• Misiak

    zacinam sa celkom slusne obavat ze o par rokov (ak dozijem) budem mat velky problem s vyberom noveho ramu-vyrobcovia sa zacali opicit po SC a jeho Nomad-designu a to ma privadza pomalicky do zufalstva (s nadsazkou :) vsetko sa toci okolo vsakovako pozohybanych trubiek, neraz pripominajuce slize v polievke. a tie ramy-jak po celnom naraze do stromu… chcem-nechcem dizajn cloveka ovplyvni pri vybere biku a mne sa zda ze smer ktorym to ide konci v peknej riti… alebo som v mensine?

    Specialized www.specialized.com/…780-31_l.jpg Giant www.giant-bicycles.com/…ed-Olive.jpg GT www3.gtbicycles­.com/int/GTFi­les/ProductIma­ges/2592_568_lar­ge.jpg Marin www.bikemagic.com/…rail1_hi.jpg SC www.santacruzmtb.com/…ad_large.jpg Iron Horse www.ironhorsebikes.com/…point4-0.jpg Norco www.norco.com/…ne_white.jpg Trek www.trekbikes.com/…verblack.jpg Kona konaworld.com/bi­kes/2k8/images/1000/2K8­_COILAIRSUPRE­ME.jpg Sintesi www.tidanscykel.com/…marathon.jpg Lapierre www.lapierrebikes.com/…oom/8446.jpg KTM www.ktm-bikes.at/…_carbon-.jpg

    Anketa: Pozohybana trubka-design?

    26x
    52%
    6x
    12%
    10x
    20%
    8x
    16%
    0 0
    • Tomcat  

      Protoze fyzikalni zakonitosti si nevybiraji znacku vyrobce je jasne ze v nekterych ohledech se kola budou podobat.

      On to nemusi byt rozmar designera ale taky linie (teda osy trubek\nosniku) dane tak by ta vec sla dobre vyrobyt, nebyla draha.

      Uzdu fantazie si muzes pusti u magneziovych \ karbonovych\ hydroformingovych ramu kde si to ale jedna dost zaplatis a riskujes to ze to kolo nebude vhodne na zavody pod UCI

      0 0
    • Kubiczech  

      Pozohybane trubky se mi libi, ale neni pozohybana trubka jako pozohybana trubka. U nekterych kol z tve nabidky to uz opravdu vypada pomerne smesne (jmenovite Giant, IH, Norco). Ale nemyslim si, ze by to byla nejaka tragedie a kazdy si urcite najde to sve. Pristi rok prijde do mody klasickej trojuhelnik a bude…

      0 0
      • simon111  

        JEdiný který se mi líbí je ten La Pierre

        0 0
        • ota  

          taky se mi líbí nejvíc.a Norco vypadá legračně.ale co ode mne čekat:-)

          0 0
          • pitos  

            Ja o tom rámu od norka přemýšlím,tak jestli to vyjde tak snad se mi nebudeš moc smát:))

            0 0
            • goofy  

              Norca se mi vetsinou taky libi, ale vim, ze jsem v mensine ;o)

              0 0
            • ota  

              beru zpět:-) jen toho zprohýbání je na můj vkus moc, obecně u kol.ale proti gustu.. k vyšším zdvihům evidentně spěješ, takže se nedivím.no nevím , jak se z toho faux-pas teď vymotat.LP mám teď vedle sebe v práci zabahněného na koberci a nemůžu se vynadívat na ty rovné tvary:-).šichta je dlouhá,tak jsem ke konci kritičtější,že­jo.domů jedu přes červenou haldu a MX u Petřvaldu,doma už se mi ten norek líbit bude. každopádně jsem na něho zvědavý,jestli ti to klapne.protikan­didáty povíš?

              0 0
              • pitos  

                Je mi docela jedno jak kolo bude vypadat,musí mi sedět. Nedávno jsem měl možnost se povozit na RM Slayer,protikan­didát:) Ještě jsem zvědavý na Fluida,někdy přemýšlím nad RB… …nevím, může to být cokoli

                0 0
                • Misiak  

                  a ake su dojmy zo slayera?

                  0 0
                  • pitos  

                    … jednoduché ,takto nějak si představuji svůj budoucí bike.

