• Kaco

    Zdravím…

    Jsem debil, právě jsem dělal něco na novém karbonovém Scottu. Uchytil jsem si ho do montážního stojanu domácí výroby za horní rámovou trubku (ano, jsem debil). Vím že se to nemá, ale dal jsem ho tam jen tak zlehka. No asi sjem to dotáhnutí neodhadl a mám v jednom místě takovou mikro promáčklinu. Je to co do hloubky miniaturní, téměř neměřitelné. Plocha tak půl cm čtverečního. Ale stejně mám strach – může to nějak ovlivnit vlastnosti materiálu, nebo je to jen povrchová prkotina?

    0 0
    • gemini  

      Já si včera zase otočil řidítka do karbonovýho rámu – byla to celkem šlupka a jen se mi uloupl lak (cca O,5 cm2 ) – s karbonem to neudělalo nic. Dneska jsem to zalakoval manželčiným lakem ( ve 3 vrstvách a je to ok – skoro to ani není poznat. Myslím, že to co popisuješ, je spíš poškození laku ( alespoň u mě byla ta vrstva poměrně tlustá ), nikoliv karbonu – abys poškodil karbon, to by musela bejt prda jak pes…

      0 0
    • Joseph de Sax  

      tak je mi líto 30hadrů, ale z ****** jsi vyrostl na magora a pak je už jenom hlupák a zlepšuje se to postupně dál…ono musíš mít karboš uchycený tak akurát za sedlovku…nebo nebo držák vrazíš misto sedlovky, když ji máš karbonovou…držák u mne stojí 990Kč. Ale když na tom budeš třeba chtít jezdit, tak ucítíš v jeden moment, jak rychle praská karbon. Ono stačí mít i jenom poškrábaný vrchní lak a vezme si to vlhkost mezi vlákna a jde to do kytek taky.

      0 0
      • rud1k  

        Zajimava teorie… no treba ti dam jednou za pravdu :)

        0 0
        • JakeF  

          Z něj si nic nedělej, on je trochu mimo realitu a v době 30 let zpátky.

          Mimochodem Josefe, viděl jsem na závodě karbec rám z tý „tvý“ doby, pořád v pohodě držel a to ho dotyčnej profík vůbec nešetřil…

          0 0
      • kubad  

        chovej se slušně viz desatero !!!

        na tvoje nadávky tu není nikdo zvědaví.

        a k tomu blábolu cos napsal,

        na nosné struktuře carbonu je většinou povrchová designoová 3K nebo 12K vrstva, na ní pak teprve lak.

        takže by ses musel dostat sakra hluboko aby ses dostal k té funkční vrstvě, a pokud by ses i dost hluboko s rýhou dostal tak je to nesmysl, to možná platilo u Trabanta, ale né u moderního kvalitního karbonu :D

        a i kdyby to praskl, tak oprava bude v řádu tisíců korun

        0 0
        • Kaco  

          díky… teď jsem si ještě v rámci fetišismu hladil celý rám a zjistil, že zalakované nápisy Scott vystupujou zhruba stejně jako ta moje proláklina, takže se téměř určitě jedná jen o protlačení laku.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
      • TJK  

        :-D to me zas po dlouhe dobe neco opravdu pobavilo :-D

        0 0
    • funkatron  

      uz som to tu raz pisal

      kamarat pri pade riaditkami urobil dieru do hornej ramovej trubky na pinarelle a v pinarelle mu povedali, ze ma jazdit a ak by sa nahodou ta diera rozsirovala, alebo by ram bol citelne v tom mieste oslabeny, az potom to riesit…

      takze z tej tvojej nehody si nic nerob

      0 0
      • rud1k  

        No to docela cumim… Jako ke svymu ramu se chovam jako prace a nijak ho nesetrim, ale udelat do nej diru riditkama, tak se s nim asi rozloucim :)

        0 0
      • Kaco  

        jj, už jsem klidnější. Mám pocit že se to přes noc snad vypružilo trošku zpátky, je to fakt mini promáčklina, měl jsem problém ji dneska najít… no ale nasere to na novým biku, udělat takovou hloupost.

        0 0
        • rud1k  

          Neres blbosti a jezdi, vsak do toho ramu jeste nejaky zarezy udelas ;)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.