Chci koupit Mavic Crossride 2011 pro V-brzdy s 20 dráty pro drahou polovičku. Má pouze 60 kg a jezdí zpevněné lesní cesty a velmi lehký terén. Máte někdo zkušenost s využitím těchto kol s tímto zatížením?
Chci koupit Mavic Crossride 2011 pro V-brzdy s 20 dráty pro drahou polovičku. Má pouze 60 kg a jezdí zpevněné lesní cesty a velmi lehký terén. Máte někdo zkušenost s využitím těchto kol s tímto zatížením?
v pohodě budou stačit. sám mám C-Ridy (sice starší) a vážím 75 kg a je to v pohodě, takže se nemusíš bát je koupit pro svou drahou polovičku :)
Díky, taky jsem si to myslel. Plno lidí je kritizuje, ale je otázka kolik váží? Já mám 77 kg, kolega skoro 100 kg, co mně vydrží „věky“, on odepíše za chvilku.
já je mám druhou sezonu, mám 90 a nic se neporouchalo. Cca 20 závodů. Takže za mě ok.
Aha tak oprava nemám véčka, to jsem nějak přehlédl. Sorry
Mám doma verzi s 20 /UB/ i 24 dráty /UB,DISC/, jako tréninková kola a pocitově jsou tužší ty druhé, vzhledově jsou taky někde jinde (robustni vzhld nábojů… )
Pro rýpaly: Rozdíl v tuhosti jsem poznal podle toho, že kola nedělaj brajgl o brzdové špalíky při jízdě ze sedla, narozdíl od 20 drátové verze.
20 drátová verze mi ted leží doma v krabici…
Quik: můžu se zeptat kolik vážíš? A při jak silovém záběru škrtají špalky u 20 drátové verze?
Jasná věc.
Vážim cca 75kg. Škrtaj už při běžnym zrychlování ze sedla, o nějakym špurtu nemluvě. Nutno podotknout, že 24 drátová verze mi zatím ani jednou neškrtala… :)
Jestli má žena 60kg, jezdí lehký terén a zpevněné cesty, tak dle mého mínění nebude absolutně žádný problém!
Jen bych podotkl, že 20 drátová verze je vypletená radiálně a 24 drátová 1× kříženě. Do radiálně vypletenejch kol bych už osobně nikdy nešel.
no je vidět že na to nemáš mentálně:-D
Máš pravdu… Radiální výplety potřebujou určitou dávku mentálního nadání, který já očividně postrádám :D
A nemas nahodou na tech 20 dratech povolenej vyplet?
Ten radial by mel naopak kompenzovat ty ctyri chybejici draty.
Týden po zakoupení se ten výplet ještě dotahoval…