                    0 0
                • goofy  

                  Myslim ze Fluid LT by taky vubec nemusel byt spatna volba. Zalezi do jakych zdvihu se chces poustet ;o)

                  0 0
                  • pitos  

                    Tuším že Fluid bude mít tento rok zdvih také 160mm,jen geo. je proti Six jiná.

                    0 0
                    • goofy  

                      No me se zdalo, ze ma krapet pod 160, ale mas recht, zdvih 147–158mm. Ale geometrie samozrejme vic jezdivejsi. Ja se akorat bojim, jestli z toho SIX-e neudelali moc velke freecko, kdyz uz maji i vysokozdvihoveho Fluida. Budu muset kouknout na geometrii jak bude cas…

                      0 0
    • TheIF  

      Jenon se neboj marketinogový specialisti tě přesvědčí, že tyhle sprohýbaný rámy jsou o 121% pevnější/lehčí/tuž­ší…

      Já bych si určitě nekoupil kolo v OLD school designu, ale některé kola (např Norco jsou fakt strašný)

      0 0
    • dodo  

      santa, kona, lapierre vypadaj dobře, ktm má dobrý barvy a celkově taky není špatný, ale ostatni je docela dobrej kentus

      0 0
    • Omen  

      první polovina jsou skoro stejný a druhá taky ale mín zprohýbaný je to jak výc typů od jednoho výrobce .Nepučujou si náhodou vývojáře?? :-))

      0 0
    • eXcream  

      ano ano ano ! taky se hlasim do klubu zpatecniku, fandu klasickych rovnych decentne profilovanych trubek. Abych vyvazil ty postovane grc obrazky tak tady jsou dle meho lahudky www.nicolai.net/…-frames.html , zvlaste pak to zpevneni hlavovky je luhudka …

      0 0
    • Biker jak Pes  

      Pinarello rulezzz … xD

      0 0
    • yetti  

      Me se zda dobry, ze vyrobci konecne dokazou prohnout spodni ramovou trubku, aby se pod ni protocila vidlice vcetne zamykani a ze prohnou horni ramovou trubku tak, abych si nenatloukl rozkrok. IMHO jako designer Ti muzu rict jen to, ze Ti nejlepsi designeri ve sluzbach spickovych znacek utvareji vkus davů. Takze to, ze se Ti to nelibi dneska nic neznamena. Za nejakou dobu Ti to prijde normalni a prirozene a naopak ramy s rovnyma trubkama Ti budou pripadat jako archaismus.

      0 0
      • Termix  

        Tak, tak, s timhle naprosto souhlasim. Obvzlast kdyz uz mam zamluvenyho Gianta Trance X :)

        0 0
      • goofy  

        Ono treba zase prohnuti u stredu ma taky funkcni hledisko, protoze pak sily namahani od tlumice maji mnohem priznivejsi ucinky…

        0 0
      • Misiak  

        ja by som tym designerom nieco od srdca povedal… :) nechcem sa zaprisahavat, ale takto pokrutene ramove trubky nebudem asi nikdy schopny prekusnut. proste je mi to proti srsti. horko tazko by som este prekusol decentnejsie profilovanie (LP), ale napr spesl u mna skoncil… zvazujem dokonca nakup ramu do zasoby, bo o par rokov (a mozno aj skor) ked znicim sucasny tak si nebudem schopny vybrat :o) btw nejde mi ani tak o striktne rovne trubky, ale o hrany-ovela viac sa mi paci ram na ktorom su pekne vyrazne hrany a nie kdejake husenkovite skrucance…

        0 0
        • hanz  

          zase nepřeháněj..pořád tady bude dost firem který na hydroforming nikdy kapitalově nedosáhnou a ty hnusný, uplně stejný rámy budou dělat do nekonečna…a i kdyby ne tak v hypoších budou k dostání do naší smrti. :-)

          0 0
      • voytaa  

        A hele další designer, tak vítej do klubu. A co děláš? Jinak jako student designu taky nejsem zrovna příznivec všemožnýho prohýbání, většinou to nemá zrovna pozitivní estetický účinky,ale bohužel s tím,že designéři utvářejí vkus,musím souhlasit, stačí se podívat třeba na BMW.Taky všichni říkali, jak jsou nový bavoráku hnusný a kolik jich dneska vidíme na silnicích..

