• Droxik

    Ahojte, prosím o radu s hledáním kola.

    Chtěl bych jezdit traily, dlouhé trasy v neasfaltovém terénu – v budoucnu bych to klidně upgradoval na lepší výbavu.

    Koukal jsem na nové MMR ve slevě za 23k.

    https://www.tsbohemia.cz/…d513826.html

    Případně pokud by někdo prodával ojeté kolo do obdobných podmínek, pište zprávu.

    Předem moc díky za reakce, jsem laik co se týče komponentů, ale sjezdy v terénu mám zmáklé.

    0 2
    • scalar  

      Takhle. Na kolo ani ne za 20tis. se dá cenovka 38tis.a zázračné Mega sleva na necelých 23 tis. No a někdo, kdo je líný se v tom trochu zorientovat, něco základního si zjistit, si může udělat radost :-)

      2 0
    • adam1  

      Jestli to chceš časem vylepšovat tak hledej raději karbonový rám a air vidli s 32mm nohama .

      Když bude na čistokrevném 1×12 stači deore tak dlouho nic měnit nebudeš a ušetříš :)

      Ikdyž mtb je spotřebák :)))

      1 0
    • Esi  

      V této cenové kategorii ale nekoupíš nic co by stálo za to upgradovat, vše to bude naprostý základ, na karbonový rám zapomeň rovnou, hliníkový rám, pevné osy, alespoň 32mm nohy vidlice, alespoň deore brzdy a řazení. Kola budou tak jako tak úplný základ. Vyhni se velkým značkám to je v této cenovce úplná tragedie.

      Viděl bych to na nějaký decathlon, Qayron , Canyon nebo něco podobného, určitě ne Specialized, Trek tam zaplatíš za značku a o to větší žebrota bude vše ostatní a v této cenovce se stejně vývoji rámu nikdo moc nevěnoval, jestli ten rám váží o 300g více nebo míň je úplně jedno.

      1 0
    • jani7  

      Vidim ze chudak borec cekal nejaky tip na kolo do 30k ke kteremu by mohl priovnavat a vedel ze za to stoji, dozvedel se akorat dva tipy co teoreticky hledat, jinak se diskuze ubrala jinym smerem.

      0 3
      • Esi  

        tak co čekal nevím, ale řeší se to tady pořád dokola jen jednou je to za 25, potom za 30 a následně za 32 a tak pořád a stále dokola. Kolo za 30 bude vždycky hůř osazené než kolo za 60 nebo 80 a i u kola za 80 budou kola úplný základy.

        Tak že na kole je důležité boost vidlice a rám jinak na to za 5 let už asi nic neseženeš.

        Potom pevná osa v předu, následně pevná osa vzadu, potom brzdy, řazení

        Když budeš jezdit na kole po cyklostezce a polňačce někde na rovině tak nemusíš řešit brzdy a stačí ti MT200 protože tam nikdy nebudeš dávat sintrované destičky, na rovině je to zbytečné a jen to dělá rámus

        u levných kol pod 80 000kř bych se úplně vyhnul velkým značkám jako je Trek, Specialized, Canondale, místo příplatku za značku bych si v této cenovce pořídil třeba lepší brzdy.

        2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.