatit na toho epicona a pak bych ho nechal upravit v tuning-test jak píšete, protože pochybuji že mě prodejce prodá kolo úplně bez vidlice a odečte cenu, abych si koupil vidli jinde.

      0 0
      • Evilcleaner  

        domluv se ale s milanem na úpravu toho epicona dopředu, protože pokud se nepletu tak obvykle upravuje jen ty epicony které sám koupí. a ehm když už chceš měnit to řazení (časem) atd. neuvažoval jsi o avalanche 1.0?

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.