        0 0
        • yetti  

          V dobe, kdy se Christ Bangel stal sefdesignerem BMW, tak jsem jeste delal v autoprumyslu a dobre si pamatuju na ty diskuse o tom, ze ty zdeformovany prisery nemuzou nikdy prodat. Jeste sem nepotkal designera, kteremu by se auta, ktery delal libily, ale existuje pomerne pocetna skupina lidi, kteri nemaji vkus a podle expertu se procento takovych lidi velmi blizi procentu prodavanych bavoraku ve sve tride – to neni z me hlavy, to jsem opravdu cetl :-) Myslim, ze podobny pristup se da aplikovat na kterykoli produkt a tedy i na biky. Kdyz nekdo udela malou serii neceho nevkusneho, ale dostatecne extravagantniho, tak se to urcite proda, ale pokud se toho chce udelat vic, tak uz se musi manipulovat s myslenim lidi a to stoji penize a obcas se to nepodari.

          0 0
          • voytaa  

            No musím rozhodně souhlasit.Jednou Bangla vyhlásili jednou z nejzápornějších postav autoprůmyslu právě proto, že kvůli němu se „plameny na povrchu“ začínají aplikovat ve všech oblastech. Každopádně je fakt, že většina lidí opravdu vkus postrádá a nechává si jej diktovat. Mimochodem, zajímalo by mě, co si tady bikeři myslí o Krutoru? Včera jsem nejspíš jeden potkal(nejspíš určitě) a musím říct, že Bangle se má ještě co učit:-D

            0 0
            • TinkTink  

              Delam v castecne designove firme…kdyz se to tak veme… :-))

              Ale ty novy BMW jsou nadherny…vcera jsem jedno na dalnici honil a ne a ne ho dohnat :-)))

              A Krutor – je fajn, ze nekdo jde jinou cestou – jednoznacne pozitivum… :)

              0 0
          • nooski  

            BMW podle mě je momentálně designově hodně v pr… Bangle to totálně zmrvil. Předchozí generace trojkové řady byla jednoduchá a doteď krásná a nadčasová, nová trojka je opravdu škaredé auto. Momentálně asi jediné BMW v novém sttylu, které překousnu je pětka. A takový designový klenot jako byla Z8, upadl v zapomění, kvůli nedostatečnému odbytu. Jaguar – další značka, která jde deignově do háje. Ty zběsilé linie světel to je vrchol hnusu. Zlatá stará XK a XKR. Oproti tomu například Alfa Rome 8C Competizione to je návrat ke klasickému designu a současně asi nejkrásnější sporťák dnešní doby. Těší mě že i Porsche po letech v bludném kruhu a řadě 996 našlo svou identitu a 997 je zase krásná.

            A troška historie BMW 507, M-B 300SL Gullwing, Ferrari 250 TR, 250GTO, 288GTO, F40, Lambo Miura, Bugatti 57 Atlantic, Porsche 911 (930) Turbo, Jaguar SS100 a XK 120 atd. To jsou auta, která jsou synonymem sportovních aut a nádherného designu i po mnoha letech. Pochybuji že Bengleho kreatury dopadnou stejně. A o hnusech jako Veyron nebo R8 raději ani mluvit nebudu.

            A taky troška do cyklistické tematiky. Silničky a HT, tam je jenom jedna možnost Kulaté trubky, pokud možno bez profilací a v jednobarevném designu, nic jiného nepřichází v úvahu:) Do fullů a jiných moc nevidím, ale i tak tam platí že v jednoduchosti je síla a je nadčasová. Různé profilace můžou časem vypadat směšně jak z estetického, tak funkčního hlediska. Rovné kulaté trubky tu byly, jsou i dál budou.

            0 0
            • Pebe  

              téměř se vším souhlasím, ale…dotknul jsi se mi citlivého místa :-D Veyron není podle mě hnus.

              0 0
              • nooski  

                Je to ten samý Veyron, co se u VW učil několik let jezdit, aby nezabil majitele? Je to to auto, které si na jedné straně hraje na sporťáka ale uvnitř je to jak v obýváku? Je to to nabubřelé auto, které mělo léčit ego šéfů VW? Je to to auto, které naprosto špiní tradici slavného jména Bugatti? To auto které vypadá jako vzteklý knedlík a je neskutečně přetučnělé? Ano je:) Když už nějakou současnou supersportovní mašinu tak Koenigsegg! Sice bych ho řídit nikdy nechtěl (bugatti už vůbec ne), ale to je vrcholový supersport jak má být.

                0 0
                • fousek  

                  Slusne, myslim ze tim nastves hodne lidi, ale pravda boli nejvic:-)

                  0 0
                • rock  

                  Veyron není supersport, je to GT, který roztrhá všechny supersporty, co se objeví v dosahu … bez ohledu na ego jeho tvůrců …

                  0 0
                • rock  

                  Když už nějakou současnou supersportovní mašinu tak Koenigsegg Hlasuji pro Pagani Zondu nebo (v lehčí -i finančně- váze) Lotus Elise/Exige …

                  0 0
                  • nooski  

                    Na Zondě se evidentně shodnem:) Lotus není supersport, to je malý dravý sporťák vhodný i na normální silnice a taky schvaluju všemi deseti!

                    0 0
                • dodo  

                  Designove se mi exterier veyronu libi, ale prijde mi to spis jak auto pro bohaty nemecky duchodce, nez nejaky supersport nebo auto, ktery by melo „roztraht“ vsechny ostatni auta v okoli. Kdyz uz auto za takovejch prachu, tak radsi Enzo (treba FXX) – si myslim, ze to je dravy auto, ktery ma lepsi vlastnosti nez Veyron. A nechapu, proc chtej delat Veyron cabrio – to bude asi dobrej kentus:P Ale R8 to je muj sen, nejhezci supersport soucastnosti. Uzasny. 8C Competizione je nadherna jako vsechny alfy.

                  0 0
                  • Misiak  

                    veyron cabrio? niekto omylom vystrci ruku nad okno a moze ju ist hladat take 2–3 kilometre dozadu za predpokladu ze auto v momente ako mu ju ufikne zastavi :D

                    0 0
                • hanz  

                  .....veyron je postavenej kuli tomu aby i VW dokázal že má konstruktéry kteří zvládnou „vše“, je to GT s neuvěřitelnýma vlastnstma a bez jakýkoliv konkurence a v některých ohledech předčí i F1. Udajne VW prodělává na každem kuse dva miliony eur ale pořád to vyjde jako propagace umu konstrukteru levněji než Tým ve F1. Veyron je prostě reklama na konstruktery.

                  0 0
            • rock  

              Vida, co člověk, to názor. Nemám nic proti kritice Banglovi (zvláště jeho první sedmička bylo totální zvěrstvo) ani proti klasice … ale Z8 i 8C považuji za parodii historie své značky a za naprosto zbytečné kousky. Porsche našlo svoji identitu ve chvíli, kdy se s 356 inspirovali Broukem a od té doby se z ní vymanit nedokázali – i když se o to neúspěšně snažili (914, 944). Porsche je posledních 20 let designová mrtvola. Jaguar XF – čert vem linii světel, zbytek auta je nádherný a nedá se donekonečna vyžít s oválnou maskou ála XK. To by se zakonzervovali stejně jak Porsche. Veyron je proporčně vyvážený a kompaktní; platí daň za nutnost zakomponovat do přídě podkovu, ale dá se to překousnout. Zbytku auta už není co vytknout :-) …

              0 0
              • nooski  

                Takže nejprve reakce na to GT. GT je pohodlný sportovní automobil, který majitele proveze napříč Evropou rychle a bezpečně (Aston Martin DB7, Ferrari Maranelo, Porsche 911, M-B SL) a při troše snahy by se dal používat denně. Veyron není GT. Je těžký, má malý rejd kol, na GT má přebytek výkonu a vysokou spotřebu a je z něj špatný výhled. A nevím jak to bude s trháním supersportů, ale přesto věřím že Enzo nebo Pagani Zonda (popř. i Porsche GT) by mu na zatáčkovitých cestách těžce srazily hřebínek. Ono hrát si na machra po německých dálnicích není jaksi ono a nesvědčí o kvalitě auta.

                A teď k těm značkám. Porsche je prostě Porsche a i člověk neznalý dění v automobilovém průmyslu jej bezpečně pozná, narozdíl třeba od Lamborghini. Proč by měli měnit svou nádhernou siluetu prověřenou desetiletími včetně boxeru uloženému vzadu? Jaguar XF je prasopes!:)

                0 0
                • Pebe  

                  imho srovnáváš nesrovnatelný, Veyron byl postaven pouze a jenom jako funkční showcar, předvedení možností dnešní techniky, prolomení dosavadních hranic, ať už 1000HP nebo 400km/h v „sériovém“ autě… a designově je imho krásnej ;-)

                  0 0
                • rock  

                  Veyron je poměrně často chválený za vstřícnost k řidiči a díky 4×4 i za daleko posazené meze; pokud si vzpomínám, ta v AutoCaru (resp. Carautu) ho sehnali ke srovnávacímu testu a fakt to proti němu nešlo. Hmotnost není u GT negativum, přebytek výkonu taky ne (pokud ho dokáže bezpečně přenést nasilnici) a v téhle cenové kategorii ani spotřeba … ale je to akademická debata, těžko si to někdy vyzkoušíme :-/ …

                  P.S.: Silueta a některé prvky Countachu jsou velmi zřetelné v Diablu i Murcielagu zřetelné velmi a něco se dá najít i v Gallardu … P.P.S.Proč by měli měnit … siluetu … včetně boxeru uloženému vzadu Protože už 356 bylo ošklivý, 911 je ošklivý, Cayman i Boxster jsou ošklivý a Cayenne tomu nasazuje korunu. A protože jim trvalo 40 let, než navzdory koncepci odladili auto tak, aby ho za deště udržel na silnici i normální člověk. A pokud ten dotyčný vypne elektronický hlídače, neumí to do dneška (ani tohle jsem neměl možnost vyzkoušet, ale sloupky Chrise Harrise jsou v tomto směru dost výmluvné) …

                  0 0
                  • vojtechposmourny  

                    Jo, nejlepší je sloupek o ladění jeho 30 let staré 911 novými tlumiči ala WRC :-)

                    0 0
                  • dodo  

                    Porsche jako znacku nemam taky rad, uz jsou to obyc. auta (s dobrejma jizdnima vlastnostma), ale vzhledove nic extra a uz to neni ani zadna rarita – jak samo porsche rika, chtej se stat velkoseriovou automobilkou a ne jako treba Lamborghini, ktery si drzi svou maloseriovou vyrobu a dela uzasny auta. Diablo a Murcielago jsou nejhezci lamba, Coutach je symbol. PS jedinny Porsche co se mi jeste libi je starsi Cayenne, ale uz jich jezdi az moc a taky to neni ani klasicke porsche.

                    0 0
              • Misiak  

                testarossa, samozrejme…

                0 0
              • dodo  

                A F40 + F50:) 250GTO a jeste par dalsich vcetne 612 Scaglietti:D

                0 0
                • voytaa  

                  Tak jsem rád že se tady rozpoutala taková debata. tak jen ve zkratce – původní trojku považuju za jeden z nejkrásnějších kusů designu všech dob, při současných omezeních se už těžko podaří postavit tak proporčně vyvážený auto, nová je naprosto tragická ukázka, jak to nedělat. Jaguar, bohužel musím souhlasit, koncept vždycky vypadá úžasně, sériovka hrozně:-( Veyrona jsem viděl naživo, samozřejmě jako každej supersport vypadá úžasně,ale ne krásně. Lamba jsou myslím jedny z nejcharakte­rističtějších(uf­f) aut na trhu, jen stěží si je spletete, Porsche je jízdně tradičně krása, design neurazí,ale za čtyři miliony bych chtěl něco víc. A koenigsegg je taky můj favorit:-)

                  0 0
                  • dodo  

                    s timhle presne souhlasim…a za 4mega bych vzal R8 → je uzaaasnaaaaaaaaaaa

                    0 0
    • maple  

      až na Norco se mi líbí všechny představené rámy, samo že Marin nejvíc.

      0 0
    • pajasimi  

      mě se líbí všechno až na ktm

      0 0
    • Meesha  

      evoluce.

      0 0
    • Dijck  

      Srry miso, ale vsetky biky na linkoch(okrem norca)co si tu dal su krajsie ako to co si si kupil:P
      www.marinbikes.com/…k_trail.html Darth wader medzi bikami:) Aspon vidis ake je to hodnotenie subjektivne…

      0 0
    • pajasimi  

      ještě něco mě napadlo: řekl bych že biky konečně začínaj vypadat líp než kola:)

      0 0
    • Blackbiker  

      Je to fakt-design se za posledních pár let rapidně změnil a za chvíli budem zpětně pošilhávat po old schoolech:-) Pro mně je srdeční značka ta která v ČR není moc vidět.Řeknu Vám že v reálu co jsem ho viděl na letošní Gardě hraje prim Bergamont:-)Vypadá v reálu prostě skvěle:-)

      www.bergamont.de/…e/enduro-8-7

      Ps:a trubky být ohnuté přece nemusí:-)

      0 0
    • Volf  

      Směřuje prostě jen často k samoúčelnejm novinkám. Ono na kole toho prostě moc změnit nejde. Po nástupu hydroformingu a karbonu se najednou zjistilo, že se dá rám různě tvarovat. No a protože se asi nejedná o nejlevnější záležitost, tak se používají otevřené formy a každý druhý kolo je pak skoro stejný a liší se detailama jako jsou úhly nebo délky trubek / asi každej výrobce má určitý standard geometrie, který se bude lišit nikterak výrazně /. A když se podíváš třeba na architekturu nebo oděvní návrhářství, tak se vlastně jen opakují období a liší se materiály. Takže teš jsme v období kudrlinek a kol, který se nazyvají endury nebo koly pro každý terén a no a časem se to zase vrátí ke klasickejm trubkám a ke kolům, který budou víc na ježdění. Trh je prostě přesycenej a kdo se neodliší tak umře.

      0 0
      • Misiak  

        ano, toto ma tiez napadlo-je to o tom zaujat a teda predat. celkom sa divim nad tym ako sa tej hrstke (ujetych) designerov dari presviedcat siroku verejnost ze pokrutene trubky su to, co potrebuju k lepsiemu vykonu/funkcnos­ti/pohodliu/vi­zazi/… ked si pozriem anketu, zatial je to 2:1 v prospech pokrutenych trubiek, ludia to zeru. dufam ze mas pravdu v tom, ze je to len sucasna moda a casom sa to vrati do oldschoolovych kolaji. aj ked nazyvat dizajn spred 2–3 rokov oldschoolom je trocha strestene, ale dnesna doba je zjavne velmi rychla :)

        0 0
        • Volf  

          Ono se využívá toho, že existuje skupina lidí, která nesnese mít něco co je třeba loňský nebo předloňský model. Takže se stále hledá a hledá. Kyždý model je vždycky o x % pevnější a tužší a všichni jen v úžasu nad touto informací pokyvují hlavou. No a výsledek, stejně to nikdo není schpný změřit. A co se týká tvarů, je sice faskt, že naši předci sice měli trochu omezené možnosti, ale klasický rámový trojúhleník nebo lichoběžník je z hlediska pevnosti a váhy asi to nejlepší co se kdy na kolech vymyslelo a prostě nevěřím tomu, že to bude jednou jinak. Dneska to opravdu začíná vypadat, že se dělají kola ne pro XC, ale pro sjezdaře, kterejm má kolo umožnit alespoň nějakej pohyb do kopce. Prostě je pryč éra dlouhejch ,, americkejch ,, geometrií ala GF nebo našeho Authoru a dělají se kola se sraženým posedem ale paní lékárníková. Podle mýho se to zase vrátí zpět k funkčnímu kolu, který bude primárně určený k překonávání vzdáleností. Podívej jak dopadlo inteligentní pružení třeba u Foxe. Všechno se musí vrátit k funkčnosti. To osptatní je jen balast, kterej nemá praktický význam.

          0 0
          • Misiak  

            co si budeme nahovarat, proste tie mrchy manazerske/di­zajnerske vedia ako odrbat lud a vytiahnut z neho peniaze. mna len trocha mrzi to, ze vdaka skupine ludi, ktori neznesu mat minulorocny model si o par rokov nekupim dizajnovo jednoduchy ram a budem donuteny sa podriadit. alebo si poriadne priplatit za nejaku extra-znacku (nicolai/nox/…) a kupit to co budem naozaj chciet… inak mas pravdu v tom ze dnesnym (nasilu pretlacanym) mainstreamom uz nie je cyklistika v zmysle presunu z bodu A do B, ale zjazd smrncnuty freeridom a turistikou. a poviem ti rovno-je to celkom zabava. asi to znie trocha pokrytecky vo svetle mojich predchadzajucich vyjadreni, ale proste som sa do tejto pasce zlakat nechal. je to o trosku inom pohlade na cyklistiku, a vlastne je to take spestrenie tejto brandze. kazdopadne HTcka a s nimi sportovy pristup k jazde (podla mna) nikdy nevymizne, staci sa trocha popozerat po strankach vyrobcov a u kazdeho najdes 1–2 paradne hardtaily. vzdy sa este najde mnozstvo ludi, ktori aj ked si kupia 160/160, tak po tom HTcku sahnu, ci uz kvoli inemu stylu, rychlosti, nostalgie… (sam mam 160/150 a uz rozmyslam ze si postavim nejaku raketu v zmysle 100/0) XC bolo, je a bude ;)

            0 0
        • Dijck  

          Nechapem ako to mozes tvrdit, ked mas sam jeden z najohybanejsich ramov…:)

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Najohybanejsich nebo najohyzdnějších :-)

            0 0
          • Misiak  

            asi ta prekrstim na „zbijacka“, bo furt len rypes. pozohybany je dost, ale aspon cez ostre hrany (na ktore som zatazeny) a nie nejake „ladne vyvrtky“. okrem toho je konstrukcne dost jednoduchy-trojuholnik (ak sa to tak da nazvat :), zadna stavba a 2 male ramienka…

            0 0
        • goofy  

          Ty tady porad vyskakujes o ladnosti tvaru, ale ten tvu ram je dle me jeden z nejhorsich jake jsem videl. A to nerikam ze se mi Mariny nelibi, ale proste tenhle full je strasny… :o)

          A jinak nevim proc nejsi schopny pochopit, ze se nekomu ty tvary muzou libit? Jesne ze nekdy je to jenom ulet designeru, ale proste me se proste nektere „pokrivene“ ramy libi. Nerikam, ze vsechny, ale taky nechapu, proc si tady tak vylivys srdce. proste kazdemu se libi neco jineho, tak se s tim smir…

          0 0
          • Misiak  

            nevylievam si srdce, diskutujem. pre mna za mna nech si kazdy kupi aj ram naruby. jedine co ma na tom trocha mrzi je to, ze k tomu smeruje postupne cim dalej, tym viac vyrobcov a nutia tak ludi kupovat veci, ktore su podla ich predstav… a neurazaj mi ram, kym si ho nevidel nazivo, mne sa tiez norco nepaci a neohovaram ti ho ]:->

            …a klud, nejde zas o zivot (zajtra si to mozme vydiskutovat v nocnom trede) ;)

            0 0
            • goofy  

              No jasne… Ja netvrdim, ze moje Norco je nejaky zazrak :-) Ja to kolo/ram na zivo videl a opravdu me nijak nenatchnul, ale to uz necham byt. Me se proste nelibi ten typ zadni stavby a kdyz to jeste skombinujou s tim ramovym trojuhelnikem… No pokecame v nocnim :o)))

              0 0
    • wilma  

      podle me maji akorat v asii nove ohybacky a svareci stroje … az se bude menit vybava, bude jinej design

      0 0
    • pirki  

      A co treba tohle :) halbot.haluze­.sk/?id=3642

      0 0
      • Lišák  

        Jasná silnička je jenom to úplně dole, ale co ty ostatní? Něco má přední kolo menší (na rozdíl od trendu P29"/Z26"), a ani ostatní kola navyhlíží moc terénně. Když se podívám na vzorky na pneumatikách, tak to úplný slicky nejsou… Takže kam toto zařadit? Že by nové modely pro asfaltové cyklostezky a možností krátkého přejetí šotoliny? ;-)

        0 0
    • bagr  

      Do ******!

      0 0
    • fluider  

      Noo, tak na obranu nového Trance X tu musím niečo napísať :-). X0 v striebornej farbe mi evokuje prúdy žeravého kovu, ktoré tečiú a samé sa spletajú. Je čistý, bez zbytočných prvkov, čisté hrany a spoje (nie ako môj TREK 8500 na ktorý mi kamarát povedal, že „to si si ty zváral?“ … ). Celý rám ma príjemnú líniu dozadu klesajúcu. Vid foto :-)

      0 0
    • cabbage  

      Až na KTM, sintesi a konu je to imho posun k lepšímu:-)

      0 0
    • jiri1975  

      Já mám taky staršího spešla a neměnil bych ho ani za nic I moje žena říká že je ten můj spešl nejhezčí

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.